Biiiiiiiiiiirdie, hoestie daar?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:15 schreef JJH het volgende:
Ik was even Clumsy en z'n haar topic aan het bijlezen. Held!
Heb de spulletjes heel netjes bij elkaar klaarliggen, maar we hebben nog niet eens de kans of energie gehad om goed boodschappen te doen. Onze koelkast biedt momenteel de opties mayonaise, kattenvoer en bakboterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Biiiiiiiiiiirdie, hoestie daar?
Al aan de bento inmiddels???
XXX
Oh nou moet ik dus twee mutsjes makenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:30 schreef Strega het volgende:
[..]
10 uur, dan gelijk bellen dus. Hij ziet er echt zo lief en trouw uit. Wat is dat toch hé met mensen.?
Maar je hebt wel je bakkies???quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:02 schreef bigbird het volgende:
[..]
Heb de spulletjes heel netjes bij elkaar klaarliggen, maar we hebben nog niet eens de kans of energie gehad om goed boodschappen te doen. Onze koelkast biedt momenteel de opties mayonaise, kattenvoer en bakboter
Zal kijken of het vanavond lukt om een mooie foto te makenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je hebt wel je bakkies???
Ben je tevreden?
Ik wil foto's zien![]()
Ik had gisteren voor t eerst geen echte bento mee, maar american pancakes voor lunch en avondeten.
Vandaag wel weer een gewone bento, zal foto maken voor ik m leeg eet.
Surimisushi, augurken en tutti frutti
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
boem boem tssjj, boem boem tssjj, boem boem tssjj, boem boem tssjj, boem boem tssjj
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
boem boem tssjj, boem boem tssjj, boem boem tssjj, boem boem tssjj, boem boem tssjj
Ja eigenlijk wel he, maar het viel nog meequote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een tvp in een topic waar je al in reageerde![]()
En dat is dan mod hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een tvp in een topic waar je al in reageerde![]()
Ik lag dr om 1.15 in, en ik was dr om 7.15 alweer uit hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he, maar het viel nog mee![]()
Lang niet zo laat als dat Hara het gemaakt heeft........
Ja das waar, ze weten wel wie ze waar mod makenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ongelofelijk he,![]()
Ach, het is maar US, als dat in de soep loopt.... Who really cares....
netjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik lag dr om 1.15 in, en ik was dr om 7.15 alweer uit hoor
Nee das niet echt applaus waard hoor, das dagelijkse kost hier , behalve in de weekendenquote:
Wie ben jij nu voor sufkut aan het uitmaken???quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zal jullie sufkutten nog eens helpen hier als we the obvious weer eens niet snappen
blijft netjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee das niet echt applaus waard hoor, das dagelijkse kost hier , behalve in de weekenden
vooral doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zal jullie sufkutten nog eens helpen hier als we the obvious weer eens niet snappen
sorry ik ben geen verloskundigequote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit hier echt "Wtf, snappen ze mijn tvp nu niet of is dit gewoon achterlijke humor" Verlos me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
vlechtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
Mn vlecht van nu dag 2 maar eens eruit halen, tschüs tot max 10 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |