als het te laat is?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:49 schreef Ole het volgende:
Ik ga maar even de kleuring uitspoelen voor het te laat is
Ik maakte dat altijd bij al mn vriendinnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In mijn tijd was het ook ooit leuk om je hoofd vol heel kleine vlechtjes te doen, daarna kon je een week de deur niet uit
Nu heb ik vaak een invlecht omdat makkelijk.
zat er een half uur inquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als het te laat is?
"en onthoudt Assepoester..., als de klok twaalf slaat veranderd je haarverf weer terug in een pompoen..."
In mijn haar zie je het dan nog wel, zeker als het er zolang in had gezeten. Kreeg ik lillik haar van.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maakte dat altijd bij al mn vriendinnen.
Ook bij mn zusje die dr haren zowat tot in dr knieholtes had.
En die lieten dat dan weken zitten.
Dan knipten we de elastiekjes los en lieten ze het vanzelf los komen, en dan heeeeeeel goed wassen en flink conditionen en dan was je haar meteen wel weer normaal hoor
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maakte dat altijd bij al mn vriendinnen.
Ook bij mn zusje die dr haren zowat tot in dr knieholtes had.
En die lieten dat dan weken zitten.
Dan knipten we de elastiekjes los en lieten ze het vanzelf los komen, en dan heeeeeeel goed wassen en flink conditionen en dan was je haar meteen wel weer normaal hoor
Mn zusje heeft van dat hele stijle dikke zwarte haar , daar zaten dan rond de 200 vlechtjes in.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In mijn haar zie je het dan nog wel, zeker als het er zolang in had gezeten. Kreeg ik lillik haar van.
ik nam mijne gewoon meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee helaas niet... dan loop je met een cameratas en die moet je dan bij de achtbanen telkens achter laten. En een compact-camera heb ik niet
Prut smeerde ik dr met vlechten al in, cocoswaxquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
flink de prut erin smeren en alles komt goed
geen pompoen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:54 schreef Ole het volgende:
[..]
zat er een half uur in![]()
en is maar een uitwasbare, in mijn eigen kleur ongeveer. Kan niet veel kwaad denk ik
quote:
Ik zeg niet dat je bij mij nog 'krul' ziet, maar meer van die knakken die je ook krijgt bij de verkeerde elastiekjes. Met een haarmasker is erna is het wel weer a-okay.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn zusje heeft van dat hele stijle dikke zwarte haar , daar zaten dan rond de 200 vlechtjes in.
Als je het maar goed genoeg wast als je het er uit haalt zie je het niet meer.
Maar ik vind het zelf sowieso ranzig hoor, je kan je haar niet fatsoenlijk wassen met vlechtjes, buiten kroeshaar is geen haar er voor gemaakt om langer dan een dag ingevlochten te zijn![]()
Mn zusje deed het vooral als ze op vakantie ging, of op scoutingkamp of zo.
Scheelde dr elke dag heel veel kamwerk
Nee, ik ben thuisquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zit jij nu al te fokken op je tweede stagedag
![]()
![]()
You make me proud!
Nee nee, het groeit nog steedsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je bij mij nog 'krul' ziet, maar meer van die knakken die je ook krijgt bij de verkeerde elastiekjes. Met een haarmasker is erna is het wel weer a-okay.
Ben jij je haar nog aan het groeien trouwens, Qwea? Of ben je 't alweer zat
Oooooooooh ja je duodinges!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik ben thuis
Ik heb net die onderzoeken gehad. Plan was eerst met roes... maar ze duurden per stuk 2 minuten, en ik zou zeker 3u onder zeil zijn
Dus zonder gedaan. Wat een helNu tering buikpijn en ontzettend aan de diarree
26 januari pasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooooh ja je duodinges!
Gelukkig dat je dat weer gehad hebt![]()
Wel goed dat je ze zonder roesje gedaan hebt hoor, wanneer krijg je uitslag?
Volgens mij kan alleen henna niet heel veel kwaad. Al zal je haar ook niet uitvallen van een keer haarverf.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:54 schreef Ole het volgende:
[..]
zat er een half uur in![]()
en is maar een uitwasbare, in mijn eigen kleur ongeveer. Kan niet veel kwaad denk ik
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik ben thuis
Ik heb net die onderzoeken gehad. Plan was eerst met roes... maar ze duurden per stuk 2 minuten, en ik zou zeker 3u onder zeil zijn
Dus zonder gedaan. Wat een helNu tering buikpijn en ontzettend aan de diarree
Ik moet ook weer punten maar ik durf niet, kom ik weer thuis met de helft van mijn haar kwijt omdat kapsters evil zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee nee, het groeit nog steedsen het blijft groeien ook
de 12de van vorige maand bij de kapper ff de punten laten knippen... maar het gaat er niet meer af.
Het is geen echte verf, het is een tijdelijke kleuring, zonder peroxide en ammoniak.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij kan alleen henna niet heel veel kwaad. Al zal je haar ook niet uitvallen van een keer haarverf.
Heb je niemand die dat ff voor je kan doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moet ook weer punten maar ik durf niet, kom ik weer thuis met de helft van mijn haar kwijt omdat kapsters evil zijn.
Gelukkig maar, van echte verf gaat het wel in 1 keer mis hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Het is geen echte verf, het is een tijdelijke kleuring, zonder peroxide en ammoniak.
Sterker nog, er zit heel veel creme in en het lijkt wel of mijn haar er iets sterker van wordt.
Mijn kapster nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moet ook weer punten maar ik durf niet, kom ik weer thuis met de helft van mijn haar kwijt omdat kapsters evil zijn.
Nay. Alleen mn moeder kan een invlecht maken, de rest kan dat nog niet eensquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je niemand die dat ff voor je kan doen?
Ik was jarenlang de enige die met een schaar bij mn zusjes haar in de buurt mocht komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |