Allo Allo.
Hoe gaat het hier?
Mijn leventje is zoals nu enzo. Kan niet begrijpen dat ik mezelf zolang heb opgesloten in huis. Nu ik weer deelneem aan het leven lijkt die tijd zo raar te zijn geweest eigenlijk.
Maar goed. FOK! doet het nog. Heb mijn pc al minstens 10 keer geformateerd sinds mijn laatste bezoek van 2 maanden geleden. Misschien dat de windows backup ervoor zorgt dat ik nog steeds ingelogged ben na 2 maanden van afwezigheid.
Verder iedereen goede avond nog jah. Ik ga nu weg denk ik. Dinsdag. woensdag en donderdag weer aan de slag en daarna carnaval.
Wat moet ik anders nog zeggen

Het leventje van alledag. Geen vreemde dingen ofzo. Het leventje van alledag dat me best bevalt. Al mag het soms wel eens wat 'vreemder' zijn. Het komt allemaal zo normaal over. Alsof alle mensen abornaal normaal willen zijn. Alsof veel mensen bang zijn om een of andere afwijking te tonen als het aankomt op uitspraken of gedrag.
Zal wel aan mij liggen dat het me opvalt. Iedereen zo geforceerd bezig om te letten op eigen gedrag. En ondertussen valt het helemaal niet op bij de ander.
Ik zeg dag

Doe Bastard en Jogy de groeten

Mocht Nokje nog hier komen en Senesta en Riimpelhond en Darkwolf plus ook nog Metro 2005 ( of was het 2004

) dan ook die de groeten gewenst en dan ik ook nog eens barra vergeten ook nog eens.
Dat krijg je met 1000 gebruikers.
Denk dat ik vaker langs ga komen hier nog. Weet het niet zeker maar denk het wel. In ieder geval, prettig weekend gewenst
[ Bericht 27% gewijzigd door Topspin op 06-02-2010 22:53:09 ]