quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nu gaat natuurlijk meteen iedereen op Bastard's postgeschiedenis klikken en de mysterieuze geheime Gijsjes-topics lezen.
Hoi Gijsjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef Bastard het volgende:
Nou dat is geen geheim ofzo hoor, we bestaan al sinds jaar en dag
En niemand die het begrijpt
quote:Constant use of junk of the years has given me the habit of directing attention inward. When I went into the accumulator and sat down I noticed a special silence that you sometimes feel in deep woods, sometimes on a city street, a hum that is more rhythmic vibration than a sound. My skin prickled and I experienced an aphrodisiac effect similar to good strong weed. No doubt about it, orgones are as definite a force as electricity. After using the accumulator for several days my energy came back to normal. I began to eat and could not sleep more than eight hours. I was out of the post cure drag.
William S. Burrough - (junk = Heroine)
best wel een dikke pak sneeuw hier 7 cmquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 06:32 schreef Bastard het volgende:
TT aangepast om verwarring te voorkomen
De topictitel was juist liefquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De topictitel was juist lief. Ik had dat speciaal voor jou gedaan
.
Koud !? Mietje.quote:
zekerquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:42 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wen_en_gladheid.html
Kudo's voor de bestuurder van dat busje trouwens!
Vond de reclame van PTT post (al heeeeeeel oud, want het is ook geen PTT meer) veel sterker: "Koud? KOUD? Seks met een ijsbeer! DAT is pas koud!"quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:16 schreef R0N1N het volgende:
Koud !? Mietje.
Als de ijsberen om kooltjes komen vragen, DAN is het koud !
Mwoah, volgens mij krijg je het daar best warm van (maar ik ga 't niet uitproberenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:14 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Vond de reclame van PTT post (al heeeeeeel oud, want het is ook geen PTT meer) veel sterker: "Koud? KOUD? Seks met een ijsbeer! DAT is pas koud!"
En dat gewoon op televisie!
Is daar jouw inspiratie voor het penetreren van paarden vandaan gekomen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:14 schreef Darkwolf het volgende:
Vond de reclame van PTT post (al heeeeeeel oud, want het is ook geen PTT meer) veel sterker: "Koud? KOUD? Seks met een ijsbeer! DAT is pas koud!"
En dat gewoon op televisie!
Wrong.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:20 schreef R0N1N het volgende:
Mwoah, volgens mij krijg je het daar best warm van (maar ik ga 't niet uitproberen)
Nee...quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
Is daar jouw inspiratie voor het penetreren van paarden vandaan gekomen?
Waarom niet...quote:
Omdat het niet vanuit een externe inspiratie bron komt. En al helemaal niet een PTT post reclame!quote:
Waar komt het dan vandaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:46 schreef Darkwolf het volgende:
Omdat het niet vanuit een externe inspiratie bron komt. En al helemaal niet een PTT post reclame!
Verkeerd verbonden zeker. Ik heb geen pm van jou gekregen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:52 schreef Darkwolf het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken: PM.
Nee lieverd. Ik bedoel dat je maar verder over de PM zal moeten als je oprecht geinteresseerd bent.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
Verkeerd verbonden zeker. Ik heb geen pm van jou gekregen....
Bij sommige mensen is het al weekend. Beter je best doen dusquote:
Hah! Wacht maar. Vanaf 20 januari ben ij opnieuw richting Duitsland (voor een pitstop bij iemand waar ik ook met nieuwjaar zat) om daarna door te rijden naar Oostenrijk om eindelijk weer eens lekker te gaan snowboarden tot begin februari!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bij sommige mensen is het al weekend. Beter je best doen dus!
Nee ik meen het.. oprechte interesse, weinig tot geen sarcasme, wederzijds respect. Goed.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:37 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja he? Heerlijk zo.
...Of was je sarcastisch?
My thoughts exactly!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:42 schreef Bastard het volgende:
Nee ik meen het.. oprechte interesse, weinig tot geen sarcasme, wederzijds respect. Goed.
Yep.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:42 schreef Bastard het volgende:
Nee ik meen het.. oprechte interesse, weinig tot geen sarcasme, wederzijds respect. Goed.
Nou in ieder geval wil ik de auto gaan wassenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:47 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
My thoughts exactly!
Nog plannen voor het weekend (naast mijn kaarten legging)?
Zouden ze het met elkaar afgesproken hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Yep.
Alhoewel de afwezigheid van MC (als focalpoint) vast ook iets mee te maken heeft. Summers is er ook al nauwelijks... _LED_ laat ook nauwelijks van zich horen (als user _LED_ zijnde)
... en ja, dat scheelt al de helft als die 3 elkaar niet in de haren vliegen![]()
... maar ook los daarvan viel het mij ook op dat het wat gemoedelijker is de laatste periode.
het groepje houd van klonen , ik niet .quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zouden ze het met elkaar afgesproken hebben![]()
Of.. zijn ze alle 3 eigenlijk dezelfde persoon die mogelijk nu ziek op bed ligt en geen zin heeft om te posten
In ieder geval goed om te zien nu.
Ik was ook niet serieusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:53 schreef Summers het volgende:
[..]
het groepje houd van klonen , ik niet .
Wederzijds respect...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:42 schreef Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:23 schreef Bastard het volgende:
voor jou en een kennis die een nieuwe legging wilde..
Ja nuquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb jij zelf ook weleens een legging aan, Bastard?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus
Ik eet mn schoen op als blijkt dat jij een kloon bent!
Ik vraag me eigenlijk af wat je hebt opgegeten toen bleek dat ik geen kloon wasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:16 schreef Bastard het volgende:
Ik was ook niet serieus
Ik eet mn schoen op als blijkt dat jij een kloon bent!
Ik heb mij om jou niet zo druk gemaakt hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wat je hebt opgegeten toen bleek dat ik geen kloon was.
quote:Op zondag 10 januari 2010 07:25 schreef Bastard het volgende:
Ik heb mij om jou niet zo druk gemaakt hoor
oude-jongens-krentebrood...quote:Op donderdag 10 december 2009 12:16 schreef Bastard het volgende:
Maar je bent vlgs mij wel van iemand een kloontje
Je bent me iets te oude-jongens-krentebrood-achtig aan het posten hier.
Dat van die shredder was ook bijna gebeurdquote:Iemand die nieuw is kan een kloon zijn en kan makkelijk door de shredder verdwijnen, geen posthistorie he
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:33 schreef Darkwolf het volgende:
Paardje knuffelen met -7 is best koud.
Krijg nou wat! Je hebt gelijk! Was bijna vergeten dat het inderdaad ook nog anders kon...quote:Op zondag 10 januari 2010 14:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
Je hoeft niet per se in je blootje te knuffelen hoor.
Alsof je al langer op FOK bent dan je posthistorie zou doen vermoeden... amikaal (vast verkeerd geschreven)quote:Op zondag 10 januari 2010 14:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[..]
oude-jongens-krentebrood...![]()
Ik weet heus wel wat ouwe-jongens-krentenbrood betekent, maar ik vind het gewoon zo'n rare uitdrukkingquote:Op zondag 10 januari 2010 16:56 schreef Bastard het volgende:
Alsof je al langer op FOK bent dan je posthistorie zou doen vermoeden... amikaal (vast verkeerd geschreven)
Mijn homepage bedoel je? Of een andere site van mij...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:44 schreef Flammie het volgende:
Hoeveel bezoekers heb je eik gemiddeld per dag overigens Joepie (Je website)
Een andere site van mij waar ik wel ooit Adsense op had, daar heb ik ooit 150 tot 300 dollar per maand mee verdiend, was wel lucratief, want die site had ik binnen een week in elkaar gezetquote:Mijne gaat ram atm lekker en ik ben er aan het denken om binnenkort addsense erop te smijten
Mijn weekend zat vol met ehmm... weinig.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:49 schreef Bastard het volgende:
Dank DW
Weekend zat stampvol in ieder geval, echt zo dat je dan maandag op werk bent en denkt.. WTF is er gebeurd.
Doet ff normaal. Ben dat weer nou al meer dan beu. Ik wil brommeren !quote:Op maandag 11 januari 2010 11:51 schreef Darkwolf het volgende:
Ach... daar zal die auto vaker moeten aan wennen in de toekomst. Goed voor 'm! Maar gefeliciteerd joh!
Hij past nog bijna door de deur ookquote:Op maandag 11 januari 2010 11:50 schreef Bastard het volgende:
Whehe zet je hem ff binnen bij de kachel
krijg zelf eerdaags ook een spiksplinternieuwe bak met alles erop en eraan. Ben er blij mee hoor daar gaat het niet om, maar ik voel me tevens beschaamd tegenover andere mensen die het niet hebben of niet kunnen betalen. Zeg ik altijd wel van 'tis maar een auto, maakt mij niet uit' en dat is ook echt zo, maar onderwijl wel weer een nieuwe auto onder de kont.
Veel veilige kilometers gewenst iig!quote:Op maandag 11 januari 2010 13:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Hij past nog bijna door de deur ook![]()
![]()
![]()
Dat beschaamd heb ik niet zo'n last van, had ik vroeger wel, maar ben ik mee opgehouden.
Er wordt hier thuis heel hard gewerkt voor het geld, daar mag ook van genoten worden.
Zolang je niet uit de hoogte gaat doen over andere dingen zie ik het probleem niet zo.
Nee hoor, dat heet je mening geven. Maar ik snap het al; als je op FOK genuanceerdquote:Op maandag 11 januari 2010 21:09 schreef Summers het volgende:
ben je overal aan het trollen , wat een verassing ....
en hun leven tussen de levens in , lijkt me het lezen waardquote:Op maandag 11 januari 2010 23:08 schreef Ticker het volgende:
http://www.spiritualregression.org/page.php?slug=destiny-of-souls
Heb er nog niet veel over gelezen, maar dit schijnt een wetenschappelijk onderzoek te zijn onder duizenden mensen, over hun vorige leven.
Misschien interessant om te lezen inderdaad.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:08 schreef Ticker het volgende:
http://www.spiritualregression.org/page.php?slug=destiny-of-souls
Heb er nog niet veel over gelezen, maar dit schijnt een wetenschappelijk onderzoek te zijn onder duizenden mensen, over hun vorige leven.
Je weet dus dat dit een serieus onderzoek is? Vertel me eens wat over dit onderzoek danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 06:59 schreef Summers het volgende:
[..]
en hun leven tussen de levens in , lijkt me het lezen waard
opvallend dat sommige mensen die meer dan 30 jaar SERIEUS onderzoek doen
WEL resultaten hebben waar ze een boek mee kunnen vullen itt een randy![]()
Wat voor dier was je dan wolfje?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:31 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Misschien interessant om te lezen inderdaad.
Wat mij namelijk interesseert is of er dan ook mensen zijn geweest die -net als ik- een dier in een vorig leven zijn geweest.
Mijn regressie therapeut was toendertijd vrij verrast en vertelde mij namelijk dat hij nog NOOIT een patient had gehad die in zijn vorige leven een dier is geweest. Mensen haalden altijd vorige levens terug en waren toen tadaaa... ook een mens.
En ook heb ik helemaal verbaasd met mijn oren staan klapperen hoe sommige zogenaamde open minded spiritueele mensen mij gingen vertellen dat het helemaal niet mogelijk was en sowieso niet van mens naar dier en weer naar mens.
Stel je voor, dat dit zou kunnen. Nee. Mens is het hoogste en meest superieure ras dus je word niet weer opnieuw een dier. Dat kan niet. Wat kun je dan nog leren immers?
Maar we zijn ruim denkend hoor. Heel open minded... schei toch uit!![]()
...Even dit linkje in mijn crosshairs houden dus om te gaan lezen binnenkort. Ben heel benieuwd!
inhoudsopgave :quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je weet dus dat dit een serieus onderzoek is? Vertel me eens wat over dit onderzoek dan
(alleen op basis van de inhoudsopgave, kan ik al zien dat het waarschijnlijk geen goed onderzoek is. Maar dit is enkel een stelling van mij, zal het boek vast nog wel huren of kopen)
dat is ff wat anders dan roepen dat alles nep is en niet bestaat , iemand die ervaringen serieus neemt en daar ook iets mee doet zodat die wat kan laten zien na meer dan 30 jaar onderzoek ipv een foto van een boekenkast .quote:1. The Spirit World
2. Death, Grief and Comfort
Denial and Acceptance
Therapeutic Techniques of Souls
Ways Spirits Connect with the Living
Strangers as Messengers
Angels or Other Heavenly Hosts
Emotional Recovery of Souls and Survivors
Reuniting with Those We Love
3. Earthly Spirits
Astral Planes
Nature Spirits
Ghosts
Souls in Seclusion
Discarnates Who Visit Earth
Demons or Devas
4. Spiritual Energy Restoration
Soul Energy
Standard Treatment at the Gateway
Emergency Treatment at the Gateway
Recovery Areas for the Less Damaged Soul
Regenerating Severely Damaged Souls
Souls of Solitude
Energy Healing on Earth
Soul Division and Reunification
5. Soul Group Systems
Soul Birthing
Spiritual Settings
Colors of Spirits
Sounds and Spiritual Names
Soul Study Groups
6. The Council of Elders
Human Fear of Judgment and Punishment
The Setting for Soul Evaluation
Appearance and Composition of the Council
Signs and Symbols
The Presence
The Chain of Divine Influence
Processing Council Meetings
7. Community Dynamics
Soulmates
Linkages Between Spiritual and Human Families
Reuniting with Souls Who Have Hurt Us
Interaction Between Soul Groups
Recreational Activities in the Spirit World
8. The Advancing Soul
Graduation
Movement to the Intermediate Levels
Specialization
9. The Ring of Destiny
The Screening Room of Future Lives
Timelines and Body Choices
Timemasters of Free Will
Souls of the Young
10. Our Spiritual Path
jij lult maar wat as usual ,maar dat geeft niet , zo leer JIJ ook niks en blijf je in the box , who caresquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:10 schreef Michielos het volgende:
Ok. m.a.w. je lult maar wat en hebt het boek niet gelezen (noch heb je enig benul van welk onderzoek er gedaan is). Ook goed natuurlijk![]()
![]()
Paard of course!quote:
Wss zijn we allemaal wel een andere aardse levensvorm geweest voor we mens geworden zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:31 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Misschien interessant om te lezen inderdaad.
Wat mij namelijk interesseert is of er dan ook mensen zijn geweest die -net als ik- een dier in een vorig leven zijn geweest.
Mijn regressie therapeut was toendertijd vrij verrast en vertelde mij namelijk dat hij nog NOOIT een patient had gehad die in zijn vorige leven een dier is geweest. Mensen haalden altijd vorige levens terug en waren toen tadaaa... ook een mens.
En ook heb ik helemaal verbaasd met mijn oren staan klapperen hoe sommige zogenaamde open minded spiritueele mensen mij gingen vertellen dat het helemaal niet mogelijk was en sowieso niet van mens naar dier en weer naar mens.
Stel je voor, dat dit zou kunnen. Nee. Mens is het hoogste en meest superieure ras dus je word niet weer opnieuw een dier. Dat kan niet. Wat kun je dan nog leren immers?
Maar we zijn ruim denkend hoor. Heel open minded... schei toch uit!![]()
...Even dit linkje in mijn crosshairs houden dus om te gaan lezen binnenkort. Ben heel benieuwd!
Ho ho, tweevoeter! Als iemand mij paard noemt zie ik dit eerder als een compliment hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
Met leuke mensen gaan jullie om zeg, erodome en Darkwolf.
De een wordt uitgescholden voor heks, de ander voor paard...
haha , jij geeft nooit antwoord op de simpelste vragenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:23 schreef Summers het volgende:
[..]
jij lult maar wat as usual ,maar dat geeft niet , zo leer JIJ ook niks en blijf je in the box , who cares
het is jouw leven
Idd, dat is de hoofdreden dat we hier blijven terugkomen ...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:49 schreef Darkwolf het volgende:
Iemand anders wist weer te vertellen dat ik in dit leven niet alleen het gebeuren verwerk van mijn traumatische paarden bestaan (long story) maar ook van andere levens.
Heb er wel wat van meegekregen, maar hoe het presies zat heb ik nooit gehoort, dus als je het verhaal wil mailen, super, ben heel nieuwschierig, interresant!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:33 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Paard of course!
Al die gevoelens komen niet zomaar ergens vandaan.
Bedoel ik overigens niet eens dat ene mee.
Weet je hoe vreemd het voelt om spontaan zin te krijgen om te willen rollen? Of een eindje te willen galloperen over een open vlakte?
Tevens weet ik ook ongeveer wat er in mijn vorige leven is gebeurt d.m.v meerdere sessies.
Dacht dat jij dit allemaal al wist van mij!
(Het hele verhaal heb ik opgeschreven betreft wat er gebeurt is en kan ik naar je mailen als je wilt.)
Man outside. Horse inside.
Dit onderschrift had ik met een reden.
Een deel van de energie van wie ik was zit nu in dit lichaam in dit leven.
Soms best verwarrend.
Vroeger was er dan ook heel veel strijd betreft het menselijke en paardelijke deel in mij. Jaren mee bezig geweest.
Beide zijn geen schelden, maar complimenten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
Met leuke mensen gaan jullie om zeg, erodome en Darkwolf.
De een wordt uitgescholden voor heks, de ander voor paard...
De nickname Darkwolf heb ik dan ook niet zomaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:16 schreef erodome het volgende:
Of ik een wolf ben geweest, geen idee, durf ik niet te beweren, maar dat ik wat heb met ze, ja dat absoluut, ik vermoed dat het mijn jeugdgids was, de leraar, de bewaker van het gezin, het is een prachtig jeugdtotem!
probeer iemand anders te vinden die zin heeft je zinloze vragen te beantwoorden .quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha , jij geeft nooit antwoord op de simpelste vragen![]()
Over leren gesproken
en probeer een andere sucker te vinden voor je gezwamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:32 schreef Summers het volgende:
[..]
probeer iemand anders te vinden die zin heeft je zinloze vragen te beantwoorden .
Als volwassen persoon heb ik de vos naast me staan als hoofdgids, ik ben dan erg goed in opgaan in de achtergrond irlquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:24 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
De nickname Darkwolf heb ik dan ook niet zomaar.
Het is mijn krachtdier en in mijn visualisaties zie ik mijzelf gek genoeg als een antromorfische wolf op twee benen.
Krappig dat ik "Darkwolf" heet en jij een "zwarte heks" genoemd word.
Het verhaal hele heb ik bij deze overigens naar je gemailt!
You read my mind.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Darkwolf het volgende:
Een persoon zou uiteindelijk de wijze moeten zijn en stoppen met reageren. Guess not!
Mijn hoofdgids is het konijn overigens en die staat dan ook het dichtste bij me.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Als volwassen persoon heb ik de vos naast me staan als hoofdgids, ik ben dan erg goed in opgaan in de achtergrond irl
tnxxx voor de mail iig, ga het vanavond even op mijn gemakje lezen!
Daar word je toch niet goed van af en toe hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
You read my mind.
Snap het hele nut er niet van.
Een persoon zou uiteindelijk de wijze moeten zijn en stoppen met reageren. Guess not!
Nu ben jij die jongen op je nieuwe avatar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat was ik 5 jaar geleden inderdaad
Dat Gordon Ramsey een Bastard is, en dus leuk om te figureren in mijn avatarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Nu ben jij die jongen op je nieuwe avatar?
Weet nogsteeds niet wat ik daarvan moet denken eigenlijk.
Wacht, nu zie ik het. Als je er snel naar kijkt, dan lijkt het net een jonge gast van rond de 20, vast omdat de rimpels niet zichtbaar zijn ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat Gordon Ramsey een Bastard is, en dus leuk om te figureren in mijn avatar
Hehe het lijkt inderdaad een beetje op een plaatje uit een RPG..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:25 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wacht, nu zie ik het. Als je er snel naar kijkt, dan lijkt het net een jonge gast van rond de 20, vast omdat de rimpels niet zichtbaar zijn ofzo.
Zo'n plaatje dat dan ook voor hyves, facebook, twitter, name it wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hehe het lijkt inderdaad een beetje op een plaatje uit een RPG..
Bastard is een Paladijn!!
Sorry maar je quote toch echt de verkeerde.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Die zogenaamde 'ruzie' is al uren geleden, niemand heeft het er nog over en jij begint er weer over! Maar misschien is dat een paardenkaraktertrek
Kut film vond ik dat.. maar ben de enige ik weet het.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:17 schreef mediaconsument het volgende:
[ afbeelding ]
Das pas een basterd!
Ik lag de hele film zowat dubbel om de subtiele humor en de erg goede dialogen. Je moet er dan wel even goed voor gaan zitten denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kut film vond ik dat.. maar ben de enige ik weet het.
Over soldaten die dmv. het staren naar geiten het hart van deze geiten moeten laten exploderen met gedachtekracht en concentratie, oftewel psychich powers! Een degelijk TRU onderwerp denk ik.quote:The film is based on the book of the same title by author Jon Ronson, an account of Ronson’s investigation of attempts by US military forces to use psychic powers. Quality wise both video and audio are very nice from what i could tell in the sample clip, check out the samples and decide for yourself.
In a dynamic new portrayal of Sir Arthur Conan Doyle’s most famous characters, “Sherlock Holmes” sends Holmes and his stalwart partner Watson on their latest challenge. Revealing fighting skills as… Reporter Bob Wilton is in search of his next big story when he encounters Lyn Cassady, a shadowy figure who claims to be part of an experimental U.S. military unit. According to Cassady, the New Earth Army is changing the way wars are fought. A legion of “Warrior Monks” with unparalleled psychic powers can read the enemy’s thoughts, pass through solid walls, and even kill a goat simply by staring at it. Now, the program’s founder, Bill Django, has gone missing and Cassady’s mission is to find him.
Oh die moet ik gaan zien!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik lag de hele film zowat dubbel om de subtiele humor en de erg goede dialogen. Je moet er dan wel even goed voor gaan zitten denk ik.
Vandaag wordt het overigens een andere film die de klok slaat!
[ afbeelding ]
[..]
Over soldaten die dmv. het staren naar geiten het hart van deze geiten moeten laten exploderen met gedachtekracht en concentratie, oftewel psychich powers! Een degelijk TRU onderwerp denk ik.![]()
In de laatste aflevering van Jesse Ventura's Conspiracy Theory werd hier gedeeltelijk op in gegaan, oftewel dat hier schijnbaar echte tests mee zijn uitgevoerd, en dat er daadwerkelijk geiten zouden zijn gestorven.
hopelijk wel zeg.. kan er echt niet aan wennen.. kut kouquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:23 schreef Bastard het volgende:
Nee tis onwijs aan het dooien nu vlgs mij.. einde winter?
Oh ik ben wel blij met eens een echte winter, lekker koud, sneeuw, ijs, .. beter als dat halve gekwakkel!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
hopelijk wel zeg.. kan er echt niet aan wennen.. kut kou
Gisteren deze film gezien en toen moest ik aan Darkwolf denkenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het grootste voordeel van kou vind ik dat mijn schoenen eindelijk weer eens normaal zitten.
Ik heb schoenmaat 35 en koop daardoor mijn schoenen meestal te groot, want die van de kinderafdeling zijn meestal nogal...
Maar als het zo koud is, doe ik 2 paar sokken aan.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:33 schreef Darkwolf het volgende:
Weet je hoe vreemd het voelt om spontaan zin te krijgen om te willen rollen? Of een eindje te willen galloperen over een open vlakte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:12 schreef JoepiePoepie het volgende:Hah! Maar ook die kan ik weer tippen! Wat dacht je van een PAARD die denkt dat hij een hond is en daar naar gedraagt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Darkwolf op 15-01-2010 14:51:06 ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik ben wel blij met eens een echte winter, lekker koud, sneeuw, ijs, .. beter als dat halve gekwakkel!
Tsssssss, klagen over eens per week koud bij de paarden, watje!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:20 schreef Darkwolf het volgende:
Het is vrijdag! Dat betekend: BIJNA WEEKEND!
Finally.
Hopelijk is het geen -5 bij de paardjes dit keer zoals vorige week. Brrrrrrrr!
Ik had nooit gedacht dat ik die grote blubberzooi zou missen, maar ik mis het, ik wil geen sneeuw, ijs en glad meer, wil helemaal geen kou meer, ben het zat!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik ben wel blij met eens een echte winter, lekker koud, sneeuw, ijs, .. beter als dat halve gekwakkel!
Nix d'r van. zoals vandaag is prima.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:28 schreef Bastard het volgende:
Ja. maar dan wen je er wellicht nog aan omdat je het elke dag doet en jij bent tenminste nog bezig (lopen, rijden.)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:36 schreef erodome het volgende:
Tsssssss, klagen over eens per week koud bij de paarden, watje!!!
Moet elke dag de kou in, voor de honden, voor de paarden, het is nu echt, naar buiten en koud worden, snel weer naar binnen om even warm te worden om weer naar buiten te moeten die rotkou in.
Goede vraag. Persoonlijk denk ik door een dikkere huid en ook een fantsoenlijke (winter) vacht.quote:Dan sta je daar, ingepakt als een eskimovrowtje je af te vragen waarom jij het zo koud hebt met al die extra kleding aan en die rotbeesten nergens last van hebben
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 06:59 schreef Summers het volgende:
[..]
en hun leven tussen de levens in , lijkt me het lezen waard
opvallend dat sommige mensen die meer dan 30 jaar SERIEUS onderzoek doen
WEL resultaten hebben waar ze een boek mee kunnen vullen itt een randy![]()
Crap! Sorry!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
Darkwolf, ik had het niet voor niks in spoilers gezet. Misschien zijn er mensen die die film nog willen zien en graag verrast willen worden. Dus zet a.j.b. die quote en jouw filmpje ook even in spoilers.
Voor de geinteresseerden: De film is te huur bij Film1 On Demand.
...Doctor who?quote:
Bedankt, graag ook je filmpje in spoilersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:52 schreef Darkwolf het volgende:
Crap! Sorry!
Dacht niet dat het een mega plot spoiler was en je gewoon de post verleukt had met het effect van "tadaaaaa!" speciaal voor mij.
Het was dan ook nog vroeg in de ochtend.
Maar bij deze gefixed dus!
Aan deze kou wennen, nee, dat nooit denk ik, ben niet gemaakt voor kou, had eigenlijk in een warm land met rijke ouders geboren moeten worden, maar ipv dat heb ik hele lieve ouders in dit koude kikkerland gekregen, tja, klagen mag ik dus niet eigenlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja. maar dan wen je er wellicht nog aan omdat je het elke dag doet en jij bent tenminste nog bezig (lopen, rijden.)
Dit doe ik slechts een uurtje (dan ben ik wel warm) en bij mijn schatje sta ik vervolgens 2 uur stil en heb ik enkel haar lichaamswarmte en die van mijzelf.
[..]
Goede vraag. Persoonlijk denk ik door een dikkere huid en ook een fantsoenlijke (winter) vacht.
Dan kunnen onze "externe" vacht oplossingen nog zo geavanceerd zijn... we hebben duidelijk een stuk meer (aan lagen) nodig om warm te blijven, schijnbaar.
Had ik nu toch maar van 1dayfly zo'n Selk bag besteld.
Maar ja wist ik veel dat mijn huis verkocht zou zijn zoveel weken later!
Zelf ben ik een lente kindje en ben ik ook meer van de zomer en warme tempraturen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:57 schreef erodome het volgende:
Aan deze kou wennen, nee, dat nooit denk ik, ben niet gemaakt voor kou, had eigenlijk in een warm land met rijke ouders geboren moeten worden, maar ipv dat heb ik hele lieve ouders in dit koude kikkerland gekregen, tja, klagen mag ik dus niet eigenlijk
Hmmm.... in weilanden zie ik ze vaker grazen dan rennen! Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Stilstaan doe ik nu amper buiten, 2 uur stilstaan, moet er niet aan denken, zou dan gewoon gaan wandelen ofzo, halster om de knol, lekker lang touw eraan en wandelen maar, doe je die knol ook nog eens een groot plezier mee, die doet niets liever dan lopen, daar zijn ze op gebouwd.
Precies, en dat staat nu dan ook in spoilers.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bedankt, graag ook je filmpje in spoilers. Ik bedoel, als ik die film nog niet gezien zou hebben, zou ik het niet leuk vinden als ik al enigszins op de hoogte zou zijn van hetgeen wat ik in spoilers heb gezet
.
Weilanden hier zijn dan ook saaie dingen met veelste rijk gras erop wat ze geen goed doet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:18 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Zelf ben ik een lente kindje en ben ik ook meer van de zomer en warme tempraturen.
Toch lijk ik gewend te zijn geraakt aan die kou buiten zo ondertussen en zeker als ik in beweging blijf.
[..]
Hmmm.... in weilanden zie ik ze vaker grazen dan rennen! Maar ik snap wat je bedoelt.
Mijzelf rot erover voelen heb ik mij opgegeven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:29 schreef erodome het volgende:
Iets wat ik me afvroeg he wolfje...
Hoe ga jij om met dat manege-gebeuren als je met die dieren kan "spreken"?
Want heel happy zijn de meeste paarden daar niet, behalve de toch wel wat grove behandeling staan ze te verpieteren in hokjes van 3 bij 3.
Hoe ga je daarmee om, kan je ze een beetje helpen om dat beter te accepteren, voel je je soms erg rot erover?
Nou dat word hem niet geloof ik.. maar schijnt volgende week wel weer flink koud te kunnen gaan worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)wordt_nog_erger.html
Geenstijl had al gelijk over het uberhaupt streng zijn van deze winter, oftewel komen we als het even meezit nu even op adem en gaan we daarna nog veel harder genieten van de vorst. Het is overigens vandaag ook al flink afgekoeld merkte ik net op de fiets.
Overigens, geen nood, zoals mijn aardrijkskundeleraar mij geleerd heeft, na strenge winters komen hete zomers!
Ik las het, rond de 27ste ligt nu het dieptepunt. Oftewel hebben we een week rust.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat word hem niet geloof ik.. maar schijnt volgende week wel weer flink koud te kunnen gaan worden.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:18 schreef Robijn48 het volgende:
Heb zo eens beetje bij TRU gelezen, dat is daar toch voor paranormale zaken enzo, en wordt ook veel meer gemodereerd dan hier, zo te zien.
Dus dan zou je zeggen dat als je serieus een topic over Michaels hoax opent, dat toch moet kunnen.
Dat is techniek!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:03 schreef Ticker het volgende:
Hadden die Tibetaanse Monniken toch alweer duizenden jaren eerder gelijk.. dat zij met geluid grote stenen en gewichten konden heffen!
Damn.. geweldige OP's maken kun je welquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:08 schreef Ticker het volgende:
Het geheim van de Romeins Katholieke Kerk: U verliest
Op de citaten na, natuurlijk!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
Damn.. geweldige OP's maken kun je wel![]()
petje af als je dat allemaal zelf geschreven hebt
Bij de kiem smoren, dat blijft altijd de sleutel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:47 schreef Bastard het volgende:
Nou een UFO in letterlijke zin is het wel.. maar wat is het verder? Wat kan zo bestand zijn tegen hitte en zonlicht weerkaatsen?
Gelukkig zijn er slimmerds geweest die het toen al van NASA af hadden gehaald voordat NASA het zelf ging editten.
Ja maar daar waren ze toch te laat mee, juist door het dan weer snel te verwijderen roep je NOG meer vragen op.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:49 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Bij de kiem smoren, dat blijft altijd de sleutel.
Die stippen zijn overigens inderdaad wazig. Als het die witte puntjes zijn die ticker bedoeld.
Ik denk dat ze bij NASA een probleem hebben, dat maar al te bekend is in onze wereld. Oftewel de medewerker die onder een te hoge druk staat, te lam is voor woorden, of simpelweg niet achter het werk staat wat hij doet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar daar waren ze toch te laat mee, juist door het dan weer snel te verwijderen roep je NOG meer vragen op.
Dat doen ze alleen al ze weten wat het is en het verder willen verhullen lijkt mij, anders kun je toch als NASA zeggen OMGWTFBBQ is dat, ik bedoel ze zijn ook niet alleswetende... maar naar nu blijkt steekt er iets meer achter..
Het youtube filmpje is ook heel duidelijk gelukkig.
Alles heel?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:55 schreef Darkwolf het volgende:
Meep! Zover laatste dag snowboarden. Morgen de reis naar Duitsland beginnen (blijven we een nachtje slapen bij de organisator van de con.)
quote:KNMI waarschuwt voor zware sneeuwbuien
Zo goed als. Alleen mijn linker hoef doet (nog) pijn. Met teveel ijs op de voorste binding gesnowboard denk ik. En schoen zat niet strak genoeg.quote:
Een marmot? Nou, dat lijk me nogal gevaarlijk om in huis te houden.quote:
Oh, net zoals jij een hallucinatie een geestverschijning noemtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:37 schreef Summers het volgende:
ohh hamster , dat noemde ik vroeger marmotje
Echt.. wat is dat met jouw en het niet kunnen uitstaan dat sommige mensen andere belevenissen en opvattingen hebben in het leven?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, net zoals jij een hallucinatie een geestverschijning noemt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef Bastard het volgende:
Echt.. wat is dat met jouw en het niet kunnen uitstaan dat sommige mensen andere belevenissen en opvattingen hebben in het leven?
Nee dan had ik waarschijnlijk iets gezegd over kipnuggets.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
Och Bastard, ik had ook tegen Summers kunnen zeggen:
"Oh, net zoals jij denkt (of dacht) dat ik Michielos ben."
Maar ik dacht, laat ik dat nou even niet oprakelen... Maar nu vraag je erom.
Had je dan ook gezegd:
[..]
Mensen noemen Cavia's toch altijd een marmot?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:37 schreef Summers het volgende:
ohh hamster , dat noemde ik vroeger marmotje
Oeh, daar ben ik dol opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:00 schreef Bastard het volgende:
Nee dan had ik waarschijnlijk iets gezegd over kipnuggets.
Inderdaad, om de drol van ToT nou marmot te gaan noemen is wel een beetje raar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:04 schreef senesta het volgende:
Mensen noemen Cavia's toch altijd een marmot?
Een marmot is trouwens hartstikke groot en niet als huisdier te houden.
Ja, heel pittig en mijn geheime receptquote:
oh geen idee, mijn ouders hadden vroeger op straat zo'n beestje gevonden als op de foto maar dan spierwit en die noemden ze marmotje dus in mijn beleving is dat een marmotjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Mensen noemen Cavia's toch altijd een marmot?
Een marmot is trouwens hartstikke groot en niet als huisdier te houden.
Oh en goedemiddag
trouwens , wist je dat niet alleen geesten bij het bovennatuurlijke hoort maar nog zoveel andere dingen ? als je dan een verklaring wilt geven , moet die al het bovennatuurlijke verklaren wat mensen ooit hebben meegemaakt .quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, net zoals jij een hallucinatie een geestverschijning noemt.
Dat dus ja!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:05 schreef erodome het volgende:
Ik vind hamsters altijd een beetje eng, nu komt dat omdat ik ooit een hamster heb gehad die je met 1 vinger uit zijn kooi kon halen.
Zodra iemand dichtbij de kooi kwam kwam hij heel kwaad naar het deurtje lopen en "gromde" dan heel boos, als je dan een vinger in de kooi hield hing hij erin en liet niet heel makkelijk los.
Ik moet wel zeggen dat ik hem erg dapper vond, ben je zo'n dwerghamster en voor de duvel nog niet bang
En nu blijkt dat ik gewoon gelijk heb, hamsters die geitenbloed drinken, zo in het pentagram gaan staat dat het gaat om materie boven geest, gewoon een warlockhamster!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef Summers het volgende:
iemand had een konijn met een tic , zodra die konijn op de schoot van een vrouw werd gezet ,
rende die onmiddelijk naar de tepels en beet erin
zul je wel geen tepels meer hebben hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef Summers het volgende:
iemand had een konijn met een tic , zodra die konijn op de schoot van een vrouw werd gezet ,
rende die onmiddelijk naar de tepels en beet erin
je denkt toch niet dat die konijn meer dan 1 keer op mijn schoot mocht hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
zul je wel geen tepels meer hebben he![]()
Sprak hij sarcastisch.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:38 schreef Flammie het volgende:
De nieuwe Uri Geller komt ook morgen op Televisie... welke onverklaarbare paranormale dingen laten ze deze keer zien?
Moet zeggen dat ik he altijd weer leuk kijken vind met mijn zoontje, uit zien te vogelen wat de truuk is enzo.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:38 schreef Flammie het volgende:
De nieuwe Uri Geller komt ook morgen op Televisie... welke onverklaarbare paranormale dingen laten ze deze keer zien?
Omdat jij en ik weten dat het meer te maken heeft met trucage en goochelen, terwijl je anders impliceert met je opmerking. Zoek sarcasme eens opquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:58 schreef Flammie het volgende:
hoezo?
Ik zal hem eens erop wijzen, kijken of hij erachter komt!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:34 schreef Flammie het volgende:
Vraag hem eens hoe dat lepelbuigen werkt dan kun je dat aan Cristal PM' en .. die is namelijk nogal benieuwd
Eeuh gedachtenlezen en lepels buigen.. veel mensen hier geloven daar toch echt in en dat gebeurd toch echt regelmatig bij de nieuwe Uri Gellerquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat jij en ik weten dat het meer te maken heeft met trucage en goochelen, terwijl je anders impliceert met je opmerking. Zoek sarcasme eens op
Puik planquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zal hem eens erop wijzen, kijken of hij erachter komt!
Een kameraad van me gaat er ook aan meedoen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:38 schreef Flammie het volgende:
Tofquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kameraad van me gaat er ook aan meedoen!(Assisteren met een act in ieder geval, maar komt ook nog ff in beeld.
)
Het was vanaf dag 1 bullshitquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:54 schreef Ticker het volgende:
Het grote raadsel van Uri: waar ging het mis?
Verloor deze man een bepaalde 'gave' of was het echt vanaf dag 1 bullshit?
Zo eng is het filmpje niet hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:41 schreef Flammie het volgende:
Als dat filmpje is wat ik denk dat het is (de titel gelezen) ben ik bang dat ik het niet durf te kijken
Ow men wat ranzigquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:38 schreef mediaconsument het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=2c568ed634
Kheb wel veel ergere shit gezien op het netquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Deze comment zegt andersikke niet durven...
Ranzig heeft weinig met eng te maken toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Deze comment zegt andersikke niet durven...
Dat wou ik zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb wel veel ergere shit gezien op het net
Yeh maar als het ranzig is durf ik het ook niet te kijkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:43 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ranzig heeft weinig met eng te maken toch?
ik heb zin inquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:31 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Viel best mee hoor.
Hmmm... heb opeens trek in Buggles!
Zal hem eens uhhh.... "uitproberen" ...quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:55 schreef Bastard het volgende:
Nog meer mensen die Mass Effect 2 spelen hier?
2 is overal beterquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:08 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Zal hem eens uhhh.... "uitproberen" ...![]()
Maar een heb ik wel eens gespeeld en was ik een uurtje mee zoet en toen was ik er klaar mee.
Ben trouwens benieuwd hoe hij op de PC draait want ik heb geen 360 of hource.
huhuquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, het gaat hier over eten.
Ik heb net kipkluifjes - die ik zelf gekruid heb - gegeten, uiteraard met mijn zelfgemaakte pedis saus.
Vandaag verse lomboks gekocht voor die heerlijke saus.
De ultieme late-avond-snack voor deze Indo-dame (want ja, dat ben ik en proud of it) na een drukke week
.
Huhu?quote:
Het gaat dus over Pleo en Dieselquote:
Nou, dat was ik al een aantal uurtjes. Hoezo?quote:
Vechtenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, dat was ik al een aantal uurtjes. Hoezo? Wilde je vechten?
Ja vechten, want ik ben boosquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:14 schreef Bastard het volgende:
Vechten
Nou omdat je meen ik een keer gelezen te hebben, savonds werkt?
Ze heeft mij verder prima neer gezet (en dat zonder de scenes waarin ik praat) en heb er geen spijt van hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:28 schreef Bastard het volgende:
Toch jammer dat het dan iets anders is geworden wat je voor ogen had.. en dan kan je niet meer terugkrabbelen ook natuurlijk!
Pluk een roosquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja vechten, want ik ben boos.
Kan, ik mag mijn eigen werktijden bepalen. Maar vandaag geen werk
.
De 15e?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:21 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ze heeft mij verder prima neer gezet (en dat zonder de scenes waarin ik praat) en heb er geen spijt van hoor.
Het is juist eens goed om wat anders onder ogen te zien dan wat je zou verwachten.
Er waren dan ook geen verwachtingen, totaal niet. Maar de omslag om uiteindelijk ALLE interviews te schrappen en er iets audio / visueels van te maken was natuurlijk een draai die niemand had kunnen verwachten.
Niettemin is het toch prima uitgepakt allemaal!
Wat een onzin, alsof van een roos plukken je boosheid weggaatquote:
Je moet hem wel op je hoed zetten he!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof van een roos plukken je boosheid weggaat.
Ja, en dan zeker gaan zitten wachten tot morgenquote:
Nou dan blijf je lekker boosquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, en dan zeker gaan zitten wachten tot morgen. Nou eh, dat duurt me veel te lang
.
pisnicht !quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:16 schreef Darkwolf het volgende:
Inderdaad. Vandaag dacht ik ook nog aan hem.
Misschien is hij eindelijk na mijn directe confrontaties her en der wakker geworden betreft waarom hij zoveel tijd en energie in mensen blijft steken.
Ben dan ook benieuwd wanneer ik een "dank je wel" PM van hem krijg.
Wie ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:06 schreef Bastard het volgende:
Waar ken jij pepsi NL eigenlijk van Led? Ik heb haar geloof ik al 6 jaar in mn friendslist
Blasfemie, ik speel geen Halo..!quote:
Dan is het stom toeval.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Blasfemie, ik speel geen Halo..!
En ik weet nog steeds niet over wie je het hebt eerlijk gezegd...
Ik ben ook sarcastischquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat toeval niet bestond in Tru ?
Grappig want ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebtquote:
Ik bedoel op xbox live he.. die keer dat ik mee gamede zat ze er bij.. later zag ik je een keer online komen, tegelijk met pepsi en ook samen gamen in haloquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Grappig want ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt
Edit:
Ik zie bij mijn facebook noch bij mijn hyves account iemand genaamd pepsi nl....
Ehm, niet om het een of ander ofzo hoor, maar ik heb nooit met jou gegamed, ik heb nooit Halo online gespeeld, ik heb geen XBoxquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik bedoel op xbox live he.. die keer dat ik mee gamede zat ze er bij.. later zag ik je een keer online komen, tegelijk met pepsi en ook samen gamen in halo
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ehm, niet om het een of ander ofzo hoor, maar ik heb nooit met jou gegamed, ik heb nooit Halo online gespeeld, ik heb geen XBox
Ja vast hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er bekruipt me het gevoel dat iemand onder mijn naam heeft lopen gamen
Dat verklaard een hoop dan he.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dit wordt leuker en leuker
FYI, Ik heb enkel een PS3 en die gebruik ik eigenlijk al amper
Kijk er meer media op dan dat ik game myself!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:53 schreef _Led_ het volgende:
FYI, Ik heb enkel een PS3 en die gebruik ik eigenlijk al amper
Je bedoelt dat we nu meer kwaliteisposts zonder bagger hebben, ja klopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:55 schreef _Led_ het volgende:
TRU is trouwens niet erg actief geweest sinds december
Dat bedoel ik ja, kwaliteitsposts als "Is Char echt ?" enzo !quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we nu meer kwaliteisposts zonder bagger hebben, ja klopt.
Ach er is altijd wel een topic wat vanaf de OP al open staat voor een hoop flauwe reactiesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja, kwaliteitsposts als "Is Char echt ?" enzo !
There, i fixed it for youquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach er is altijd wel een topic subforum wat vanaf de OP al open staat voor een hoop flauwe reacties
Klopt, BNW > TRU.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:55 schreef _Led_ het volgende:
TRU is trouwens niet erg actief geweest sinds december
Lijkt me intrinsiek onmogelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik probeer er voor te waken, wellicht al eens opgevallen
-Aangezien zijn privegegevens er bij staan haal ik de link weg-quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:20 schreef Darkwolf het volgende:
Ben benieuw of mensen mij nog op televisie hebben gezien gisteren.
Bastard is het vast vergeten!
Kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:20 schreef Darkwolf het volgende:
Ben benieuw of mensen mij nog op televisie hebben gezien gisteren.
Bastard is het vast vergeten!
Mooie docuquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bastard, de link hoefde niet weg van Darkwolf.
http://player.omroep.nl/?aflID=10659325
ok.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bastard, de link hoefde niet weg van Darkwolf.
http://player.omroep.nl/?aflID=10659325
Cool Runningsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:37 schreef Ticker het volgende:
Hoe heeft dat bobslee team uit Jamaica het eigenlijk gedaan dit weekend?
[ afbeelding ]
You dead?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |