quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
plop
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:23 schreef trovey het volgende:
Zo.....deze keer geen LaPo voor mij
Sudderplankje in de keuken in volle bezetting
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:23 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
plankje warm vleesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:23 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
das de goede houding van de mond ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:24 schreef Strega het volgende:
Zo, mooi gelijk boven aan! ATTENTIE:
Hai allemaal, in het vorige topic melde ik over dat sneue Franse Bulletje in asiel.
Gedumpt daar na 11 jaar trouwe dienst, want hij heeft het af en toe last met z'n plas ophouden.
Hij ziet ook niet meer helemaal goed, en moet dus aangelijnd uit.
Mijn hart breekt dus hé. Heb het ventje op foto's gezien.
Goed, onze oude Jack is bijna 16. Kundun, onze blinde Shar-Pei word in april 11 jaar (Stond hij niet fantastisch op de kerstkaart?),
Tashi, onze franse Bulldog is 23 december net 1 jaar geworden.
We wilden eigenlijk dus geen oudere hond, maar zowel Pagan als ik vielen als een blok voor de foto's en de beschrijving van het mannetje op de site van het asiel.
Morgenochtend gaan we dus het asiel bellen om te melden dat het ventje wat ons betreft hier z'n Golden years mag doorbrengen.
Maare....het kan er bij mij dus niet in h's, hoe kan iemand sat doen na 11 jaar?
Nou duimen jullie maar ff met z'n allen, morgenochtend, dan hoop ik dat wij morgen of overmorgen een oude Franse Bull die Bullie heet kunnen ophalen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
das de goede houding van de mond ja!
Jezus, TombolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:
quote:
Nee, viespeuk!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
Strega! wat leuk![]()
[..]
doe je dit nou expres of wat
wat lief!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:24 schreef Strega het volgende:
Hai allemaal, in het vorige topic melde ik over dat sneue Franse Bulletje in asiel.
Gedumpt daar na 11 jaar trouwe dienst, want hij heeft het af en toe last met z'n plas ophouden.
Goed, onze oude Jack is bijna 16. Kundun, onze blinde Shar-Pei word in april 11 jaar (Stond hij niet fantastisch op de kerstkaart?),
We wilden eigenlijk dus geen oudere hond, maar zowel Pagan als ik vielen als een blok voor de foto's en de beschrijving van het mannetje op de site van het asiel.
Morgenochtend gaan we dus het asiel bellen om te melden dat het ventje wat ons betreft hier z'n Golden years mag doorbrengen.
Maare....het kan er bij mij dus niet in h's, hoe kan iemand sat doen na 11 jaar?
Nou duimen jullie maar ff met z'n allen, morgenochtend, dan hoop ik dat wij morgen of overmorgen een oude Franse Bull die Bullie heet kunnen ophalen.
Wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
Strega! wat leuk![]()
[..]
doe je dit nou expres of wat
10 uur, dan gelijk bellen dus. Hij ziet er echt zo lief en trouw uit. Wat is dat toch hé met mensen.?quote:
mja sorry...quote:
Heb nog zo'n plankje boven de andere verwarming maar daar zijn ze bijna nooit te vinden...reden.....quote:
We zaten hier ook wel eens met marktplaatsadvertenties. Hondje aan 't eind van zijn latijn, moest weg om een kerel oid na tig jaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:30 schreef Strega het volgende:
[..]
10 uur, dan gelijk bellen dus. Hij ziet er echt zo lief en trouw uit. Wat is dat toch hé met mensen.?
Jahaaaaaa, was klaar, nu een peuk om het af te maken!quote:
Kijk hara, daarom denk ik dat soort dingen!quote:
twee woorden, en jij bedenkt er een hele wereld tussenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kijk hara, daarom denk ik dat soort dingen!
je vraagt je af of mensen zich wel aan zo'n beest hechten, als ze em zo snel dumpenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:33 schreef trovey het volgende:
Strega...leuk van die bul....hier zat een tijdje geleden een boomertje in de bemiddeling van 14 jaar..moest weg nadat de kinderen het huis uit waren...hadden dat beestje al vanaf pup...snap die mensen niet....tis dat het gewoon hier niet gaat anders had ik het wel geweten.....
Ja, dat zoe ik eigenlijk moeten doen ja...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
twee woorden, en jij bedenkt er een hele wereld tussen![]()
je zoe eens een boek moeten schrijven...
oh, wacht
Zeker voor de kindren genomen die hond...kinderen huis uit...hond het huis uit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je vraagt je af of mensen zich wel aan zo'n beest hechten, als ze em zo snel dumpen
Maare....het kan er bij mij dus niet in, hoe kan iemand dat doen na 11 jaar?
Geweldigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:24 schreef Strega het volgende:
Toen Bob kwijt was keek ik ook 10 keer per dag op alle sites in heel Drenthe tussen het zoeken door. Snap dat niet hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:43 schreef trovey het volgende:
Dit deel snap ik nou ook niet....dieren zijn gevonden en niemand meldt zich blijkbaar....je mist je kat toch en dat hondje wat gevonden is....gemiddelde hond is toch niet dagen weg....als je hond weg is ga je toch meteen op zoek
http://www.dierenasielzwolle.nl/dieren/category/gevonden/
Ik ben bang dat het beestje toch gedumpt isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen Bob kwijt was keek ik ook 10 keer per dag op alle sites in heel Drenthe tussen het zoeken door. Snap dat niet hoor
Perzen zie je hier wel vaker....mensen vinden ze mooi maar het vachtonderhoud vinden ze toch vaak teveel werk....ik heb ook een Pers (naast Yang dan) gehad....Bunny....had stamboom en al maar had toen ik haar gratis overnam van een stel al 3 bazen voor me gehad in de 5 jaar dat ze leefde(1994-2004)....onbegrijpelijk....was een heel lief beestje toen ze na een maand angstig zijn (wat niet zo vreemd is nadat je van het ene huis naar het andere moet) ontdooide....ze heeft hier nog 5 fijne jaren gehad tot ze van het ene naar het andere moment een longembolie kreeg die dodelijk bleek te zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:48 schreef Harajuku. het volgende:
Daar in het asiel ook een pers. Als je grof geld hebt betaald ga je hem toch niet dumpen.
De nieuwe eigenaar kon dit niet aanquote:Zo is Jack Russell Murdock afgestaan.
Ondanks alle waarschuwingen halen mensen nog steeds dieren op via internet (Marktplaats)
Murdock zou een 6 jarig, gezond reutje zijn.
In werkelijkheid blijkt Murdock 10 jaar en heeft Murdock een ernstige blaasontsteking. Zijn kersverse eigenaar kon dit niet aan en dus verblijft Murdock bij ons.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De nieuwe eigenaar kon dit niet aan![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben Bob, x Coon van iemand overgenomen die hem ook geen aandacht gaf. Lieten zijn vacht altijd verklitten (echt heel ergquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het beestje toch gedumpt is....nu zijn kleine gelukkig goed bemiddelbaar...hopelijk vindt het beestje een beter tehuis dan waar hij ervoor zat
[..]
Perzen zie je hier wel vaker....mensen vinden ze mooi maar het vachtonderhoud vinden ze toch vaak teveel werk....ik heb ook een Pers (naast Yang dan) gehad....Bunny....had stamboom en al maar had toen ik haar gratis overnam van een stel al 3 bazen voor me gehad in de 5 jaar dat ze leefde(1994-2004)....onbegrijpelijk....was een heel lief beestje toen ze na een maand angstig zijn (wat niet zo vreemd is nadat je van het ene huis naar het andere moet) ontdooide....ze heeft hier nog 5 fijne jaren gehad tot ze van het ene naar het andere moment een longembolie kreeg die dodelijk bleek te zijnToen ik haar ophaalde bij dat stel was wel duidelijk waarom ze haar kwijtwilden....ze bleek verklit te zijn tot op de huid....moest haar helemaal scheren om het weer goed te krijgen....de vacht kwam er als 1 grote lap vanaf...werkelijk sommige mensen
Ja, en die heeft ondertussen weer een nieuwe hond van marktplaats gehaaldquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Die nieuwe eigenaar wilde niet naar de dierenarts toe want dat was te duur....maar ja dat kunnen ze bij dat asiel natuurlijk niet zo bot zeggen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij hebben Bob, x Coon van iemand overgenomen die hem ook geen aandacht gaf. Lieten zijn vacht altijd verklitten (echt heel erg) en dan lieten ze hem elke paar maand scheren
Goddomme zeg, die mensen snappen toch ook dat een vacht wat één en al klit is ontzettend naar is voor zo'n beest
. Daarbij is Bob een ontzettende kroelkater, wil constant bij je zijn, maar daar kreeg hij dus helemaal niets.
Voor we hem gingen ophalen zouden ze hem laten scheren zodat wij hem weer een fijn jasje kunnen geven. 2938343893 keer beter zo..
Ik ben bang van welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en die heeft ondertussen weer een nieuwe hond van marktplaats gehaald
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, onze Jazz heeft ook wel eens een paar knopen onder zijn oksel of zo. Bob had klitten van 10cm t stuk, overlappend bijna.
Oh, hoe zit dat dan? Klitten door nierfalen? Maar dan is scheren voor hem een betere optie, ja. Echt, als je Bob gezien had, dat moet echt ontzettend naar zijn geweest. Haal het er dan maar liever af hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Oksels zijn berucht ja....klitten van 10 cm....Palle heeft nierfalen en jammer genoeg is hij hierdoor nogal klitgevoelig...kammen als een gek maar toch verklit hij tot op de huid...hij is ook broodmager dus erg moelijk te scheren.....ben bang dat hij toch in het voorjaar weer geschoren moet worden...gelukkig kan de dierenartsassistente dat zonder verdoving doen hier.....heeft er speciale cursussen voor gevolgd....en dan blijft er helemaal niets meer van Palle over en wordt hij eng
Och, arme eigenaars, een kat in de zak gekochtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 01:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De nieuwe eigenaar kon dit niet aan![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, hoe zit dat dan? Klitten door nierfalen? Maar dan is scheren voor hem een betere optie, ja. Echt, als je Bob gezien had, dat moet echt ontzettend naar zijn geweest. Haal het er dan maar liever af hoor
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:51 schreef JJH het volgende:
*Hobbelt vrolijke met een biertje het topic binnen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn zwabber-style binnenkomst?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:08 schreef kitao het volgende:
2 uur , wat een tijd om wakker te worden zeg
![]()
hoe is t hier?
Geen ideequote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:20 schreef kitao het volgende:
ik ga even zoeken wat burj dubai betekent , heeft dat te maken met de Khalifa toren ?
ja dus , daar zul je aardig wat stopverf voor nodig hebben om die dicht te kitten....
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:15 schreef JJH het volgende:
Ik was even Clumsy en z'n topic aan het bijlezen. Held!
quote:
mogge Trovey ,quote:
quote:
die mensen zijn pas beesten , maar lijfstraffen , is dat niet een beetje uit de tijd of zit je meteen in de arabische sfeer ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:42 schreef JJH het volgende:
Dees was hier vanavond vast al voorbijgekomen? http://frontpage.fok.nl/nieuws/365293/1/1/50/kat-mishandeld-met-vuurwerk-op-oudejaarsdag.html
Van mij mogen voor dit soort gevallen de lijfstraffen weer ingevoerd worden.
Bedankt voor de info en nee geen slaapproblemen hier...zit te wachten op het moment dat mijn honden droog zijn na het wassen (haten de fohn) en ikzelf trouwens ook (haar dan)...zodat dat zover is is het bedtijdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:38 schreef kitao het volgende:
[..]
mogge Trovey ,
die toren is bijna een kilometer hoog , 828 meter ofzoiets , dat red je niet met éen tubetje.
en klik die link van die video maar niet aan , dan loopt meteen je computer vast , maar je kunt het wel zien op via de webpagina van de nos die eronder staat.
wat doe jij nog zo laat wakker , heb je slaapproblemen ?
Blijkbaar hebben dat soort figuren geen enkel idee wat ze zo'n beestje aandoen, en ik vraag me af of ze dat ooit krijgen. Het is misschien een beetje in "the heat of the moment" geroepen, maar ik kan zo geen andere gepaste straf verzinnen waar ze ook wat van leren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:48 schreef kitao het volgende:
[..]
die mensen zijn pas beesten , maar lijfstraffen , is dat niet een beetje uit de tijd of zit je meteen in de arabische sfeer ?
Aha die.....kwam hier ook in de SC langs....scheelt in ieder geval weer heel wat kittens de komende maandenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja!
*Zoekt
Gevonden!
c_c en de stomme straatpoes
ik heb er wel last van , van slaapstoornis , gisternacht slechts 2,5 uur geslapen , toen viel ik vanavond om half 8 in slaap , word ik wakker om half twee en moet om 6 uur weer de deur uit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:54 schreef trovey het volgende:
Bedankt voor de info en nee geen slaapproblemen hier...zit te wachten op het moment dat mijn honden droog zijn na het wassen (haten de fohn) en ikzelf trouwens ook (haar dan)...zodat dat zover is is het bedtijd
fraai , zit ik hier in mn uppie , slaap ze , ook voor JJH natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:58 schreef trovey het volgende:
Aha...volgens mij zijn hier de hondjes ook droog....ga denk ik ook zo slapen...moet morgen met ze naar de dierenarts toe dus wel even op tijd opstaan...slaap ze!
Nee helaas niet... dan loop je met een cameratas en die moet je dan bij de achtbanen telkens achter laten. En een compact-camera heb ik nietquote:
Ow helaas, maar je hebt idd gelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee helaas niet... dan loop je met een cameratas en die moet je dan bij de achtbanen telkens achter laten. En een compact-camera heb ik niet
Oh die quote ik nog even voor de mensen die niet teruglezenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:24 schreef Strega het volgende:
Biiiiiiiiiiirdie, hoestie daar?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:15 schreef JJH het volgende:
Ik was even Clumsy en z'n haar topic aan het bijlezen. Held!
Heb de spulletjes heel netjes bij elkaar klaarliggen, maar we hebben nog niet eens de kans of energie gehad om goed boodschappen te doen. Onze koelkast biedt momenteel de opties mayonaise, kattenvoer en bakboterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Biiiiiiiiiiirdie, hoestie daar?
Al aan de bento inmiddels???
XXX
Oh nou moet ik dus twee mutsjes makenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:30 schreef Strega het volgende:
[..]
10 uur, dan gelijk bellen dus. Hij ziet er echt zo lief en trouw uit. Wat is dat toch hé met mensen.?
Maar je hebt wel je bakkies???quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:02 schreef bigbird het volgende:
[..]
Heb de spulletjes heel netjes bij elkaar klaarliggen, maar we hebben nog niet eens de kans of energie gehad om goed boodschappen te doen. Onze koelkast biedt momenteel de opties mayonaise, kattenvoer en bakboter
Zal kijken of het vanavond lukt om een mooie foto te makenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je hebt wel je bakkies???
Ben je tevreden?
Ik wil foto's zien![]()
Ik had gisteren voor t eerst geen echte bento mee, maar american pancakes voor lunch en avondeten.
Vandaag wel weer een gewone bento, zal foto maken voor ik m leeg eet.
Surimisushi, augurken en tutti frutti
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
boem boem tssjj, boem boem tssjj, boem boem tssjj, boem boem tssjj, boem boem tssjj
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
boem boem tssjj, boem boem tssjj, boem boem tssjj, boem boem tssjj, boem boem tssjj
Ja eigenlijk wel he, maar het viel nog meequote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een tvp in een topic waar je al in reageerde![]()
En dat is dan mod hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een tvp in een topic waar je al in reageerde![]()
Ik lag dr om 1.15 in, en ik was dr om 7.15 alweer uit hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he, maar het viel nog mee![]()
Lang niet zo laat als dat Hara het gemaakt heeft........
Ja das waar, ze weten wel wie ze waar mod makenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ongelofelijk he,![]()
Ach, het is maar US, als dat in de soep loopt.... Who really cares....
netjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik lag dr om 1.15 in, en ik was dr om 7.15 alweer uit hoor
Nee das niet echt applaus waard hoor, das dagelijkse kost hier , behalve in de weekendenquote:
Wie ben jij nu voor sufkut aan het uitmaken???quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zal jullie sufkutten nog eens helpen hier als we the obvious weer eens niet snappen
blijft netjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee das niet echt applaus waard hoor, das dagelijkse kost hier , behalve in de weekenden
vooral doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zal jullie sufkutten nog eens helpen hier als we the obvious weer eens niet snappen
sorry ik ben geen verloskundigequote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit hier echt "Wtf, snappen ze mijn tvp nu niet of is dit gewoon achterlijke humor" Verlos me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
vlechtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
Mn vlecht van nu dag 2 maar eens eruit halen, tschüs tot max 10 uur
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
Mn vlecht van nu dag 2 maar eens eruit halen, tschüs tot max 10 uur
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik haalde gisteren Billy zn cornrows dr ook na 2 dagen uit, die had me een ontplofte coupe daarna
Ja bij Bil moest ik t ook meteen echt ff temmen met wat cocosspulquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik had een keer mijn haar in allemaal van die kleine vlechtjes, dat er na 3 dagen uitgehaald,
*POEF*
In mijn tijd was het ook ooit leuk om je hoofd vol heel kleine vlechtjes te doen, daarna kon je een week de deur niet uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik haalde gisteren Billy zn cornrows dr ook na 2 dagen uit, die had me een ontplofte coupe daarna
als het te laat is?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:49 schreef Ole het volgende:
Ik ga maar even de kleuring uitspoelen voor het te laat is
Ik maakte dat altijd bij al mn vriendinnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In mijn tijd was het ook ooit leuk om je hoofd vol heel kleine vlechtjes te doen, daarna kon je een week de deur niet uit
Nu heb ik vaak een invlecht omdat makkelijk.
zat er een half uur inquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als het te laat is?
"en onthoudt Assepoester..., als de klok twaalf slaat veranderd je haarverf weer terug in een pompoen..."
In mijn haar zie je het dan nog wel, zeker als het er zolang in had gezeten. Kreeg ik lillik haar van.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maakte dat altijd bij al mn vriendinnen.
Ook bij mn zusje die dr haren zowat tot in dr knieholtes had.
En die lieten dat dan weken zitten.
Dan knipten we de elastiekjes los en lieten ze het vanzelf los komen, en dan heeeeeeel goed wassen en flink conditionen en dan was je haar meteen wel weer normaal hoor
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maakte dat altijd bij al mn vriendinnen.
Ook bij mn zusje die dr haren zowat tot in dr knieholtes had.
En die lieten dat dan weken zitten.
Dan knipten we de elastiekjes los en lieten ze het vanzelf los komen, en dan heeeeeeel goed wassen en flink conditionen en dan was je haar meteen wel weer normaal hoor
Mn zusje heeft van dat hele stijle dikke zwarte haar , daar zaten dan rond de 200 vlechtjes in.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In mijn haar zie je het dan nog wel, zeker als het er zolang in had gezeten. Kreeg ik lillik haar van.
ik nam mijne gewoon meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee helaas niet... dan loop je met een cameratas en die moet je dan bij de achtbanen telkens achter laten. En een compact-camera heb ik niet
Prut smeerde ik dr met vlechten al in, cocoswaxquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
flink de prut erin smeren en alles komt goed
geen pompoen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:54 schreef Ole het volgende:
[..]
zat er een half uur in![]()
en is maar een uitwasbare, in mijn eigen kleur ongeveer. Kan niet veel kwaad denk ik
quote:
Ik zeg niet dat je bij mij nog 'krul' ziet, maar meer van die knakken die je ook krijgt bij de verkeerde elastiekjes. Met een haarmasker is erna is het wel weer a-okay.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn zusje heeft van dat hele stijle dikke zwarte haar , daar zaten dan rond de 200 vlechtjes in.
Als je het maar goed genoeg wast als je het er uit haalt zie je het niet meer.
Maar ik vind het zelf sowieso ranzig hoor, je kan je haar niet fatsoenlijk wassen met vlechtjes, buiten kroeshaar is geen haar er voor gemaakt om langer dan een dag ingevlochten te zijn![]()
Mn zusje deed het vooral als ze op vakantie ging, of op scoutingkamp of zo.
Scheelde dr elke dag heel veel kamwerk
Nee, ik ben thuisquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zit jij nu al te fokken op je tweede stagedag
![]()
![]()
You make me proud!
Nee nee, het groeit nog steedsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je bij mij nog 'krul' ziet, maar meer van die knakken die je ook krijgt bij de verkeerde elastiekjes. Met een haarmasker is erna is het wel weer a-okay.
Ben jij je haar nog aan het groeien trouwens, Qwea? Of ben je 't alweer zat
Oooooooooh ja je duodinges!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik ben thuis
Ik heb net die onderzoeken gehad. Plan was eerst met roes... maar ze duurden per stuk 2 minuten, en ik zou zeker 3u onder zeil zijn
Dus zonder gedaan. Wat een helNu tering buikpijn en ontzettend aan de diarree
26 januari pasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooooh ja je duodinges!
Gelukkig dat je dat weer gehad hebt![]()
Wel goed dat je ze zonder roesje gedaan hebt hoor, wanneer krijg je uitslag?
Volgens mij kan alleen henna niet heel veel kwaad. Al zal je haar ook niet uitvallen van een keer haarverf.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:54 schreef Ole het volgende:
[..]
zat er een half uur in![]()
en is maar een uitwasbare, in mijn eigen kleur ongeveer. Kan niet veel kwaad denk ik
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik ben thuis
Ik heb net die onderzoeken gehad. Plan was eerst met roes... maar ze duurden per stuk 2 minuten, en ik zou zeker 3u onder zeil zijn
Ik moet ook weer punten maar ik durf niet, kom ik weer thuis met de helft van mijn haar kwijt omdat kapsters evil zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee nee, het groeit nog steedsen het blijft groeien ook
de 12de van vorige maand bij de kapper ff de punten laten knippen... maar het gaat er niet meer af.
Het is geen echte verf, het is een tijdelijke kleuring, zonder peroxide en ammoniak.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij kan alleen henna niet heel veel kwaad. Al zal je haar ook niet uitvallen van een keer haarverf.
Heb je niemand die dat ff voor je kan doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moet ook weer punten maar ik durf niet, kom ik weer thuis met de helft van mijn haar kwijt omdat kapsters evil zijn.
Gelukkig maar, van echte verf gaat het wel in 1 keer mis hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Het is geen echte verf, het is een tijdelijke kleuring, zonder peroxide en ammoniak.
Sterker nog, er zit heel veel creme in en het lijkt wel of mijn haar er iets sterker van wordt.
Mijn kapster nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moet ook weer punten maar ik durf niet, kom ik weer thuis met de helft van mijn haar kwijt omdat kapsters evil zijn.
Nay. Alleen mn moeder kan een invlecht maken, de rest kan dat nog niet eensquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je niemand die dat ff voor je kan doen?
Ik was jarenlang de enige die met een schaar bij mn zusjes haar in de buurt mocht komen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nay. Alleen mn moeder kan een invlecht maken, de rest kan dat nog niet eens
Vruugah knipte mijn oma mijn pony wel altijd, maar that was it
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik ben thuis
Fijn dat dat achter de rug is. Ben benieuwd naar de uitslag.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
26 januari pas
Van onderen zag het er prima uit... van de gastro zijn stukjes weggenomen.
*is al 5 jaar niet meer naar kapper geweestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jouw haar moet ook helemaal niet gekniptquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*is al 5 jaar niet meer naar kapper geweest![]()
de laatste keer was, nadat de klas in de hele school was gaan collecteren, hadden ze een kappersbon gehaald voor me
heb toen alleen mijn punten laten doen![]()
en nu doet mijn moeder af en toe mijn puntjes eraf, die kan kapperen
Hier moeten toch foto's van zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht vroeger dat ze dat zelf kon.
Laten we niet mijn communietrauma op gaan rakelen.
Ik begin spontaan te janken zowat
Punten is wel nodig hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*is al 5 jaar niet meer naar kapper geweest![]()
de laatste keer was, nadat de klas in de hele school was gaan collecteren, hadden ze een kappersbon gehaald voor me
heb toen alleen mijn punten laten doen![]()
en nu doet mijn moeder af en toe mijn puntjes eraf, die kan kapperen
Wtf, eeewwquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:10 schreef DeZwabber het volgende:
alhoewel ze er ook 2x 15 cm af heeft moeten halen omdat ik het had laten verklitten
he, het was dan wel een grote deken, het was wel schoonquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:12 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij kan Zwabber zo'n prachtige bos haar krijgen met wat verzorging hè.
Daar zijn geen foto's van want de schade was zo ernstig dat ik op al mn communiefoto's een last minute aangeschaft hoedje op had.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hier moeten toch foto's van zijn![]()
Ik heb vroeger wel eens zelf voor kapster gespeeld. Bij mijn vriendinnetje had ik er nog een mooi kapsel van gemaakt met de kartelschaar, maar wat zij bij mij heeft gedaanEcht heeeeele happen eruit, schots en scheef. En mên, ik had altijd lang haar.
![]()
[..]
Punten is wel nodig hoor
Ik kon altijd beter bij een man dan een vrouwelijke kapster. Die vonden het zonde om mijn krullen te knippen. Maar af en toe was het gewoon nodig om even een flink stuk eraf te halen (nou ja, cm of 4) vanwege dode punten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ja ik heb daar dus echt geen verstand van hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:12 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij kan Zwabber zo'n prachtige bos haar krijgen met wat verzorging hè.
Conditionerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:14 schreef Harajuku. het volgende:Haarmasker
En/of af en toe een uur met conditioner op je hoofd gaan zitten.
Ik het spijtig genoeg ook geen foto, alleen van hoe het daarna was. Bloempotkapsel bijnaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar zijn geen foto's van want de schade was zo ernstig dat ik op al mn communiefoto's een last minute aangeschaft hoedje op had.
Gewoon punten goed bijhouden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik heb daar dus echt geen verstand van he![]()
tips zijn altijd welkom, alleen ik ben geen wijf dus om nou iedere dag een uur bezig te zijn is ook weer zoiets
Dat hoeft helemaal niet. Ik maak soms mijn haar nat, smeer er conditioner in, handdoek op mijn hoofd en dan fokken/tv/dieren whatever. Na een uur ga ik dan douchen. Dus jij zou dan doen wat je altijd toch al doet, alleen met een handdoek op je hoofd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tips zijn altijd welkom, alleen ik ben geen wijf dus om nou iedere dag een uur bezig te zijn is ook weer zoiets
Ik HAD van te voren zulke prachtige engelachtige pijpenkrullen tot over mn schouderbladen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik het spijtig genoeg ook geen foto, alleen van hoe het daarna was. Bloempotkapsel bijna![]()
Hoe heeft ze dat dan voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik HAD van te voren zulke prachtige engelachtige pijpenkrullen tot over mn schouderbladen.
Op de heilige dag zelf zag je alleen achter nog een heel klein beetje haar onder dat lelijke hoedje uitkomen
Hij weet niet wat er komen gaatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:18 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!
Nog geen Strega bulletje nieuws?
Satsu heeft verbazend goede zin voor een katertje dat geen ontbijt heeft gehad. Ik moest hem even de kamer uitschuiven, maar daarna huppelde hij vrolijk met me mee en heeft geknord en me kopjes gegeven terwijl moeder en oompje hun ontbijt nuttigden. En nu is hij ze beiden aan het molesteren.
gelukkig weet hij niet wat hem te wachten staatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:18 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!
Nog geen Strega bulletje nieuws?
Satsu heeft verbazend goede zin voor een katertje dat geen ontbijt heeft gehad. Ik moest hem even de kamer uitschuiven, maar daarna huppelde hij vrolijk met me mee en heeft geknord en me kopjes gegeven terwijl moeder en oompje hun ontbijt nuttigden. En nu is hij ze beiden aan het molesteren.
Ja Zwabber! Donker bier in je haar!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Conditioner![]()
Cocosconditioner![]()
![]()
![]()
The Strokes haarmasker van Lush![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe heeft ze dat dan voor elkaar gekregen
Nope. Heb ik hem ook gezegd.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
ik gooi er wat, eens in de twee weken even conditioner in tijdens het douchen ofzo![]()
was het 2 a 3x / week
ik heb hier nog een paar stouts liggen, guinnes en een een of ander spaans merk wat mijn zus heeft meegenomenquote:
Ik ben wel benieuw naar wat jij van deze spoiler vindt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe mij en je haar een plezier en ga es naar de Tuinen voor wat Inecto cocos haarshit
De Inecto staat dr wel in!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuw naar wat jij van deze spoiler vindt.
Mooie haren topic deel #9! Met feesthaar?!
Je wil toch alleen het beste voor je haar? Hop! Guiness erin.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb hier nog een paar stouts liggen, guinnes en een een of ander spaans merk wat mijn zus heeft meegenomen![]()
welke zou beter zijn, ik denk dat het zonde is van de guinness
Ik mag maandag.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:26 schreef bigbird het volgende:
Ik mag zaterdag weer naar de kapperNu nog nadenken wat ik precies wil
Trachitolquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn, wie weet dr iets beters voor de keel dan strepsils???
Ik kan alleen nog maar piepen
*laat deze opmerking maar even liggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn, wie weet dr iets beters voor de keel dan strepsils???
Ik kan alleen nog maar piepen
Zal bij mij ook zoiets worden maar wil wel weer een normale pony ipv dezelfde lengte als de rest van mijn haar. Ben dit wel zat en bovendien was een korte pony leuker dan wat ik nu heb.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag maandag.
En weet precies wat ik wil: 'doe maar een beetje bijknippen'.
wa? tectyl?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trachitol![]()
En wat bij mij altijd heel goed werkt, is dubbel zoute drop.
Ohh Stregaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:24 schreef Strega het volgende:
Heee BB, had ik jou al Gelukkig Nieuwjaar gewenst?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:36 schreef bigbird het volgende:
[..]
Zal bij mij ook zoiets worden maar wil wel weer een normale pony ipv dezelfde lengte als de rest van mijn haar. Ben dit wel zat en bovendien was een korte pony leuker dan wat ik nu heb.
Ik weet daar verder weinig van hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De Inecto staat dr wel in!
Ik fohn mn haren nooit, das zo slecht voor je haar.
En ik doe dr ook nooit gel in.
Ik was twee keer met shampoo ( of van Lush, of Inecto ) , en dan met conditioner.
En als ik geen tijd heb voor de uitgebreide versie skip ik de conditioner en doe ik dr na het drogen wat leave in conditioner in.
Na het wassen doe ik dr een handdoek om, als ik klaar ben met verder afdrogen en zo maak ik mn haar droog met de handdoek, borstel het goed door, en dan nog es ff snel met de handdoek dr over en voila, krullen
Hoe droog jij je haar dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, oh-oh, moet mijn haar wel degelijk geknip worden hoor, als ik het al te ver over mijn schouders laat gaan, dan worden de krullen steeds flauwer![]()
maar schouderlengte is ok toch?
Mijn haar is ook zo recht. En met krullen lijk ik altijd 20 jaar ouderquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet daar verder weinig van hoorMijn haar is zo steil als wat. Maar zij krijgt er wel mooie krullen van
Ik zou alleen echt geen zin hebben om al mijn shampoos en conditioners te ontleden
Zout anyone?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, oh-oh, moet mijn haar wel degelijk geknip worden hoor, als ik het al te ver over mijn schouders laat gaan, dan worden de krullen steeds flauwer![]()
Nee nog nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Heee BB, had ik jou al Gelukkig Nieuwjaar gewenst?
Ik vind steil wel mooi hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn haar is ook zo recht. En met krullen lijk ik altijd 20 jaar ouder
ik wilde vroeger heel graag steil haar, maar toen zijn mijn krullen ineens steeds mooier gaan wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind steil wel mooi hoor.! Alleen bij mensen met heel weinig haar vind ik het geen gezicht. JIj hebt toch ook wel een beste bos?
Ik heb gewoon teveel haarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind steil wel mooi hoor.! Alleen bij mensen met heel weinig haar vind ik het geen gezicht. JIj hebt toch ook wel een beste bos?
Ik zeg toch piepen , niet pijpenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*laat deze opmerking maar even liggen![]()
Mijn haren zijn ook qua krullen op hun best als ik ze tot net over mn schouders heb, veel langer moet t niet worden, dan worden ze stijlquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ook met krullen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
misschien moet ik me maar weer eens scheren, ik herken me nauwelijks op die foto![]()
heb echt een flinke baard inmiddels
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
Na 15 minuten eindelijk mijn telefoon gevonden
Ff wat anders ben je al bij de dierenwinkel geweest??quote:
Teveel haar is mooiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:48 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb gewoon teveel haarMaar ik ben er blij mee. Jij hebt prachtig haar
quote:
ik kan al een hoofd voorzien van haar, met alle losse haren die ik er per dag uithaalquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Teveel haar is mooiIk kan ook drie hoofden van haar voorzien, en ik ben er ook blij mee
denk het wel, ze zou om 10 uur bellen, en als het asiel nee had gezegd hadden we dat al wel gehoord denk ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
Zou Strega de hond gelijk al aan het ophalen zijn of zo?
Wees daar maar blij mee inderdaad!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Teveel haar is mooiIk kan ook drie hoofden van haar voorzien, en ik ben er ook blij mee
Ik denk het ook, Ik hoop wel dat ze een eigen Bull topic opent voor de oude meneerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
denk het wel, ze zou om 10 uur bellen, en als het asiel nee had gezegd hadden we dat al wel gehoord denk ik
Zwabber en ik sturen wel wat die kant opquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Wees daar maar blij mee inderdaad!
* Ole is jaloers
heb je niet wat voor mij over?
oh dat word een combo, bruine krullen en stijle blonde slierten door elkaar op een hoofdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zwabber en ik sturen wel wat die kant op
Ik zie hier maar één franse http://www.dierenasiels.com/ en die staat gereserveerdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk het ook, Ik hoop wel dat ze een eigen Bull topic opent voor de oude meneer
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zwabber en ik sturen wel wat die kant op
Hier ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn haren zijn ook qua krullen op hun best als ik ze tot net over mn schouders heb, veel langer moet t niet worden, dan worden ze stijl
Ik heb ook periodes met natuurlijk stijl haar gehadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Vroeger had ik zoveel krullen dat ze me Annie noemden, man wat werd ik dan boos. Ik wist niet wie Annie was maar het klonk niet echt stoer vond ik.
Hoe laat ga je m brengen dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:17 schreef Cat22 het volgende:
Wat is het toch met hongerige katten en baldadig gedrag?![]()
Als Naartjie meent dat het etenstijd is kliert hij de zaak bij elkaar.
En Satsu ligt nu al de hele tijd met Yoko te vechten. Yoko gromt en grauwt maar hij trekt zich er niks van aan. Een echte pubert.Met hongerrrrr.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Vroeger had ik zoveel krullen dat ze me Annie noemden, man wat werd ik dan boos. Ik wist niet wie Annie was maar het klonk niet echt stoer vond ik.
Half 2. En om 4 uur weer ophalen.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wist het!!!Ik wist het!!!Ik wist het!!!
Maar dan had ie gisteravond toch nog makkelijk mogen eten???quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Half 2. En om 4 uur weer ophalen.
En met zijn castratie-avontuur kan ik mijn Redcat reeks van Yoko's nestje mooi afsluiten.
heeftie ook gedaan toch? alleen niet ontbeten dacht ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dan had ie gisteravond toch nog makkelijk mogen eten???
Oooooooh ok.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heeftie ook gedaan toch? alleen niet ontbeten dacht ik
Zeker! En dat heeft hij ook gedaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dan had ie gisteravond toch nog makkelijk mogen eten???
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeker! En dat heeft hij ook gedaan.Extra grote portie zelfs.
Maar als je ontbijt gewend bent dan valt dit wat tegen.
Heeft hij vast van oompje afgekeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh ok.
Dat ie daar dan al zo baldadig van wordt, lekkere puber
aggggghhhhhquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil peuken halen maar niet door de sneeuwstorm.
Goede reden om te stoppen met roken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil peuken halen maar niet door de sneeuwstorm.
quote:Poes met vuurwerk gedood in Klazienaveen
KLAZIENAVEEN - Een poes is op oudejaarsdag in Klazienaveen door vuurwerk om het leven gekomen. Het dier werd die dag even na 17.00 uur aangetroffen bij de Praxis. Onverlaten hadden een vuurwerkprojectiel in het achterwerk van de poes gestopt en die is ontploft. De Dierenbescherming gaat proberen de daders te vinden.
Bah, moeten we het nog een keer lezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Stel smerige klootzakken. Dat jullie pijnlijke terminale langdurige ziekte krijgen
ik heb echt niks tegen roken hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wil je nu niet meer met mij slapen
Ik voorzie een Zwabberhaarmeet waar we ons massal met jouw haar gaan bemoeien om prachtig glanzende pijpekrullen te creeeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oooooooooooohh, juuuuuuuuuuunk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb echt niks tegen roken hoor![]()
mag zelf soms voor het plezier soms wel eens een sigaartje of een jointje roken![]()
en heel soms een sigaretje, maar ik heb in geen jaren een pakje gekocht
Ja dat dus, en dan liep kleine senesta stampvoetend naar huis om zich bij mams te beklagenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Annie
![]()
Tomorrow! Tomorrow! I love ya, tomorrow!
You're only a daaaaaaaay..... aaaaaaawaaaaaaaayyyyyyyy!
dat is knapquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ook periodes met natuurlijk stijl haar gehad![]()
Of een beetje slag.
Maar meestal wel echt pijpekrullen
En zelfs daarna geen rust vinden en in het hiernamaals achtervolgd worden door de engste demonen die hetzelfde bij hen doen. Over and over and over, zonder einde.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Stel smerige klootzakken. Dat jullie pijnlijke terminale langdurige ziekte krijgen
sinds een paar maanden kan ik officieel zeggen dat het voor de adhd isquote:
oftewel, dat ze de politiek maar ingaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En zelfs daarna geen rust vinden en in het hiernamaals achtervolgd worden door de engste demonen die hetzelfde bij hen doen. Over and over and over, zonder einde.
Wij hadden hier gisteravond ook al een paar passende straffen bedacht. En dan niet via HALT.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En zelfs daarna geen rust vinden en in het hiernamaals achtervolgd worden door de engste demonen die hetzelfde bij hen doen. Over and over and over, zonder einde.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja dat dus, en dan liep kleine senesta stampvoetend naar huis om zich bij mams te beklagen![]()
[..]
dat is knap![]()
Ik heb altijd krullen gehad
[ afbeelding ]
Samara heeft wel wat slag in haar haar maar niet mijn krullen
Ik wilde altijd lang haarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk contrast
Oh, en om in F&F te blijven
[ afbeelding ]
Oooooooohh, wat hield je ons in spanning.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:34 schreef Pagan het volgende:
Nog niet bijgelezen, maar snel even een reactie. Gistermiddag hadden zich al twee mensen/stellen gemeld om Bullie een goed huis te bieden, wij staan nu derde op de "wachtlijst". Het lijkt er dus in ieder geval op dat Bullie een goed thuis krijgt.
[ afbeelding ]
Die van mij strekken ver voorbij dit levenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij hadden hier gisteravond ook al een paar passende straffen bedacht. En dan niet via HALT.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk contrast
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk contrast
[ afbeelding ]
oh mooi, hij mag in iedergeval met iemand meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:34 schreef Pagan het volgende:
Nog niet bijgelezen, maar snel even een reactie. Gistermiddag hadden zich al twee mensen/stellen gemeld om Bullie een goed huis te bieden, wij staan nu derde op de "wachtlijst". Het lijkt er dus in ieder geval op dat Bullie een goed thuis krijgt.
[ afbeelding ]
Ik had tot twee jaar bijna geen haar zei mijn moederquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik had überhaupt tot mn vierde of zo amper haar![]()
Maar tis goedgekomen hoor![]()
Ow ik zit me toch een partij te ergeren hier.
Omdat ik nog op uren van 3 mensen wacht van de hele maand december heb ik nu geen reet te doen maar moet ik vanavond wss wel overwerken
Fijn dat bullie al drie kansen heeft op een goed huis.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:34 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Nou niet als kindquote:
Ik heb echt altijd een dikke bos haar gehad. Toen ik ging puberen moest ik het alleen jammer genoeg verven, nu is het lang zo blond niet meerquote:
'91 dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]Da's allemaal heul nog nie lang geleden
Foto danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou niet als kind
Nu is het denk ik langer dan het ooit geweest is
Ik was echt zo een kale baby, iedereen noemde me Kojakquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had tot twee jaar bijna geen haar zei mijn moeder
Wat sta je er lekker bijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is die foto van een paar maanden na het communiefiasco
rooie neuzertquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb echt altijd een dikke bos haar gehad. Toen ik ging puberen moest ik het alleen jammer genoeg verven, nu is het lang zo blond niet meer
[..]
'91 dan?
[ afbeelding ]
Whehehehhehehe,.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik was echt zo een kale baby, iedereen noemde me Kojak
Toen al aan de drankquote:
Ik moe tlachenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Klopt, je hart breekt soms als je die verhalen ziet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oooooooohh, wat hield je ons in spanning.
Er zijn nog genoeg bulldingen in de asiels, zag ik..
MB, kinderfoto's graagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:40 schreef MissBliss het volgende:
Wat fijn dat die bulldog iig een huisje krijgt
En die poes met vuurwerkBah, bah, bah
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb echt altijd een dikke bos haar gehad. Toen ik ging puberen moest ik het alleen jammer genoeg verven, nu is het lang zo blond niet meer
[..]
'91 dan?
[ afbeelding ]
Whehehehhehehe,.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]Die oogies, he. Je hebt mooie ogen.
91....darn! ik studeerde toen aan de TeHaTex en was 20
Die heb ik niet onlinequote:
Ja, al meerdere malen gezien, gelezen en gerild.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:42 schreef Qwea het volgende:
kolas schreef op maandag 04 januari 2010 om 22:29
dit staat op een andere site ..
<knip>
Kleindochter van man heeft een enorme donkerbruine kuif op haar hoofdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:41 schreef Cat22 het volgende:
![]()
oh-oh, jij was echt kaal!![]()
![]()
De kinderen van mijn broer hadden bij de geboorte allemaal zo'n bos haar dat ze al met 4 maanden naar de kapper moesten.Alleen jammer dat ze dan ook een kale plek op hun achterhoofd kregen/krijgen doordat ze met hun hoofdje draaien.
Ik weet nog dat mn oma die foto's maakte, voor het duivenhok van opa, met haar honden ( zelfgefokte fox en geadopteerde herder ) , en dat ik dat helemaal niet leuk vond.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat sta je er lekker bijMeisje meisje
het was nog een jonkie?!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:42 schreef Qwea het volgende:
kolas schreef op maandag 04 januari 2010 om 22:29
dit staat op een andere site ..
In Klazienaveen is op oudejaarsdag een poes mishandeld met vuurwerk.
Rond vijf uur 's middags hoorde FOK! user cyberbull een gillende poes nabij een filiaal van een doe-het-zelfwinkel. Nadat ze polshoogte ging nemen trof ze de zwaargewonde poes aan. Ze was opgeblazen met knalvuurwerk. Kort na de vondst overleed de poes aan haar verwondingen.
Het is nog onbekend wie het baasje van deze jonge poes is of wie de daders zijn. De vinder gaat nog deze week samen met de Dierenambulance aangifte doen bij de politie.
Hey wat ik miste aan haar compenseerden mn hippy oudersquote:
Ik snap het niet, je hebt verder geen foto waar je met je vader opstaat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:46 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
Op de kermis met mijn vader, de enige foto van mij en nou ja een deel van mijn vader
Nee, zonde he?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je hebt verder geen foto waar je met je vader opstaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |