Waarom niet het via een torrent ofzo? Dat gaat net zo makkelijk en de kwaliteit is ook veel beter.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:53 schreef trovey het volgende:
Ben nu bezig om de laatste Dr.Who aflevering van 1/1/2010 van You Tube te downloaden maar daaaaat treeeeekt miiiiiiijjjjjjjjn cooooooompuuuuuuuuuteeeeeeeer niiiiiiiiiiiiiet zooooooooooo.
Einde van het vorige topic?quote:
Hoewel hetquote:
Die Lapo-val bedoel je?quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom niet het via een torrent ofzo? Dat gaat net zo makkelijk en de kwaliteit is ook veel beter.
ja, maar het werd je niet in dank afgenomen dat je ons saai noemde en daarna meteen verdween!quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die Lapo-val bedoel je?
Ik vind de Lapo hebben niet erg hoor... het is je vergeven
Doodsimpel, als je weet hoe het moet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Heel simpel....ik snap nog steeds niet hoe het downloaden van een torrent gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
* kijkt links...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Bel 'm.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:25 schreef trovey het volgende:
Fijn....mobieltje ook al niet te vinden
...laatste dat ik weet is dat ik hem op de salontafel heb gelegd....netjes het hangkoord er omheen heb gedaan....ben bang dat mijn broer weer eens de boel heeft verplaatst zonder dat ik het weet....zucht
quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* kijkt links...
* kijkt rechts...
Cat is er niet!
Oh JJH!?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* kijkt links...
* kijkt rechts...
Cat is er niet!
Oh JJH!?Je dacht, ik doe het 2x?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt hoor... de hele tijd komt hier in 20 minuten geen antwoord, en als ik een foutje maak ben je er meteen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Bel 'm.
[..]
[..]
Je dacht, ik doe het 2x?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Zal hij leuk vinden....over drie uur moet hij al weer op...die slaapt al urenquote:
Geef eens effe een link voor zo'n programmaatjequote:Op woensdag 6 januari 2010 02:22 schreef JJH het volgende:
Doodsimpel, als je weet hoe het moet.
Het enige wat je nodig hebt is een programmaatje om ze down te loaden en klaar.
Misschien bedoelt hij dat je je mobiel moet bellenquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Zal hij leuk vinden....over drie uur moet hij al weer op...die slaapt al uren
Die mobiele telefoon, niet je broer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Zal hij leuk vinden....over drie uur moet hij al weer op...die slaapt al uren
Ik denk dat mijn broer bellen meer succes zal hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij dat je je mobiel moet bellen
Oh dat mag niet hè?quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:50 schreef ElisaB het volgende:
Doe het praten over downloaden even via de mail of zo lievjens
Vraag JJH wat hij een logische plek vindt... dat is een manquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn broer bellen meer succes zal hebben...mijn mobiel staat standaard uit als ik thuis ben (heb ook een vaste lijn) dus het ding bellen zal weinig succes opleveren
...morgenvroeg maar even broertje bellen waar hij het ding naar toe getransporteerd heeft....zal wel onzettend logisch zijn in zijn ogen maar ik heb op alle voor mij logische plekken gezocht.
Want het is hier zo drukquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:50 schreef ElisaB het volgende:
Doe het praten over downloaden even via de mail of zo lievjens
dat ja... fok policyquote:Op woensdag 6 januari 2010 03:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Want het is hier zo druk.....maar over Lush mogen hier wel topics vol gepraat worden
maar zal wel zijn omdat het officieel verboden is?
Mijn broer is soms heel onlogisch voor een man dus dat zal niet helpenquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vraag JJH wat hij een logische plek vindt... dat is een man
Ondanks de tt hou ik toch wel van je hoor...quote:
Wat een niet fijne manier om wakker te wordenquote:
Same herequote:Op woensdag 6 januari 2010 08:36 schreef DeZwabber het volgende:
ik post minder, maar mijn posts zjn wel van premium kwaliteit![]()
neh, tombola flirt met JJH en de pc van Trovey doet traag, dawastquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een niet fijne manier om wakker te worden![]()
Is het de moeite om verder terug te lezen dan deze pagina of zeg je mwah?
( en je ritme, keep it going![]()
)
Oh thnx, dat bespaart me weer een boel tijdquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, tombola flirt met JJH en de pc van Trovey doet traag, dawast
Oeh had je zelf pizza gemaakt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:40 schreef DeZwabber het volgende:weet ik niet precies meer, ben officieel gestopt met fokken rond een uurtje of 12
en ben uurtje later naar bed gegaan, was nog even de troep aan het opruimen van het pizza bakken en andere dingetjes
dus later dan zou moeten, maar nog binnen de perken vind ik
couscous kliekjes?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh had je zelf pizza gemaakt?
Had je ook al sushispullen gescoord?
Ik had gisteren couscous met paprika feta salade en shoarma.
Mag jij nu 1 keer raden wat ik vandaag in mn bento heb
Oh cool!quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
couscous kliekjes?![]()
nee heb nog geen sushispullen, ga vandaag de deur uit om allemaal rare dingen te halen dus ook de nori enzo
DMLquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mogguh![]()
Ik wilde even zeggen dat januari hell is voor mijn vakgebied en ik daarom hier niet ben. We hebben zelfs een interimmer ingehuurd, dus dan is het echt druk hier![]()
Tot gauw
Oeh klinkt goed die pizza!quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
couscous kliekjes?![]()
nee heb nog geen sushispullen, ga vandaag de deur uit om allemaal rare dingen te halen dus ook de nori enzo
edit: oh en ja ik had ook zelf pzza gemaakt ja![]()
mijn vader's helft belegd met tonijn en ui
mijn helft belegd met gebakken kip in tandoorikruiden, en een flinke lepel sambal
![]()
dat zijn dus de rare spullenquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh als je dan toch naar een grote stad gaat voor sushispullen , hebben ze daar dan ook de Tuinen?
Moet je echt es voor Inecto kijken voor je haar
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh klinkt goed die pizza!
Was het ook lekker?
Vanavond eet ik vispannetje
ja erg he, maar zolang het niet al te veel gedoe is wil ik het nog wel uitproberenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Maes, Ml-etje!
Ml, hoe is het met je Lush?
Al veel geprobeerd?
Oeh Zwabber, je ging dus al Inecto halen?
Volgzaam ben je
Ik badder ook zelden door de weeks hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:07 schreef Ml-etje het volgende:
oh-ohja heb de bubble ook geprobeerd, die vond ik minder ruiken maar was wel lekker zacht.
Conclusie is wel dat ik meer moet smeren met al dat "zeep" verbruik
En gebruik het eig ook alleen in het weekend, doordeweeks badderen dat komt er niet van.
Ga je alleen de shampoo en conditioner nemen of neem je ook nog iets van leave in spul???quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja erg he, maar zolang het niet al te veel gedoe is wil ik het nog wel uitproberen
en met de instructies van jullie en hara kom ik wel een end
Nee iddquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik badder ook zelden door de weeks hoor![]()
Das ook niet te betalen als je alleen met Lush wil badderen
ja als ik dan toch bezig ben, dat leave in spul ook maar meteenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga je alleen de shampoo en conditioner nemen of neem je ook nog iets van leave in spul???
Ze hebben als t goed is leave in conditioner ( das een spray ) en glossy serum, das een soort van gel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja als ik dan toch bezig ben, dat leave in spul ook maar meteen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, heb ik niet echo nieuws van Mor gemist????
Wel gemist??quote:
Subtiele hint:quote:
Meiskequote:
Die ging gisteren naar de Efteling toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Subtiele hint:![]()
![]()
Over Subtiel gesproken... waar issie?
Hij is toch niet alweer op vakantie, dat duurt nog een weekje of anderhalf ofzo toch?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:29 schreef Maes het volgende:
Oja jullie wisten het al maar ik zeg het nog een keer, ik ben vrij vandaag
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:29 schreef Maes het volgende:
Oja jullie wisten het al maar ik zeg het nog een keer, ik ben vrij vandaag
Eigenlijk was woensdag mijn vrije dag maar door allerlei gedoe op mijn werk heb ik eigenlijk vanaf oktober geen vrij meer gehad op woensdag. En vandaag dus voor het eerst weer, heeeeeerlijkquote:
Huh? ow snappemquote:
Ik vind het stoerquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fijn voor je .
![]()
Ik wilde me ziekmelden vanwege hele erge zere keel maar heb t toch maar niet gedaan.
Antigrippine en honingdrop en thee trekken me dr wel weer doorheen vandaag
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Eigenlijk was woensdag mijn vrije dag maar door allerlei gedoe op mijn werk heb ik eigenlijk vanaf oktober geen vrij meer gehad op woensdag. En vandaag dus voor het eerst weer, heeeeeerlijk
Ik vind het niet stoer ik haaaaaaaat ziekmeldenquote:
Dat is per 1 februari geworden maar ja ik ga 4 halve dagen werken, oeh ik ben er zo blij mee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Jij ging toch sowieso minder werken vanaf januari of niet Maes?
Ik wil ook minder werken maar ik wil niet minder verdienen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is per 1 februari geworden maar ja ik ga 4 halve dagen werken, oeh ik ben er zo blij mee.
Ik ook maar ik kan de mensen bij ons zo aanwijzen die al vanaf gister niet zouden zijn gekomen met een zere keel dus daarom, stoer, ik hou van doorzettersquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het niet stoer ik haaaaaaaat ziekmelden
Daar doe je het voorquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:36 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
Mogguh allen,
Heerlijk liggen dutten vanaf 7 uur met twee warme kruikjes tegen me aan die tv aan het kijken waren...![]()
Oh ja, als ik een van mn collegae was geweest was ik maandag al in mn nest blijven liggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ook maar ik kan de mensen bij ons zo aanwijzen die al vanaf gister niet zouden zijn gekomen met een zere keel dus daarom, stoer, ik hou van doorzetters
Ik heb geen idee, maar tis wel xtra druk nuquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:36 schreef Maes het volgende:
Ik heb trouwens mijn Lush nog niet uit de UK hoelang duurt dat normaal gesproken?
Oh dat heb ik niet meegekregen, van de Efteling!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die ging gisteren naar de Efteling toch?
Zal wel moei zijn, arme meneer
Ik kan donderdagavond (en een deel van donderdagmiddag) overal heen komen waar je wiltquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:29 schreef Ml-etje het volgende:
Ow Greys, wat las ik? Ga jij de blikjes op komen halen?
Kunnen we dan niet beter omgeving R'dam afspreken donderdag?
Ik ben half 4 klaar met werken.. dus vanaf dan kan het wmb.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan donderdagavond (en een deel van donderdagmiddag) overal heen komen waar je wilt
Zullen we vanavond even PM-en en wat afspreken? (Kan nu ook, dat PM-en, maar zit op het werk dus antwoord kan dan even duren)
Hij ging gisteren naar de winterefteling dacht ik.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet meegekregen, van de Efteling!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:45 schreef Maes het volgende:
As we speakgaat de bel en daar staat de meneer van DHL met mijn pakje
En het is veeeeeeeel. Het ruikt werkelijk zalig, even helemaal uitpakken en een foto maken.
Greys
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:45 schreef Maes het volgende:
As we speakgaat de bel en daar staat de meneer van DHL met mijn pakje
En het is veeeeeeeel. Het ruikt werkelijk zalig, even helemaal uitpakken en een foto maken.
Greys
En je hebt er zin in?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
D'r is net een figuur van een instantie langsgeweest (zo duidelijk als ik wil zijn in een openbaar topic)
en die gaat dus regelmatig langskomen om te helpen een beetje structuur te krijgen, dag / nacht ritme te verbeteren en een beetje activiteit erin te brengen![]()
soort van coachend idee dus
ben ik straks ineens normaal joh
Nu even teruglezen.quote:25. 126 Cat22
26. 123 tong80
I'm a virgin Lushyquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:55 schreef Maes het volgende:
Er zitten ook allemaal proefjes bij. Greys had bij de order geschreven dat ik a first time user ben. Leuk, leuk, leuk
Wat stom! k ben benieuwd wat hoofdkantoor zegt. Zet hem op voor de beestjes!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:14 schreef Ml-etje het volgende:
GVD bel ik voor die Gorumet blikjes naar de plaatselijke netto ..mogen er maar 6 per klant gekocht worden..
* hoofdkantoor bellen..
eerste wat ze zei was, dat als ik niks te doen had 's ochtends, waarom ik dan vroeg uit bed kwamquote:
Nou, wat een actie zeg, van Nettoramaquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:14 schreef Ml-etje het volgende:
GVD bel ik voor die Gorumet blikjes naar de plaatselijke netto ..mogen er maar 6 per klant gekocht worden..
* hoofdkantoor bellen..
Ze kennen DTHquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:14 schreef Ml-etje het volgende:
* hoofdkantoor bellen..
Ik werd wel keurig snel geholpen en ze gaat het nu bespreken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, wat een actie zeg, van Nettorama![]()
![]()
(Al hadden we dat eigenlijk wel een beetje kunnen weten dat we er geen honderden mochten, want ze geven natuurlijk niet zomaar bij honderden blikjes elke keer eentje gratis).
Ben benieuwd of het hoofdkantoor nog iets kan doen Ml-etje!
Oh klinkt leuk zeg!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef MrSubtle het volgende:
Goedemorgen allemaal
Gisteren winterefteling bezocht... suuuuuper mooi weer![]()
en we waren met zo'n 100 andere mensen in het park schat ik
iedere attractie helemaal leeg of maximaal 1 ander koppeltje erbij of zo
... Als je wilde mocht je gewoon blijven zitten bij alle attracties om nog een rondje te doen, zelfs droomvlucht
Hoe is het hier geweest? Heb ik weer 12835 topics gemist?nog iets spannends gebeurd?
China is trouwens pas de 16de Greys
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik werd wel keurig snel geholpen en ze gaat het nu bespreken.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:17 schreef Ml-etje het volgende:
Ik werd wel keurig snel geholpen en ze gaat het nu bespreken.
Groot gelijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat stom! k ben benieuwd wat hoofdkantoor zegt. Zet hem op voor de beestjes!
Want voor 6 blikjes ga ik geen 25 km rijden.Enkele reis.
Oosterhoutquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:20 schreef Greys het volgende:
Waar zit het hoofdkantoor? Zeg maar dat ik morgen de Smart wel voor rij zodat ze hem vol kunnen storten
dan krijg je het wel bulk, dus zonder blikjes, gewoon die smart vol prut tot aan het randjequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:20 schreef Greys het volgende:
Waar zit het hoofdkantoor? Zeg maar dat ik morgen de Smart wel voor rij zodat ze hem vol kunnen storten
Winterefteling is leuk eh? Wij zijn vorig jaar geweest (ahum 2008 dus) en toen ook een nachtje blijven slapen in het eftelinghotel. 's-Avonds is het heel erg mooi met lichtjes enzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef MrSubtle het volgende:
Goedemorgen allemaal
Gisteren winterefteling bezocht... suuuuuper mooi weer![]()
en we waren met zo'n 100 andere mensen in het park schat ik
iedere attractie helemaal leeg of maximaal 1 ander koppeltje erbij of zo
... Als je wilde mocht je gewoon blijven zitten bij alle attracties om nog een rondje te doen, zelfs droomvlucht
Hoe is het hier geweest? Heb ik weer 12835 topics gemist?nog iets spannends gebeurd?
China is trouwens pas de 16de Greys
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerste wat ze zei was, dat als ik niks te doen had 's ochtends, waarom ik dan vroeg uit bed kwam![]()
EXACTLY MY POINT![]()
punt is dus dat er wel een reden moet zijn om zo vroeg uit bed te komen, om het een beetje vol te houden, iedere dag vroeg opstaan om dan 3 uur langer te kunnen duimendraaien is ook weer zoiets
Good for youquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
D'r is net een figuur van een instantie langsgeweest (zo duidelijk als ik wil zijn in een openbaar topic)
en die gaat dus regelmatig langskomen om te helpen een beetje structuur te krijgen, dag / nacht ritme te verbeteren en een beetje activiteit erin te brengen![]()
soort van coachend idee dus
ben ik straks ineens normaal joh
ongeveer 60 kilo lichterquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:24 schreef Maes het volgende:
[..]
[..]
Good for youIk zou niet weten hoe een normale Zwabbert eruit ziet
Ja ik vond het echt super leuk, en erg geschikt als romantisch dagje wegquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Winterefteling is leuk eh? Wij zijn vorig jaar geweest (ahum 2008 dus) en toen ook een nachtje blijven slapen in het eftelinghotel. 's-Avonds is het heel erg mooi met lichtjes enzo
Ja verbazingwekkend hoe jij alles onthoudt van iedereen hierquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh klinkt leuk zeg!
En dan zat ik toch goed betreffende China met 'nog anderhalf weekje toch?'
NIET!quote:
nu er toch volk is, iemand hier wat over te zeggen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had een rare droom vannacht, WTF
Het was nacht, ik stond in de keuken en kon door het raam zien dat de achterdeur open stond...
Dus ik denk, die kan ik beter even dichtdoen, ik ga door het keukenraam naar buiten ()
Ik loop naar de achterdeur, ga naar binnen en doe hem dicht.
Ik loop via de gang de woonkamer weer in (waar het ineens donker was..![]()
En ik zie in het donker vaag de schim van de papegaai die me tegemoet komt vliegen, aanvallend.
En precies op het moment dat hij mijn gezicht zou raken, word ik wakker van mezelf omdat ik allemaal rare geluiden maak![]()
ik had echt iets van wtf![]()
werd ook echt met een naar gevoel wakker
een lege eftelingquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ik vond het echt super leuk, en erg geschikt als romantisch dagje weg![]()
![]()
We hadden het zo tegen een uur of 18.30 wel gezien trouwens, want het park was zo leeg dat we alle attracties meerdere keren hebben gedaan...
Oh we hadden meneer Maes zijn dochter mee en hebben aan het eind van de middag de musical gekeken. Toen we daarna naar buiten kwamen was het donker en konden we naar het hotel om te eten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
![]()
We hadden het zo tegen een uur of 18.30 wel gezien trouwens, want het park was zo leeg dat we alle attracties meerdere keren hebben gedaan...
Ik heb helemaal niks met droomverklaring, sorry.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu er toch volk is, iemand hier wat over te zeggen?
niet dat ik er serieus over ben, maar toch
Oh wat leuk! Ga dat wel onthouden ben er dus nog nooit geweest in de winter.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
![]()
Da's een mysterieuze bal.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Cat, mn grabbag van gisteren:
[ afbeelding ]
Die grote bal dus![]()
Lushmeisje werd helemaal wild, die zei dat dr maar heel weinig de zakken in gegaan waren.
Die heb ik toch ook? Of is de mijne kleiner?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Cat, mn grabbag van gisteren:
[ afbeelding ]
Die grote bal dus![]()
Lushmeisje werd helemaal wild, die zei dat dr maar heel weinig de zakken in gegaan waren.
ik heb altijd hele rare bizarre dromenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met droomverklaring, sorry.![]()
Al lijkt het wel in de lucht te hangen. Ik onthoud mijn dromen zelden maar die van vannacht is blijven hagen. Die was niet naar, maar wel bizar. Zoals goeie dromen horen te zijn.![]()
Goed dat je een coachpersoon hebt trouwens! Iemand anders ziet je valkuilen soms beter dan jijzelf. Hopelijk kan hij/zij helpen wat ritme in je leven te krijgen. Wat betreft activiteiten: is vrijwilligerswerk geen optie? Google eens op vrijwilligersbank, dan vind je vaak heel wat oproepjes. En da's echt niet alleen koffie inschenken in het bejaardenhuis.
Het viel nog mee, ik ben blij dat t af is nu.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:35 schreef Morretje het volgende:![]()
Ml, goed bezig!
Zwab, heeft je ritalin niet als bijwerking dat je minder goed slaapt trouwens? Niet dat dat per se met dromen te maken heeft.. En top dat je een 'coach' hebt![]()
oh-oh, moest je heeeel lang overwerken gister? Envoor je zere keel.
Mwah, ik vond het handig, maar ook ongezellig... veel leuker als er wat meer mensen zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou niet zo van de Efteling () maar leeg is het vast een stuk leuker daar ja
Hmm ja, de kleur komt zo niet echt tot zn recht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's een mysterieuze bal.k kan het nu niet nazoeken maar er zijn weinig soorten XXL ballen gemaakt, dus ik denk toch dat het de Big Big Blue is. Maar ik mis de flubbertjes zeewier.
Komt vast goed.
Tof he?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het viel nog mee, ik ben blij dat t af is nu.
Een meisje, wat leuk![]()
nee ik slaap prima, heb geen last van bijwerkingen van de ritalinquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:35 schreef Morretje het volgende:
![]()
Ml, goed bezig!
Zwab, heeft je ritalin niet als bijwerking dat je minder goed slaapt trouwens? Niet dat dat per se met dromen te maken heeft.. En top dat je een 'coach' hebt![]()
oh-oh, moest je heeeel lang overwerken gister? Envoor je zere keel.
Jaaaaaa echt wel, meisjes zijn t allerleukstquote:
meisjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa echt wel, meisjes zijn t allerleukst
Behalve dan waar Den Haag ongeveer ligt t.o.v. Rotterdamquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja verbazingwekkend hoe jij alles onthoudt van iedereen hier![]()
Dit is de megaversie van een standaard bal. Ik denk dat jij de kleinere hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die heb ik toch ook? Of is de mijne kleiner?
Sexxxx Bomb is roze met paars en daar zit een blommetje op. Die is het zeker niet, als ik de foto zo zie.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm ja, de kleur komt zo niet echt tot zn recht.
Ik zal dr nog es aan ruiken.
Ik dacht zelf meteen aan de sex bomb, maar daar zit toch iets op of zo of niet?
en wat moet je er mee doen, in een klein meer gooien ofzo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal zo es een foto maken naast een lineaal, dat ding is huuuuuge![]()
En qua kleur, hijs turquosig denk ik .
En hij ruikt lekker, maar geen idee waarnaar![]()
Lekker duidelijk he?
Ik hou niet eens van die stomme badballenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en wat moet je er mee doen, in een klein meer gooien ofzo?
Helemaal helder.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal zo es een foto maken naast een lineaal, dat ding is huuuuuge![]()
En qua kleur, hijs turquosig denk ik .
En hij ruikt lekker, maar geen idee waarnaar![]()
Lekker duidelijk he?
Braboland?quote:
Met flubbertjes in de waterleiding.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef DeZwabber het volgende:
moet je die megabal niet bij het waterbedrijf langsbrengen ofzo, heel maastricht aan de lush
Ik kan m wel bij de WML door de ruit naar binnen mikkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef DeZwabber het volgende:
moet je die megabal niet bij het waterbedrijf langsbrengen ofzo, heel maastricht aan de lush
Voor zover ik kan zien is deze bal geheel flubbertjesloosquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is deze bal geheel flubbertjesloos
Geen bonkjes en sliertjes?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
in de maas gooien, heb ik er ook waarschijnlijk nog wel lol vanquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:57 schreef Greys het volgende:
Zo'n grote bruisbal, moet je die zelf dan maar kapotslaan en in stukken breken ofzo?
Want zelfs de helft ervan is nog veel te veel voor 1 bad
Ik wil mijn Lush ook![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve dan waar Den Haag ongeveer ligt t.o.v. Rotterdam
Maar ik maak gewoon vast notities van alles, voor de volgende SeSa
Boh, dat zal maar uit je bal komenquote:
Tssssk. Tssssk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ga je weer sherlock spelen volgende keer?![]()
Ja ik heb niet zo veel met die miskraam in je badwater ballenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ruby Red Slippers leek er wel een beetje op
Ik wil flubbertjes in mijn bal.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op zich kun je heel lekker badderen met een halve bal.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:57 schreef Greys het volgende:
Zo'n grote bruisbal, moet je die zelf dan maar kapotslaan en in stukken breken ofzo?
Want zelfs de helft ervan is nog veel te veel voor 1 bad
Ik wil mijn Lush ook![]()
Ik heb er geen gebruiksaanwijzing bijgedaan, dus dan moet je hier of in het Lush topic effe gillen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:03 schreef nieslief het volgende:
*nieslief ligt onder de brievenbus te wachten want dan kan ze dadelijk lekker douchen
gaan we weer , nou ben ik toch echt niet als eerste begonnen....quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
je zal maar klaarkomen met confetti
*PAF* tadaaaaa!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:06 schreef Cat22 het volgende:
Op zich kun je heel lekker badderen met een halve bal.Ik zet er altijd een schroevedraaier op en dan tik met het hamertje.
ik mag dat, mensen vinden mij schattigquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:08 schreef kitao het volgende:
[..]
gaan we weer , nou ben ik toch echt niet als eerste begonnen....
Hoe meer prutjes erin hoe liever!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik heb niet zo veel met die miskraam in je badwater ballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh ik zei tegen iedereen zoek maar op op de site wat t is en hoe je t moet gebruikenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er geen gebruiksaanwijzing bijgedaan, dus dan moet je hier of in het Lush topic effe gillen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe meer prutjes erin hoe liever!![]()
Behalve harde stukjes ofglitters
Wil jij ook dat douchegeval?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
ik vind je ook schattig hoor Zwabber , jij hebt mijlen krediet opgebouwdquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik mag dat, mensen vinden mij schattig
Ruikt hij citroeing? Want dan is het eenquote:
Nee nee, jij bent gewoon übercutequote:Op woensdag 6 januari 2010 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik mag dat, mensen vinden mij schattig
Alsof ze daar veel wijzer worden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zei tegen iedereen zoek maar op op de site wat t is en hoe je t moet gebruiken
Uhm.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ruikt hij citroeing? Want dan is het eenAvobath
.
Das toch nie mijn probleem?quote:
Die Double Fast Luck emobom? Nee dank je.quote:
Dat wordt gillen dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er geen gebruiksaanwijzing bijgedaan, dus dan moet je hier of in het Lush topic effe gillen.
Chips, had ik m dan nog maar bij Strega dr bij in gestoptquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die Double Fast Luck emobom? Nee dank je.Die dingen vind ik echt geldverspilling. En je ruikt er meestal weinig van. Alhoewel ik er nu meer rendement uit zou kunnen halen omdat mijn doucheputje verstopt is.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die Double Fast Luck emobom? Nee dank je.Die dingen vind ik echt geldverspilling. En je ruikt er meestal weinig van. Alhoewel ik er nu meer rendement uit zou kunnen halen omdat mijn doucheputje verstopt is.
Naar mens.quote:
quote:
Vertaling: die schijf op oh-oh's foto moet je op de bodem van je douchebak gooien. Het water laat hem langzaam oplossen en dan krijg je een soort van damp/aromatherapie. Zegt Lush.quote:
Maar je moet de Lush lurrrrve spreaden!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, tis gratis gekregen en ik ben geen Lush verkoopster he
![]()
Ik heb heus wel al uit gelegd waarvoor die dingen bedoeld zijn heur
Dat schiet idd niks niet op neequote:Op woensdag 6 januari 2010 11:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vertaling: die schijf op oh-oh's foto moet je op de bodem van je douchebak gooien. Het water laat hem langzaam oplossen en dan krijg je een soort van damp/aromatherapie. Zegt Lush.
Ik vind die dingen naar niks ruiken en vind 1,75 veel geld om zo weg te spoelen. Dan geur ik liever met een douchegel. Word je tenminste nog schoon van.
Maar andere mensen zweren erbij.
Damn, maar 10. Dat valt tegen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Hijs maar 10 cm doorsnee hoor:
[ afbeelding ]
Closeupje:
[ afbeelding ]
Wachten is altijd het ergste he? Hopelijk hoor je snel iets.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi in naar de DA en ik wacht al de hele tijd op een reactie van vriend. Blegh ik word hier zo zenuwachtig van.
Maar deze is echt groen, niks blauws aan, alleen is die camera van mij heel fucked up met kleurenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Damn, maar 10. Dat valt tegen.![]()
Hmmm... kan het er nog niet goed uithalen. Volgens mij is het toch een BBBlue. Want Avobath is echt groen. Zonder spikkeltjes.
Spanning ende sensaetsie!![]()
Lief dat je paparazzi voor de Lush wil zijn.
Ik vind hem zeegroenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar deze is echt groen, niks blauws aan, alleen is die camera van mij heel fucked up met kleuren
Wie kleurenblind is moet zn muil houden in dezequote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie kleurenblind is moet zn muil houden in deze![]()
quote:
Anders ik wel! Ik ga zo ontbijten met een vegaburger denk ik.quote:
Ik heb al ontbeten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Anders ik wel! Ik ga zo ontbijten met een vegaburger denk ik.
Klinkt zinnig hoor. BBBlue is een zeebal. met zeewierfrutsels.quote:
en wat gaan jullie eten?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Anders ik wel! Ik ga zo ontbijten met een vegaburger denk ik.
Ah, ontbijt. heb ik wel eens van gehoord ja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
*mieterd brood in de toaster*
ik was vergeten te ontbijten, goed dat jullie er over beginnen![]()
wat er op te doen *gaat koelkast uitpluizen*
Maar ik zie echt niks van frutsels, I sweaaaaaaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt zinnig hoor. BBBlue is een zeebal. met zeewierfrutsels.
(zijn we nu echt al drie pagina's over een bruisbal aan het filosoferen?)
quote:
Ik denk dat ik zo de pannekoeken maar eens ga maken. Denk ik als ik nog iets heb om het zonder eieren te doen.quote:
Misschien hebben de frutsels zich in de bal verstopt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ik zie echt niks van frutsels, I sweaaaaaaar![]()
Over zeewier gesproken, ik was nu elke ochtend onder de douche mn gezicht met aqua marina, dies mjammie
ligt den helder boven de poolcirkel ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:44 schreef Qwea het volgende:
hoooi!
Live van stage
Jezus man, het sneeuwt hier al zeker een uur als een idioot!
En het blijft zeker nog 1.5u sneeuwen. Ik hoop dat ik over +- een uur nog naar huis kom om baloe eten te geven/uit te laten en te lunchen.
Er ligt vast wel 15 cm
www.buienradar.nlquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ligt den helder boven de poolcirkel ofzo
ja ik heb al gekeken, is ook het enige dat we in huis hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
En geroosterd brood eet je met kaas
Hey harde werksterquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:44 schreef Qwea het volgende:
hoooi!
Live van stage
Jezus man, het sneeuwt hier al zeker een uur als een idioot!
En het blijft zeker nog 1.5u sneeuwen. Ik hoop dat ik over +- een uur nog naar huis kom om baloe eten te geven/uit te laten en te lunchen.
Er ligt vast wel 15 cm
En bij mij. Eeuwig. Altijd. Twee. Weken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
www.buienradar.nl
Alleen daar boven sneeuw inderdaad!
Dat kan helemaal niet, kaas is zachtquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
En geroosterd brood eet je met kaas
diepvrieskaas op geroosterd brood, en dan snel opeten voor het smeltquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, kaas is zacht![]()
Ola!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey harde werkster![]()
Pokkepestsneeuw ook![]()
Hier sneeuwt het gelukkig niet maar echt , tis 1 grote ijsbaan buiten![]()
Chico mag dalijk weer fijn op zn schoenen naar buiten.
Kijk nou gisteren, na er een uur op gelopen te hebben in de pauze, apetrots ging ie ze op kantoor aan iedereen laten zien![]()
En het commentaar van mn collegae
[ link | afbeelding ]
Yhuis liggen er 2 broodjes kaas en 2 boterhamworst op me te wachtenquote:
Ja, ik denk dat ik de burger schrap en daarvoor gaquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
Ik las in De Elementen dat we ook de BBC in de gaten moeten houden, want ze voorspellen in de komende 48 uur de zwaarste sneeuwval in 30 jaar aldaar, waaronder in Londen.
En vanavond krijgt heel Nederland ook weer sneeuw geloof ik. En we zijn er nog langgggg niet vanaf.
A.s. vrijdag wordt echt een heulll koude dag en nacht!
Aah fuck, drenthe heb idd ook sneeuwquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En bij mij. Eeuwig. Altijd. Twee. Weken.
Wat drie bijna1
Ik denk dat we zaterdag niet met onze kont op de stoep beestjes zitten te knuffelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
Ik las in De Elementen dat we ook de BBC in de gaten moeten houden, want ze voorspellen in de komende 48 uur de zwaarste sneeuwval in 30 jaar aldaar, waaronder in Londen.
En vanavond krijgt heel Nederland ook weer sneeuw geloof ik. En we zijn er nog langgggg niet vanaf.
't Is hier nu even stil, maar bijna elke dag heb ik een bui van uren gehad. Ik vin dhet echt niet leuk meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah fuck, drenthe heb idd ook sneeuw
Hier blijft die bui echt gewoon hangen he. Half 2 issie er ook nog![]()
![]()
-14 zie ik netquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
witte boterhammen hierquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik de burger schrap en daarvoor gaOp bruin brood
Vrijdag wordt heftig inderdaad qua kou...quote:
Hier sneeuwt het nog steedsquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is hier nu even stil, maar bijna elke dag heb ik een bui van uren gehad. Ik vin dhet echt niet leuk meer
Op een gegeven moment ben je dat gewoon zat he?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is hier nu even stil, maar bijna elke dag heb ik een bui van uren gehad. Ik vin dhet echt niet leuk meer
Ik piep ook nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Vrijdag wordt heftig inderdaad qua kou...
Maar goed, we moeten ook niet teveel piepen, want we hebben allemaal warme huizen
Het is niet dat we in Siberië zitten ofzo
Ik ga de verwarming in de kamers die ik niet vaak gebruik maar eens openzetten. De ramen daar zijn al dicht maar met deze temperaturen gaat het anders daar ook nog vriezen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Vrijdag wordt heftig inderdaad qua kou...
Maar goed, we moeten ook niet teveel piepen, want we hebben allemaal warme huizen
Het is niet dat we in Siberië zitten ofzo
*kijkt*quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je dat gewoon zat he?![]()
Mooie sneeuw LANGS de wegen en de grote wegen zijn keurig gestrooid en bereikbaar.
Hhahahahaha, kun je straks niet meer poepen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
witte boterhammen hier![]()
c1000 had alleen nog een voorgesneden wit en een rozijnenbrood
Ik heb lekkere feta in mn bentoquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:50 schreef Cat22 het volgende:
HOU NOU EENS OP MET DIE SMERIGE KAASPRAAT!![]()
![]()
Ik had het over mij. Twas een egopost.quote:
Voor kerst is het al begonnen, dat is echt teveel van het goede jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je dat gewoon zat he?![]()
Hier is het nu ideaal vind ik. Mooie sneeuw LANGS de wegen en de grote wegen zijn keurig gestrooid en bereikbaar. Dan neem ik de glijbaantjes in de wijken wel voor lief.
Viezerik! Dat je maar niet met je fetatengels aan mijn spullen komt.quote:
Oh ik bedoelde jou niet hoor, gewoon 'wij Nederlanders in het algemeen'quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik piep ook nietIk hoop alleen dat ik thuis kom zo
Heb je die al klaarliggen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Yhuis liggen er 2 broodjes kaas en 2 boterhamworst op me te wachten
Doe es ff een beetje normaal, jij komt ook met je kattentengels aan mijn spullenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Viezerik! Dat je maar niet met je fetatengels aan mijn spullen komt.
Nou, ik piep mooi wel. Een keertje sneeuw is leuk, zelfs een weekje wil ik nog wel aan. MAAR NU BEN IK HET BEUquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde jou niet hoor, gewoon 'wij Nederlanders in het algemeen'
En daarbij piep ik ook als ik weer eens niet met de Smart de wijk uit kom als het weer flink gaat sneeuwen hoor
Go Ml-etje! Ze zullen voor ons toch wel een uitzondering maken? Vraag je meteen na of er in de vestiging in Echt (ja, dat is een plaats) ook zo'n 200 blikjes afgehaald kunnen worden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
Whoopie ligt nu lekker in de zon op een warmhoudmatje en ik heb mijn bammetjes.
-14? Jeetje en ze verkopen nergens meer een normale trui![]()
Nog geen belletje vd netto btw. Ga hen straks maar bellen..
Nee, dank je. Ik ben tevreden met mijn sneeuw.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor kerst is het al begonnen, dat is echt teveel van het goede ja
Ruilen?![]()
![]()
Was vorige keer toch ook met Nok? Kon eerst bijna niets mee krijgen, toen contact, wachten wachten, weer zelf contact opnemen, en een paar dagen later had ze toen eindelijk het voerquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Go Ml-etje! Ze zullen voor ons toch wel een uitzondering maken? Vraag je meteen na of er in de vestiging in Echt (ja, dat is een plaats) ook zo'n 200 blikjes afgehaald kunnen worden?![]()
Maar als we centraal één grote haul kunnen binnen halen vind ik het ook prima. Betaal ik jullie wel terug voor 100 blikjes.
De katten zijn met hun tengels aan jouw spullen geweest. Da's veul erger!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe es ff een beetje normaal, jij komt ook met je kattentengels aan mijn spullen
Is het gearriveerd?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef nieslief het volgende:
en pannekoeken it is.
Maar eerst ruikt mijn keuken naar jummie lekkers bedankt CAT
Zoek je ruzie of zoquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De katten zijn met hun tengels aan jouw spullen geweest. Da's veul erger!
Jup. Vannmorgen gemaakt in een zakkie. En dan straks nog ff snel aardappels schillen.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De katten zijn met hun tengels aan jouw spullen geweest. Da's veul erger!
Ze is behoorlijk recalcitrant he?quote:
Ik ben het ook wel zat, maar je doet er zo weinig aan he?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik piep mooi wel. Een keertje sneeuw is leuk, zelfs een weekje wil ik nog wel aan. MAAR NU BEN IK HET BEU![]()
![]()
Ze is de grenzen aan het opzoeken denk ik. Aaawww..quote:
Zeg dan maar buh-bye tegen je Narcotic, je zoete badmeuk en je ratten.quote:
Ben benieuwd wat we mogen hebben maar ik onthou het!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Go Ml-etje! Ze zullen voor ons toch wel een uitzondering maken? Vraag je meteen na of er in de vestiging in Echt (ja, dat is een plaats) ook zo'n 200 blikjes afgehaald kunnen worden?![]()
Maar als we centraal één grote haul kunnen binnen halen vind ik het ook prima. Betaal ik jullie wel terug voor 100 blikjes.
Oh bah, waarom smeer je dat niet ff lekker vers als je thuis komt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Vannmorgen gemaakt in een zakkie. En dan straks nog ff snel aardappels schillen.
Tweede pubertijd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze is de grenzen aan het opzoeken denk ik. Aaawww...
Sterkte, wachten kan zo erg zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi in naar de DA en ik wacht al de hele tijd op een reactie van vriend. Blegh ik word hier zo zenuwachtig van.
Pindakaasplankje.quote:
Beetje treurig op haar leeftijd hequote:Op woensdag 6 januari 2010 12:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze is de grenzen aan het opzoeken denk ik. Aaawww...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |