Fluugs!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben 12 weken 1 dag zwanger nu
Er was een vlot kloppend hartje, alles zit erop en eraan... Geen bijzonderheden op echo aangetroffen...
We worden papa en mama in juli!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fotomateriaal volgt nog, nu naar het werk...
sorry hoor, maar moest het toch even kwijtquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:50 schreef flugeltje het volgende:
Dank voor alle gelukwensen
Hier een preview van de kleine, met muziek want mijn gesnotter en gierende uithalen zijn minder tof om naar te luisten
En een banner! Mag ik nu officieel in de OP?
*** 21 juli 2010 flugeltje en Martijn_AR ***
ticker => http://tickers.baby-gaga.com/p/dev201pr___.png
Ik heb nog even niet bijgelezen hoor
Maar een kus voor iedereen omdat jullie zo lief zijn
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef DaviniaHR het volgende:
nu wel weer update-waardig nieuws!
vanavond na 5 uurtjes bevalling is geboren onze prachtige dochter
Aviva Gabriëlle
4020g
alles gaat goed.
het bed is een waar bloedbad geworden. de kraam kan dr lol op
Ohhhh dus toch!!! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef DaviniaHR het volgende:
Aviva Gabriëlle
4020g
alles gaat goed.
Ook even vanaf m'n werk:quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef DaviniaHR het volgende:
Aviva Gabriëlle
4020g
alles gaat goed.
Omdat ik alleen aan faja vraag hoe het gaat? Faja heeft al een paar dagen voorwerk, dat is de reden... We hebben de afgelopen periode zelfs gedacht dat je al bevallen was omdat je even niet reageerde, het is dus niet zo dat we je niet in de gaten hebben ofzo...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:03 schreef DeMajoor het volgende:
Ik weet dat ik een hele tijd erg stil geweest ben op dit forum, maar nu voel ik me toch wel een klein beetje gepasseerd. Ik hoop ook dat Faja in dit topic gaat bevallen, maar ze staat niet bovenaan...![]()
Hoe is het bij jou? Al voortekenen? Ik zit al iedere dag bij de post te kijken of je kaartje er al isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:03 schreef DeMajoor het volgende:
Ik weet dat ik een hele tijd erg stil geweest ben op dit forum, maar nu voel ik me toch wel een klein beetje gepasseerd. Ik hoop ook dat Faja in dit topic gaat bevallen, maar ze staat niet bovenaan...![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef DaviniaHR het volgende:
Aviva Gabriëlle
4020g
alles gaat goed.
Spit 612 dan maar een stukje door. Ik heb woensdagavond een valse start gehad. Maar sindsdien is het rustiger dan het in de afgelopen 4 weken is geweest. Vannacht heb ik zelfs de hele nacht doorgeslapen (wat dan wel weer eens lekker is). Maar ik zie nu wel een beetje tegen het weekend op, want het lijkt erop dat ik de 40 weken met gemak ga passeren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:25 schreef djenneke het volgende:
Hoe is het bij jou? Al voortekenen? Ik zit al iedere dag bij de post te kijken of je kaartje er al is(ik ben hier ook al een paar dagen niet geweest)
Ik had al last met een week of 10, toen zakte ik na een uur staan door mijn benen van de pijn in mijn rugquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:53 schreef Guess. het volgende:
Ben nu 17wkn en heb erg veel pijn in rug en heupen,heb wel een staand beroep maar vind het al zo snel,herkent iemand dit? Moet woensdag naar bekkenfysio.
Ik zal het eens lezen als ik vanavond thuis ben. Hopelijk begint het nu toch snel, de laatste loodjes zijn toch het zwaarst he?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:33 schreef DeMajoor het volgende:
[..]
Spit 612 dan maar een stukje door. Ik heb woensdagavond een valse start gehad. Maar sindsdien is het rustiger dan het in de afgelopen 4 weken is geweest. Vannacht heb ik zelfs de hele nacht doorgeslapen (wat dan wel weer eens lekker is). Maar ik zie nu wel een beetje tegen het weekend op, want het lijkt erop dat ik de 40 weken met gemak ga passeren.
Nog eventjes volhouden meissie...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:11 schreef DeMajoor het volgende:
Voor iedereen die had gereageerd op mijn eerdere post: het was naar niemand persoonlijk gericht. Het versterkte alleen mijn toch al wat moedeloze bui.
Mochten jullie me van het weekend weer missen, dan heb ik waarschijnlijk gewoon geen tijd of rust om achter de laptop te kruipen. Dus geen bericht is geen nieuws. Als ik stiekem toch mocht gaan bevallen, zorg ik wel dat er een berichtje komt (hopelijk nog voordat djenneke een kaartje krijgt).
Vanmiddag moeten we trouwens weer naar het zh voor ctg en bloeddrukmeting. Ik ben benieuwd of er nog heuvels op komen, want ik heb zelfs geen noemenswaardige harde buiken meer. Maandagmiddag weer naar de gyn voor controle en vruchtwaterinspectie. Ik denk niet dat ze nog groeiecho's gaan maken, tenzij ik na 41 weken nog niet bevallen ben.
Kijk, weer een mijlpaal bereikt. Maar je zat toch al (gedeeltelijk) thuis? Ben je creatief? Anders is het een mooi moment om dat te worden...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:20 schreef Asyniur het volgende:
Nog eventjes volhouden meissie...![]()
Ow ow ow, en ik heb vanaf vandaag officieel zwangerschapsverlof!
gefeliciteerd!!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef DaviniaHR het volgende:
Aviva Gabriëlle
4020g
alles gaat goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |