Een echte vent heeft iemand die dat voor hem verzorgd.quote:
Wil je die tyfus (ik gebruik dat woord niet snel, maar in dit geval is het gerechtvaardigd) serie s.v.p. niet met mij in verband brengen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar MadMaster stamt nog uit de tijd van Toen Was Geluk Nog Heel Gewoon......
Een echte vent is daar niet van afhankelijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een echte vent heeft iemand die dat voor hem verzorgd.
Gelukkig maar, want deze vent kan nog net een ei bakken...
[..]
Ga je toch bij hem op bezoek. Woont aan de Oranjeboomstraat. Cox is overigens een fladrop, maar dat terzijde.quote:Wil je die tyfus (ik gebruik dat woord niet snel, maar in dit geval is het gerechtvaardigd) serie s.v.p. niet met mij in verband brengen?![]()
Ik wacht nog steeds op een 'date' met Gerard Cocks, maar de lafaard durft hier niet naar toe te komen...
Mw. MM heeft gisterenavond na thuiskomst heerlijke aspergesoep gemaakt met een plaatpizza.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een echte vent is daar niet van afhankelijk
Dank voor de tip...quote:Ga je toch bij hem op bezoek. Woont aan de Oranjeboomstraat. Cox is overigens een fladrop, maar dat terzijde.
Nee, dat niet, maar ik moet daar wel wat op mijn hoede zijn.quote:Oh nee, was jij ook niet te schijterig om naar Rotterdam te komen tenzij compleet incognito?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:08 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
Hoop dat jullie niet alteveel last zullen hebben van het weer, ik heb mijn portie gisteren tijdens rijles al gehad...wat 90minuten moest gaan duren, werd 4,5 uur file-rijden! Weer een paar ervaringen rijker, en echt moeilijk was het niet
Nu op werk, maar eerst even
Jawel, daar issie dan:quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn stomste actie van het jaar:
Denken dat je week 4 gaat wintersporten, deze week ook al lang geleden vrij gevraagd en gekregen, er dan gister achter komen dat je week 3 op vakantie moet en nu dus nog maar even de boel omgezet![]()
Duur rijlesjequote:Op donderdag 7 januari 2010 10:08 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
Hoop dat jullie niet alteveel last zullen hebben van het weer, ik heb mijn portie gisteren tijdens rijles al gehad...wat 90minuten moest gaan duren, werd 4,5 uur file-rijden! Weer een paar ervaringen rijker, en echt moeilijk was het niet
Nu op werk, maar eerst even
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Denken dat je week 4 gaat wintersporten, deze week ook al lang geleden vrij gevraagd en gekregen, er dan gister achter komen dat je week 3 op vakantie moet en nu dus nog maar even de boel omgezet![]()
Bij ABN-Amro kreeg ik van de week hetzelfde te horen toen ik vreemde valuta wilde ophalen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat de Rabobank(althans, mijn filialen) geen vreemde valute meer omwisselen. Alleen in geval van nood![]()
Ik moet naar het GWK van ze. Dat scheelt me zo'n 8%-9%
Achterlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij ABN-Amro kreeg ik van de week hetzelfde te horen toen ik vreemde valuta wilde ophalen.
Haha nee hoor, hij had ook kunnen kiezen om het niet door te laten gaan, foutje van hem, daarnaast hebben we voornamelijk op de koppeling gereden omdat we zo langzaam moesten, echt nauwelijks iets verbruikt.quote:
Je bent in goed gezelschap. Ik had me ook helemaal ingesteld op de eerste week van Februari naar Praag.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik bied 5%quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat de Rabobank(althans, mijn filialen) geen vreemde valute meer omwisselen. Alleen in geval van nood![]()
Ik moet naar het GWK van ze. Dat scheelt me zo'n 8%-9%
Ik ga naar Thailand en vandaar door naar Cambodia, in Thailand komen Baths uit de pinautomaat maar bij de grens willen ze dollars zien voor visa.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Achterlijk
Vreemde valuta HALEN doe ik wel in het pinautomaat in het betreffende land(is goedkoper) maar ik wil ze terugruilen
Straks maar even naar de stad dan
Ik ben al geweest, ik wil weer eurosquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ga naar Thailand en vandaar door naar Cambodia, in Thailand komen Baths uit de pinautomaat maar bij de grens willen ze dollars zien voor visa.
Overigens was dit bij het grote filiaal in de stad, dus ik zou maar even bellen voor je daarheen gaat.
Bangkok bedoel je? Of 'hier'? Ik vlieg via Duesseldorf, kon er iig niet over vinden op de site.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben al geweest, ik wil weer euros
Trouwens, dollars kun je ook op het vliegveld pinnen
Op Schipholquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bangkok bedoel je? Of 'hier'? Ik vlieg via Duesseldorf, kon er iig niet over vinden op de site.
Tsja, Schiphol kom ik 'helaas' nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op Schiphol
Bangkok misschien ook wel.
Tsja, zoek dan ook een goede bank uitquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
Achterlijk
Vreemde valuta HALEN doe ik wel in het pinautomaat in het betreffende land(is goedkoper) maar ik wil ze terugruilen
Straks maar even naar de stad dan
In bangkok kan je toch gewoon op straat dollars kopen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tsja, Schiphol kom ik 'helaas' nietIn Dusseldorf, Bangkok en Dubai lijkt het niet te kunnen. Toch nog maar even een GWK opzoeken dus.
Zeker. Net zo makkelijk, net zo goedkoop en net zo echt als de dvds.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In bangkok kan je toch gewoon op straat dollars kopen?
All oliginal, velly sheep, leal blend, sir...quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zeker. Net zo makkelijk, net zo goedkoop en net zo echt als de dvds.
Kun je beter in Noord-Korea doen. Die zijn niet van echt te onderscheiden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In bangkok kan je toch gewoon op straat dollars kopen?
Noord Korea heeft naar verluidt 2 printplaten van de Treasury weten te bemachtigen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:25 schreef zebaz het volgende:
In Noord-Korea kan je geen geld wisselen op straat. Geld wisselen mag/kan ueberhaupt niet volgens mij.
heb hier nog wel ergens 3 dollar liggen ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij hebt dollars in de aanbieding Yuri ?
Alle beetje helpen. Nu af wachten wat De_Hertog voor die 3 dollar wil betalen.... Openingsbod stel ik op 200 euro....quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb hier nog wel ergens 3 dollar liggen ofzo
PVDAquote:PvdA: 'Geef allochtoon topbaan stadhuis'
AMSTERDAM - De Amsterdamse collegepartijen PvdA en GroenLinks willen dat de gemeente Amsterdam een scherp voorkeursbeleid voor etnische minderheden invoert, waarbij hogere functies in het ambtelijk apparaat uitsluitend en alleen voor niet-westerse allochtonen beschikbaar zijn.
Dit meldt Het Parool vandaag. Oppositiepartijen CDA, VVD en D66 zijn tegen, bleek vandaag in een debat met de wethouders Marijke Vos en Freek Ossel.
D66-fractieleider Ivar Manuel stelde reserveringsbeleid vrijwel gelijk aan positieve discriminatie. ''En daar zijn we tegen. Dat wekt de indruk dat iemand alleen een functie heeft gekregen door zijn afkomst.''
Het CDA noemt reservering 'principieel voor ons een stap te ver', omdat dit autochtonen uitsluit van functies.
De gemeente wil voor eind 2010 27 procent allochtonen in dienst hebben. Dat is nu ruim 21.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:48 schreef Soempie het volgende:Alles goed hier?
ik heb een heel vrolijke pechdag.
Lekker rustig.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:48 schreef Soempie het volgende:
Alles goed hier?
ik heb een heel vrolijke pechdag.
Lekker! Ga je nog meer leuks doen in de vakantie?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vakantieZometeen personeelsfeestje
Dus t gaat best hier.
Mja, ik heb al de hele dag pech, maar dan gebeurt er iets juist door die pech waardoor het juist best geluk is. Net of een duiveltje alles in de soep probeert te laten lopen en een engeltje hem te slim af is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker rustig.
Nog wat te melden over je pechdag?
Ik ga niet op vakantie of zo. Beetje relaxen etc. Een kamer bij mijn ouders voor ze schilderen, zat te doen verder.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker! Ga je nog meer leuks doen in de vakantie?
Het is dat ik 'Geboren voor het geluk' van Het Goede Doel niet op YouTube kan vinden, anders had ik die gepost voor je...quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:09 schreef Soempie het volgende:
Tjeee, wat een lange post! Dat leest natuurlijk niemand.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |