quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:37 schreef Multivitamine het volgende:
een fitnesstopic.. nu is iedereen op fok ineens een personal trainer
Doe je toch iets verkeerd, mijn vrind.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:12 schreef Lemmeb het volgende:
Ik wel hoor. Maar dat was lang voordat ik naar de sportschool ging. Ik zou me echt niet in zo'n sportschool durven vertonen met een vadschig lichaam. De sportschool is puur om een mooi lichaam te krijgen, niet om een dun lichaam te krijgen.
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef BOVICE het volgende:
Dikke mensen zweten veel en eten nog meer dan ze zweten
Ik moest heel hard lachen. Haha.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:17 schreef Salatrel het volgende:
TS kijkt door het raampje bij de sportschool naar binnen terwijl hij zijn nieuwe timecard voor WoW gaat kopen
Ik heb anders meegedaan aan een wedstrijd, en nog nooit wat gebruikt. Sterker nog, ik train pas 2 jaar. Er bestaat ook nog zoiets als wilskracht.quote:Op zondag 19 april 2009 19:53 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Natural bodybuilding is onzin. Elke bodybuilder die meedoet aan zo'n wedstrijd heeft ooit wel is anabolen gebruikt in zijn carrière. En fitness is echt geen competitiesport. Spinningwedstrijd zeker? [ afbeelding ]
Ja man, ik gebruik wel 2 supplementen, namelijk Eiwitshakes en Glutamince, maar dat word volgens mij bij veel andere sporten ook gebruiktquote:Op zondag 19 april 2009 20:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
is dit t resultaat van 2 jaar?? WTF!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 april 2009 20:25 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Ja man, ik gebruik wel 2 supplementen, namelijk Eiwitshakes en Glutamince, maar dat word volgens mij bij veel andere sporten ook gebruikt
Guidoquote:Op zondag 19 april 2009 20:25 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Ja man, ik gebruik wel 2 supplementen, namelijk Eiwitshakes en Glutamince, maar dat word volgens mij bij veel andere sporten ook gebruikt
Afgaan op een FoBo is niet altijd representatief.quote:Op zondag 19 april 2009 21:14 schreef VatosLoco het volgende:
@ TS
Afgaande van de anorexia armpjes en het kippenbovenlichaampje wat jij hebt op je foto(boek) is het misschien beter om ook op de bank te gaan zitten en eerst wat junkfood binnen te werken voordat je weer verder kan gaan met de vrouwengewichten, laat het echte trainen maar over aan de mannen
Ehh, ligt eraan, er zijn verschillende oefeningen voor een bicepoefening, maar gemiddeld pak ik zo'n 16-20 kilo per arm. en altijd 4 sets per oefening. Maar gewicht is niet zo belangrijk, het gaat om de juiste uitvoering. Het is immers Fitness/bodybuilding en geen powerliftingquote:Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Wat til jij met die arm curl dinges (jewaids wel), en hoeveel sets?
Dat vind ik nou tegenvallen. Zitten we op een discussie zonder elkander een naam te geven, kom je met zo'n beschuldiging die kant noch wal raakt. Zoek de betekenis van Guido nog maar eens op.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 21:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Afgaan op een FoBo is niet altijd representatief.
quote:Op zondag 19 april 2009 21:21 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Ehh, ligt eraan, er zijn verschillende oefeningen voor een bicepoefening, maar gemiddeld pak ik zo'n 16-20 kilo per arm. en altijd 4 sets per oefening. Maar gewicht is niet zo belangrijk, het gaat om de juiste uitvoering. Het is immers Fitness/bodybuilding en geen powerlifting
Of als ze een lekkere vriendin meenemenquote:Op zondag 19 april 2009 21:28 schreef Espabilado het volgende:
Dikkerds in de sportschool moet je trouwens juist openlijk supporten, zodat wanneer ze afvallen en ineens lekker zijn jij de beste kansen maakt.
Ik kan aardig wat tillen, maar ik kan het niet lang volhouden. Omdat je explosief traint kun je heel kort veel gewicht aan. Daarom verzuren mijn trapezius/schouders altijd als ik met zware booschappentassen loop een tijdje.quote:Op zondag 19 april 2009 21:29 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Sherlock, maar dan nog, wil ik weten hoe het met jou spierbouw zit. Je hebt mensen met armen als boten die nog niks tillen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |