We zien het toch gewoon op de foto's?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:21 schreef Nemephis het volgende:
Dat is het gedeelte van de Pool wat altijd in het duister ligt.
Lijkt me meer voor de hand liggend dan een groot gat dat schijnbaar nog nooit iemand is opgevallen.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:23 schreef Ticker het volgende:
[..]
We zien het toch gewoon op de foto's?
Hoe concludeer je dit dan?
Op welke school zit je ???......quote:Op zondag 7 februari 2010 20:21 schreef Nemephis het volgende:
Er is geen gedeelte van het aardoppervlak dat altijd in het duister ligt.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:21 schreef Nemephis het volgende:
Foto's zijn fotosoep? Zal ik NASA dan nu direct inlichten of doe je het zelf?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Op welke school zit je ???......
De Noord/Zuidpool hebben elk een donkere periode van een half jaar.
En de foto's.... fotosoep
Let goed op de onderkant van ronde plek, de tint wordt donkerder, we hebben dus te maken met een soort trechter. Dat zou dan alleen mogelijk zijn als het ijs dus smelt door een hitte boven het ijs.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:31 schreef Derksl het volgende:
[..]
Er is geen gedeelte van het aardoppervlak dat altijd in het duister ligt.
Persoonlijk denk ik dat het met het volgende te maken heeft: Omdat de aarde bolvormig is wordt deze sterker verwarmd boven de evenaar dan op de polen. De lucht boven de evenaar wordt verwarmd (lage luchtdruk) en stijgt op richting de Noordpool. Boven de Noordpool koelt de lucht af (hoge luchtdruk) waarna het vervolgens daalt en langs de aarde weer terug stroomt naar de evenaar. Boven de Noordpool stijgt de lucht dus op, waarna het afkoelt, wat zorgt voor wolkenvorming. Op de noordpool is er niet tot nauwelijks relief, dus zal er ook niet veel neerslag zijn en daarom blijven de wolken daar dus en verdwijnen ze niet.
Een tvp iig.
Niet te missen, iets kleiner dan op de andere foto's, maar in feite duidelijker, zwart.. rond, bovenin en iets naar rechts (de aarde staat gekantelt, wobble effect).quote:Op zondag 7 februari 2010 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
Geen idee waar dat gat vandaan komt, maar ik ben wel erg nieuwsgierig. Op de 3e foto dacht ik overigens dat de circkel er niet opstond, maar na nog eens goed kijken was ie volgens mij toch te vinden.
Geef jij eens eerst de bron van de wetenschapssite waar dit op staat....quote:Op zondag 7 februari 2010 20:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
Foto's zijn fotosoep? Zal ik NASA dan nu direct inlichten of doe je het zelf?
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Geef jij eens eerst de bron van de wetenschapssite waar dit op staat....
En dit kan naar TRUTH
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |