Ik hou niet eens van die stomme badballenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en wat moet je er mee doen, in een klein meer gooien ofzo?
Helemaal helder.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal zo es een foto maken naast een lineaal, dat ding is huuuuuge![]()
En qua kleur, hijs turquosig denk ik .
En hij ruikt lekker, maar geen idee waarnaar![]()
Lekker duidelijk he?
Braboland?quote:
Met flubbertjes in de waterleiding.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef DeZwabber het volgende:
moet je die megabal niet bij het waterbedrijf langsbrengen ofzo, heel maastricht aan de lush
Ik kan m wel bij de WML door de ruit naar binnen mikkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef DeZwabber het volgende:
moet je die megabal niet bij het waterbedrijf langsbrengen ofzo, heel maastricht aan de lush
Voor zover ik kan zien is deze bal geheel flubbertjesloosquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is deze bal geheel flubbertjesloos
Geen bonkjes en sliertjes?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
in de maas gooien, heb ik er ook waarschijnlijk nog wel lol vanquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:57 schreef Greys het volgende:
Zo'n grote bruisbal, moet je die zelf dan maar kapotslaan en in stukken breken ofzo?
Want zelfs de helft ervan is nog veel te veel voor 1 bad
Ik wil mijn Lush ook![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve dan waar Den Haag ongeveer ligt t.o.v. Rotterdam
Maar ik maak gewoon vast notities van alles, voor de volgende SeSa
Boh, dat zal maar uit je bal komenquote:
Tssssk. Tssssk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ga je weer sherlock spelen volgende keer?![]()
Ja ik heb niet zo veel met die miskraam in je badwater ballenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ruby Red Slippers leek er wel een beetje op
Ik wil flubbertjes in mijn bal.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op zich kun je heel lekker badderen met een halve bal.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:57 schreef Greys het volgende:
Zo'n grote bruisbal, moet je die zelf dan maar kapotslaan en in stukken breken ofzo?
Want zelfs de helft ervan is nog veel te veel voor 1 bad
Ik wil mijn Lush ook![]()
Ik heb er geen gebruiksaanwijzing bijgedaan, dus dan moet je hier of in het Lush topic effe gillen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:03 schreef nieslief het volgende:
*nieslief ligt onder de brievenbus te wachten want dan kan ze dadelijk lekker douchen
gaan we weer , nou ben ik toch echt niet als eerste begonnen....quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
je zal maar klaarkomen met confetti
*PAF* tadaaaaa!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:06 schreef Cat22 het volgende:
Op zich kun je heel lekker badderen met een halve bal.Ik zet er altijd een schroevedraaier op en dan tik met het hamertje.
ik mag dat, mensen vinden mij schattigquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:08 schreef kitao het volgende:
[..]
gaan we weer , nou ben ik toch echt niet als eerste begonnen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |