een lege eftelingquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ik vond het echt super leuk, en erg geschikt als romantisch dagje weg![]()
![]()
We hadden het zo tegen een uur of 18.30 wel gezien trouwens, want het park was zo leeg dat we alle attracties meerdere keren hebben gedaan...
Oh we hadden meneer Maes zijn dochter mee en hebben aan het eind van de middag de musical gekeken. Toen we daarna naar buiten kwamen was het donker en konden we naar het hotel om te eten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
![]()
We hadden het zo tegen een uur of 18.30 wel gezien trouwens, want het park was zo leeg dat we alle attracties meerdere keren hebben gedaan...
Ik heb helemaal niks met droomverklaring, sorry.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu er toch volk is, iemand hier wat over te zeggen?
niet dat ik er serieus over ben, maar toch
Oh wat leuk! Ga dat wel onthouden ben er dus nog nooit geweest in de winter.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
![]()
Da's een mysterieuze bal.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Cat, mn grabbag van gisteren:
[ afbeelding ]
Die grote bal dus![]()
Lushmeisje werd helemaal wild, die zei dat dr maar heel weinig de zakken in gegaan waren.
Die heb ik toch ook? Of is de mijne kleiner?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Cat, mn grabbag van gisteren:
[ afbeelding ]
Die grote bal dus![]()
Lushmeisje werd helemaal wild, die zei dat dr maar heel weinig de zakken in gegaan waren.
ik heb altijd hele rare bizarre dromenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met droomverklaring, sorry.![]()
Al lijkt het wel in de lucht te hangen. Ik onthoud mijn dromen zelden maar die van vannacht is blijven hagen. Die was niet naar, maar wel bizar. Zoals goeie dromen horen te zijn.![]()
Goed dat je een coachpersoon hebt trouwens! Iemand anders ziet je valkuilen soms beter dan jijzelf. Hopelijk kan hij/zij helpen wat ritme in je leven te krijgen. Wat betreft activiteiten: is vrijwilligerswerk geen optie? Google eens op vrijwilligersbank, dan vind je vaak heel wat oproepjes. En da's echt niet alleen koffie inschenken in het bejaardenhuis.
Het viel nog mee, ik ben blij dat t af is nu.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:35 schreef Morretje het volgende:![]()
Ml, goed bezig!
Zwab, heeft je ritalin niet als bijwerking dat je minder goed slaapt trouwens? Niet dat dat per se met dromen te maken heeft.. En top dat je een 'coach' hebt![]()
oh-oh, moest je heeeel lang overwerken gister? Envoor je zere keel.
Mwah, ik vond het handig, maar ook ongezellig... veel leuker als er wat meer mensen zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou niet zo van de Efteling () maar leeg is het vast een stuk leuker daar ja
Hmm ja, de kleur komt zo niet echt tot zn recht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's een mysterieuze bal.k kan het nu niet nazoeken maar er zijn weinig soorten XXL ballen gemaakt, dus ik denk toch dat het de Big Big Blue is. Maar ik mis de flubbertjes zeewier.
Komt vast goed.
Tof he?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het viel nog mee, ik ben blij dat t af is nu.
Een meisje, wat leuk![]()
nee ik slaap prima, heb geen last van bijwerkingen van de ritalinquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:35 schreef Morretje het volgende:
![]()
Ml, goed bezig!
Zwab, heeft je ritalin niet als bijwerking dat je minder goed slaapt trouwens? Niet dat dat per se met dromen te maken heeft.. En top dat je een 'coach' hebt![]()
oh-oh, moest je heeeel lang overwerken gister? Envoor je zere keel.
Jaaaaaa echt wel, meisjes zijn t allerleukstquote:
meisjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa echt wel, meisjes zijn t allerleukst
Behalve dan waar Den Haag ongeveer ligt t.o.v. Rotterdamquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja verbazingwekkend hoe jij alles onthoudt van iedereen hier![]()
Dit is de megaversie van een standaard bal. Ik denk dat jij de kleinere hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die heb ik toch ook? Of is de mijne kleiner?
Sexxxx Bomb is roze met paars en daar zit een blommetje op. Die is het zeker niet, als ik de foto zo zie.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm ja, de kleur komt zo niet echt tot zn recht.
Ik zal dr nog es aan ruiken.
Ik dacht zelf meteen aan de sex bomb, maar daar zit toch iets op of zo of niet?
en wat moet je er mee doen, in een klein meer gooien ofzo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal zo es een foto maken naast een lineaal, dat ding is huuuuuge![]()
En qua kleur, hijs turquosig denk ik .
En hij ruikt lekker, maar geen idee waarnaar![]()
Lekker duidelijk he?
Ik hou niet eens van die stomme badballenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en wat moet je er mee doen, in een klein meer gooien ofzo?
Helemaal helder.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal zo es een foto maken naast een lineaal, dat ding is huuuuuge![]()
En qua kleur, hijs turquosig denk ik .
En hij ruikt lekker, maar geen idee waarnaar![]()
Lekker duidelijk he?
Braboland?quote:
Met flubbertjes in de waterleiding.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef DeZwabber het volgende:
moet je die megabal niet bij het waterbedrijf langsbrengen ofzo, heel maastricht aan de lush
Ik kan m wel bij de WML door de ruit naar binnen mikkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef DeZwabber het volgende:
moet je die megabal niet bij het waterbedrijf langsbrengen ofzo, heel maastricht aan de lush
Voor zover ik kan zien is deze bal geheel flubbertjesloosquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is deze bal geheel flubbertjesloos
Geen bonkjes en sliertjes?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
in de maas gooien, heb ik er ook waarschijnlijk nog wel lol vanquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:57 schreef Greys het volgende:
Zo'n grote bruisbal, moet je die zelf dan maar kapotslaan en in stukken breken ofzo?
Want zelfs de helft ervan is nog veel te veel voor 1 bad
Ik wil mijn Lush ook![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve dan waar Den Haag ongeveer ligt t.o.v. Rotterdam
Maar ik maak gewoon vast notities van alles, voor de volgende SeSa
Boh, dat zal maar uit je bal komenquote:
Tssssk. Tssssk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ga je weer sherlock spelen volgende keer?![]()
Ja ik heb niet zo veel met die miskraam in je badwater ballenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ruby Red Slippers leek er wel een beetje op
Ik wil flubbertjes in mijn bal.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op zich kun je heel lekker badderen met een halve bal.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:57 schreef Greys het volgende:
Zo'n grote bruisbal, moet je die zelf dan maar kapotslaan en in stukken breken ofzo?
Want zelfs de helft ervan is nog veel te veel voor 1 bad
Ik wil mijn Lush ook![]()
Ik heb er geen gebruiksaanwijzing bijgedaan, dus dan moet je hier of in het Lush topic effe gillen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:03 schreef nieslief het volgende:
*nieslief ligt onder de brievenbus te wachten want dan kan ze dadelijk lekker douchen
gaan we weer , nou ben ik toch echt niet als eerste begonnen....quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
je zal maar klaarkomen met confetti
*PAF* tadaaaaa!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:06 schreef Cat22 het volgende:
Op zich kun je heel lekker badderen met een halve bal.Ik zet er altijd een schroevedraaier op en dan tik met het hamertje.
ik mag dat, mensen vinden mij schattigquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:08 schreef kitao het volgende:
[..]
gaan we weer , nou ben ik toch echt niet als eerste begonnen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |