Hehe, eindelijk weer thuisquote:
Ik moest poepenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met die smiley moet je echt in OUD zijn
Ik ben blij dat Cobra even een paar daagjes het veld in isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben een tomboy, ik mag en kan poepen
Ja maar er viel niets in de goede volgorde te zetten want er werd niet doorgestart ondanks dat er maar 1 HD in hing op dat momentquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan hoef je dus alleen onder het kopje hard drives de volgorde goed te zetten
quote:Today in my Chemistry class a kid just shouted out, “How is it that I can name all 150 Pokemon yet I can’t remember these elements?” IMMD.
Had je al een keer bij C4 gevraagd ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:44 schreef mr_anonimous het volgende:
-->WGR Er waren geen geschikte vacatures.....
Iemand van 30+ is te oud voor defensie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Had je al een keer bij C4 gevraagd ?
Die kunnen nog wel sportieve gasten gebruiken denk ik. Of is dat niks voor je ?
die boot naar Newcastle heb ik ook nog wel eens gehad. Ontzettend gelachen. Windkracht 8 en een redelijke zeegang. Verder was er meer personeel aan boord dan passagiers.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor transport is die nachtboot wel praktisch. Het slaapt wat comfortabeler dan een vliegtuig en als je aankomt heb je je auto nog. Die cruise is inderdaad een lachertje, en alle 'entertainment' aan boord ook. Mooist was nog de bioscoop, dvdspeler met projector maar zonder projectiescherm. En nee, de muur was niet egaal glad
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:55 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
na 2 dagen werken ben ik wel weer toe aan een weekend
Dat wist ik al een paar jaar hoorquote:
Truste IARLquote:
Ah dat klinkt wel leuk!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben inderdaad toegelaten tot Marketing & SocietyGeen vrije tijd voor mij dit jaar haha
Ja het is normaal gesproken alleen wel een klas voor upperclasment, dus het wordt hard werken!quote:
Ach moet je wel lukken toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja het is normaal gesproken alleen wel een klas voor upperclasment, dus het wordt hard werken!
Ah niet te veel kletsen hoor!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hoop het!! gelukkig is merel ook in die klas
En nog eens met die gozer gedouched?quote:
jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
praten jullie nog wel eens Nederlands als er anderen bij zijn?
ha Yuri, kan je mij eens uitleggen hoe en waar je al die afleveringen download van Law & Order? Weet niet hoe dat met de regels hier op Fok is, anders als je het niet erg vind PM je het me maar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb het net achter de kiezen.
i knooowquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
slecht(tenminste, als het bekenden zijn)
Als het 2 Marokkanen hier zijn (geen bekenden van mij...) die in hun eigen taal met elkaar praten, dan krijg ik ook de neiging om daar eens iets aan te doen...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
slecht(tenminste, als het bekenden zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |