Geen idee, maar het zou mij niets verbazen...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo is het in Culemborg ook begonnen......
Dat vind ik stiekem toch anders.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tja sommige amsterdammers praten ook zo plat dat ik erniks van kan verstaan met elkaar, die ga ik ook niet meppen. Laat eenander toch
Neuh, niet mee eensquote:Op woensdag 6 januari 2010 05:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kutshakespeare
Het is klassiek, en geen lichte kost...quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb nooit iets van hem gelezen. Is het wat?
Meppenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tja sommige amsterdammers praten ook zo plat dat ik erniks van kan verstaan met elkaar, die ga ik ook niet meppen. Laat eenander toch
Zei ik tochquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
"The boat that rocked" is een aanrader
Ik las dat er op het Henschotermeer binnenkort een schaatstocht is. Ik heb vroeger vaak in dat meer gezwommen, en echt klein is het niet! Zal dus wel stevig gevroren hebben daarquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef Whiteguy het volgende:
MM: hoe zien de grachten er uit in A-dam?
Kan er al bijna geschaatst worden?
Zag deze week op AT5 dat er een vaarverbod is zodat het lekker dicht kan vriezen...
Lijkt me wel heel bijzonder om daar een keertje te schaatsen eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:09 schreef TradeMarkie het volgende:
ik wil ook schaatsen maar ik moet werken
Om eerlijk te zijn, ik heb geen flauw idee, ben al 2 weken niet meer in de buurt van de grachten geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef Whiteguy het volgende:
Zag deze week op AT5 dat er een vaarverbod is zodat het lekker dicht kan vriezen...
Wat let je om slechts in een T-shirt naar buiten te gaan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef DiabloSam het volgende:
Fuck schaatsen en fuck de winter, ik wil skaten! Kan niet wachten tot het weer zomer is, weet niet eens meer hoe het voelt om in een t-shirt buiten te lopen!
Daarom lijkt het me ook zo leuk. De polder of een groot meer kan ook mooi zijn, maar dan is het ook echt bikkelen door weer en wind van koek en zopie naar koek en zopiequote:Op woensdag 6 januari 2010 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb geen flauw idee, ben al 2 weken niet meer in de buurt van de grachten geweest.
Maar op AT5 is er elke dag een item waarbij ze de ijsdikte van de Keizersgracht meten en die was maandag pas 3 cm dik...
Heb ooit jaren geleden 1 keer op de grachten geschaatst en dat is wel een heel aparte gebeurtenis. Mensen langs de kades, koek en zopie bij de bruggen, qua belevenis een soort mini-Elfstedentocht in de hoofdstad...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Doucheboy heeft zijn excuses aangeboden Nem, voor dat akkefietje een paar avonden later
En zijn roommate heeft mijn pinpas gevonden hahaahha
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
Doucheboy vind ik overigens een mooi scheldwoord
nou ga naar buite zou ik zeggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef DiabloSam het volgende:
Fuck schaatsen en fuck de winter, ik wil skaten! Kan niet wachten tot het weer zomer is, weet niet eens meer hoe het voelt om in een t-shirt buiten te lopen!
op de schaatsen langs de hoerenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef Whiteguy het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op de schaatsen langs de hoeren
Denk niet dat een stelletje bejaarde amerikanen er echt op zit te wachten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..], de Wallen behoren niet tot het gebied waar niet door gevaren mag worden tijdens een vorstperiode.
Zou de rondvaart industrie te veel geld kosten. Wie wil er nou huizengevels e.d. zien, terwijl je voorgevels kan bekijken?
Lijkt me ook niet een gebied voor kinderen om koek en zopie te gaan nuttigenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..], de Wallen behoren niet tot het gebied waar niet door gevaren mag worden tijdens een vorstperiode.
Zou de rondvaart industrie te veel geld kosten. Wie wil er nou huizengevels e.d. zien, terwijl je voorgevels kan bekijken?
misschien wel dna kunnen mamma en de kinds gaan schaatsen en heeft paps ook wat plezierquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet een gebied voor kinderen om koek en zopie te gaan nuttigen
Oud of jong, Amerikanen willen altijd het red Light District zien.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Denk niet dat een stelletje bejaarde amerikanen er echt op zit te wachten.
Als je ziet wat er vaak achter de ramen zit/staat, dan krijg je het niet zo snel heet...quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is daar toch veel te heet voor ijs?
Dan heb je te weinig gedronken en kom je overdag langs. Dan helpen die roden lampen en dat UV-licht niet zoquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je ziet wat er vaak achter de ramen zit/staat, dan krijg je het niet zo snel heet...
Als ik mijn keuzes 's avonds zou moeten maken nadat ik flink gedronken heb, dan durf ik niet voor mezelf in te staan. Voor je het weet heb je een PS-achtige situatie en wordt ik Doucheboy genoemd...quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig gedronken en kom je overdag langs. Dan helpen die roden lampen en dat UV-licht niet zo
Ik kom zelden of nooit op de Wallen zelf, vind het vaak maar een trieste bedoening.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ebn er een paar maanden terug voor eht eerst eens een keer 's nachts geweest. Wat een trieste bedoening. Zelfs met de nodige alcohol op kon ik het nou niet bepaald interessant vinden. Dus ik denk dat ik het wel met MM eens ben
Vaak wel een hoog gay-gehalte daar, maar verder wel grappig inderdaad...quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daarvoor zijn we bij cafe Casablanca geweest, was wel grappig
Beter dan weer zo'n hele leather-gang die er ook vaak rondhangen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klopt er was een of andere dames handbal team met hun vrouwelijke aanhang.
Je zou toch denken dat een school met zoveel poen toch wel wat webcammetjes op kan hangen om te kijken wie steeds de schuldige isquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bleh het brandalarm ging af terwijl bijna iedereen lag te slapen nog, om half acht, en een van mijn suitemates onder de douche stond. moesten we allemaal naar buiten in-20...
eh bahquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat een school met zoveel poen toch wel wat webcammetjes op kan hangen om te kijken wie steeds de schuldige is
webcams overal? come on nowquote:
Dat zouden we echt wel merken hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er wordt stiekum op het toilet gerookt
Dat scheelt je heul wat slaap. En niet overal, alleen op de brandmelders gericht. Douches mogen gevrijwaard blijven natuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
webcams overal? come on now
De mensen die over zoiets klagen hebben toch over het algemeen geen radio/tv/stroom/warm water ??quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
Rellen op Radio 1. Er heeft iemand godverdomme gezegd en nu is er een klacht binnen gekomen
Nee, en ze scheren zich met een steen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De mensen die over zoiets klagen hebben toch over het algemeen geen radio/tv/stroom/warm water ??
Heb er net bijna een uur over gedaan om thuis te komen met het OV.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:35 schreef TradeMarkie het volgende:
32 km file op de ring van A'dam, volgens mij is dat de hele ring (ja, die grap maakten ze op de radio net ook al)
Mietje, ga gewoon naar buiten!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef DiabloSam het volgende:
C4-modus: pics?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bleh het brandalarm ging af terwijl bijna iedereen lag te slapen nog, om half acht, en een van mijn suitemates onder de douche stond. moesten we allemaal naar buiten in-20...
ik had voor de derde keer deze week vertragingquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:15 schreef iamredleader het volgende:
ben blij dat ik met het ov naar werk ben gegaan, wil echt niet door een sneeuwstorm moeten rijden
gelukkig woon je niet in den helder daar word niet meer gestrooid.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb er net bijna een uur over gedaan om thuis te komen met het OV.
Het sneeuwt hier als een gek (voor het eerst eigenlijk) en de chaos is dus compleet...
Mw. MM belde net vanuit de auto.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Wheheeh Verkeersinfarct rondom A'dam
En op de bank slapenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM belde net vanuit de auto.
Ze was binnendoor gereden en nu is de weg afgezet.
Ze kan niet meer voor of achteruit, één lange rij auto's...
Wordt zo dus een magnetron hap, denk ik...
Daar woont een collega van me, zal morgen eens horen hoe laat die thuis wasquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gelukkig woon je niet in den helder daar word niet meer gestrooid.
Ergens vanavond verwacht ik haar wel thuis...quote:
Ze rijdt momenteel langs een vaart, dus water plenty (wel eerst een wak hakken)...quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en water zat beschikbaar.
(geen gele sneeuw eten)
Wel op je werk?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:49 schreef MadMaster het volgende:
Pizzaboer levert vandaag niet aan huis...
Alleen maar ijscowagentjes...quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goh,
de ijscoman al wel zien rijden?
Daar ben ik al een tijdje niet meer, dus who cares...quote:
De shoarmaboer is niet open?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen maar ijscowagentjes...
[..]
Daar ben ik al een tijdje niet meer, dus who cares...
Een echte vent kan kokenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:49 schreef MadMaster het volgende:
Pizzaboer levert vandaag niet aan huis...
Maar MadMaster stamt nog uit de tijd van Toen Was Geluk Nog Heel Gewoon......quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar MadMaster stamt nog uit de tijd van Toen Was Geluk Nog Heel Gewoon......
Maar is de vrouw niet thuis verwacht dan geen eten op het fornuis!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar de man woon, daar draag hij de kroon
Ze moet het ook wel op m'n bord scheppen ja!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar is de vrouw niet thuis verwacht dan geen eten op het fornuis!
Ik las het net ja...... Dus binnenkort neemt hij even verlof voor onbepaalde tijd.... dat kan nogal makkelijk in België.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Nederland is niet het enige land met falende justitie
Gezochte crimineel zit al jaar vast
Op zich is het al nieuws dat ze in Belgie een crimineel hebben opgepakt en al een jaar hebben vast weten te houden. Doorgaans ontsnappen ze wel binnen het jaar daarzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Nederland is niet het enige land met falende justitie
Gezochte crimineel zit al jaar vast
Belgische gevangene ontsnapt en weer gepaktquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich is het al nieuws dat ze in Belgie een crimineel hebben opgepakt en al een jaar hebben vast weten te houden. Doorgaans ontsnappen ze wel binnen het jaar daarzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een echte vent heeft iemand die dat voor hem verzorgd.quote:
Wil je die tyfus (ik gebruik dat woord niet snel, maar in dit geval is het gerechtvaardigd) serie s.v.p. niet met mij in verband brengen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar MadMaster stamt nog uit de tijd van Toen Was Geluk Nog Heel Gewoon......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |