abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68147578
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Doen die dikkerds eindelijk eens wat om af te vallen, is het weer niet goed. ...
Dat, alleen jammer dat je vaak mensen ziet die na een jaar geen klap veranderd zijn.
pi_68148192
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:43 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb ook een paar jaar in de sportschool rondgelopen. Zag je van die vadschige lui zich helemaal in het zweet werken met hun dikke pens ( ). Na een half jaar zag je ze niet meer, omdat ze nog geen kilo waren afgevallen en die pens maar niet dunner werd. Zogenaamd allemaal spieren volgens de sportschoolmeneer, right .

Maar wel al voor twee jaar betaald natuurlijk. Sportscholen leven hier gewoon van.
Nee, sportscholen leven van mensen die wel betalen maar nooit komen opdagen.

De meeste coaches/instructeurs etc. vinden het juist harstikke leuk als "dikke" mensen wel komen, geeft hun een stukje voldoening als ze deze daadwerkelijk kunnen helpen, beter dan de "worried well"...

Verder is krachttraining ook goed voor de zwembandjes omdat je stofwisseling versnelt, en omdat je met spierherstel /-opbouw nog lange tijd nadat je weer thuis zit nog steeds volop zit af te vallen.

Hardlopen is juist relatief inefficient, je zit alleen maar rond te stuiteren op je voeten/enkels/knieen met alle fysieke ongemakken van dien, maar echt afvallen doe je relatief weinig.
pi_68148268
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:53 schreef multivitamine88 het volgende:

[..]

jij was dus die gast die me naam eerder had gekozen.
Geef mij maar Amsterdam
  zaterdag 18 april 2009 @ 20:10:19 #79
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_68148446
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat doen al die dikke mensen toch in de sportschool. Snappen ze nou echt niet dat, op de wijze dat zij sporten, het echt geen fuck uit maakt hoeveel ze aan van die sneue oefeningen doen? Ga gewoon thuis zitten met je junkfood en laat eens wat meer ruimte over voor chicks!
Je moet niet janken. Die mensen die hun best doen zitten tenminste niet over een paar jaar met kapotte knieën/heupen of een glucose-spiegel waar meneer Haribo van in zijn incontentieluier staat te pissen in de rij om een uitkering aan te vragen omdat ze niet meer kunnen werken. Scheelt jou en mij ook weer bergen geld
Je moet ook beter zoeken naar lekkere wijven.

@Bazziek,

Dat zijn die sneue mongolen die gewoon lekker doorjunken en vreten zonder dat ze weten dat ze diabetes hebben of er gewoon doorheen blijven vreten tot ze een hartaanval krijgen of hun wondjes iets slechter beginnen te genezen
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_68148656
Sportschool is voor paupers

Ga een echte sport doen zoals voetbal/basket/honkbal/hockey
pi_68148929
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 16:12 schreef Beauregard het volgende:

[..]

[..]

WTF.
Ik dacht dat het niet erger kon worden, maar...
quote:
Seksualiteit Wat me het beste uitkomt.
pi_68148948
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:03 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Nee, sportscholen leven van mensen die wel betalen maar nooit komen opdagen.

De meeste coaches/instructeurs etc. vinden het juist harstikke leuk als "dikke" mensen wel komen, geeft hun een stukje voldoening als ze deze daadwerkelijk kunnen helpen, beter dan de "worried well"...

Verder is krachttraining ook goed voor de zwembandjes omdat je stofwisseling versnelt, en omdat je met spierherstel /-opbouw nog lange tijd nadat je weer thuis zit nog steeds volop zit af te vallen.

Hardlopen is juist relatief inefficient, je zit alleen maar rond te stuiteren op je voeten/enkels/knieen met alle fysieke ongemakken van dien, maar echt afvallen doe je relatief weinig.
Klopt wel wat je zegt over KT, maar hardlopen is de beste kcal verbrander van de duursporten. Ja, je moet rustig opbouwen, maar als dikkertje zonder conditie is dat sowieso verstandig.
pi_68149033
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:16 schreef Bredewout92 het volgende:

Echte sport en voetbal in 1 zin
pi_68149269
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:26 schreef Bonger1911 het volgende:

[..]

Echte sport en voetbal in 1 zin
Jij werd zeker vroeger altijd als laatste gekozen met voetbal omdat je zo slecht was en daarom haat je nu voetbal
pi_68159089
quote:

Fitness is wel degelijk een echte sport, mits je het serieus beoefent. Voetbal daarentegen is tegenwoordig slechts een acteerspel om de verliezer een rooie kaart te schenken. Van wat ik op TV zie in ieder geval..
pi_68159164
quote:

Hockey een echte sport.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_68162248
quote:
Op zondag 19 april 2009 02:37 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:

[..]

Fitness is wel degelijk een echte sport, mits je het serieus beoefent. Voetbal daarentegen is tegenwoordig slechts een acteerspel om de verliezer een rooie kaart te schenken. Van wat ik op TV zie in ieder geval..
Fitness is niet eens competitief
pi_68165139
quote:
Op zondag 19 april 2009 10:46 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Bodybuilding wel. Ik zeg het maar vast omdat veel mensen denken dat bodybuilding en fitness compleet hetzelfde is...
De klaagbaak is een machine.
pi_68167456
quote:

[..]

En dat maakt het gezonder of minder gezond voor je lijf?

Dat het niet competitief is, is nou precies waarom ik het wel leuk vind.
Ik sport(te, hopelijk in de toekomst wel weer) namelijk gewoon om me lekker in mijn vel te voelen en een beetje een fijne conditie te hebben en wedstrijdjes doen is gewoon niet leuk als het je geen bal interesseert of je wint of verliest.

Daarbij bepaal ik liever gewoon lekker zelf wanneer ik wel of niet ga en hoef ik niet zo nodig op een vast tijdstip of "gezellig" op de zondagochtend.
pi_68167772
ts EPISCHE faal.

Spiermassa opbouwen is ontzettend nuttig als je wilt afvallen!

Verder 100% RESTECP naar dikke mensen die de discipline en het doorzettingsvermogen hebben iets aan hun overgewicht te doen.
- AFCA -
pi_68167891
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik was vadzig, toen viel ik in 2 jaar 40 kilo af (dankzij de sportschool), en nu ben ik minder vadzig. Tot zover jouw falende theoriën
Wacht even. Jij bent nu 18/19 en 2 jaar geleden woog je 130 kg....? Hoe lang ben jij wel niet?

DAMN son!
- AFCA -
pi_68172433
quote:

[..]

Fitness is wel degelijk competitief met veel verschillende klassen. Mr Fitness junior/senior, Miss Fitness, Bodybuilding etc.
pi_68175679
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:40 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:

[..]

Fitness is wel degelijk competitief met veel verschillende klassen. Mr Fitness junior/senior, Miss Fitness, Bodybuilding etc.
Wedstrijd wie de meeste anabolen kan gebruiken zonder een hartaanval te krijgen bedoel je
  zondag 19 april 2009 @ 17:52:58 #94
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_68175763
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik durf inderdaad te wedden dat ik een boel meer spieren heb dan TS. Jaren 130 kilo meezeulen word je sterk van, ookal zit het onder lagen vet
Een dikke homo, hoe verzin je het?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_68176712
Hmm, als dat competitie-element zo belangrijk is, willen mensen dan misschien ook nog gaan beweren dat darten meer een sport is dan Fitness?
pi_68177274
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Wedstrijd wie de meeste anabolen kan gebruiken zonder een hartaanval te krijgen bedoel je
Natural bodybuilding bestaat ook nog (gelukkig )

Gozer, hoe graag je het tegendeel ook wilt bewijzen: Fitness/bodybuilding is een echte competitiesport.
pi_68179580
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Poging tot grappig zijn: FAILED
Poging tot dom overkomen: ACCOMPLISHED

Noob
De klaagbaak is een machine.
pi_68180180
Dikke mensen zweten veel en eten nog meer dan ze zweten
Op zondag 8 februari 2009 19:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik kreeg een stijfje
pi_68180425
quote:
Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:

[..]

Natural bodybuilding bestaat ook nog (gelukkig )

Gozer, hoe graag je het tegendeel ook wilt bewijzen: Fitness/bodybuilding is een echte competitiesport.

Natural bodybuilding is onzin. Elke bodybuilder die meedoet aan zo'n wedstrijd heeft ooit wel is anabolen gebruikt in zijn carrière. En fitness is echt geen competitiesport. Spinningwedstrijd zeker?
pi_68180528
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 10:30 schreef Heider00sje het volgende:
Dikke mensen moet vet verliezen. Dus hardlopen ofzo. Met gewichten aan de gang heeft helemaal geen zin

Terechte klacht dus

Dus volgens jou verbrand je geen calorieën met gewichtheffen? Dude .
This is ten percent luck, twenty percent skill
Fifteen percent concentrated power of will
Five percent pleasure, fifty percent pain
And a hundred percent reason to remember the name!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')