quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nu gaat natuurlijk meteen iedereen op Bastard's postgeschiedenis klikken en de mysterieuze geheime Gijsjes-topics lezen.
Hoi Gijsjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef Bastard het volgende:
Nou dat is geen geheim ofzo hoor, we bestaan al sinds jaar en dag
En niemand die het begrijpt
quote:Constant use of junk of the years has given me the habit of directing attention inward. When I went into the accumulator and sat down I noticed a special silence that you sometimes feel in deep woods, sometimes on a city street, a hum that is more rhythmic vibration than a sound. My skin prickled and I experienced an aphrodisiac effect similar to good strong weed. No doubt about it, orgones are as definite a force as electricity. After using the accumulator for several days my energy came back to normal. I began to eat and could not sleep more than eight hours. I was out of the post cure drag.
William S. Burrough - (junk = Heroine)
best wel een dikke pak sneeuw hier 7 cmquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 06:32 schreef Bastard het volgende:
TT aangepast om verwarring te voorkomen
De topictitel was juist liefquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De topictitel was juist lief. Ik had dat speciaal voor jou gedaan
.
Koud !? Mietje.quote:
zekerquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:42 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wen_en_gladheid.html
Kudo's voor de bestuurder van dat busje trouwens!
Vond de reclame van PTT post (al heeeeeeel oud, want het is ook geen PTT meer) veel sterker: "Koud? KOUD? Seks met een ijsbeer! DAT is pas koud!"quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:16 schreef R0N1N het volgende:
Koud !? Mietje.
Als de ijsberen om kooltjes komen vragen, DAN is het koud !
Mwoah, volgens mij krijg je het daar best warm van (maar ik ga 't niet uitproberenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:14 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Vond de reclame van PTT post (al heeeeeeel oud, want het is ook geen PTT meer) veel sterker: "Koud? KOUD? Seks met een ijsbeer! DAT is pas koud!"
En dat gewoon op televisie!
Is daar jouw inspiratie voor het penetreren van paarden vandaan gekomen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:14 schreef Darkwolf het volgende:
Vond de reclame van PTT post (al heeeeeeel oud, want het is ook geen PTT meer) veel sterker: "Koud? KOUD? Seks met een ijsbeer! DAT is pas koud!"
En dat gewoon op televisie!
Wrong.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:20 schreef R0N1N het volgende:
Mwoah, volgens mij krijg je het daar best warm van (maar ik ga 't niet uitproberen)
Nee...quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
Is daar jouw inspiratie voor het penetreren van paarden vandaan gekomen?
Waarom niet...quote:
Omdat het niet vanuit een externe inspiratie bron komt. En al helemaal niet een PTT post reclame!quote:
Waar komt het dan vandaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:46 schreef Darkwolf het volgende:
Omdat het niet vanuit een externe inspiratie bron komt. En al helemaal niet een PTT post reclame!
Verkeerd verbonden zeker. Ik heb geen pm van jou gekregen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:52 schreef Darkwolf het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken: PM.
Nee lieverd. Ik bedoel dat je maar verder over de PM zal moeten als je oprecht geinteresseerd bent.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
Verkeerd verbonden zeker. Ik heb geen pm van jou gekregen....
Bij sommige mensen is het al weekend. Beter je best doen dusquote:
Hah! Wacht maar. Vanaf 20 januari ben ij opnieuw richting Duitsland (voor een pitstop bij iemand waar ik ook met nieuwjaar zat) om daarna door te rijden naar Oostenrijk om eindelijk weer eens lekker te gaan snowboarden tot begin februari!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bij sommige mensen is het al weekend. Beter je best doen dus!
Nee ik meen het.. oprechte interesse, weinig tot geen sarcasme, wederzijds respect. Goed.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:37 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja he? Heerlijk zo.
...Of was je sarcastisch?
My thoughts exactly!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:42 schreef Bastard het volgende:
Nee ik meen het.. oprechte interesse, weinig tot geen sarcasme, wederzijds respect. Goed.
Yep.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:42 schreef Bastard het volgende:
Nee ik meen het.. oprechte interesse, weinig tot geen sarcasme, wederzijds respect. Goed.
Nou in ieder geval wil ik de auto gaan wassenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:47 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
My thoughts exactly!
Nog plannen voor het weekend (naast mijn kaarten legging)?
Zouden ze het met elkaar afgesproken hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Yep.
Alhoewel de afwezigheid van MC (als focalpoint) vast ook iets mee te maken heeft. Summers is er ook al nauwelijks... _LED_ laat ook nauwelijks van zich horen (als user _LED_ zijnde)
... en ja, dat scheelt al de helft als die 3 elkaar niet in de haren vliegen![]()
... maar ook los daarvan viel het mij ook op dat het wat gemoedelijker is de laatste periode.
het groepje houd van klonen , ik niet .quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zouden ze het met elkaar afgesproken hebben![]()
Of.. zijn ze alle 3 eigenlijk dezelfde persoon die mogelijk nu ziek op bed ligt en geen zin heeft om te posten
In ieder geval goed om te zien nu.
Ik was ook niet serieusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:53 schreef Summers het volgende:
[..]
het groepje houd van klonen , ik niet .
Wederzijds respect...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:42 schreef Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:23 schreef Bastard het volgende:
voor jou en een kennis die een nieuwe legging wilde..
Ja nuquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb jij zelf ook weleens een legging aan, Bastard?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus
Ik eet mn schoen op als blijkt dat jij een kloon bent!
Ik vraag me eigenlijk af wat je hebt opgegeten toen bleek dat ik geen kloon wasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:16 schreef Bastard het volgende:
Ik was ook niet serieus
Ik eet mn schoen op als blijkt dat jij een kloon bent!
Ik heb mij om jou niet zo druk gemaakt hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wat je hebt opgegeten toen bleek dat ik geen kloon was.
quote:Op zondag 10 januari 2010 07:25 schreef Bastard het volgende:
Ik heb mij om jou niet zo druk gemaakt hoor
oude-jongens-krentebrood...quote:Op donderdag 10 december 2009 12:16 schreef Bastard het volgende:
Maar je bent vlgs mij wel van iemand een kloontje
Je bent me iets te oude-jongens-krentebrood-achtig aan het posten hier.
Dat van die shredder was ook bijna gebeurdquote:Iemand die nieuw is kan een kloon zijn en kan makkelijk door de shredder verdwijnen, geen posthistorie he
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:33 schreef Darkwolf het volgende:
Paardje knuffelen met -7 is best koud.
Krijg nou wat! Je hebt gelijk! Was bijna vergeten dat het inderdaad ook nog anders kon...quote:Op zondag 10 januari 2010 14:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
Je hoeft niet per se in je blootje te knuffelen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |