Wellesquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik heb al de hele dag pech, maar dan gebeurt er iets juist door die pech waardoor het juist best geluk is. Net of een duiveltje alles in de soep probeert te laten lopen en een engeltje hem te slim af is.
Ketting lag vanmorgen van m'n fiets, gesloten kast, dus kon er niet bij. Moest lopen, dus de trein gemist. Daardoor wel alle tijd van de wereld om lekker rustig met een kop koffie in de restautratie te zitten. Echt even genieten.![]()
Vervolgens was ik m'n gemaakte opdracht vergeten mee te nemen naar de werkgroep. Ik mocht bij m'n buurvrouw meekijken en daarna met haar gezellig koffie gedronken.
Achter de computer kwam er een heel vervelend iemand naast me zitten, maar zij had een afspraak met iemand waar ik het wel goed mee kan vinden en die ik al weken niet had gezien (geen colleges meer samen). Was erg gezellig.
Stagegesprek, uitkomst was dat ik zelf m'n stageplek moet zoeken, terwijl de begeleider dit wel voor anderen doet. Pluspunt was dat ze zo enthousiast werd van m'n stageidee dat ze gelijk met tips kwam en contactpersonen.![]()
In de trein m'n handschoenen laten liggen. Heel koud op de terugweg, dus langs de v&d voor nieuwe. Wil ik betalen, valt m'n portemonnee uit elkaar. Gelijk een veel mooiere en handigere gekocht.![]()
Ik zocht informatie over een onderwerp, maar kon het niet vinden. Vervolgens laat ik de stapel tijdschriften uit mn handen vallen, valt er een open precies op het goede artikel.
Grappigst vond ik nog dat ik vanmorgen onder een ladder door ben gelopen, omdat dat niet anders kon.
Tjeee, wat een lange post! Dat leest natuurlijk niemand.![]()
Dat is toch gewoon te triest voor woorden, laat ze lekker allemaal de bout hachelen, je selecteert personeel op geschiktheid en verder niet!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
PVDA
Groenlinks![]()
Laat ze eerst maar eens zorgen dat ze 100% competent personeel in dienst hebben.
Check mijn sigquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iedereen is van de wereld
dit is voor de misfits die
je her en der alleen ziet staan
onder straatlantaarns eten
en drinken bij de volle maan
dit is voor de gene
die je ooo-veral herkent
en deze is voor jou en mij
want dit. is. ons. moment
iedereen is van de wereld
en de wereld is van iedereen!
-the scene
mijn mama's favoriete band, vandaar
Helemaal gelezen en ik werd er wel vrolijk vanquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik heb al de hele dag pech, maar dan gebeurt er iets juist door die pech waardoor het juist best geluk is. Net of een duiveltje alles in de soep probeert te laten lopen en een engeltje hem te slim af is.
Ketting lag vanmorgen van m'n fiets, gesloten kast, dus kon er niet bij. Moest lopen, dus de trein gemist. Daardoor wel alle tijd van de wereld om lekker rustig met een kop koffie in de restautratie te zitten. Echt even genieten.![]()
Vervolgens was ik m'n gemaakte opdracht vergeten mee te nemen naar de werkgroep. Ik mocht bij m'n buurvrouw meekijken en daarna met haar gezellig koffie gedronken.
Achter de computer kwam er een heel vervelend iemand naast me zitten, maar zij had een afspraak met iemand waar ik het wel goed mee kan vinden en die ik al weken niet had gezien (geen colleges meer samen). Was erg gezellig.
Stagegesprek, uitkomst was dat ik zelf m'n stageplek moet zoeken, terwijl de begeleider dit wel voor anderen doet. Pluspunt was dat ze zo enthousiast werd van m'n stageidee dat ze gelijk met tips kwam en contactpersonen.![]()
In de trein m'n handschoenen laten liggen. Heel koud op de terugweg, dus langs de v&d voor nieuwe. Wil ik betalen, valt m'n portemonnee uit elkaar. Gelijk een veel mooiere en handigere gekocht.![]()
Ik zocht informatie over een onderwerp, maar kon het niet vinden. Vervolgens laat ik de stapel tijdschriften uit mn handen vallen, valt er een open precies op het goede artikel.
Grappigst vond ik nog dat ik vanmorgen onder een ladder door ben gelopen, omdat dat niet anders kon.
Tjeee, wat een lange post! Dat leest natuurlijk niemand.![]()
Het origineel uit de musical 'Annie Get Your Gun'...quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:41 schreef Etcetera het volgende:
En een heerlijk nummer gevonden op jouwbuisVideo is ook leuk gemaakt, maar het gaat me om het liedje
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben net 10 minuten bezig geweest om mn DigiD gebruikers naam te herinneren
Awsumquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
AwsumNog best een paar keer bij de zanger over de vloer geweest als klein meisje. Mijn grote broer was beste vrienden met hun oudste zoon
Dat is zo'n leuk stukje!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het origineel uit de musical 'Annie Get Your Gun'...
http://en.wikipedia.org/wiki/Anything_You_Can_Do_(song)
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef DaviniaHR het volgende:
nu wel weer update-waardig nieuws!
vanavond na 5 uurtjes bevalling is geboren onze prachtige dochter
Aviva Gabriėlle
4020g
alles gaat goed.
het bed is een waar bloedbad geworden. de kraam kan dr lol op
Wąt een mooie naam!quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wąt een mooie naam!![]()
En ik vond Eli al zo mooi
Inderdaad, mocht vanochtend alweer krabben, en het was -4 toen ik de auto starttequote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Koud hehet is hier vannacht -11 geweest, lekker hoor
Morgen een nieuwjaarsborrel van de whiskyclub, eens kijken of we die kunnen bezoeken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor het weekend schijnt het wel redelijk bagger te worden, sneeuw, harde wind en kou. Brrr
Ik kom dan wel aanmoedigen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar op met die elfstedentocht, slaapplekken heb ik al mocht het zover komen
Was het daarnet -14 hier? Kanonne!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar op met die elfstedentocht, slaapplekken heb ik al mocht het zover komen
quote:
Ik werd vanmorgen wakker met dat nummer op 3FM...quote:
Oh, dan mijn excusesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wakker met dat nummer op 3FM...
Eskimo's...
Wat???
Eskimo's, je hoort toch wat ik zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |