Wie kleurenblind is moet zn muil houden in dezequote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie kleurenblind is moet zn muil houden in deze![]()
quote:
Anders ik wel! Ik ga zo ontbijten met een vegaburger denk ik.quote:
Ik heb al ontbeten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Anders ik wel! Ik ga zo ontbijten met een vegaburger denk ik.
Klinkt zinnig hoor. BBBlue is een zeebal. met zeewierfrutsels.quote:
en wat gaan jullie eten?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Anders ik wel! Ik ga zo ontbijten met een vegaburger denk ik.
Ah, ontbijt. heb ik wel eens van gehoord ja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
*mieterd brood in de toaster*
ik was vergeten te ontbijten, goed dat jullie er over beginnen![]()
wat er op te doen *gaat koelkast uitpluizen*
Maar ik zie echt niks van frutsels, I sweaaaaaaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt zinnig hoor. BBBlue is een zeebal. met zeewierfrutsels.
(zijn we nu echt al drie pagina's over een bruisbal aan het filosoferen?)
quote:
Ik denk dat ik zo de pannekoeken maar eens ga maken. Denk ik als ik nog iets heb om het zonder eieren te doen.quote:
Misschien hebben de frutsels zich in de bal verstopt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ik zie echt niks van frutsels, I sweaaaaaaar![]()
Over zeewier gesproken, ik was nu elke ochtend onder de douche mn gezicht met aqua marina, dies mjammie
ligt den helder boven de poolcirkel ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:44 schreef Qwea het volgende:
hoooi!
Live van stage
Jezus man, het sneeuwt hier al zeker een uur als een idioot!
En het blijft zeker nog 1.5u sneeuwen. Ik hoop dat ik over +- een uur nog naar huis kom om baloe eten te geven/uit te laten en te lunchen.
Er ligt vast wel 15 cm
www.buienradar.nlquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ligt den helder boven de poolcirkel ofzo
ja ik heb al gekeken, is ook het enige dat we in huis hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
En geroosterd brood eet je met kaas
Hey harde werksterquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:44 schreef Qwea het volgende:
hoooi!
Live van stage
Jezus man, het sneeuwt hier al zeker een uur als een idioot!
En het blijft zeker nog 1.5u sneeuwen. Ik hoop dat ik over +- een uur nog naar huis kom om baloe eten te geven/uit te laten en te lunchen.
Er ligt vast wel 15 cm
En bij mij. Eeuwig. Altijd. Twee. Weken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
www.buienradar.nl
Alleen daar boven sneeuw inderdaad!
Dat kan helemaal niet, kaas is zachtquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
En geroosterd brood eet je met kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |