diepvrieskaas op geroosterd brood, en dan snel opeten voor het smeltquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, kaas is zacht![]()
Ola!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey harde werkster![]()
Pokkepestsneeuw ook![]()
Hier sneeuwt het gelukkig niet maar echt , tis 1 grote ijsbaan buiten![]()
Chico mag dalijk weer fijn op zn schoenen naar buiten.
Kijk nou gisteren, na er een uur op gelopen te hebben in de pauze, apetrots ging ie ze op kantoor aan iedereen laten zien![]()
En het commentaar van mn collegae
[ link | afbeelding ]
Yhuis liggen er 2 broodjes kaas en 2 boterhamworst op me te wachtenquote:
Ja, ik denk dat ik de burger schrap en daarvoor gaquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
Ik las in De Elementen dat we ook de BBC in de gaten moeten houden, want ze voorspellen in de komende 48 uur de zwaarste sneeuwval in 30 jaar aldaar, waaronder in Londen.
En vanavond krijgt heel Nederland ook weer sneeuw geloof ik. En we zijn er nog langgggg niet vanaf.
A.s. vrijdag wordt echt een heulll koude dag en nacht!
Aah fuck, drenthe heb idd ook sneeuwquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En bij mij. Eeuwig. Altijd. Twee. Weken.
Wat drie bijna1
Ik denk dat we zaterdag niet met onze kont op de stoep beestjes zitten te knuffelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
Ik las in De Elementen dat we ook de BBC in de gaten moeten houden, want ze voorspellen in de komende 48 uur de zwaarste sneeuwval in 30 jaar aldaar, waaronder in Londen.
En vanavond krijgt heel Nederland ook weer sneeuw geloof ik. En we zijn er nog langgggg niet vanaf.
't Is hier nu even stil, maar bijna elke dag heb ik een bui van uren gehad. Ik vin dhet echt niet leuk meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah fuck, drenthe heb idd ook sneeuw
Hier blijft die bui echt gewoon hangen he. Half 2 issie er ook nog![]()
![]()
-14 zie ik netquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
witte boterhammen hierquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik de burger schrap en daarvoor gaOp bruin brood
Vrijdag wordt heftig inderdaad qua kou...quote:
Hier sneeuwt het nog steedsquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is hier nu even stil, maar bijna elke dag heb ik een bui van uren gehad. Ik vin dhet echt niet leuk meer
Op een gegeven moment ben je dat gewoon zat he?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is hier nu even stil, maar bijna elke dag heb ik een bui van uren gehad. Ik vin dhet echt niet leuk meer
Ik piep ook nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Vrijdag wordt heftig inderdaad qua kou...
Maar goed, we moeten ook niet teveel piepen, want we hebben allemaal warme huizen
Het is niet dat we in Siberië zitten ofzo
Ik ga de verwarming in de kamers die ik niet vaak gebruik maar eens openzetten. De ramen daar zijn al dicht maar met deze temperaturen gaat het anders daar ook nog vriezen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Vrijdag wordt heftig inderdaad qua kou...
Maar goed, we moeten ook niet teveel piepen, want we hebben allemaal warme huizen
Het is niet dat we in Siberië zitten ofzo
*kijkt*quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je dat gewoon zat he?![]()
Mooie sneeuw LANGS de wegen en de grote wegen zijn keurig gestrooid en bereikbaar.
Hhahahahaha, kun je straks niet meer poepen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
witte boterhammen hier![]()
c1000 had alleen nog een voorgesneden wit en een rozijnenbrood
Ik heb lekkere feta in mn bentoquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:50 schreef Cat22 het volgende:
HOU NOU EENS OP MET DIE SMERIGE KAASPRAAT!![]()
![]()
Ik had het over mij. Twas een egopost.quote:
Voor kerst is het al begonnen, dat is echt teveel van het goede jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je dat gewoon zat he?![]()
Hier is het nu ideaal vind ik. Mooie sneeuw LANGS de wegen en de grote wegen zijn keurig gestrooid en bereikbaar. Dan neem ik de glijbaantjes in de wijken wel voor lief.
Viezerik! Dat je maar niet met je fetatengels aan mijn spullen komt.quote:
Oh ik bedoelde jou niet hoor, gewoon 'wij Nederlanders in het algemeen'quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik piep ook nietIk hoop alleen dat ik thuis kom zo
Heb je die al klaarliggen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Yhuis liggen er 2 broodjes kaas en 2 boterhamworst op me te wachten
Doe es ff een beetje normaal, jij komt ook met je kattentengels aan mijn spullenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Viezerik! Dat je maar niet met je fetatengels aan mijn spullen komt.
Nou, ik piep mooi wel. Een keertje sneeuw is leuk, zelfs een weekje wil ik nog wel aan. MAAR NU BEN IK HET BEUquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde jou niet hoor, gewoon 'wij Nederlanders in het algemeen'
En daarbij piep ik ook als ik weer eens niet met de Smart de wijk uit kom als het weer flink gaat sneeuwen hoor
Go Ml-etje! Ze zullen voor ons toch wel een uitzondering maken? Vraag je meteen na of er in de vestiging in Echt (ja, dat is een plaats) ook zo'n 200 blikjes afgehaald kunnen worden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
Whoopie ligt nu lekker in de zon op een warmhoudmatje en ik heb mijn bammetjes.
-14? Jeetje en ze verkopen nergens meer een normale trui![]()
Nog geen belletje vd netto btw. Ga hen straks maar bellen..
Nee, dank je. Ik ben tevreden met mijn sneeuw.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor kerst is het al begonnen, dat is echt teveel van het goede ja
Ruilen?![]()
![]()
Was vorige keer toch ook met Nok? Kon eerst bijna niets mee krijgen, toen contact, wachten wachten, weer zelf contact opnemen, en een paar dagen later had ze toen eindelijk het voerquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Go Ml-etje! Ze zullen voor ons toch wel een uitzondering maken? Vraag je meteen na of er in de vestiging in Echt (ja, dat is een plaats) ook zo'n 200 blikjes afgehaald kunnen worden?![]()
Maar als we centraal één grote haul kunnen binnen halen vind ik het ook prima. Betaal ik jullie wel terug voor 100 blikjes.
De katten zijn met hun tengels aan jouw spullen geweest. Da's veul erger!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe es ff een beetje normaal, jij komt ook met je kattentengels aan mijn spullen
Is het gearriveerd?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef nieslief het volgende:
en pannekoeken it is.
Maar eerst ruikt mijn keuken naar jummie lekkers bedankt CAT
Zoek je ruzie of zoquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De katten zijn met hun tengels aan jouw spullen geweest. Da's veul erger!
Jup. Vannmorgen gemaakt in een zakkie. En dan straks nog ff snel aardappels schillen.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De katten zijn met hun tengels aan jouw spullen geweest. Da's veul erger!
Ze is behoorlijk recalcitrant he?quote:
Ik ben het ook wel zat, maar je doet er zo weinig aan he?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik piep mooi wel. Een keertje sneeuw is leuk, zelfs een weekje wil ik nog wel aan. MAAR NU BEN IK HET BEU![]()
![]()
Ze is de grenzen aan het opzoeken denk ik. Aaawww..quote:
Zeg dan maar buh-bye tegen je Narcotic, je zoete badmeuk en je ratten.quote:
Ben benieuwd wat we mogen hebben maar ik onthou het!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Go Ml-etje! Ze zullen voor ons toch wel een uitzondering maken? Vraag je meteen na of er in de vestiging in Echt (ja, dat is een plaats) ook zo'n 200 blikjes afgehaald kunnen worden?![]()
Maar als we centraal één grote haul kunnen binnen halen vind ik het ook prima. Betaal ik jullie wel terug voor 100 blikjes.
Oh bah, waarom smeer je dat niet ff lekker vers als je thuis komt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Vannmorgen gemaakt in een zakkie. En dan straks nog ff snel aardappels schillen.
Tweede pubertijd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze is de grenzen aan het opzoeken denk ik. Aaawww...
Sterkte, wachten kan zo erg zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi in naar de DA en ik wacht al de hele tijd op een reactie van vriend. Blegh ik word hier zo zenuwachtig van.
Pindakaasplankje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |