quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
De linkse aanpak gaat weer van start. Het kabinet geeft 150.000 euro om drie straatcoaches in te zetten in Culemborg.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)rdt_landelijk__.html
* Stuurt email naar KMar voor indeling in de ME pelotons.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
* solliciteert op functie, want gratis theedrinken en 50/k bruto verdinenen is niet slecht
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
* Stuurt email naar KMar voor indeling in de ME pelotons.
De lange lat voor hun schouders, ellebogen en ribben. De Glock17 voor hun knieėn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wat voor wapens gaan we gebruiken?
Voor de duidelijkheid, het was dus niet dat wij dit leuk vonden, maar er waren daadwerkelijk mensen die dat wel vonden. Erger nog, er zijn mensen die daadwerkelijk zo'n 'driedaagse' 'cruise' boeken en er dus voor betalenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben wel eens met een andere boot geweest, maar het principe zal hetzelfde geweest zijn. Aan boord heb je geen zak te doen, behalve matig eten in te dure restaurants, gokken, tax-free kopen (wat vaak nauwelijks uit kan) en zuipen. Als dat je leuk lijkt is het misschien interessant
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:57 schreef Cobra4 het volgende:
De lange lat voor hun schouders, ellebogen en ribben. De Glock17 voor hun knieėn.
Honden..daar hebben ze het niet zo opquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wat voor wapens gaan we gebruiken?
Met een olietanker een speedboat te snel af zijn is inderdaad best knapquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_te_slim_af__.html
Strakke actie van de kapitein.![]()
Vast een ex Marine Officier.
[X] geschiktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_te_slim_af__.html
Strakke actie van de kapitein.![]()
Vast een ex Marine Officier.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[X] geschikt![]()
Deze man is...... Koelbloedig. Boelkloedig. Of zoiets
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:10 schreef Cobra4 het volgende:
De NL overheid moet die man maar een sportieve aanmoedigingsprijs geven voor aan boord. Een Goalkeeper met eeuwig gratis munitie lijkt mij wel wat.
En voor het schip het recht om de Dubbele Geus te voeren. Elk ander schip moet dan groeten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
helemaal mee eens, en een medaille voor bravoure
Ik hoopte bij het lezen van '3 daagse cruise' meer op een programma alsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, het was dus niet dat wij dit leuk vonden, maar er waren daadwerkelijk mensen die dat wel vonden. Erger nog, er zijn mensen die daadwerkelijk zo'n 'driedaagse' 'cruise' boeken en er dus voor betalen
Zal het even aan m'n grootvader vragen, die heeft vast wel een tof verhaal te vertellen over de Dubbele Geusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef Cobra4 het volgende:
En voor het schip het recht om de Dubbele Geus te voeren. Elk ander schip moet dan groeten.
Voor transport is die nachtboot wel praktisch. Het slaapt wat comfortabeler dan een vliegtuig en als je aankomt heb je je auto nog. Die cruise is inderdaad een lachertje, en alle 'entertainment' aan boord ook. Mooist was nog de bioscoop, dvdspeler met projector maar zonder projectiescherm. En nee, de muur was niet egaal gladquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik hoopte bij het lezen van '3 daagse cruise' meer op een programma als
D1 0700 's ochtends vertrekken 2230 aankomst. Stad bekijken en daarna gaan stappen.
D2 stad bekijken.
D3 0700 vertrek, 2230 aankomst in NL.
Dan leek het mij nog wel aardig.
Voor de boot zelf hoef je het idd niet te doen. Een keer naar Londen geweest met zo'n boot. Tja. Het is bijna net zo kut als vliegen.
Is zoiets niet goedkoper en net zo effectief:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De NL overheid moet die man maar een sportieve aanmoedigingsprijs geven voor aan boord. Een Goalkeeper met een jaar gratis munitie lijkt mij wel wat.
[ afbeelding ]
De Goalkeeper is ook handig tegen schepen. Met 4300 30mm patronen per minuut is elk piraten schip al snel een zeef.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is zoiets niet goedkoper en net zo effectief:
http://www.inetres.com/gp/military/infantry/rifle/M107.html
De range van een RPG is toch immers veel kleiner dan 2 km ?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:34 schreef Cobra4 het volgende:
En ik ben weg. De aflossing is er. Tot vrijdag.
De komende dagen ben ik even het veld in.
Juridisch gezien lijkt het me echter wat verstandiger om van grote afstand 1 welgemikte kogel door de buitenboordmotor te jagen, dan boot + crew te veranderen in een vergiet. Hoe zeer ze het ook verdienen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Goalkeeper is ook handig tegen schepen. Met 4300 30mm patronen per minuut is elk piraten schip al snel een zeef.
De bootsequencequote:
Dat soort dingen moet je natuurlijk opzoeken en downloaden voordat je aan het slopen gaatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De bootsequence![]()
Ik hou me nog steeds aanbevolen voor een key voor W7 Ulitmate
Wissel je schijven om, hoef je ook je bootsequence niet steeds te veranderen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een rare pcHeb hier een W7 kopietje liggen die er voor moet zorgen dat bij de installatie de activatie meteen geregled wordt. Maar bij mij werkt dat dus niet (en bij m'n vriend wel) omdat de bootsequence blijkbaar verneukt wordt. Want na installatie wil de pc niet doorstarten
En als ik dan de bootsequence herschrijf, dan is er natuurlijk niks geactiveerd
Op het moment van installeren en dergelijk hing er maar 1 schijf aanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wissel je schijven om, hoef je ook je bootsequence niet steeds te veranderen.
Ja, maar nu niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Op het moment van installeren en dergelijk hing er maar 1 schijf aan
Klopt, die heb ik zo'n 5 minuten geleden er weer bij ingepriktquote:
Hoe gaat het mis? Meerdere harde schijven? Boot sequence lijkt mij iets dat je in je BIOS moet instellen. Oh en harde schijven die via een SATA-controller zijn aangesloten zijn niet prettig om op te installerenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een rare pcHeb hier een W7 kopietje liggen die er voor moet zorgen dat bij de installatie de activatie meteen geregled wordt. Maar bij mij werkt dat dus niet (en bij m'n vriend wel) omdat de bootsequence blijkbaar verneukt wordt. Want na installatie wil de pc niet doorstarten
En als ik dan de bootsequence herschrijf, dan is er natuurlijk niks geactiveerd
Heb je cd-rom netjes als 1e staan en harde schijf als 2e?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:31 schreef Etcetera het volgende:
Heb nu nog 2 HD's (500Gb schijf is weg), en bij de Windows herinstallatie hangt er maar 1 in (om gezeik te voorkomen dat er een installatie op de verkeerde schijf beland enzo). Geen SATA controllers whatsoever, gewoon braaf met kabeltje naar het mobo. En in m'n bios kan ik alleen volgorde van opstarten veranderen geloof ik (dus of cd-rom of hd of netwerk enzo)
Duhquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je cd-rom netjes als 1e staan en harde schijf als 2e?
Je windows schijf op de primary IDE poort aansluiten en als master jumperen op de kabel. Dan moet het sowieso ALTIJD goed gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:31 schreef Etcetera het volgende:
Heb nu nog 2 HD's (500Gb schijf is weg), en bij de Windows herinstallatie hangt er maar 1 in (om gezeik te voorkomen dat er een installatie op de verkeerde schijf beland enzo). Geen SATA controllers whatsoever, gewoon braaf met kabeltje naar het mobo. En in m'n bios kan ik alleen volgorde van opstarten veranderen geloof ik (dus of cd-rom of hd of netwerk enzo)
Goed zo! Ik weet niet eens waar de mijne isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:44 schreef Etcetera het volgende:
Oh nog wel positief nieuwsHeb m'n OV Chipkaart kunnen activeren
![]()
--> OUDquote:
--> KLBquote:
Hehe, eindelijk weer thuisquote:
Ik moest poepenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met die smiley moet je echt in OUD zijn
Ik ben blij dat Cobra even een paar daagjes het veld in isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben een tomboy, ik mag en kan poepen
Ja maar er viel niets in de goede volgorde te zetten want er werd niet doorgestart ondanks dat er maar 1 HD in hing op dat momentquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan hoef je dus alleen onder het kopje hard drives de volgorde goed te zetten
quote:Today in my Chemistry class a kid just shouted out, “How is it that I can name all 150 Pokemon yet I can’t remember these elements?” IMMD.
Had je al een keer bij C4 gevraagd ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:44 schreef mr_anonimous het volgende:
-->WGR Er waren geen geschikte vacatures.....
Iemand van 30+ is te oud voor defensie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Had je al een keer bij C4 gevraagd ?
Die kunnen nog wel sportieve gasten gebruiken denk ik. Of is dat niks voor je ?
die boot naar Newcastle heb ik ook nog wel eens gehad. Ontzettend gelachen. Windkracht 8 en een redelijke zeegang. Verder was er meer personeel aan boord dan passagiers.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor transport is die nachtboot wel praktisch. Het slaapt wat comfortabeler dan een vliegtuig en als je aankomt heb je je auto nog. Die cruise is inderdaad een lachertje, en alle 'entertainment' aan boord ook. Mooist was nog de bioscoop, dvdspeler met projector maar zonder projectiescherm. En nee, de muur was niet egaal glad
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:55 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
na 2 dagen werken ben ik wel weer toe aan een weekend
Dat wist ik al een paar jaar hoorquote:
Truste IARLquote:
Ah dat klinkt wel leuk!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben inderdaad toegelaten tot Marketing & SocietyGeen vrije tijd voor mij dit jaar haha
Ja het is normaal gesproken alleen wel een klas voor upperclasment, dus het wordt hard werken!quote:
Ach moet je wel lukken toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja het is normaal gesproken alleen wel een klas voor upperclasment, dus het wordt hard werken!
Ah niet te veel kletsen hoor!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hoop het!! gelukkig is merel ook in die klas
En nog eens met die gozer gedouched?quote:
jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
praten jullie nog wel eens Nederlands als er anderen bij zijn?
ha Yuri, kan je mij eens uitleggen hoe en waar je al die afleveringen download van Law & Order? Weet niet hoe dat met de regels hier op Fok is, anders als je het niet erg vind PM je het me maar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb het net achter de kiezen.
i knooowquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
slecht(tenminste, als het bekenden zijn)
Als het 2 Marokkanen hier zijn (geen bekenden van mij...) die in hun eigen taal met elkaar praten, dan krijg ik ook de neiging om daar eens iets aan te doen...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
slecht(tenminste, als het bekenden zijn)
Zo is het in Culemborg ook begonnen......quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het 2 Marokkanen hier zijn (geen bekenden van mij...) die in hun eigen taal met elkaar praten, dan krijg ik ook de neiging om daar eens iets aan te doen...
Geen idee, maar het zou mij niets verbazen...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo is het in Culemborg ook begonnen......
Dat vind ik stiekem toch anders.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tja sommige amsterdammers praten ook zo plat dat ik erniks van kan verstaan met elkaar, die ga ik ook niet meppen. Laat eenander toch
Neuh, niet mee eensquote:Op woensdag 6 januari 2010 05:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kutshakespeare
Het is klassiek, en geen lichte kost...quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb nooit iets van hem gelezen. Is het wat?
Meppenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tja sommige amsterdammers praten ook zo plat dat ik erniks van kan verstaan met elkaar, die ga ik ook niet meppen. Laat eenander toch
Zei ik tochquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
"The boat that rocked" is een aanrader
Ik las dat er op het Henschotermeer binnenkort een schaatstocht is. Ik heb vroeger vaak in dat meer gezwommen, en echt klein is het niet! Zal dus wel stevig gevroren hebben daarquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef Whiteguy het volgende:
MM: hoe zien de grachten er uit in A-dam?
Kan er al bijna geschaatst worden?
Zag deze week op AT5 dat er een vaarverbod is zodat het lekker dicht kan vriezen...
Lijkt me wel heel bijzonder om daar een keertje te schaatsen eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:09 schreef TradeMarkie het volgende:
ik wil ook schaatsen maar ik moet werken
Om eerlijk te zijn, ik heb geen flauw idee, ben al 2 weken niet meer in de buurt van de grachten geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef Whiteguy het volgende:
Zag deze week op AT5 dat er een vaarverbod is zodat het lekker dicht kan vriezen...
Wat let je om slechts in een T-shirt naar buiten te gaan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef DiabloSam het volgende:
Fuck schaatsen en fuck de winter, ik wil skaten! Kan niet wachten tot het weer zomer is, weet niet eens meer hoe het voelt om in een t-shirt buiten te lopen!
Daarom lijkt het me ook zo leuk. De polder of een groot meer kan ook mooi zijn, maar dan is het ook echt bikkelen door weer en wind van koek en zopie naar koek en zopiequote:Op woensdag 6 januari 2010 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb geen flauw idee, ben al 2 weken niet meer in de buurt van de grachten geweest.
Maar op AT5 is er elke dag een item waarbij ze de ijsdikte van de Keizersgracht meten en die was maandag pas 3 cm dik...
Heb ooit jaren geleden 1 keer op de grachten geschaatst en dat is wel een heel aparte gebeurtenis. Mensen langs de kades, koek en zopie bij de bruggen, qua belevenis een soort mini-Elfstedentocht in de hoofdstad...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Doucheboy heeft zijn excuses aangeboden Nem, voor dat akkefietje een paar avonden later
En zijn roommate heeft mijn pinpas gevonden hahaahha
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
Doucheboy vind ik overigens een mooi scheldwoord
nou ga naar buite zou ik zeggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef DiabloSam het volgende:
Fuck schaatsen en fuck de winter, ik wil skaten! Kan niet wachten tot het weer zomer is, weet niet eens meer hoe het voelt om in een t-shirt buiten te lopen!
op de schaatsen langs de hoerenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef Whiteguy het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op de schaatsen langs de hoeren
Denk niet dat een stelletje bejaarde amerikanen er echt op zit te wachten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..], de Wallen behoren niet tot het gebied waar niet door gevaren mag worden tijdens een vorstperiode.
Zou de rondvaart industrie te veel geld kosten. Wie wil er nou huizengevels e.d. zien, terwijl je voorgevels kan bekijken?
Lijkt me ook niet een gebied voor kinderen om koek en zopie te gaan nuttigenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..], de Wallen behoren niet tot het gebied waar niet door gevaren mag worden tijdens een vorstperiode.
Zou de rondvaart industrie te veel geld kosten. Wie wil er nou huizengevels e.d. zien, terwijl je voorgevels kan bekijken?
misschien wel dna kunnen mamma en de kinds gaan schaatsen en heeft paps ook wat plezierquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet een gebied voor kinderen om koek en zopie te gaan nuttigen
Oud of jong, Amerikanen willen altijd het red Light District zien.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Denk niet dat een stelletje bejaarde amerikanen er echt op zit te wachten.
Als je ziet wat er vaak achter de ramen zit/staat, dan krijg je het niet zo snel heet...quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is daar toch veel te heet voor ijs?
Dan heb je te weinig gedronken en kom je overdag langs. Dan helpen die roden lampen en dat UV-licht niet zoquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je ziet wat er vaak achter de ramen zit/staat, dan krijg je het niet zo snel heet...
Als ik mijn keuzes 's avonds zou moeten maken nadat ik flink gedronken heb, dan durf ik niet voor mezelf in te staan. Voor je het weet heb je een PS-achtige situatie en wordt ik Doucheboy genoemd...quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig gedronken en kom je overdag langs. Dan helpen die roden lampen en dat UV-licht niet zo
Ik kom zelden of nooit op de Wallen zelf, vind het vaak maar een trieste bedoening.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ebn er een paar maanden terug voor eht eerst eens een keer 's nachts geweest. Wat een trieste bedoening. Zelfs met de nodige alcohol op kon ik het nou niet bepaald interessant vinden. Dus ik denk dat ik het wel met MM eens ben
Vaak wel een hoog gay-gehalte daar, maar verder wel grappig inderdaad...quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daarvoor zijn we bij cafe Casablanca geweest, was wel grappig
Beter dan weer zo'n hele leather-gang die er ook vaak rondhangen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klopt er was een of andere dames handbal team met hun vrouwelijke aanhang.
Je zou toch denken dat een school met zoveel poen toch wel wat webcammetjes op kan hangen om te kijken wie steeds de schuldige isquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bleh het brandalarm ging af terwijl bijna iedereen lag te slapen nog, om half acht, en een van mijn suitemates onder de douche stond. moesten we allemaal naar buiten in-20...
eh bahquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat een school met zoveel poen toch wel wat webcammetjes op kan hangen om te kijken wie steeds de schuldige is
webcams overal? come on nowquote:
Dat zouden we echt wel merken hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er wordt stiekum op het toilet gerookt
Dat scheelt je heul wat slaap. En niet overal, alleen op de brandmelders gericht. Douches mogen gevrijwaard blijven natuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
webcams overal? come on now
De mensen die over zoiets klagen hebben toch over het algemeen geen radio/tv/stroom/warm water ??quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
Rellen op Radio 1. Er heeft iemand godverdomme gezegd en nu is er een klacht binnen gekomen
Nee, en ze scheren zich met een steen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De mensen die over zoiets klagen hebben toch over het algemeen geen radio/tv/stroom/warm water ??
Heb er net bijna een uur over gedaan om thuis te komen met het OV.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:35 schreef TradeMarkie het volgende:
32 km file op de ring van A'dam, volgens mij is dat de hele ring (ja, die grap maakten ze op de radio net ook al)
Mietje, ga gewoon naar buiten!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef DiabloSam het volgende:
C4-modus: pics?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bleh het brandalarm ging af terwijl bijna iedereen lag te slapen nog, om half acht, en een van mijn suitemates onder de douche stond. moesten we allemaal naar buiten in-20...
ik had voor de derde keer deze week vertragingquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:15 schreef iamredleader het volgende:
ben blij dat ik met het ov naar werk ben gegaan, wil echt niet door een sneeuwstorm moeten rijden
gelukkig woon je niet in den helder daar word niet meer gestrooid.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb er net bijna een uur over gedaan om thuis te komen met het OV.
Het sneeuwt hier als een gek (voor het eerst eigenlijk) en de chaos is dus compleet...
Mw. MM belde net vanuit de auto.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Wheheeh Verkeersinfarct rondom A'dam
En op de bank slapenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM belde net vanuit de auto.
Ze was binnendoor gereden en nu is de weg afgezet.
Ze kan niet meer voor of achteruit, één lange rij auto's...
Wordt zo dus een magnetron hap, denk ik...
Daar woont een collega van me, zal morgen eens horen hoe laat die thuis wasquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gelukkig woon je niet in den helder daar word niet meer gestrooid.
Ergens vanavond verwacht ik haar wel thuis...quote:
Ze rijdt momenteel langs een vaart, dus water plenty (wel eerst een wak hakken)...quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en water zat beschikbaar.
(geen gele sneeuw eten)
Wel op je werk?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:49 schreef MadMaster het volgende:
Pizzaboer levert vandaag niet aan huis...
Alleen maar ijscowagentjes...quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goh,
de ijscoman al wel zien rijden?
Daar ben ik al een tijdje niet meer, dus who cares...quote:
De shoarmaboer is niet open?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen maar ijscowagentjes...
[..]
Daar ben ik al een tijdje niet meer, dus who cares...
Een echte vent kan kokenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:49 schreef MadMaster het volgende:
Pizzaboer levert vandaag niet aan huis...
Maar MadMaster stamt nog uit de tijd van Toen Was Geluk Nog Heel Gewoon......quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar MadMaster stamt nog uit de tijd van Toen Was Geluk Nog Heel Gewoon......
Maar is de vrouw niet thuis verwacht dan geen eten op het fornuis!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar de man woon, daar draag hij de kroon
Ze moet het ook wel op m'n bord scheppen ja!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar is de vrouw niet thuis verwacht dan geen eten op het fornuis!
Ik las het net ja...... Dus binnenkort neemt hij even verlof voor onbepaalde tijd.... dat kan nogal makkelijk in Belgiė.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Nederland is niet het enige land met falende justitie
Gezochte crimineel zit al jaar vast
Op zich is het al nieuws dat ze in Belgie een crimineel hebben opgepakt en al een jaar hebben vast weten te houden. Doorgaans ontsnappen ze wel binnen het jaar daarzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Nederland is niet het enige land met falende justitie
Gezochte crimineel zit al jaar vast
Belgische gevangene ontsnapt en weer gepaktquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich is het al nieuws dat ze in Belgie een crimineel hebben opgepakt en al een jaar hebben vast weten te houden. Doorgaans ontsnappen ze wel binnen het jaar daarzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een echte vent heeft iemand die dat voor hem verzorgd.quote:
Wil je die tyfus (ik gebruik dat woord niet snel, maar in dit geval is het gerechtvaardigd) serie s.v.p. niet met mij in verband brengen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar MadMaster stamt nog uit de tijd van Toen Was Geluk Nog Heel Gewoon......
Een echte vent is daar niet van afhankelijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een echte vent heeft iemand die dat voor hem verzorgd.
Gelukkig maar, want deze vent kan nog net een ei bakken...
[..]
Ga je toch bij hem op bezoek. Woont aan de Oranjeboomstraat. Cox is overigens een fladrop, maar dat terzijde.quote:Wil je die tyfus (ik gebruik dat woord niet snel, maar in dit geval is het gerechtvaardigd) serie s.v.p. niet met mij in verband brengen?![]()
Ik wacht nog steeds op een 'date' met Gerard Cocks, maar de lafaard durft hier niet naar toe te komen...
Mw. MM heeft gisterenavond na thuiskomst heerlijke aspergesoep gemaakt met een plaatpizza.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een echte vent is daar niet van afhankelijk
Dank voor de tip...quote:Ga je toch bij hem op bezoek. Woont aan de Oranjeboomstraat. Cox is overigens een fladrop, maar dat terzijde.
Nee, dat niet, maar ik moet daar wel wat op mijn hoede zijn.quote:Oh nee, was jij ook niet te schijterig om naar Rotterdam te komen tenzij compleet incognito?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:08 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
Hoop dat jullie niet alteveel last zullen hebben van het weer, ik heb mijn portie gisteren tijdens rijles al gehad...wat 90minuten moest gaan duren, werd 4,5 uur file-rijden! Weer een paar ervaringen rijker, en echt moeilijk was het niet
Nu op werk, maar eerst even
Jawel, daar issie dan:quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn stomste actie van het jaar:
Denken dat je week 4 gaat wintersporten, deze week ook al lang geleden vrij gevraagd en gekregen, er dan gister achter komen dat je week 3 op vakantie moet en nu dus nog maar even de boel omgezet![]()
Duur rijlesjequote:Op donderdag 7 januari 2010 10:08 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
Hoop dat jullie niet alteveel last zullen hebben van het weer, ik heb mijn portie gisteren tijdens rijles al gehad...wat 90minuten moest gaan duren, werd 4,5 uur file-rijden! Weer een paar ervaringen rijker, en echt moeilijk was het niet
Nu op werk, maar eerst even
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Denken dat je week 4 gaat wintersporten, deze week ook al lang geleden vrij gevraagd en gekregen, er dan gister achter komen dat je week 3 op vakantie moet en nu dus nog maar even de boel omgezet![]()
Bij ABN-Amro kreeg ik van de week hetzelfde te horen toen ik vreemde valuta wilde ophalen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat de Rabobank(althans, mijn filialen) geen vreemde valute meer omwisselen. Alleen in geval van nood![]()
Ik moet naar het GWK van ze. Dat scheelt me zo'n 8%-9%
Achterlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij ABN-Amro kreeg ik van de week hetzelfde te horen toen ik vreemde valuta wilde ophalen.
Haha nee hoor, hij had ook kunnen kiezen om het niet door te laten gaan, foutje van hem, daarnaast hebben we voornamelijk op de koppeling gereden omdat we zo langzaam moesten, echt nauwelijks iets verbruikt.quote:
Je bent in goed gezelschap. Ik had me ook helemaal ingesteld op de eerste week van Februari naar Praag.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik bied 5%quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat de Rabobank(althans, mijn filialen) geen vreemde valute meer omwisselen. Alleen in geval van nood![]()
Ik moet naar het GWK van ze. Dat scheelt me zo'n 8%-9%
Ik ga naar Thailand en vandaar door naar Cambodia, in Thailand komen Baths uit de pinautomaat maar bij de grens willen ze dollars zien voor visa.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Achterlijk
Vreemde valuta HALEN doe ik wel in het pinautomaat in het betreffende land(is goedkoper) maar ik wil ze terugruilen
Straks maar even naar de stad dan
Ik ben al geweest, ik wil weer eurosquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ga naar Thailand en vandaar door naar Cambodia, in Thailand komen Baths uit de pinautomaat maar bij de grens willen ze dollars zien voor visa.
Overigens was dit bij het grote filiaal in de stad, dus ik zou maar even bellen voor je daarheen gaat.
Bangkok bedoel je? Of 'hier'? Ik vlieg via Duesseldorf, kon er iig niet over vinden op de site.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben al geweest, ik wil weer euros
Trouwens, dollars kun je ook op het vliegveld pinnen
Op Schipholquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bangkok bedoel je? Of 'hier'? Ik vlieg via Duesseldorf, kon er iig niet over vinden op de site.
Tsja, Schiphol kom ik 'helaas' nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op Schiphol
Bangkok misschien ook wel.
Tsja, zoek dan ook een goede bank uitquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
Achterlijk
Vreemde valuta HALEN doe ik wel in het pinautomaat in het betreffende land(is goedkoper) maar ik wil ze terugruilen
Straks maar even naar de stad dan
In bangkok kan je toch gewoon op straat dollars kopen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tsja, Schiphol kom ik 'helaas' nietIn Dusseldorf, Bangkok en Dubai lijkt het niet te kunnen. Toch nog maar even een GWK opzoeken dus.
Zeker. Net zo makkelijk, net zo goedkoop en net zo echt als de dvds.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In bangkok kan je toch gewoon op straat dollars kopen?
All oliginal, velly sheep, leal blend, sir...quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zeker. Net zo makkelijk, net zo goedkoop en net zo echt als de dvds.
Kun je beter in Noord-Korea doen. Die zijn niet van echt te onderscheiden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In bangkok kan je toch gewoon op straat dollars kopen?
Noord Korea heeft naar verluidt 2 printplaten van de Treasury weten te bemachtigen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:25 schreef zebaz het volgende:
In Noord-Korea kan je geen geld wisselen op straat. Geld wisselen mag/kan ueberhaupt niet volgens mij.
heb hier nog wel ergens 3 dollar liggen ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij hebt dollars in de aanbieding Yuri ?
Alle beetje helpen. Nu af wachten wat De_Hertog voor die 3 dollar wil betalen.... Openingsbod stel ik op 200 euro....quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb hier nog wel ergens 3 dollar liggen ofzo
PVDAquote:PvdA: 'Geef allochtoon topbaan stadhuis'
AMSTERDAM - De Amsterdamse collegepartijen PvdA en GroenLinks willen dat de gemeente Amsterdam een scherp voorkeursbeleid voor etnische minderheden invoert, waarbij hogere functies in het ambtelijk apparaat uitsluitend en alleen voor niet-westerse allochtonen beschikbaar zijn.
Dit meldt Het Parool vandaag. Oppositiepartijen CDA, VVD en D66 zijn tegen, bleek vandaag in een debat met de wethouders Marijke Vos en Freek Ossel.
D66-fractieleider Ivar Manuel stelde reserveringsbeleid vrijwel gelijk aan positieve discriminatie. ''En daar zijn we tegen. Dat wekt de indruk dat iemand alleen een functie heeft gekregen door zijn afkomst.''
Het CDA noemt reservering 'principieel voor ons een stap te ver', omdat dit autochtonen uitsluit van functies.
De gemeente wil voor eind 2010 27 procent allochtonen in dienst hebben. Dat is nu ruim 21.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:48 schreef Soempie het volgende:Alles goed hier?
ik heb een heel vrolijke pechdag.
Lekker rustig.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:48 schreef Soempie het volgende:
Alles goed hier?
ik heb een heel vrolijke pechdag.
Lekker! Ga je nog meer leuks doen in de vakantie?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vakantieZometeen personeelsfeestje
Dus t gaat best hier.
Mja, ik heb al de hele dag pech, maar dan gebeurt er iets juist door die pech waardoor het juist best geluk is. Net of een duiveltje alles in de soep probeert te laten lopen en een engeltje hem te slim af is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker rustig.
Nog wat te melden over je pechdag?
Ik ga niet op vakantie of zo. Beetje relaxen etc. Een kamer bij mijn ouders voor ze schilderen, zat te doen verder.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker! Ga je nog meer leuks doen in de vakantie?
Het is dat ik 'Geboren voor het geluk' van Het Goede Doel niet op YouTube kan vinden, anders had ik die gepost voor je...quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:09 schreef Soempie het volgende:
Tjeee, wat een lange post! Dat leest natuurlijk niemand.![]()
Wellesquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik heb al de hele dag pech, maar dan gebeurt er iets juist door die pech waardoor het juist best geluk is. Net of een duiveltje alles in de soep probeert te laten lopen en een engeltje hem te slim af is.
Ketting lag vanmorgen van m'n fiets, gesloten kast, dus kon er niet bij. Moest lopen, dus de trein gemist. Daardoor wel alle tijd van de wereld om lekker rustig met een kop koffie in de restautratie te zitten. Echt even genieten.![]()
Vervolgens was ik m'n gemaakte opdracht vergeten mee te nemen naar de werkgroep. Ik mocht bij m'n buurvrouw meekijken en daarna met haar gezellig koffie gedronken.
Achter de computer kwam er een heel vervelend iemand naast me zitten, maar zij had een afspraak met iemand waar ik het wel goed mee kan vinden en die ik al weken niet had gezien (geen colleges meer samen). Was erg gezellig.
Stagegesprek, uitkomst was dat ik zelf m'n stageplek moet zoeken, terwijl de begeleider dit wel voor anderen doet. Pluspunt was dat ze zo enthousiast werd van m'n stageidee dat ze gelijk met tips kwam en contactpersonen.![]()
In de trein m'n handschoenen laten liggen. Heel koud op de terugweg, dus langs de v&d voor nieuwe. Wil ik betalen, valt m'n portemonnee uit elkaar. Gelijk een veel mooiere en handigere gekocht.![]()
Ik zocht informatie over een onderwerp, maar kon het niet vinden. Vervolgens laat ik de stapel tijdschriften uit mn handen vallen, valt er een open precies op het goede artikel.
Grappigst vond ik nog dat ik vanmorgen onder een ladder door ben gelopen, omdat dat niet anders kon.
Dat is toch gewoon te triest voor woorden, laat ze lekker allemaal de bout hachelen, je selecteert personeel op geschiktheid en verder niet!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
PVDA
Groenlinks![]()
Laat ze eerst maar eens zorgen dat ze 100% competent personeel in dienst hebben.
Check mijn sigquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iedereen is van de wereld
dit is voor de misfits die
je her en der alleen ziet staan
onder straatlantaarns eten
en drinken bij de volle maan
dit is voor de gene
die je ooo-veral herkent
en deze is voor jou en mij
want dit. is. ons. moment
iedereen is van de wereld
en de wereld is van iedereen!
-the scene
mijn mama's favoriete band, vandaar
Helemaal gelezen en ik werd er wel vrolijk vanquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik heb al de hele dag pech, maar dan gebeurt er iets juist door die pech waardoor het juist best geluk is. Net of een duiveltje alles in de soep probeert te laten lopen en een engeltje hem te slim af is.
Ketting lag vanmorgen van m'n fiets, gesloten kast, dus kon er niet bij. Moest lopen, dus de trein gemist. Daardoor wel alle tijd van de wereld om lekker rustig met een kop koffie in de restautratie te zitten. Echt even genieten.![]()
Vervolgens was ik m'n gemaakte opdracht vergeten mee te nemen naar de werkgroep. Ik mocht bij m'n buurvrouw meekijken en daarna met haar gezellig koffie gedronken.
Achter de computer kwam er een heel vervelend iemand naast me zitten, maar zij had een afspraak met iemand waar ik het wel goed mee kan vinden en die ik al weken niet had gezien (geen colleges meer samen). Was erg gezellig.
Stagegesprek, uitkomst was dat ik zelf m'n stageplek moet zoeken, terwijl de begeleider dit wel voor anderen doet. Pluspunt was dat ze zo enthousiast werd van m'n stageidee dat ze gelijk met tips kwam en contactpersonen.![]()
In de trein m'n handschoenen laten liggen. Heel koud op de terugweg, dus langs de v&d voor nieuwe. Wil ik betalen, valt m'n portemonnee uit elkaar. Gelijk een veel mooiere en handigere gekocht.![]()
Ik zocht informatie over een onderwerp, maar kon het niet vinden. Vervolgens laat ik de stapel tijdschriften uit mn handen vallen, valt er een open precies op het goede artikel.
Grappigst vond ik nog dat ik vanmorgen onder een ladder door ben gelopen, omdat dat niet anders kon.
Het origineel uit de musical 'Annie Get Your Gun'...quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:41 schreef Etcetera het volgende:
En een heerlijk nummer gevonden op jouwbuisVideo is ook leuk gemaakt, maar het gaat me om het liedje
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben net 10 minuten bezig geweest om mn DigiD gebruikers naam te herinneren
Awsumquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
AwsumNog best een paar keer bij de zanger over de vloer geweest als klein meisje. Mijn grote broer was beste vrienden met hun oudste zoon
Dat is zo'n leuk stukje!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het origineel uit de musical 'Annie Get Your Gun'...
http://en.wikipedia.org/wiki/Anything_You_Can_Do_(song)
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef DaviniaHR het volgende:
nu wel weer update-waardig nieuws!
vanavond na 5 uurtjes bevalling is geboren onze prachtige dochter
Aviva Gabriėlle
4020g
alles gaat goed.
het bed is een waar bloedbad geworden. de kraam kan dr lol op
Wąt een mooie naam!quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wąt een mooie naam!![]()
En ik vond Eli al zo mooi
Inderdaad, mocht vanochtend alweer krabben, en het was -4 toen ik de auto starttequote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Koud hehet is hier vannacht -11 geweest, lekker hoor
Morgen een nieuwjaarsborrel van de whiskyclub, eens kijken of we die kunnen bezoeken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor het weekend schijnt het wel redelijk bagger te worden, sneeuw, harde wind en kou. Brrr
Ik kom dan wel aanmoedigen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar op met die elfstedentocht, slaapplekken heb ik al mocht het zover komen
Was het daarnet -14 hier? Kanonne!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar op met die elfstedentocht, slaapplekken heb ik al mocht het zover komen
quote:
Ik werd vanmorgen wakker met dat nummer op 3FM...quote:
Oh, dan mijn excusesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wakker met dat nummer op 3FM...
Eskimo's...
Wat???
Eskimo's, je hoort toch wat ik zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |