abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76553064
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:11 schreef DeMajoor het volgende:
Voor iedereen die had gereageerd op mijn eerdere post: het was naar niemand persoonlijk gericht. Het versterkte alleen mijn toch al wat moedeloze bui.

Mochten jullie me van het weekend weer missen, dan heb ik waarschijnlijk gewoon geen tijd of rust om achter de laptop te kruipen. Dus geen bericht is geen nieuws. Als ik stiekem toch mocht gaan bevallen, zorg ik wel dat er een berichtje komt (hopelijk nog voordat djenneke een kaartje krijgt).

Vanmiddag moeten we trouwens weer naar het zh voor ctg en bloeddrukmeting. Ik ben benieuwd of er nog heuvels op komen, want ik heb zelfs geen noemenswaardige harde buiken meer. Maandagmiddag weer naar de gyn voor controle en vruchtwaterinspectie. Ik denk niet dat ze nog groeiecho's gaan maken, tenzij ik na 41 weken nog niet bevallen ben.
we hopen gewoon allemaal dat ook jij gewoon lekker vlot gaat bevallen, zonder pijn en lekker snel zonder dat je daar last van hebt
en we snappen ook heus wel dat het allemaal niet meevalt hoor *knufs*!!! het komt vanzelf. echt waar!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76553098
en mag ik ook even juichen: 24 weken de guppies zijn officieel levensvatbaar vanmiddag foto's maken zodat jullie kunnen zien hoe ik groei. volgens mij heb ik net als selene groeispurtjes, met bijbehorend humeur!
pi_76553294
Vanaf wanneer ben je officieel LLM ook al weer?
Nou ja in ieder geval *meldt*
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_76553345
Davinia, PhysicsRules en Eli van harte gefeliciteerd met Aviva Gabriëlle!!!! mooie namen
pi_76553370
Davinia, gefeliciteerd met jullie dochtertje! Dat is nog best snel gegaan, fijn.
Ik hoop dat je niet teveel last hebt van de bloedbad.....

En Flugeltje, wat enorm fijn dat de echo goed was! Je kindje gaat er komen!
Wauw...!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_76553400
Davinia, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
pi_76553456
Faja nog niet bevallen?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:01:41 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76553671
Davinia, gefeliciteerd!
pi_76553839
Davinia en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter wat een mooie naam <3
Eli, gefeliciteerd met je zusje
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76553864
Davinia, PR en Eli ontzettend gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Heel veel geluk en plezier met zn 4tjes!

Flugeltje, wat ben ik ontzettend blij voor jou dat je alwéér een goeie echo met prachtig kloppend hartje in je broekzak mag steken.. Heerlijk dat je nu eindelijk voluit durft te roepen dat jullie papa en mama zullen gaan worden! Ik hoop ook echt voor je dat de ergste onrust nu langzaam verdwijnt!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:13:30 #61
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76553960
woah davinia! gefeliciteerd met aviva! wat een prachtnaam
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_76553981
Davinia, van harte gefeliciteerd!
Veel geluk samen.

Dames met de laatste loodjes, succes

enne saffier en flugeltje, nog gfeliciteerd!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:25:35 #63
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76554302
Davinia and family van harte gefeliciteerd met
AVIVA

DeMajoor, jouw baby komt ook... Nog heeeeeel even geduld...

Ikzelf heb het de afgelopen week dus weer iets te druk gehad. Hing vanochtend om half 6 weer boven een teiltje. Voel me een vaatdoek. Kortom, ik ben bijna de hele dag aanwezig op Fok! mocht iemand nog nieuws posten...
pi_76554312
Jaaaaaaa, Davinia, daar is ze dan
Gefeliciteerd Oftewel: מזל טוב volgens de vertaler
pi_76554466
Jullie zijn lief.

Het gaat ook alweer een stuk beter. Ik ga nu lekker weer wat creadingetjes doen (een wit handdoekcapeje wat opleuken) en straks ga ik mezelf denk ik eens lekker verwennen met pannenkoeken, want daar heb ik zo'n zin in. Vanmiddag is mijn liefje er ook weer, dus dan kom ik de tijd sowieso wel door.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:33:50 #66
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76554550
DeMajoor, pannekoeken

Dat wordt weer een kindje morgen

Naar dat je zo ziek bent pessie, hoop dat je je snel wat beter gaat voelen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76554593
Davinia: toch voorwerk, haha.
Gefeliciteerd met Aviva, ben benieuwd naar je verhaal!
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:30 schreef DeMajoor het volgende:
Jullie zijn lief.

Het gaat ook alweer een stuk beter. Ik ga nu lekker weer wat creadingetjes doen (een wit handdoekcapeje wat opleuken) en straks ga ik mezelf denk ik eens lekker verwennen met pannenkoeken, want daar heb ik zo'n zin in. Vanmiddag is mijn liefje er ook weer, dus dan kom ik de tijd sowieso wel door.
daar komen baby's van....

Beterschap voor pessie.
Hier ook een enorm brakke nacht. Lief was onrustig, dus ik heb weinig geslapen. Baby in buik was ook aan het indalen en ribben tellen...
pi_76554770
Davinia, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!
Dat heb je supersnel gedaan zeg!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_76554857
nou weet ik niet of ik dit hier moet posten of in het dreumestopic ik dacht dus dat selene niet zo veel mee zou krijgen van de zwangerschap nu, omdat ze nog zo klein is. wel dus. daarstraks werd er zomaar opeens een klein handje op mijn buik gelegd, en dat handje bleef daar om eens ff lekker uitgebreid te voelen!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:42:48 #70
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76554865
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:29 schreef DeMajoor het volgende:

[..]

Kijk, weer een mijlpaal bereikt. Maar je zat toch al (gedeeltelijk) thuis? Ben je creatief? Anders is het een mooi moment om dat te worden...
Ik zit al gedeeltelijk thuis vanaf 7 weken en helemaal vanaf 24 weken
Maar nu heb ik dan officieel verlof en zit ik niet meer in de ziektewet

Er moet nog een ledikantje geverfd worden, gordijnen en lamp uitgezocht.
Wiegje is bijna klaar!

pessie, balen zeg! Van dat gespuug wordt je toch ook niet goed?
Which reminds me: draakje, hoe is het met jou?

DJRandall, ook niet zo'n toffe nacht gehad? Ik herken het wel: dat indalen en dan nog lekker afzetten met de voetjes...
pi_76554907
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:35 schreef DJRandall het volgende:

daar komen baby's van....
Echt waar? En mij hebben ze altijd voorgehouden dat je daarvoor moest n***n, terwijl er toch echt momenten zijn dat ik meer zin heb in pannenkoeken, hoor.

Brakke nachten zijn vervelend, net als baby's die zich tegen ribben afduwen.
pi_76555012
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:43 schreef DeMajoor het volgende:

[..]

Echt waar? En mij hebben ze altijd voorgehouden dat je daarvoor moest n***n, terwijl er toch echt momenten zijn dat ik meer zin heb in pannenkoeken, hoor.

Brakke nachten zijn vervelend, net als baby's die zich tegen ribben afduwen.
vooral de combi doet het hem vaak! Dus eerst pannekoeken met bitterlemon en ananas, dan samen aan de slag...
En als het niet werkt, heb je in ieder geval lekker gegeten en goeie seks gehad

[ Bericht 4% gewijzigd door DJRandall op 08-01-2010 11:08:20 ]
pi_76555023
Davinia van harte gefeliciteerd met Aviva!!
Dat heb je even snel gedaan!
pi_76557263
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:46 schreef DJRandall het volgende:

vooral de combi doet het hem vaak! Dus eerst pannekoeken met bitterlemon en ananas, dan samen aan de slag...
En als het niet werkt, heb je in ieder geval lekker gegeten en goeie seks gehad
Pannenkoeken met ananas... Mmmm. Maar ik heb geen ananas en bitter lemon in huis.
pi_76557644
Davinia, wat een geweldige update
van harte gefeliciteerd met jullie dochter

DeMajoor, geniet van je pannenkoeken en ik hoop dat je ook heel snel je beebje in je armen mag houden.

Flowerbox, vanaf 37 weken dus LLM Spannend zo!

Nu Faja-Lobi nog
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:01:43 #76
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76557729
Hoi!

Hier een gelukkig mama. Ik heb wel last van ernsitge dilemma's, hoor! 's Nachts wilde ik eigenlijk slapen,maar ja, aan de andere kant wil ik ook bakvissen over de rand van de wieg naar mijn dochter! oplossing: kind in bed

het was idd een redelijke turbobevalling. om 17 uur eerste echte weeën (met beginnende perdrang ), maar dan om de 10 a 20 minuten,dus eerst nog eli opgehaald van het kdv om 18:15u. Om 19u thuis, PR heeft nog boodschapjes gedaan met eli, en het werd toch wel sneller allemaal. om 19:45u (?) mn zus gebeld geloof ik dat ze moest komen om op te passen op eli (want wij wilden nog naar het zkh). daarna de vlos gebeld dat die ook maar ff mochten komen buurten. 20:10u vliezen gebroken, 20:25u vlos binnen, getoucheerd, volledige ontsluiting. 20:37u aviva tegen de achterwand van de slaapkamer gelanceerd
ben niet helemaal ongeschonden uit de strijd gekomen, maar ben een stuk minder kapot dan bij eli, dus dat is fijn!

het eerste wat ik zei toen ze eruit kwam: "was dat alles?" (ik had helse pijnen bij het persen verwacht, zoals bij eli, en dat viel dus 100% mee)
het eerste wat ik daarna dacht: "godhalleluja, de zwangerschap is voorbij. het is klaar."

en toen had ik naweeën

ik heb trouwens geen noemenswaardige hinder gehad van mn bekken. ja, de weeen in het begin sloegen ook op mijn heupkommen, maar daarna eigenlijk niet meer. dus dat geeft de bekkenpatiënt wellicht moed

(ik ga het nog wel even uitgebreider opschrijven allemaal, maar dit is de korte versie)
ze heeft vannacht heel goed gedronken, maar is nu misselijk, dus maft alleenmaar.

eli vindt aviva vooral babyachtig en dacht dat het kadootje voor haar was, maar is toch wel blij met zijn nieuwe vuilnisophaaldienst van duplo. 9we hadden eigenlijk een grote nwe doos blokken bedaht, maar dat pakt zo moeilijk uit boven op bed, dus we hebben maar iets kleiners gepakt van de stapel. weet het kind veel ) hij is wel een beetje van slag, maar dat was te verwachten.

dames, majoor en faja, hop! persen maar!

ik zal PR vragen om alle foto's op onze website te zetten, dan ga ik daar wel in seelcteren vanaf mn laptoppie. foto volgt dus nog.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76557973
Davinia!! Eindelijk
Gefeliciteerd met Aviva
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:10:05 #78
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_76558019
Davinia, PR en Eli van harte met jullie zusje en klinkt als een fijne maar snelle bevalling.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:10:17 #79
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76558028
Het ging goed!
Fijn dat je geen last had van je bekken tijdens je bevalling. Het ging wel snel zeg!

Toch wel een beetje verdrietig, nu raken we alweer een moeder kwijt... Nou ja, we zitten hier allemaal met 1 doel voor ogen. Uit dit topic naar het kleine babietjes topic verhuizen.

Ik heb zin in brood met pindakaas. Vrees alleen voor een herhaling groen worden, dus misschien toch maar niet.

Hebben jullie trouwens nog leuke websites met leuke aanbiedingen van maxi-cosi's?

edit: Ben je nou in het ziekenhuis bevallen of thuis? JE klinkt alsof je naar het ziekenhuis wilde, maar toch thuis moest vanwege de sneltreinvaart...
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:19:51 #80
57497 happyme28
I'm so happy
pi_76558370
Davinia, wat snel Gefeliciteerd met de geboorte van Aviva! Je meisje is er (ik snap het dilemma dat je vannacht had, ik vrees voor hetzelfde hier straks). PR en Eli natuurlijk ook gefeliciteerd! Eind goed al goed

Nu een dikke knuffel voor DeMajoor en Faja, hopenlijk gaat het bij jullie ook snel en zeer binnenkort!

Hier 34 weken mijlpaal vandaag Ik is blij
pi_76558542
Wow dat is snel gegaan zeg * Stiemie toch wel lichtelijk jaloers is nu

Maar klinkt wel als een hele "fijne" bevalling. Linde is helemaal enthousiast. Nu Eli ook een zusje!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:28:14 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76558677
Davinia in de turbo... Damn, doe je goed!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76559114
Whoe, een ongeplande thuisbevalling. Goed zeg!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:41:23 #84
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76559129
Davinia, wat snel zeg!
Nou, hopelijk ben je ook snel van je bekkenklachten af
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:47:20 #85
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76559321
Dat is een turbobevalling Davinia! En wat fijn dat de pijn je meeviel!
pi_76559337
Jaaaah ! Daar is ze dan!!! Gefeliciteerd met Aviva !!!!
pi_76559504
Fijn DaviniaHR heb je je meisje eindelijk in je armen. Ook goed om te horen, dat ze gelijk goed gedronken heeft. (voor Aviva alleen smiley met roze pompons).

Pessie je zou baby- en tienerwinkel/ store kunnen proberen. Die hebben ook een online winkel waarvan de bestellingen thuis geleverd worden (winkel zit in Rotterdam) en hele goede prijzen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:55:13 #88
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76559599
pessie, gewoon de sales van Prenatal in de gaten houden? Maxi Cosi hebben wij echt pas op het allerlaatste moment gekocht. Eerder heb je het toch niet nodig.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76559626
wow Davinia, wat een verhaal! Ongepland thuis dus. Lijkt me ook wel apart om zo snel te bevallen, onwerkelijk vooral.
Geniet van je meisje!

Hier blij, eindelijk weer een rotklus gedaan. De vriezer is ontdooid en schoon. Liep er al maanden tegenaan te hikken, maar kon nu natuurlijk het eten gewoon buiten gooien...
En lang leve de föhn, want het vriest wel gewoon in mijn schuur....
pi_76559649
Davina, gefeliciteerd met je dochter (en voor de rest van de fam natuurijk ook).
pi_76559935
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef DaviniaHR het volgende:
nu wel weer update-waardig nieuws!

vanavond na 5 uurtjes bevalling is geboren onze prachtige dochter
Aviva Gabriëlle

4020g

alles gaat goed.
het bed is een waar bloedbad geworden. de kraam kan dr lol op
Wat een mooie naam zeg! Gefeliciteerd met jullie dochter!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:14:17 #92
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76560260
Davinia,gefeliciteerd wat geweldig En als het hier zo ver is wil ik ook zo snel!!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_76560409
Gefeliciteerd Davinia!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:32:00 #94
62233 Jelief
ikke lief!
pi_76560941
Davinia Met recht turbo zeg.
Ga lekker genieten van je meisje.
PR en Eli ook van harte!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_76565873
Jaaaaa, daar is ze dan, jullie dochter met prachtige naam! En toch nog een eindsprint na die marathonzwangerschap. Goed gedaan, gefeliciteerd en genieten maar!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:27:38 #96
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76565956
Davina met recht een turbo bevalling!
Gefeliciteerd met de komst van Aviva!!
pi_76566000
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:10 schreef pessie het volgende:
Hebben jullie trouwens nog leuke websites met leuke aanbiedingen van maxi-cosi's?
Ze hebben er nu ook 1 bij Prenatal in de aanbieding: http://www.prenatal.nl/folder/Wintersale/index.html

van 84,99 euro voor 64,99 euro
pi_76567166
Davinia Gefeliciteerd!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:00:06 #99
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76567386
Pessie: babypark heeft ook altijd goede aanbiedingen met maxicosi
(www.babypark.nl)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76567541
Ladies, ik ga lekker een paar dagen skiën, dus tot ergens volgende week!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')