die boot naar Newcastle heb ik ook nog wel eens gehad. Ontzettend gelachen. Windkracht 8 en een redelijke zeegang. Verder was er meer personeel aan boord dan passagiers.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor transport is die nachtboot wel praktisch. Het slaapt wat comfortabeler dan een vliegtuig en als je aankomt heb je je auto nog. Die cruise is inderdaad een lachertje, en alle 'entertainment' aan boord ook. Mooist was nog de bioscoop, dvdspeler met projector maar zonder projectiescherm. En nee, de muur was niet egaal glad
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:55 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
na 2 dagen werken ben ik wel weer toe aan een weekend
Dat wist ik al een paar jaar hoorquote:
Truste IARLquote:
Ah dat klinkt wel leuk!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben inderdaad toegelaten tot Marketing & SocietyGeen vrije tijd voor mij dit jaar haha
Ja het is normaal gesproken alleen wel een klas voor upperclasment, dus het wordt hard werken!quote:
Ach moet je wel lukken toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja het is normaal gesproken alleen wel een klas voor upperclasment, dus het wordt hard werken!
Ah niet te veel kletsen hoor!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hoop het!! gelukkig is merel ook in die klas
En nog eens met die gozer gedouched?quote:
jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
praten jullie nog wel eens Nederlands als er anderen bij zijn?
ha Yuri, kan je mij eens uitleggen hoe en waar je al die afleveringen download van Law & Order? Weet niet hoe dat met de regels hier op Fok is, anders als je het niet erg vind PM je het me maar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb het net achter de kiezen.
i knooowquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
slecht(tenminste, als het bekenden zijn)
Als het 2 Marokkanen hier zijn (geen bekenden van mij...) die in hun eigen taal met elkaar praten, dan krijg ik ook de neiging om daar eens iets aan te doen...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
slecht(tenminste, als het bekenden zijn)
Zo is het in Culemborg ook begonnen......quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het 2 Marokkanen hier zijn (geen bekenden van mij...) die in hun eigen taal met elkaar praten, dan krijg ik ook de neiging om daar eens iets aan te doen...
Geen idee, maar het zou mij niets verbazen...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo is het in Culemborg ook begonnen......
Dat vind ik stiekem toch anders.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tja sommige amsterdammers praten ook zo plat dat ik erniks van kan verstaan met elkaar, die ga ik ook niet meppen. Laat eenander toch
Neuh, niet mee eensquote:Op woensdag 6 januari 2010 05:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kutshakespeare
Het is klassiek, en geen lichte kost...quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb nooit iets van hem gelezen. Is het wat?
Meppenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tja sommige amsterdammers praten ook zo plat dat ik erniks van kan verstaan met elkaar, die ga ik ook niet meppen. Laat eenander toch
Zei ik tochquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
"The boat that rocked" is een aanrader
Ik las dat er op het Henschotermeer binnenkort een schaatstocht is. Ik heb vroeger vaak in dat meer gezwommen, en echt klein is het niet! Zal dus wel stevig gevroren hebben daarquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef Whiteguy het volgende:
MM: hoe zien de grachten er uit in A-dam?
Kan er al bijna geschaatst worden?
Zag deze week op AT5 dat er een vaarverbod is zodat het lekker dicht kan vriezen...
Lijkt me wel heel bijzonder om daar een keertje te schaatsen eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:09 schreef TradeMarkie het volgende:
ik wil ook schaatsen maar ik moet werken
Om eerlijk te zijn, ik heb geen flauw idee, ben al 2 weken niet meer in de buurt van de grachten geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef Whiteguy het volgende:
Zag deze week op AT5 dat er een vaarverbod is zodat het lekker dicht kan vriezen...
Wat let je om slechts in een T-shirt naar buiten te gaan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef DiabloSam het volgende:
Fuck schaatsen en fuck de winter, ik wil skaten! Kan niet wachten tot het weer zomer is, weet niet eens meer hoe het voelt om in een t-shirt buiten te lopen!
Daarom lijkt het me ook zo leuk. De polder of een groot meer kan ook mooi zijn, maar dan is het ook echt bikkelen door weer en wind van koek en zopie naar koek en zopiequote:Op woensdag 6 januari 2010 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb geen flauw idee, ben al 2 weken niet meer in de buurt van de grachten geweest.
Maar op AT5 is er elke dag een item waarbij ze de ijsdikte van de Keizersgracht meten en die was maandag pas 3 cm dik...
Heb ooit jaren geleden 1 keer op de grachten geschaatst en dat is wel een heel aparte gebeurtenis. Mensen langs de kades, koek en zopie bij de bruggen, qua belevenis een soort mini-Elfstedentocht in de hoofdstad...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Doucheboy heeft zijn excuses aangeboden Nem, voor dat akkefietje een paar avonden later
En zijn roommate heeft mijn pinpas gevonden hahaahha
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
Doucheboy vind ik overigens een mooi scheldwoord
nou ga naar buite zou ik zeggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef DiabloSam het volgende:
Fuck schaatsen en fuck de winter, ik wil skaten! Kan niet wachten tot het weer zomer is, weet niet eens meer hoe het voelt om in een t-shirt buiten te lopen!
op de schaatsen langs de hoerenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef Whiteguy het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op de schaatsen langs de hoeren
Denk niet dat een stelletje bejaarde amerikanen er echt op zit te wachten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..], de Wallen behoren niet tot het gebied waar niet door gevaren mag worden tijdens een vorstperiode.
Zou de rondvaart industrie te veel geld kosten. Wie wil er nou huizengevels e.d. zien, terwijl je voorgevels kan bekijken?
Lijkt me ook niet een gebied voor kinderen om koek en zopie te gaan nuttigenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..], de Wallen behoren niet tot het gebied waar niet door gevaren mag worden tijdens een vorstperiode.
Zou de rondvaart industrie te veel geld kosten. Wie wil er nou huizengevels e.d. zien, terwijl je voorgevels kan bekijken?
misschien wel dna kunnen mamma en de kinds gaan schaatsen en heeft paps ook wat plezierquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet een gebied voor kinderen om koek en zopie te gaan nuttigen
Oud of jong, Amerikanen willen altijd het red Light District zien.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Denk niet dat een stelletje bejaarde amerikanen er echt op zit te wachten.
Als je ziet wat er vaak achter de ramen zit/staat, dan krijg je het niet zo snel heet...quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is daar toch veel te heet voor ijs?
Dan heb je te weinig gedronken en kom je overdag langs. Dan helpen die roden lampen en dat UV-licht niet zoquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je ziet wat er vaak achter de ramen zit/staat, dan krijg je het niet zo snel heet...
Als ik mijn keuzes 's avonds zou moeten maken nadat ik flink gedronken heb, dan durf ik niet voor mezelf in te staan. Voor je het weet heb je een PS-achtige situatie en wordt ik Doucheboy genoemd...quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig gedronken en kom je overdag langs. Dan helpen die roden lampen en dat UV-licht niet zo
Ik kom zelden of nooit op de Wallen zelf, vind het vaak maar een trieste bedoening.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ebn er een paar maanden terug voor eht eerst eens een keer 's nachts geweest. Wat een trieste bedoening. Zelfs met de nodige alcohol op kon ik het nou niet bepaald interessant vinden. Dus ik denk dat ik het wel met MM eens ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |