Ze hebben als t goed is leave in conditioner ( das een spray ) en glossy serum, das een soort van gel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja als ik dan toch bezig ben, dat leave in spul ook maar meteen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, heb ik niet echo nieuws van Mor gemist????
Wel gemist??quote:
Subtiele hint:quote:
Meiskequote:
Die ging gisteren naar de Efteling toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Subtiele hint:![]()
![]()
Over Subtiel gesproken... waar issie?
Hij is toch niet alweer op vakantie, dat duurt nog een weekje of anderhalf ofzo toch?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:29 schreef Maes het volgende:
Oja jullie wisten het al maar ik zeg het nog een keer, ik ben vrij vandaag
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:29 schreef Maes het volgende:
Oja jullie wisten het al maar ik zeg het nog een keer, ik ben vrij vandaag
Eigenlijk was woensdag mijn vrije dag maar door allerlei gedoe op mijn werk heb ik eigenlijk vanaf oktober geen vrij meer gehad op woensdag. En vandaag dus voor het eerst weer, heeeeeerlijkquote:
Huh? ow snappemquote:
Ik vind het stoerquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fijn voor je .
![]()
Ik wilde me ziekmelden vanwege hele erge zere keel maar heb t toch maar niet gedaan.
Antigrippine en honingdrop en thee trekken me dr wel weer doorheen vandaag
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Eigenlijk was woensdag mijn vrije dag maar door allerlei gedoe op mijn werk heb ik eigenlijk vanaf oktober geen vrij meer gehad op woensdag. En vandaag dus voor het eerst weer, heeeeeerlijk
Ik vind het niet stoer ik haaaaaaaat ziekmeldenquote:
Dat is per 1 februari geworden maar ja ik ga 4 halve dagen werken, oeh ik ben er zo blij mee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Jij ging toch sowieso minder werken vanaf januari of niet Maes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |