Waarom niet het via een torrent ofzo? Dat gaat net zo makkelijk en de kwaliteit is ook veel beter.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:53 schreef trovey het volgende:
Ben nu bezig om de laatste Dr.Who aflevering van 1/1/2010 van You Tube te downloaden maar daaaaat treeeeekt miiiiiiijjjjjjjjn cooooooompuuuuuuuuuteeeeeeeer niiiiiiiiiiiiiet zooooooooooo.
Einde van het vorige topic?quote:
Hoewel hetquote:
Die Lapo-val bedoel je?quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom niet het via een torrent ofzo? Dat gaat net zo makkelijk en de kwaliteit is ook veel beter.
ja, maar het werd je niet in dank afgenomen dat je ons saai noemde en daarna meteen verdween!quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die Lapo-val bedoel je?
Ik vind de Lapo hebben niet erg hoor... het is je vergeven
Doodsimpel, als je weet hoe het moet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Heel simpel....ik snap nog steeds niet hoe het downloaden van een torrent gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
* kijkt links...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Bel 'm.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:25 schreef trovey het volgende:
Fijn....mobieltje ook al niet te vinden
...laatste dat ik weet is dat ik hem op de salontafel heb gelegd....netjes het hangkoord er omheen heb gedaan....ben bang dat mijn broer weer eens de boel heeft verplaatst zonder dat ik het weet....zucht
quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* kijkt links...
* kijkt rechts...
Cat is er niet!
Oh JJH!?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* kijkt links...
* kijkt rechts...
Cat is er niet!
Oh JJH!?Je dacht, ik doe het 2x?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt hoor... de hele tijd komt hier in 20 minuten geen antwoord, en als ik een foutje maak ben je er meteen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Bel 'm.
[..]
[..]
Je dacht, ik doe het 2x?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Zal hij leuk vinden....over drie uur moet hij al weer op...die slaapt al urenquote:
Geef eens effe een link voor zo'n programmaatjequote:Op woensdag 6 januari 2010 02:22 schreef JJH het volgende:
Doodsimpel, als je weet hoe het moet.
Het enige wat je nodig hebt is een programmaatje om ze down te loaden en klaar.
Misschien bedoelt hij dat je je mobiel moet bellenquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Zal hij leuk vinden....over drie uur moet hij al weer op...die slaapt al uren
Die mobiele telefoon, niet je broer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Zal hij leuk vinden....over drie uur moet hij al weer op...die slaapt al uren
Ik denk dat mijn broer bellen meer succes zal hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij dat je je mobiel moet bellen
Oh dat mag niet hè?quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:50 schreef ElisaB het volgende:
Doe het praten over downloaden even via de mail of zo lievjens
Vraag JJH wat hij een logische plek vindt... dat is een manquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn broer bellen meer succes zal hebben...mijn mobiel staat standaard uit als ik thuis ben (heb ook een vaste lijn) dus het ding bellen zal weinig succes opleveren
...morgenvroeg maar even broertje bellen waar hij het ding naar toe getransporteerd heeft....zal wel onzettend logisch zijn in zijn ogen maar ik heb op alle voor mij logische plekken gezocht.
Want het is hier zo drukquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:50 schreef ElisaB het volgende:
Doe het praten over downloaden even via de mail of zo lievjens
dat ja... fok policyquote:Op woensdag 6 januari 2010 03:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Want het is hier zo druk.....maar over Lush mogen hier wel topics vol gepraat worden
maar zal wel zijn omdat het officieel verboden is?
Mijn broer is soms heel onlogisch voor een man dus dat zal niet helpenquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vraag JJH wat hij een logische plek vindt... dat is een man
Ondanks de tt hou ik toch wel van je hoor...quote:
Wat een niet fijne manier om wakker te wordenquote:
Same herequote:Op woensdag 6 januari 2010 08:36 schreef DeZwabber het volgende:
ik post minder, maar mijn posts zjn wel van premium kwaliteit![]()
neh, tombola flirt met JJH en de pc van Trovey doet traag, dawastquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een niet fijne manier om wakker te worden![]()
Is het de moeite om verder terug te lezen dan deze pagina of zeg je mwah?
( en je ritme, keep it going![]()
)
Oh thnx, dat bespaart me weer een boel tijdquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, tombola flirt met JJH en de pc van Trovey doet traag, dawast
Oeh had je zelf pizza gemaakt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:40 schreef DeZwabber het volgende:weet ik niet precies meer, ben officieel gestopt met fokken rond een uurtje of 12
en ben uurtje later naar bed gegaan, was nog even de troep aan het opruimen van het pizza bakken en andere dingetjes
dus later dan zou moeten, maar nog binnen de perken vind ik
couscous kliekjes?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh had je zelf pizza gemaakt?
Had je ook al sushispullen gescoord?
Ik had gisteren couscous met paprika feta salade en shoarma.
Mag jij nu 1 keer raden wat ik vandaag in mn bento heb
Oh cool!quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
couscous kliekjes?![]()
nee heb nog geen sushispullen, ga vandaag de deur uit om allemaal rare dingen te halen dus ook de nori enzo
DMLquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mogguh![]()
Ik wilde even zeggen dat januari hell is voor mijn vakgebied en ik daarom hier niet ben. We hebben zelfs een interimmer ingehuurd, dus dan is het echt druk hier![]()
Tot gauw
Oeh klinkt goed die pizza!quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
couscous kliekjes?![]()
nee heb nog geen sushispullen, ga vandaag de deur uit om allemaal rare dingen te halen dus ook de nori enzo
edit: oh en ja ik had ook zelf pzza gemaakt ja![]()
mijn vader's helft belegd met tonijn en ui
mijn helft belegd met gebakken kip in tandoorikruiden, en een flinke lepel sambal
![]()
dat zijn dus de rare spullenquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh als je dan toch naar een grote stad gaat voor sushispullen , hebben ze daar dan ook de Tuinen?
Moet je echt es voor Inecto kijken voor je haar
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh klinkt goed die pizza!
Was het ook lekker?
Vanavond eet ik vispannetje
ja erg he, maar zolang het niet al te veel gedoe is wil ik het nog wel uitproberenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Maes, Ml-etje!
Ml, hoe is het met je Lush?
Al veel geprobeerd?
Oeh Zwabber, je ging dus al Inecto halen?
Volgzaam ben je
Ik badder ook zelden door de weeks hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:07 schreef Ml-etje het volgende:
oh-ohja heb de bubble ook geprobeerd, die vond ik minder ruiken maar was wel lekker zacht.
Conclusie is wel dat ik meer moet smeren met al dat "zeep" verbruik
En gebruik het eig ook alleen in het weekend, doordeweeks badderen dat komt er niet van.
Ga je alleen de shampoo en conditioner nemen of neem je ook nog iets van leave in spul???quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja erg he, maar zolang het niet al te veel gedoe is wil ik het nog wel uitproberen
en met de instructies van jullie en hara kom ik wel een end
Nee iddquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik badder ook zelden door de weeks hoor![]()
Das ook niet te betalen als je alleen met Lush wil badderen
ja als ik dan toch bezig ben, dat leave in spul ook maar meteenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga je alleen de shampoo en conditioner nemen of neem je ook nog iets van leave in spul???
Ze hebben als t goed is leave in conditioner ( das een spray ) en glossy serum, das een soort van gel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja als ik dan toch bezig ben, dat leave in spul ook maar meteen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, heb ik niet echo nieuws van Mor gemist????
Wel gemist??quote:
Subtiele hint:quote:
Meiskequote:
Die ging gisteren naar de Efteling toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Subtiele hint:![]()
![]()
Over Subtiel gesproken... waar issie?
Hij is toch niet alweer op vakantie, dat duurt nog een weekje of anderhalf ofzo toch?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:29 schreef Maes het volgende:
Oja jullie wisten het al maar ik zeg het nog een keer, ik ben vrij vandaag
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:29 schreef Maes het volgende:
Oja jullie wisten het al maar ik zeg het nog een keer, ik ben vrij vandaag
Eigenlijk was woensdag mijn vrije dag maar door allerlei gedoe op mijn werk heb ik eigenlijk vanaf oktober geen vrij meer gehad op woensdag. En vandaag dus voor het eerst weer, heeeeeerlijkquote:
Huh? ow snappemquote:
Ik vind het stoerquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fijn voor je .
![]()
Ik wilde me ziekmelden vanwege hele erge zere keel maar heb t toch maar niet gedaan.
Antigrippine en honingdrop en thee trekken me dr wel weer doorheen vandaag
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Eigenlijk was woensdag mijn vrije dag maar door allerlei gedoe op mijn werk heb ik eigenlijk vanaf oktober geen vrij meer gehad op woensdag. En vandaag dus voor het eerst weer, heeeeeerlijk
Ik vind het niet stoer ik haaaaaaaat ziekmeldenquote:
Dat is per 1 februari geworden maar ja ik ga 4 halve dagen werken, oeh ik ben er zo blij mee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Jij ging toch sowieso minder werken vanaf januari of niet Maes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |