Ik wil ook minder werken maar ik wil niet minder verdienen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is per 1 februari geworden maar ja ik ga 4 halve dagen werken, oeh ik ben er zo blij mee.
Ik ook maar ik kan de mensen bij ons zo aanwijzen die al vanaf gister niet zouden zijn gekomen met een zere keel dus daarom, stoer, ik hou van doorzettersquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het niet stoer ik haaaaaaaat ziekmelden
Daar doe je het voorquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:36 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
Mogguh allen,
Heerlijk liggen dutten vanaf 7 uur met twee warme kruikjes tegen me aan die tv aan het kijken waren...![]()
Oh ja, als ik een van mn collegae was geweest was ik maandag al in mn nest blijven liggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ook maar ik kan de mensen bij ons zo aanwijzen die al vanaf gister niet zouden zijn gekomen met een zere keel dus daarom, stoer, ik hou van doorzetters
Ik heb geen idee, maar tis wel xtra druk nuquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:36 schreef Maes het volgende:
Ik heb trouwens mijn Lush nog niet uit de UK hoelang duurt dat normaal gesproken?
Oh dat heb ik niet meegekregen, van de Efteling!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die ging gisteren naar de Efteling toch?
Zal wel moei zijn, arme meneer
Ik kan donderdagavond (en een deel van donderdagmiddag) overal heen komen waar je wiltquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:29 schreef Ml-etje het volgende:
Ow Greys, wat las ik? Ga jij de blikjes op komen halen?
Kunnen we dan niet beter omgeving R'dam afspreken donderdag?
Ik ben half 4 klaar met werken.. dus vanaf dan kan het wmb.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan donderdagavond (en een deel van donderdagmiddag) overal heen komen waar je wilt
Zullen we vanavond even PM-en en wat afspreken? (Kan nu ook, dat PM-en, maar zit op het werk dus antwoord kan dan even duren)
Hij ging gisteren naar de winterefteling dacht ik.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet meegekregen, van de Efteling!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:45 schreef Maes het volgende:
As we speakgaat de bel en daar staat de meneer van DHL met mijn pakje
En het is veeeeeeeel. Het ruikt werkelijk zalig, even helemaal uitpakken en een foto maken.
Greys
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:45 schreef Maes het volgende:
As we speakgaat de bel en daar staat de meneer van DHL met mijn pakje
En het is veeeeeeeel. Het ruikt werkelijk zalig, even helemaal uitpakken en een foto maken.
Greys
En je hebt er zin in?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
D'r is net een figuur van een instantie langsgeweest (zo duidelijk als ik wil zijn in een openbaar topic)
en die gaat dus regelmatig langskomen om te helpen een beetje structuur te krijgen, dag / nacht ritme te verbeteren en een beetje activiteit erin te brengen![]()
soort van coachend idee dus
ben ik straks ineens normaal joh
Nu even teruglezen.quote:25. 126 Cat22
26. 123 tong80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |