we hopen gewoon allemaal dat ook jij gewoon lekker vlot gaat bevallen, zonder pijn en lekker snel zonder dat je daar last van hebtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:11 schreef DeMajoor het volgende:
Voor iedereen die had gereageerd op mijn eerdere post: het was naar niemand persoonlijk gericht. Het versterkte alleen mijn toch al wat moedeloze bui.
Mochten jullie me van het weekend weer missen, dan heb ik waarschijnlijk gewoon geen tijd of rust om achter de laptop te kruipen. Dus geen bericht is geen nieuws. Als ik stiekem toch mocht gaan bevallen, zorg ik wel dat er een berichtje komt (hopelijk nog voordat djenneke een kaartje krijgt).
Vanmiddag moeten we trouwens weer naar het zh voor ctg en bloeddrukmeting. Ik ben benieuwd of er nog heuvels op komen, want ik heb zelfs geen noemenswaardige harde buiken meer. Maandagmiddag weer naar de gyn voor controle en vruchtwaterinspectie. Ik denk niet dat ze nog groeiecho's gaan maken, tenzij ik na 41 weken nog niet bevallen ben.
daar komen baby's van....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:30 schreef DeMajoor het volgende:
Jullie zijn lief.![]()
Het gaat ook alweer een stuk beter. Ik ga nu lekker weer wat creadingetjes doen (een wit handdoekcapeje wat opleuken) en straks ga ik mezelf denk ik eens lekker verwennen met pannenkoeken, want daar heb ik zo'n zin in. Vanmiddag is mijn liefje er ook weer, dus dan kom ik de tijd sowieso wel door.
Ik zit al gedeeltelijk thuis vanaf 7 weken en helemaal vanaf 24 wekenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:29 schreef DeMajoor het volgende:
[..]
Kijk, weer een mijlpaal bereikt. Maar je zat toch al (gedeeltelijk) thuis? Ben je creatief? Anders is het een mooi moment om dat te worden...
Echt waar? En mij hebben ze altijd voorgehouden dat je daarvoor moest n***n, terwijl er toch echt momenten zijn dat ik meer zin heb in pannenkoeken, hoor.quote:
vooral de combi doet het hem vaak! Dus eerst pannekoeken met bitterlemon en ananas, dan samen aan de slag...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:43 schreef DeMajoor het volgende:
[..]
Echt waar? En mij hebben ze altijd voorgehouden dat je daarvoor moest n***n, terwijl er toch echt momenten zijn dat ik meer zin heb in pannenkoeken, hoor.![]()
Brakke nachten zijn vervelend, net als baby's die zich tegen ribben afduwen.
Pannenkoeken met ananas... Mmmm.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:46 schreef DJRandall het volgende:
vooral de combi doet het hem vaak! Dus eerst pannekoeken met bitterlemon en ananas, dan samen aan de slag...![]()
En als het niet werkt, heb je in ieder geval lekker gegeten en goeie seks gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |