quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
plop
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:23 schreef trovey het volgende:
Zo.....deze keer geen LaPo voor mij
Sudderplankje in de keuken in volle bezetting
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:23 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
plankje warm vleesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:23 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
das de goede houding van de mond ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:24 schreef Strega het volgende:
Zo, mooi gelijk boven aan! ATTENTIE:
Hai allemaal, in het vorige topic melde ik over dat sneue Franse Bulletje in asiel.
Gedumpt daar na 11 jaar trouwe dienst, want hij heeft het af en toe last met z'n plas ophouden.
Hij ziet ook niet meer helemaal goed, en moet dus aangelijnd uit.
Mijn hart breekt dus hé. Heb het ventje op foto's gezien.
Goed, onze oude Jack is bijna 16. Kundun, onze blinde Shar-Pei word in april 11 jaar (Stond hij niet fantastisch op de kerstkaart?),
Tashi, onze franse Bulldog is 23 december net 1 jaar geworden.
We wilden eigenlijk dus geen oudere hond, maar zowel Pagan als ik vielen als een blok voor de foto's en de beschrijving van het mannetje op de site van het asiel.
Morgenochtend gaan we dus het asiel bellen om te melden dat het ventje wat ons betreft hier z'n Golden years mag doorbrengen.
Maare....het kan er bij mij dus niet in h's, hoe kan iemand sat doen na 11 jaar?
Nou duimen jullie maar ff met z'n allen, morgenochtend, dan hoop ik dat wij morgen of overmorgen een oude Franse Bull die Bullie heet kunnen ophalen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
das de goede houding van de mond ja!
Jezus, TombolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:
quote:
Nee, viespeuk!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
Strega! wat leuk![]()
[..]
doe je dit nou expres of wat
wat lief!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:24 schreef Strega het volgende:
Hai allemaal, in het vorige topic melde ik over dat sneue Franse Bulletje in asiel.
Gedumpt daar na 11 jaar trouwe dienst, want hij heeft het af en toe last met z'n plas ophouden.
Goed, onze oude Jack is bijna 16. Kundun, onze blinde Shar-Pei word in april 11 jaar (Stond hij niet fantastisch op de kerstkaart?),
We wilden eigenlijk dus geen oudere hond, maar zowel Pagan als ik vielen als een blok voor de foto's en de beschrijving van het mannetje op de site van het asiel.
Morgenochtend gaan we dus het asiel bellen om te melden dat het ventje wat ons betreft hier z'n Golden years mag doorbrengen.
Maare....het kan er bij mij dus niet in h's, hoe kan iemand sat doen na 11 jaar?
Nou duimen jullie maar ff met z'n allen, morgenochtend, dan hoop ik dat wij morgen of overmorgen een oude Franse Bull die Bullie heet kunnen ophalen.
Wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
Strega! wat leuk![]()
[..]
doe je dit nou expres of wat
10 uur, dan gelijk bellen dus. Hij ziet er echt zo lief en trouw uit. Wat is dat toch hé met mensen.?quote:
mja sorry...quote:
Heb nog zo'n plankje boven de andere verwarming maar daar zijn ze bijna nooit te vinden...reden.....quote:
We zaten hier ook wel eens met marktplaatsadvertenties. Hondje aan 't eind van zijn latijn, moest weg om een kerel oid na tig jaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:30 schreef Strega het volgende:
[..]
10 uur, dan gelijk bellen dus. Hij ziet er echt zo lief en trouw uit. Wat is dat toch hé met mensen.?
Jahaaaaaa, was klaar, nu een peuk om het af te maken!quote:
Kijk hara, daarom denk ik dat soort dingen!quote:
twee woorden, en jij bedenkt er een hele wereld tussenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kijk hara, daarom denk ik dat soort dingen!
je vraagt je af of mensen zich wel aan zo'n beest hechten, als ze em zo snel dumpenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:33 schreef trovey het volgende:
Strega...leuk van die bul....hier zat een tijdje geleden een boomertje in de bemiddeling van 14 jaar..moest weg nadat de kinderen het huis uit waren...hadden dat beestje al vanaf pup...snap die mensen niet....tis dat het gewoon hier niet gaat anders had ik het wel geweten.....
Ja, dat zoe ik eigenlijk moeten doen ja...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
twee woorden, en jij bedenkt er een hele wereld tussen![]()
je zoe eens een boek moeten schrijven...
oh, wacht
Zeker voor de kindren genomen die hond...kinderen huis uit...hond het huis uit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je vraagt je af of mensen zich wel aan zo'n beest hechten, als ze em zo snel dumpen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:24 schreef Strega het volgende:
Maare....het kan er bij mij dus niet in, hoe kan iemand dat doen na 11 jaar?
Geweldigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:24 schreef Strega het volgende:
Maare....het kan er bij mij dus niet in, hoe kan iemand dat doen na 11 jaar?
Toen Bob kwijt was keek ik ook 10 keer per dag op alle sites in heel Drenthe tussen het zoeken door. Snap dat niet hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:43 schreef trovey het volgende:
Dit deel snap ik nou ook niet....dieren zijn gevonden en niemand meldt zich blijkbaar....je mist je kat toch en dat hondje wat gevonden is....gemiddelde hond is toch niet dagen weg....als je hond weg is ga je toch meteen op zoek
http://www.dierenasielzwolle.nl/dieren/category/gevonden/
Ik ben bang dat het beestje toch gedumpt isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen Bob kwijt was keek ik ook 10 keer per dag op alle sites in heel Drenthe tussen het zoeken door. Snap dat niet hoor
Perzen zie je hier wel vaker....mensen vinden ze mooi maar het vachtonderhoud vinden ze toch vaak teveel werk....ik heb ook een Pers (naast Yang dan) gehad....Bunny....had stamboom en al maar had toen ik haar gratis overnam van een stel al 3 bazen voor me gehad in de 5 jaar dat ze leefde(1994-2004)....onbegrijpelijk....was een heel lief beestje toen ze na een maand angstig zijn (wat niet zo vreemd is nadat je van het ene huis naar het andere moet) ontdooide....ze heeft hier nog 5 fijne jaren gehad tot ze van het ene naar het andere moment een longembolie kreeg die dodelijk bleek te zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:48 schreef Harajuku. het volgende:
Daar in het asiel ook een pers. Als je grof geld hebt betaald ga je hem toch niet dumpen.
De nieuwe eigenaar kon dit niet aanquote:Zo is Jack Russell Murdock afgestaan.
Ondanks alle waarschuwingen halen mensen nog steeds dieren op via internet (Marktplaats)
Murdock zou een 6 jarig, gezond reutje zijn.
In werkelijkheid blijkt Murdock 10 jaar en heeft Murdock een ernstige blaasontsteking. Zijn kersverse eigenaar kon dit niet aan en dus verblijft Murdock bij ons.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De nieuwe eigenaar kon dit niet aan![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben Bob, x Coon van iemand overgenomen die hem ook geen aandacht gaf. Lieten zijn vacht altijd verklitten (echt heel ergquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het beestje toch gedumpt is....nu zijn kleine gelukkig goed bemiddelbaar...hopelijk vindt het beestje een beter tehuis dan waar hij ervoor zat
[..]
Perzen zie je hier wel vaker....mensen vinden ze mooi maar het vachtonderhoud vinden ze toch vaak teveel werk....ik heb ook een Pers (naast Yang dan) gehad....Bunny....had stamboom en al maar had toen ik haar gratis overnam van een stel al 3 bazen voor me gehad in de 5 jaar dat ze leefde(1994-2004)....onbegrijpelijk....was een heel lief beestje toen ze na een maand angstig zijn (wat niet zo vreemd is nadat je van het ene huis naar het andere moet) ontdooide....ze heeft hier nog 5 fijne jaren gehad tot ze van het ene naar het andere moment een longembolie kreeg die dodelijk bleek te zijnToen ik haar ophaalde bij dat stel was wel duidelijk waarom ze haar kwijtwilden....ze bleek verklit te zijn tot op de huid....moest haar helemaal scheren om het weer goed te krijgen....de vacht kwam er als 1 grote lap vanaf...werkelijk sommige mensen
Ja, en die heeft ondertussen weer een nieuwe hond van marktplaats gehaaldquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Die nieuwe eigenaar wilde niet naar de dierenarts toe want dat was te duur....maar ja dat kunnen ze bij dat asiel natuurlijk niet zo bot zeggen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij hebben Bob, x Coon van iemand overgenomen die hem ook geen aandacht gaf. Lieten zijn vacht altijd verklitten (echt heel erg) en dan lieten ze hem elke paar maand scheren
Goddomme zeg, die mensen snappen toch ook dat een vacht wat één en al klit is ontzettend naar is voor zo'n beest
. Daarbij is Bob een ontzettende kroelkater, wil constant bij je zijn, maar daar kreeg hij dus helemaal niets.
Voor we hem gingen ophalen zouden ze hem laten scheren zodat wij hem weer een fijn jasje kunnen geven. 2938343893 keer beter zo..
Ik ben bang van welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en die heeft ondertussen weer een nieuwe hond van marktplaats gehaald
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, onze Jazz heeft ook wel eens een paar knopen onder zijn oksel of zo. Bob had klitten van 10cm t stuk, overlappend bijna.
Oh, hoe zit dat dan? Klitten door nierfalen? Maar dan is scheren voor hem een betere optie, ja. Echt, als je Bob gezien had, dat moet echt ontzettend naar zijn geweest. Haal het er dan maar liever af hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Oksels zijn berucht ja....klitten van 10 cm....Palle heeft nierfalen en jammer genoeg is hij hierdoor nogal klitgevoelig...kammen als een gek maar toch verklit hij tot op de huid...hij is ook broodmager dus erg moelijk te scheren.....ben bang dat hij toch in het voorjaar weer geschoren moet worden...gelukkig kan de dierenartsassistente dat zonder verdoving doen hier.....heeft er speciale cursussen voor gevolgd....en dan blijft er helemaal niets meer van Palle over en wordt hij eng
Och, arme eigenaars, een kat in de zak gekochtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 @ 01:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De nieuwe eigenaar kon dit niet aan![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |