SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom een kleinerend woord voor vrouw goed te spellen?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:18 schreef marcel-o het volgende:
Pssstt..
Het is "wijven met een "v"
met een "f" staat het niet zo snugger![]()
![]()
Het is eigenlijk vrouwen, maargoed...
En daarom moet TS gymen.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:23 schreef Robbadefrissa het volgende:
[..]
waarom een kleinerend woord voor vrouw goed te spellen?
Je hebt gewoon een te groot gymbroekje....quote:Op woensdag 23 april 2008 00:58 schreef Sjibble het volgende:
kansloze wijven
zeker een PMS?
Zal wel wat achter zitten, school neemt echt niet genoegen aan "ze sport al genoeg".
Durf te wedden dat er iets genant achter zit. Zoek het maar na, best een flauwe reden toch?
Als ik aankom dat ik 3x in de week 1 uur intensief zwem moet ik alsnog meegymen, en ik ben absoluut niet dik!
3/4 broeken ftw.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een te groot gymbroekje....
quote:
omdat?quote:Op woensdag 23 april 2008 01:06 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Mijn collega vertelde vandaag dat hij rek en strek oefeningen voor een spiegelwand deed...
Om kort te gaan, hij is ermee abrubt mee gekapt..
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:14 schreef Robbadefrissa het volgende:
van hun ouders, 'omdat ze thuis toch al genoeg sporten'.
en maar zeiken dat ze dik is (en dat is ze ook, te dik)
en als we der er ook maar mee pesten gelijk janken bij de docenten.
Grow up balhaar.thuis al genoeg sporten ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker die armbewegingen om chips,vette kip en andere vette hap naar den mond te brengen
Ze willen gewoon niet gezien worden in hun gym kleding waar de buik uit lubbert en je hun cellulitis benen ziet waggelen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
TS hoeft niet naar Nederlands. Hij zit thuis al genoeg op fokquote:Op woensdag 23 april 2008 00:18 schreef marcel-o het volgende:
Pssstt..
Het is "wijven met een "v"
met een "f" staat het niet zo snugger![]()
![]()
Het is eigenlijk vrouwen, maargoed...
Dat is het!!! Ze schamen zich voor hun vet... Of ze nou wel of niet meegymt, jullie gaan haar toch wel pesten. I.p.v. dat je haar een beetje steunt en zegt dat ze zich nergens voor hoeft te schamen en dat ze maar beter gewoon mee kan doen, zodat ze niet nóg dikker word, ga je haar pesten.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:23 schreef wise het volgende:
Ze willen gewoon niet gezien worden in hun gym kleding waar de buik uit lubbert en je hun cellulitis benen ziet waggelen
quote:Op woensdag 23 april 2008 01:06 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Mijn collega vertelde vandaag dat hij rek en strek oefeningen voor een spiegelwand deed...
Om kort te gaan, hij is ermee abrubt mee gekapt..
Omdat zijn hele zaakje er onderuit kwam?quote:
dat heet motiveren om af te vallenquote:Op woensdag 23 april 2008 00:18 schreef Dagonet het volgende:
Dus iemand is dik en dan gaan jullie haar pesten? Brugklas zeker?
Of om een trein te gaan koppenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |