quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, hoe zit dat dan? Klitten door nierfalen? Maar dan is scheren voor hem een betere optie, ja. Echt, als je Bob gezien had, dat moet echt ontzettend naar zijn geweest. Haal het er dan maar liever af hoor
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:51 schreef JJH het volgende:
*Hobbelt vrolijke met een biertje het topic binnen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn zwabber-style binnenkomst?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:08 schreef kitao het volgende:
2 uur , wat een tijd om wakker te worden zeg
![]()
hoe is t hier?
Geen ideequote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:20 schreef kitao het volgende:
ik ga even zoeken wat burj dubai betekent , heeft dat te maken met de Khalifa toren ?
ja dus , daar zul je aardig wat stopverf voor nodig hebben om die dicht te kitten....
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:15 schreef JJH het volgende:
Ik was even Clumsy en z'n topic aan het bijlezen. Held!
quote:
mogge Trovey ,quote:
quote:
die mensen zijn pas beesten , maar lijfstraffen , is dat niet een beetje uit de tijd of zit je meteen in de arabische sfeer ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:42 schreef JJH het volgende:
Dees was hier vanavond vast al voorbijgekomen? http://frontpage.fok.nl/nieuws/365293/1/1/50/kat-mishandeld-met-vuurwerk-op-oudejaarsdag.html
Van mij mogen voor dit soort gevallen de lijfstraffen weer ingevoerd worden.
Bedankt voor de info en nee geen slaapproblemen hier...zit te wachten op het moment dat mijn honden droog zijn na het wassen (haten de fohn) en ikzelf trouwens ook (haar dan)...zodat dat zover is is het bedtijdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:38 schreef kitao het volgende:
[..]
mogge Trovey ,
die toren is bijna een kilometer hoog , 828 meter ofzoiets , dat red je niet met éen tubetje.
en klik die link van die video maar niet aan , dan loopt meteen je computer vast , maar je kunt het wel zien op via de webpagina van de nos die eronder staat.
wat doe jij nog zo laat wakker , heb je slaapproblemen ?
Blijkbaar hebben dat soort figuren geen enkel idee wat ze zo'n beestje aandoen, en ik vraag me af of ze dat ooit krijgen. Het is misschien een beetje in "the heat of the moment" geroepen, maar ik kan zo geen andere gepaste straf verzinnen waar ze ook wat van leren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:48 schreef kitao het volgende:
[..]
die mensen zijn pas beesten , maar lijfstraffen , is dat niet een beetje uit de tijd of zit je meteen in de arabische sfeer ?
Aha die.....kwam hier ook in de SC langs....scheelt in ieder geval weer heel wat kittens de komende maandenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja!
*Zoekt
Gevonden!
c_c en de stomme straatpoes
ik heb er wel last van , van slaapstoornis , gisternacht slechts 2,5 uur geslapen , toen viel ik vanavond om half 8 in slaap , word ik wakker om half twee en moet om 6 uur weer de deur uit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:54 schreef trovey het volgende:
Bedankt voor de info en nee geen slaapproblemen hier...zit te wachten op het moment dat mijn honden droog zijn na het wassen (haten de fohn) en ikzelf trouwens ook (haar dan)...zodat dat zover is is het bedtijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |