Fluugs!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben 12 weken 1 dag zwanger nu
Er was een vlot kloppend hartje, alles zit erop en eraan... Geen bijzonderheden op echo aangetroffen...
We worden papa en mama in juli!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fotomateriaal volgt nog, nu naar het werk...
sorry hoor, maar moest het toch even kwijtquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:50 schreef flugeltje het volgende:
Dank voor alle gelukwensen
Hier een preview van de kleine, met muziek want mijn gesnotter en gierende uithalen zijn minder tof om naar te luisten
En een banner! Mag ik nu officieel in de OP?
*** 21 juli 2010 flugeltje en Martijn_AR ***
ticker => http://tickers.baby-gaga.com/p/dev201pr___.png
Ik heb nog even niet bijgelezen hoor
Maar een kus voor iedereen omdat jullie zo lief zijn
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef DaviniaHR het volgende:
nu wel weer update-waardig nieuws!
vanavond na 5 uurtjes bevalling is geboren onze prachtige dochter
Aviva Gabriëlle
4020g
alles gaat goed.
het bed is een waar bloedbad geworden. de kraam kan dr lol op
Ohhhh dus toch!!! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef DaviniaHR het volgende:
Aviva Gabriëlle
4020g
alles gaat goed.
Ook even vanaf m'n werk:quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef DaviniaHR het volgende:
Aviva Gabriëlle
4020g
alles gaat goed.
Omdat ik alleen aan faja vraag hoe het gaat? Faja heeft al een paar dagen voorwerk, dat is de reden... We hebben de afgelopen periode zelfs gedacht dat je al bevallen was omdat je even niet reageerde, het is dus niet zo dat we je niet in de gaten hebben ofzo...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:03 schreef DeMajoor het volgende:
Ik weet dat ik een hele tijd erg stil geweest ben op dit forum, maar nu voel ik me toch wel een klein beetje gepasseerd. Ik hoop ook dat Faja in dit topic gaat bevallen, maar ze staat niet bovenaan...![]()
Hoe is het bij jou? Al voortekenen? Ik zit al iedere dag bij de post te kijken of je kaartje er al isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:03 schreef DeMajoor het volgende:
Ik weet dat ik een hele tijd erg stil geweest ben op dit forum, maar nu voel ik me toch wel een klein beetje gepasseerd. Ik hoop ook dat Faja in dit topic gaat bevallen, maar ze staat niet bovenaan...![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef DaviniaHR het volgende:
Aviva Gabriëlle
4020g
alles gaat goed.
Spit 612 dan maar een stukje door. Ik heb woensdagavond een valse start gehad. Maar sindsdien is het rustiger dan het in de afgelopen 4 weken is geweest. Vannacht heb ik zelfs de hele nacht doorgeslapen (wat dan wel weer eens lekker is). Maar ik zie nu wel een beetje tegen het weekend op, want het lijkt erop dat ik de 40 weken met gemak ga passeren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:25 schreef djenneke het volgende:
Hoe is het bij jou? Al voortekenen? Ik zit al iedere dag bij de post te kijken of je kaartje er al is(ik ben hier ook al een paar dagen niet geweest)
Ik had al last met een week of 10, toen zakte ik na een uur staan door mijn benen van de pijn in mijn rugquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:53 schreef Guess. het volgende:
Ben nu 17wkn en heb erg veel pijn in rug en heupen,heb wel een staand beroep maar vind het al zo snel,herkent iemand dit? Moet woensdag naar bekkenfysio.
Ik zal het eens lezen als ik vanavond thuis ben. Hopelijk begint het nu toch snel, de laatste loodjes zijn toch het zwaarst he?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:33 schreef DeMajoor het volgende:
[..]
Spit 612 dan maar een stukje door. Ik heb woensdagavond een valse start gehad. Maar sindsdien is het rustiger dan het in de afgelopen 4 weken is geweest. Vannacht heb ik zelfs de hele nacht doorgeslapen (wat dan wel weer eens lekker is). Maar ik zie nu wel een beetje tegen het weekend op, want het lijkt erop dat ik de 40 weken met gemak ga passeren.
Nog eventjes volhouden meissie...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:11 schreef DeMajoor het volgende:
Voor iedereen die had gereageerd op mijn eerdere post: het was naar niemand persoonlijk gericht. Het versterkte alleen mijn toch al wat moedeloze bui.
Mochten jullie me van het weekend weer missen, dan heb ik waarschijnlijk gewoon geen tijd of rust om achter de laptop te kruipen. Dus geen bericht is geen nieuws. Als ik stiekem toch mocht gaan bevallen, zorg ik wel dat er een berichtje komt (hopelijk nog voordat djenneke een kaartje krijgt).
Vanmiddag moeten we trouwens weer naar het zh voor ctg en bloeddrukmeting. Ik ben benieuwd of er nog heuvels op komen, want ik heb zelfs geen noemenswaardige harde buiken meer. Maandagmiddag weer naar de gyn voor controle en vruchtwaterinspectie. Ik denk niet dat ze nog groeiecho's gaan maken, tenzij ik na 41 weken nog niet bevallen ben.
Kijk, weer een mijlpaal bereikt. Maar je zat toch al (gedeeltelijk) thuis? Ben je creatief? Anders is het een mooi moment om dat te worden...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:20 schreef Asyniur het volgende:
Nog eventjes volhouden meissie...![]()
Ow ow ow, en ik heb vanaf vandaag officieel zwangerschapsverlof!
gefeliciteerd!!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef DaviniaHR het volgende:
Aviva Gabriëlle
4020g
alles gaat goed.
we hopen gewoon allemaal dat ook jij gewoon lekker vlot gaat bevallen, zonder pijn en lekker snel zonder dat je daar last van hebtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:11 schreef DeMajoor het volgende:
Voor iedereen die had gereageerd op mijn eerdere post: het was naar niemand persoonlijk gericht. Het versterkte alleen mijn toch al wat moedeloze bui.
Mochten jullie me van het weekend weer missen, dan heb ik waarschijnlijk gewoon geen tijd of rust om achter de laptop te kruipen. Dus geen bericht is geen nieuws. Als ik stiekem toch mocht gaan bevallen, zorg ik wel dat er een berichtje komt (hopelijk nog voordat djenneke een kaartje krijgt).
Vanmiddag moeten we trouwens weer naar het zh voor ctg en bloeddrukmeting. Ik ben benieuwd of er nog heuvels op komen, want ik heb zelfs geen noemenswaardige harde buiken meer. Maandagmiddag weer naar de gyn voor controle en vruchtwaterinspectie. Ik denk niet dat ze nog groeiecho's gaan maken, tenzij ik na 41 weken nog niet bevallen ben.
daar komen baby's van....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:30 schreef DeMajoor het volgende:
Jullie zijn lief.![]()
Het gaat ook alweer een stuk beter. Ik ga nu lekker weer wat creadingetjes doen (een wit handdoekcapeje wat opleuken) en straks ga ik mezelf denk ik eens lekker verwennen met pannenkoeken, want daar heb ik zo'n zin in. Vanmiddag is mijn liefje er ook weer, dus dan kom ik de tijd sowieso wel door.
Ik zit al gedeeltelijk thuis vanaf 7 weken en helemaal vanaf 24 wekenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:29 schreef DeMajoor het volgende:
[..]
Kijk, weer een mijlpaal bereikt. Maar je zat toch al (gedeeltelijk) thuis? Ben je creatief? Anders is het een mooi moment om dat te worden...
Echt waar? En mij hebben ze altijd voorgehouden dat je daarvoor moest n***n, terwijl er toch echt momenten zijn dat ik meer zin heb in pannenkoeken, hoor.quote:
vooral de combi doet het hem vaak! Dus eerst pannekoeken met bitterlemon en ananas, dan samen aan de slag...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:43 schreef DeMajoor het volgende:
[..]
Echt waar? En mij hebben ze altijd voorgehouden dat je daarvoor moest n***n, terwijl er toch echt momenten zijn dat ik meer zin heb in pannenkoeken, hoor.![]()
Brakke nachten zijn vervelend, net als baby's die zich tegen ribben afduwen.
Pannenkoeken met ananas... Mmmm.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:46 schreef DJRandall het volgende:
vooral de combi doet het hem vaak! Dus eerst pannekoeken met bitterlemon en ananas, dan samen aan de slag...![]()
En als het niet werkt, heb je in ieder geval lekker gegeten en goeie seks gehad
Wat een mooie naam zeg! Gefeliciteerd met jullie dochter!quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef DaviniaHR het volgende:
Aviva Gabriëlle
4020g
alles gaat goed.
Ze hebben er nu ook 1 bij Prenatal in de aanbieding: http://www.prenatal.nl/folder/Wintersale/index.htmlquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:10 schreef pessie het volgende:
Hebben jullie trouwens nog leuke websites met leuke aanbiedingen van maxi-cosi's?
Have fun! Wij gaan half februari op wintersport, ben benieuwd of het dan een beetje wil lukken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:06 schreef Orea het volgende:
Thnxgaat helemaal goedkomen!!
(ik pas nog nét in mijn ski-broek
das gewoon mazzel hebben)
Bedoel je niet: Eli, gefeliciteerd met je zusje?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:12 schreef mrien het volgende:
DaviniaHR en PhysicsRules
gefeliciteerd met jullie dochter! Ive, gefeliciteerd met je broertje!
antwoord was er al hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:03 schreef mama_papa het volgende:
er vroeg iemand vanaf wanneer er meldplicht was, had nog geen reactie geplaatst en ik ben ook wel benieuwd
Vanaf 37 weken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:03 schreef mama_papa het volgende:
er vroeg iemand vanaf wanneer er meldplicht was, had nog geen reactie geplaatst en ik ben ook wel benieuwd
Wat lief hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:07 schreef mama_papa het volgende:
Babywasje NR1 net opgehangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moest het gewoon even posten![]()
![]()
![]()
Daar zat ik dus ook mee,dus net een nieuwe besteld bij kinderstoeltje (hebben ze echt goede aanbiedingen).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
En wat een mooie naam heeft ze zeg!!!
Guess, ik zou een nieuwe kopen, je weet nooit wat ermee gebeurd is als je m op marktplaats koopt.
Merk trouwens met mijn werk wel dat het nu wel wat vermoeiender is om de hele dag te staan. Sta soms ook lekker achter de kassa te geeuwen, vooral als het even rustig is. Is toch erg *lol*
Ook namens Pepijn & t_igger natuurlijk!quote:
Pff, nou, moeilijk hoor!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:03 schreef draculettetje het volgende:
wat een vermoeiende dag gister en nog zo'n beetje voor niks ook!
ergens zit er een kink in de kabel over de info die ik zowel van de revalidatie arts als de gyn heb gehad,
maar volgens 3 van de 5 pijnbestrijders in het ziekenhuis is morfine niet de oplossing bij dystrofie
ze willen het dan ook niet voorschrijven. Op de vraag wat dan wel, paracetemol en tens en beide gebruik ik al en helpen geen donder!
Kortom volgens hen dus de tijd uitzitten! Donderdag moet ik naar de reva arts, eens vragen waar zij haar info vandaan heeft gehaald en of ik daar nog wat mee kan!
flinke domper dus dat wel...
Guess ik zou ook een nieuwe halen, maar ik zie al dat je dat gedaan hebt!
Vanmiddag gaat er als het goed is behangen worden in de babykamer!
hihi de koffie staat hier klaar hoor mocht je zin hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:22 schreef flugeltje het volgende:
Guess. Zelfde probleem hier een beetje. Heb er al eentje via MP gekocht (neppert en heul cheap), maar zit nu ook te denken aan zo'n cabriofix. Martijn en ik kunnen dan beiden zo'n easybase in de auto monteren zodat het niet uitmaakt dat de een 's ochtends wegbrengt en de ander ophaalt. (en je ook niet weet ik hoelang bezig bent met het in de auto monteren van je gewone Maxi Cosi.) Is ook handig dat je zo'n wandelwagenonderstel erbij kunt kopen. Enfin; we zullen wel eens kijken wat het gaat worden allemaal... en of het uberhaupt past in m'n Suzuki Alto
Sonnetje, de vermoeidheid kan inderdaad flink toeslaan. Ik heb er met vlagen ook wel last van. Vreemd genoeg ben ik wel steeds vroeg wakker en kan ik soms midden in de nacht klaarwakker liggen. Zal er allemaal wel bijhoren gok ik zo...
DraculadingesWat zonde nou toch dat niemand echt naar je lijkt te luisteren, is een second opinion wellicht een optie?
Ikzelf tik dit trouwens vanuit een Landall huisje in de buurt van Apeldoorn, als echte nerds hebben we uiteraard meteen effe draadloos internet gemonteerdEn maar goed ook, want m'n 5 mede-landallers liggen nog in diepe rust. Straks lekker zwemmen met z'n allen... Als ze tenminste ooit nog uit bed komen
Heb nu erg last van m'n tandvlees, vrees voor een beginnende ontsteking. Volgende week maar snel de afspraak maken bij de paradontoloog, die had al een heel behandelplan voor me opgesteld waar ik voor moest sparen. Toen ik het geld bij elkaar had was ik zwanger en dacht ik niet meer te mogen. De tandarts vertelde me deze week echter dat het juist nu heel verstandig zou zijn om te gaan omdat het tijdens zwangerschap alleen maar verergerd. Schoonmaken onder het tandvlees, gaat een mooi voorschotje op de bevallingspijn worden vrees ik
mannitol wordt niet meer vergoed door de verzekering, heb in 2006 wel al 2x opname met mannitol gehad met eigenlijk ook praktisch geen effect, ja voor 6 weken!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:25 schreef Kolonia het volgende:
Vervelend draculettetje.![]()
Mijn ex-schoonmoeder kreeg wel morfine als het nodig was en dat hielp.
Werkt mannitol bij je, of mag dat niet bij zwangerschap?
succesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:17 schreef mama_papa het volgende:Voor Faja
Ik ga me klaarmaken voor de groeiecho![]()
Ben enorm zenuwachtig, hoop dat alles goed is met mn meisje. Zodra ik meer weet laat ik het weten
Maar kunnen ze dan niet al dan niet tijdelijk een zenuw lamleggen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mannitol wordt niet meer vergoed door de verzekering, heb in 2006 wel al 2x opname met mannitol gehad met eigenlijk ook praktisch geen effect, ja voor 6 weken!
Alleen nu zullen ze dat zeker niet doen, mannitol is vochtafdrijvend heel erg sterk!
Faja alternatief ook al van alles geprobeerd, en ik ben nog wel bij de homeopatische arts dus daar ga ik wel verder mee, alles valt gewoon meer tegen omdat ik mn reguliere medicatie niet mag gebruiken nu
Maar dank allemaal voor het meedenken!
En voor mensen zich afvragen hoe af wat, ja we hebben eerst uitgezocht wat mogelijk was en daar blijkt nu dus die kink in de kabel te zitten! En ja ik ben nog steeds erg blij met het wonder in mn buik!
Dit valt gewoon even tegen, maar ik weet waar ik het voor doe, nog 20 wk ofzo volhouden en hopen op donderdag een beter antwoord!
U vraagt, wij draaien. Ik ben nog inclusief baby en exclusief weeën, maar vastberaden om 10-01-2010 in te pikken (sorry Faja). Alleen heb ik sterk het gevoel dat ons kaboutertje wacht tot ze een reus is voor ze komt...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:14 schreef pessie het volgende:
Heej het is vandaag uitrekendag van DeMajoor... meld je je even? Anders gaan we nog enge dingen denken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |