quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
boem boem tssjj, boem boem tssjj, boem boem tssjj, boem boem tssjj, boem boem tssjj
Ja eigenlijk wel he, maar het viel nog meequote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een tvp in een topic waar je al in reageerde![]()
En dat is dan mod hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een tvp in een topic waar je al in reageerde![]()
Ik lag dr om 1.15 in, en ik was dr om 7.15 alweer uit hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he, maar het viel nog mee![]()
Lang niet zo laat als dat Hara het gemaakt heeft........
Ja das waar, ze weten wel wie ze waar mod makenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ongelofelijk he,![]()
Ach, het is maar US, als dat in de soep loopt.... Who really cares....
netjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik lag dr om 1.15 in, en ik was dr om 7.15 alweer uit hoor
Nee das niet echt applaus waard hoor, das dagelijkse kost hier , behalve in de weekendenquote:
Wie ben jij nu voor sufkut aan het uitmaken???quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zal jullie sufkutten nog eens helpen hier als we the obvious weer eens niet snappen
blijft netjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee das niet echt applaus waard hoor, das dagelijkse kost hier , behalve in de weekenden
vooral doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zal jullie sufkutten nog eens helpen hier als we the obvious weer eens niet snappen
sorry ik ben geen verloskundigequote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit hier echt "Wtf, snappen ze mijn tvp nu niet of is dit gewoon achterlijke humor" Verlos me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
vlechtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
Mn vlecht van nu dag 2 maar eens eruit halen, tschüs tot max 10 uur
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
Mn vlecht van nu dag 2 maar eens eruit halen, tschüs tot max 10 uur
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik haalde gisteren Billy zn cornrows dr ook na 2 dagen uit, die had me een ontplofte coupe daarna
Ja bij Bil moest ik t ook meteen echt ff temmen met wat cocosspulquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik had een keer mijn haar in allemaal van die kleine vlechtjes, dat er na 3 dagen uitgehaald,
*POEF*
In mijn tijd was het ook ooit leuk om je hoofd vol heel kleine vlechtjes te doen, daarna kon je een week de deur niet uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik haalde gisteren Billy zn cornrows dr ook na 2 dagen uit, die had me een ontplofte coupe daarna
als het te laat is?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:49 schreef Ole het volgende:
Ik ga maar even de kleuring uitspoelen voor het te laat is
Ik maakte dat altijd bij al mn vriendinnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In mijn tijd was het ook ooit leuk om je hoofd vol heel kleine vlechtjes te doen, daarna kon je een week de deur niet uit
Nu heb ik vaak een invlecht omdat makkelijk.
zat er een half uur inquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als het te laat is?
"en onthoudt Assepoester..., als de klok twaalf slaat veranderd je haarverf weer terug in een pompoen..."
In mijn haar zie je het dan nog wel, zeker als het er zolang in had gezeten. Kreeg ik lillik haar van.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maakte dat altijd bij al mn vriendinnen.
Ook bij mn zusje die dr haren zowat tot in dr knieholtes had.
En die lieten dat dan weken zitten.
Dan knipten we de elastiekjes los en lieten ze het vanzelf los komen, en dan heeeeeeel goed wassen en flink conditionen en dan was je haar meteen wel weer normaal hoor
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maakte dat altijd bij al mn vriendinnen.
Ook bij mn zusje die dr haren zowat tot in dr knieholtes had.
En die lieten dat dan weken zitten.
Dan knipten we de elastiekjes los en lieten ze het vanzelf los komen, en dan heeeeeeel goed wassen en flink conditionen en dan was je haar meteen wel weer normaal hoor
Mn zusje heeft van dat hele stijle dikke zwarte haar , daar zaten dan rond de 200 vlechtjes in.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In mijn haar zie je het dan nog wel, zeker als het er zolang in had gezeten. Kreeg ik lillik haar van.
ik nam mijne gewoon meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee helaas niet... dan loop je met een cameratas en die moet je dan bij de achtbanen telkens achter laten. En een compact-camera heb ik niet
Prut smeerde ik dr met vlechten al in, cocoswaxquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
flink de prut erin smeren en alles komt goed
geen pompoen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:54 schreef Ole het volgende:
[..]
zat er een half uur in![]()
en is maar een uitwasbare, in mijn eigen kleur ongeveer. Kan niet veel kwaad denk ik
quote:
Ik zeg niet dat je bij mij nog 'krul' ziet, maar meer van die knakken die je ook krijgt bij de verkeerde elastiekjes. Met een haarmasker is erna is het wel weer a-okay.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn zusje heeft van dat hele stijle dikke zwarte haar , daar zaten dan rond de 200 vlechtjes in.
Als je het maar goed genoeg wast als je het er uit haalt zie je het niet meer.
Maar ik vind het zelf sowieso ranzig hoor, je kan je haar niet fatsoenlijk wassen met vlechtjes, buiten kroeshaar is geen haar er voor gemaakt om langer dan een dag ingevlochten te zijn![]()
Mn zusje deed het vooral als ze op vakantie ging, of op scoutingkamp of zo.
Scheelde dr elke dag heel veel kamwerk
Nee, ik ben thuisquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zit jij nu al te fokken op je tweede stagedag
![]()
![]()
You make me proud!
Nee nee, het groeit nog steedsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je bij mij nog 'krul' ziet, maar meer van die knakken die je ook krijgt bij de verkeerde elastiekjes. Met een haarmasker is erna is het wel weer a-okay.
Ben jij je haar nog aan het groeien trouwens, Qwea? Of ben je 't alweer zat
Oooooooooh ja je duodinges!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik ben thuis
Ik heb net die onderzoeken gehad. Plan was eerst met roes... maar ze duurden per stuk 2 minuten, en ik zou zeker 3u onder zeil zijn
Dus zonder gedaan. Wat een helNu tering buikpijn en ontzettend aan de diarree
26 januari pasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooooh ja je duodinges!
Gelukkig dat je dat weer gehad hebt![]()
Wel goed dat je ze zonder roesje gedaan hebt hoor, wanneer krijg je uitslag?
Volgens mij kan alleen henna niet heel veel kwaad. Al zal je haar ook niet uitvallen van een keer haarverf.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:54 schreef Ole het volgende:
[..]
zat er een half uur in![]()
en is maar een uitwasbare, in mijn eigen kleur ongeveer. Kan niet veel kwaad denk ik
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik ben thuis
Ik heb net die onderzoeken gehad. Plan was eerst met roes... maar ze duurden per stuk 2 minuten, en ik zou zeker 3u onder zeil zijn
Ik moet ook weer punten maar ik durf niet, kom ik weer thuis met de helft van mijn haar kwijt omdat kapsters evil zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee nee, het groeit nog steedsen het blijft groeien ook
de 12de van vorige maand bij de kapper ff de punten laten knippen... maar het gaat er niet meer af.
Het is geen echte verf, het is een tijdelijke kleuring, zonder peroxide en ammoniak.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij kan alleen henna niet heel veel kwaad. Al zal je haar ook niet uitvallen van een keer haarverf.
Heb je niemand die dat ff voor je kan doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moet ook weer punten maar ik durf niet, kom ik weer thuis met de helft van mijn haar kwijt omdat kapsters evil zijn.
Gelukkig maar, van echte verf gaat het wel in 1 keer mis hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Het is geen echte verf, het is een tijdelijke kleuring, zonder peroxide en ammoniak.
Sterker nog, er zit heel veel creme in en het lijkt wel of mijn haar er iets sterker van wordt.
Mijn kapster nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moet ook weer punten maar ik durf niet, kom ik weer thuis met de helft van mijn haar kwijt omdat kapsters evil zijn.
Nay. Alleen mn moeder kan een invlecht maken, de rest kan dat nog niet eensquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je niemand die dat ff voor je kan doen?
Ik was jarenlang de enige die met een schaar bij mn zusjes haar in de buurt mocht komen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nay. Alleen mn moeder kan een invlecht maken, de rest kan dat nog niet eens
Vruugah knipte mijn oma mijn pony wel altijd, maar that was it
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik ben thuis
Fijn dat dat achter de rug is. Ben benieuwd naar de uitslag.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
26 januari pas
Van onderen zag het er prima uit... van de gastro zijn stukjes weggenomen.
*is al 5 jaar niet meer naar kapper geweestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jouw haar moet ook helemaal niet gekniptquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*is al 5 jaar niet meer naar kapper geweest![]()
de laatste keer was, nadat de klas in de hele school was gaan collecteren, hadden ze een kappersbon gehaald voor me
heb toen alleen mijn punten laten doen![]()
en nu doet mijn moeder af en toe mijn puntjes eraf, die kan kapperen
Hier moeten toch foto's van zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht vroeger dat ze dat zelf kon.
Laten we niet mijn communietrauma op gaan rakelen.
Ik begin spontaan te janken zowat
Punten is wel nodig hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*is al 5 jaar niet meer naar kapper geweest![]()
de laatste keer was, nadat de klas in de hele school was gaan collecteren, hadden ze een kappersbon gehaald voor me
heb toen alleen mijn punten laten doen![]()
en nu doet mijn moeder af en toe mijn puntjes eraf, die kan kapperen
Wtf, eeewwquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:10 schreef DeZwabber het volgende:
alhoewel ze er ook 2x 15 cm af heeft moeten halen omdat ik het had laten verklitten
he, het was dan wel een grote deken, het was wel schoonquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:12 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij kan Zwabber zo'n prachtige bos haar krijgen met wat verzorging hè.
Daar zijn geen foto's van want de schade was zo ernstig dat ik op al mn communiefoto's een last minute aangeschaft hoedje op had.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hier moeten toch foto's van zijn![]()
Ik heb vroeger wel eens zelf voor kapster gespeeld. Bij mijn vriendinnetje had ik er nog een mooi kapsel van gemaakt met de kartelschaar, maar wat zij bij mij heeft gedaanEcht heeeeele happen eruit, schots en scheef. En mên, ik had altijd lang haar.
![]()
[..]
Punten is wel nodig hoor
Ik kon altijd beter bij een man dan een vrouwelijke kapster. Die vonden het zonde om mijn krullen te knippen. Maar af en toe was het gewoon nodig om even een flink stuk eraf te halen (nou ja, cm of 4) vanwege dode punten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ja ik heb daar dus echt geen verstand van hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:12 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij kan Zwabber zo'n prachtige bos haar krijgen met wat verzorging hè.
Conditionerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:14 schreef Harajuku. het volgende:Haarmasker
En/of af en toe een uur met conditioner op je hoofd gaan zitten.
Ik het spijtig genoeg ook geen foto, alleen van hoe het daarna was. Bloempotkapsel bijnaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar zijn geen foto's van want de schade was zo ernstig dat ik op al mn communiefoto's een last minute aangeschaft hoedje op had.
Gewoon punten goed bijhouden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik heb daar dus echt geen verstand van he![]()
tips zijn altijd welkom, alleen ik ben geen wijf dus om nou iedere dag een uur bezig te zijn is ook weer zoiets
Dat hoeft helemaal niet. Ik maak soms mijn haar nat, smeer er conditioner in, handdoek op mijn hoofd en dan fokken/tv/dieren whatever. Na een uur ga ik dan douchen. Dus jij zou dan doen wat je altijd toch al doet, alleen met een handdoek op je hoofd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik heb daar dus echt geen verstand van he![]()
tips zijn altijd welkom, alleen ik ben geen wijf dus om nou iedere dag een uur bezig te zijn is ook weer zoiets
Ik HAD van te voren zulke prachtige engelachtige pijpenkrullen tot over mn schouderbladen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik het spijtig genoeg ook geen foto, alleen van hoe het daarna was. Bloempotkapsel bijna![]()
Hoe heeft ze dat dan voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik HAD van te voren zulke prachtige engelachtige pijpenkrullen tot over mn schouderbladen.
Op de heilige dag zelf zag je alleen achter nog een heel klein beetje haar onder dat lelijke hoedje uitkomen
Hij weet niet wat er komen gaatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:18 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!
Nog geen Strega bulletje nieuws?
Satsu heeft verbazend goede zin voor een katertje dat geen ontbijt heeft gehad. Ik moest hem even de kamer uitschuiven, maar daarna huppelde hij vrolijk met me mee en heeft geknord en me kopjes gegeven terwijl moeder en oompje hun ontbijt nuttigden. En nu is hij ze beiden aan het molesteren.
gelukkig weet hij niet wat hem te wachten staatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:18 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!
Nog geen Strega bulletje nieuws?
Satsu heeft verbazend goede zin voor een katertje dat geen ontbijt heeft gehad. Ik moest hem even de kamer uitschuiven, maar daarna huppelde hij vrolijk met me mee en heeft geknord en me kopjes gegeven terwijl moeder en oompje hun ontbijt nuttigden. En nu is hij ze beiden aan het molesteren.
Ja Zwabber! Donker bier in je haar!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Conditioner![]()
Cocosconditioner![]()
![]()
![]()
The Strokes haarmasker van Lush![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe heeft ze dat dan voor elkaar gekregen
Nope. Heb ik hem ook gezegd.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
ik gooi er wat, eens in de twee weken even conditioner in tijdens het douchen ofzo![]()
was het 2 a 3x / week
ik heb hier nog een paar stouts liggen, guinnes en een een of ander spaans merk wat mijn zus heeft meegenomenquote:
Ik ben wel benieuw naar wat jij van deze spoiler vindt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe mij en je haar een plezier en ga es naar de Tuinen voor wat Inecto cocos haarshit
De Inecto staat dr wel in!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuw naar wat jij van deze spoiler vindt.
Mooie haren topic deel #9! Met feesthaar?!
Je wil toch alleen het beste voor je haar? Hop! Guiness erin.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb hier nog een paar stouts liggen, guinnes en een een of ander spaans merk wat mijn zus heeft meegenomen![]()
welke zou beter zijn, ik denk dat het zonde is van de guinness
Ik mag maandag.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:26 schreef bigbird het volgende:
Ik mag zaterdag weer naar de kapperNu nog nadenken wat ik precies wil
Trachitolquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn, wie weet dr iets beters voor de keel dan strepsils???
Ik kan alleen nog maar piepen
*laat deze opmerking maar even liggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn, wie weet dr iets beters voor de keel dan strepsils???
Ik kan alleen nog maar piepen
Zal bij mij ook zoiets worden maar wil wel weer een normale pony ipv dezelfde lengte als de rest van mijn haar. Ben dit wel zat en bovendien was een korte pony leuker dan wat ik nu heb.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag maandag.
En weet precies wat ik wil: 'doe maar een beetje bijknippen'.
wa? tectyl?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trachitol![]()
En wat bij mij altijd heel goed werkt, is dubbel zoute drop.
Ohh Stregaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:24 schreef Strega het volgende:
Zo, mooi gelijk boven aan! ATTENTIE:
Hai allemaal, in het vorige topic melde ik over dat sneue Franse Bulletje in asiel.
Gedumpt daar na 11 jaar trouwe dienst, want hij heeft het af en toe last met z'n plas ophouden.
Hij ziet ook niet meer helemaal goed, en moet dus aangelijnd uit.
Mijn hart breekt dus hé. Heb het ventje op foto's gezien.
Goed, onze oude Jack is bijna 16. Kundun, onze blinde Shar-Pei word in april 11 jaar (Stond hij niet fantastisch op de kerstkaart?),
Tashi, onze franse Bulldog is 23 december net 1 jaar geworden.
We wilden eigenlijk dus geen oudere hond, maar zowel Pagan als ik vielen als een blok voor de foto's en de beschrijving van het mannetje op de site van het asiel.
Morgenochtend gaan we dus het asiel bellen om te melden dat het ventje wat ons betreft hier z'n Golden years mag doorbrengen.
Maare....het kan er bij mij dus niet in, hoe kan iemand dat doen na 11 jaar?
Nou duimen jullie maar ff met z'n allen, morgenochtend, dan hoop ik dat wij morgen of overmorgen een oude Franse Bull die Bullie heet kunnen ophalen.
Heee BB, had ik jou al Gelukkig Nieuwjaar gewenst?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:36 schreef bigbird het volgende:
[..]
Zal bij mij ook zoiets worden maar wil wel weer een normale pony ipv dezelfde lengte als de rest van mijn haar. Ben dit wel zat en bovendien was een korte pony leuker dan wat ik nu heb.
Ik weet daar verder weinig van hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De Inecto staat dr wel in!
Ik fohn mn haren nooit, das zo slecht voor je haar.
En ik doe dr ook nooit gel in.
Ik was twee keer met shampoo ( of van Lush, of Inecto ) , en dan met conditioner.
En als ik geen tijd heb voor de uitgebreide versie skip ik de conditioner en doe ik dr na het drogen wat leave in conditioner in.
Na het wassen doe ik dr een handdoek om, als ik klaar ben met verder afdrogen en zo maak ik mn haar droog met de handdoek, borstel het goed door, en dan nog es ff snel met de handdoek dr over en voila, krullen
Hoe droog jij je haar dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, oh-oh, moet mijn haar wel degelijk geknip worden hoor, als ik het al te ver over mijn schouders laat gaan, dan worden de krullen steeds flauwer![]()
maar schouderlengte is ok toch?
Mijn haar is ook zo recht. En met krullen lijk ik altijd 20 jaar ouderquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet daar verder weinig van hoorMijn haar is zo steil als wat. Maar zij krijgt er wel mooie krullen van
Ik zou alleen echt geen zin hebben om al mijn shampoos en conditioners te ontleden
Zout anyone?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, oh-oh, moet mijn haar wel degelijk geknip worden hoor, als ik het al te ver over mijn schouders laat gaan, dan worden de krullen steeds flauwer![]()
maar schouderlengte is ok toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |