Ik wil ook minder werken maar ik wil niet minder verdienen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is per 1 februari geworden maar ja ik ga 4 halve dagen werken, oeh ik ben er zo blij mee.
Ik ook maar ik kan de mensen bij ons zo aanwijzen die al vanaf gister niet zouden zijn gekomen met een zere keel dus daarom, stoer, ik hou van doorzettersquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het niet stoer ik haaaaaaaat ziekmelden
Daar doe je het voorquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:36 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
Mogguh allen,
Heerlijk liggen dutten vanaf 7 uur met twee warme kruikjes tegen me aan die tv aan het kijken waren...![]()
Oh ja, als ik een van mn collegae was geweest was ik maandag al in mn nest blijven liggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ook maar ik kan de mensen bij ons zo aanwijzen die al vanaf gister niet zouden zijn gekomen met een zere keel dus daarom, stoer, ik hou van doorzetters
Ik heb geen idee, maar tis wel xtra druk nuquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:36 schreef Maes het volgende:
Ik heb trouwens mijn Lush nog niet uit de UK hoelang duurt dat normaal gesproken?
Oh dat heb ik niet meegekregen, van de Efteling!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die ging gisteren naar de Efteling toch?
Zal wel moei zijn, arme meneer
Ik kan donderdagavond (en een deel van donderdagmiddag) overal heen komen waar je wiltquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:29 schreef Ml-etje het volgende:
Ow Greys, wat las ik? Ga jij de blikjes op komen halen?
Kunnen we dan niet beter omgeving R'dam afspreken donderdag?
Ik ben half 4 klaar met werken.. dus vanaf dan kan het wmb.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan donderdagavond (en een deel van donderdagmiddag) overal heen komen waar je wilt
Zullen we vanavond even PM-en en wat afspreken? (Kan nu ook, dat PM-en, maar zit op het werk dus antwoord kan dan even duren)
Hij ging gisteren naar de winterefteling dacht ik.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet meegekregen, van de Efteling!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:45 schreef Maes het volgende:
As we speakgaat de bel en daar staat de meneer van DHL met mijn pakje
En het is veeeeeeeel. Het ruikt werkelijk zalig, even helemaal uitpakken en een foto maken.
Greys
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:45 schreef Maes het volgende:
As we speakgaat de bel en daar staat de meneer van DHL met mijn pakje
En het is veeeeeeeel. Het ruikt werkelijk zalig, even helemaal uitpakken en een foto maken.
Greys
En je hebt er zin in?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
D'r is net een figuur van een instantie langsgeweest (zo duidelijk als ik wil zijn in een openbaar topic)
en die gaat dus regelmatig langskomen om te helpen een beetje structuur te krijgen, dag / nacht ritme te verbeteren en een beetje activiteit erin te brengen![]()
soort van coachend idee dus
ben ik straks ineens normaal joh
Nu even teruglezen.quote:25. 126 Cat22
26. 123 tong80
I'm a virgin Lushyquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:55 schreef Maes het volgende:
Er zitten ook allemaal proefjes bij. Greys had bij de order geschreven dat ik a first time user ben. Leuk, leuk, leuk
Wat stom! k ben benieuwd wat hoofdkantoor zegt. Zet hem op voor de beestjes!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:14 schreef Ml-etje het volgende:
GVD bel ik voor die Gorumet blikjes naar de plaatselijke netto ..mogen er maar 6 per klant gekocht worden..
* hoofdkantoor bellen..
eerste wat ze zei was, dat als ik niks te doen had 's ochtends, waarom ik dan vroeg uit bed kwamquote:
Nou, wat een actie zeg, van Nettoramaquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:14 schreef Ml-etje het volgende:
GVD bel ik voor die Gorumet blikjes naar de plaatselijke netto ..mogen er maar 6 per klant gekocht worden..
* hoofdkantoor bellen..
Ze kennen DTHquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:14 schreef Ml-etje het volgende:
* hoofdkantoor bellen..
Ik werd wel keurig snel geholpen en ze gaat het nu bespreken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, wat een actie zeg, van Nettorama![]()
![]()
(Al hadden we dat eigenlijk wel een beetje kunnen weten dat we er geen honderden mochten, want ze geven natuurlijk niet zomaar bij honderden blikjes elke keer eentje gratis).
Ben benieuwd of het hoofdkantoor nog iets kan doen Ml-etje!
Oh klinkt leuk zeg!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef MrSubtle het volgende:
Goedemorgen allemaal
Gisteren winterefteling bezocht... suuuuuper mooi weer![]()
en we waren met zo'n 100 andere mensen in het park schat ik
iedere attractie helemaal leeg of maximaal 1 ander koppeltje erbij of zo
... Als je wilde mocht je gewoon blijven zitten bij alle attracties om nog een rondje te doen, zelfs droomvlucht
Hoe is het hier geweest? Heb ik weer 12835 topics gemist?nog iets spannends gebeurd?
China is trouwens pas de 16de Greys
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik werd wel keurig snel geholpen en ze gaat het nu bespreken.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:17 schreef Ml-etje het volgende:
Ik werd wel keurig snel geholpen en ze gaat het nu bespreken.
Groot gelijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat stom! k ben benieuwd wat hoofdkantoor zegt. Zet hem op voor de beestjes!
Want voor 6 blikjes ga ik geen 25 km rijden.Enkele reis.
Oosterhoutquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:20 schreef Greys het volgende:
Waar zit het hoofdkantoor? Zeg maar dat ik morgen de Smart wel voor rij zodat ze hem vol kunnen storten
dan krijg je het wel bulk, dus zonder blikjes, gewoon die smart vol prut tot aan het randjequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:20 schreef Greys het volgende:
Waar zit het hoofdkantoor? Zeg maar dat ik morgen de Smart wel voor rij zodat ze hem vol kunnen storten
Winterefteling is leuk eh? Wij zijn vorig jaar geweest (ahum 2008 dus) en toen ook een nachtje blijven slapen in het eftelinghotel. 's-Avonds is het heel erg mooi met lichtjes enzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef MrSubtle het volgende:
Goedemorgen allemaal
Gisteren winterefteling bezocht... suuuuuper mooi weer![]()
en we waren met zo'n 100 andere mensen in het park schat ik
iedere attractie helemaal leeg of maximaal 1 ander koppeltje erbij of zo
... Als je wilde mocht je gewoon blijven zitten bij alle attracties om nog een rondje te doen, zelfs droomvlucht
Hoe is het hier geweest? Heb ik weer 12835 topics gemist?nog iets spannends gebeurd?
China is trouwens pas de 16de Greys
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerste wat ze zei was, dat als ik niks te doen had 's ochtends, waarom ik dan vroeg uit bed kwam![]()
EXACTLY MY POINT![]()
punt is dus dat er wel een reden moet zijn om zo vroeg uit bed te komen, om het een beetje vol te houden, iedere dag vroeg opstaan om dan 3 uur langer te kunnen duimendraaien is ook weer zoiets
Good for youquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
D'r is net een figuur van een instantie langsgeweest (zo duidelijk als ik wil zijn in een openbaar topic)
en die gaat dus regelmatig langskomen om te helpen een beetje structuur te krijgen, dag / nacht ritme te verbeteren en een beetje activiteit erin te brengen![]()
soort van coachend idee dus
ben ik straks ineens normaal joh
ongeveer 60 kilo lichterquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:24 schreef Maes het volgende:
[..]
[..]
Good for youIk zou niet weten hoe een normale Zwabbert eruit ziet
Ja ik vond het echt super leuk, en erg geschikt als romantisch dagje wegquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Winterefteling is leuk eh? Wij zijn vorig jaar geweest (ahum 2008 dus) en toen ook een nachtje blijven slapen in het eftelinghotel. 's-Avonds is het heel erg mooi met lichtjes enzo
Ja verbazingwekkend hoe jij alles onthoudt van iedereen hierquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh klinkt leuk zeg!
En dan zat ik toch goed betreffende China met 'nog anderhalf weekje toch?'
NIET!quote:
nu er toch volk is, iemand hier wat over te zeggen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had een rare droom vannacht, WTF
Het was nacht, ik stond in de keuken en kon door het raam zien dat de achterdeur open stond...
Dus ik denk, die kan ik beter even dichtdoen, ik ga door het keukenraam naar buiten ()
Ik loop naar de achterdeur, ga naar binnen en doe hem dicht.
Ik loop via de gang de woonkamer weer in (waar het ineens donker was..![]()
En ik zie in het donker vaag de schim van de papegaai die me tegemoet komt vliegen, aanvallend.
En precies op het moment dat hij mijn gezicht zou raken, word ik wakker van mezelf omdat ik allemaal rare geluiden maak![]()
ik had echt iets van wtf![]()
werd ook echt met een naar gevoel wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |