Damn.. geweldige OP's maken kun je welquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:08 schreef Ticker het volgende:
Het geheim van de Romeins Katholieke Kerk: U verliest
Op de citaten na, natuurlijk!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
Damn.. geweldige OP's maken kun je wel![]()
petje af als je dat allemaal zelf geschreven hebt
Bij de kiem smoren, dat blijft altijd de sleutel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:47 schreef Bastard het volgende:
Nou een UFO in letterlijke zin is het wel.. maar wat is het verder? Wat kan zo bestand zijn tegen hitte en zonlicht weerkaatsen?
Gelukkig zijn er slimmerds geweest die het toen al van NASA af hadden gehaald voordat NASA het zelf ging editten.
Ja maar daar waren ze toch te laat mee, juist door het dan weer snel te verwijderen roep je NOG meer vragen op.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:49 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Bij de kiem smoren, dat blijft altijd de sleutel.
Die stippen zijn overigens inderdaad wazig. Als het die witte puntjes zijn die ticker bedoeld.
Ik denk dat ze bij NASA een probleem hebben, dat maar al te bekend is in onze wereld. Oftewel de medewerker die onder een te hoge druk staat, te lam is voor woorden, of simpelweg niet achter het werk staat wat hij doet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar daar waren ze toch te laat mee, juist door het dan weer snel te verwijderen roep je NOG meer vragen op.
Dat doen ze alleen al ze weten wat het is en het verder willen verhullen lijkt mij, anders kun je toch als NASA zeggen OMGWTFBBQ is dat, ik bedoel ze zijn ook niet alleswetende... maar naar nu blijkt steekt er iets meer achter..
Het youtube filmpje is ook heel duidelijk gelukkig.
Alles heel?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:55 schreef Darkwolf het volgende:
Meep! Zover laatste dag snowboarden. Morgen de reis naar Duitsland beginnen (blijven we een nachtje slapen bij de organisator van de con.)
quote:KNMI waarschuwt voor zware sneeuwbuien
Zo goed als. Alleen mijn linker hoef doet (nog) pijn. Met teveel ijs op de voorste binding gesnowboard denk ik. En schoen zat niet strak genoeg.quote:
Een marmot? Nou, dat lijk me nogal gevaarlijk om in huis te houden.quote:
Oh, net zoals jij een hallucinatie een geestverschijning noemtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:37 schreef Summers het volgende:
ohh hamster , dat noemde ik vroeger marmotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |