quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zwabber en ik sturen wel wat die kant op
Hier ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn haren zijn ook qua krullen op hun best als ik ze tot net over mn schouders heb, veel langer moet t niet worden, dan worden ze stijl
Ik heb ook periodes met natuurlijk stijl haar gehadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Vroeger had ik zoveel krullen dat ze me Annie noemden, man wat werd ik dan boos. Ik wist niet wie Annie was maar het klonk niet echt stoer vond ik.
Hoe laat ga je m brengen dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:17 schreef Cat22 het volgende:
Wat is het toch met hongerige katten en baldadig gedrag?![]()
Als Naartjie meent dat het etenstijd is kliert hij de zaak bij elkaar.
En Satsu ligt nu al de hele tijd met Yoko te vechten. Yoko gromt en grauwt maar hij trekt zich er niks van aan. Een echte pubert.Met hongerrrrr.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Vroeger had ik zoveel krullen dat ze me Annie noemden, man wat werd ik dan boos. Ik wist niet wie Annie was maar het klonk niet echt stoer vond ik.
Half 2. En om 4 uur weer ophalen.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wist het!!!Ik wist het!!!Ik wist het!!!
Maar dan had ie gisteravond toch nog makkelijk mogen eten???quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Half 2. En om 4 uur weer ophalen.
En met zijn castratie-avontuur kan ik mijn Redcat reeks van Yoko's nestje mooi afsluiten.
heeftie ook gedaan toch? alleen niet ontbeten dacht ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dan had ie gisteravond toch nog makkelijk mogen eten???
Oooooooh ok.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heeftie ook gedaan toch? alleen niet ontbeten dacht ik
Zeker! En dat heeft hij ook gedaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dan had ie gisteravond toch nog makkelijk mogen eten???
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeker! En dat heeft hij ook gedaan.Extra grote portie zelfs.
Maar als je ontbijt gewend bent dan valt dit wat tegen.
Heeft hij vast van oompje afgekeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh ok.
Dat ie daar dan al zo baldadig van wordt, lekkere puber
aggggghhhhhquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil peuken halen maar niet door de sneeuwstorm.
Goede reden om te stoppen met roken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil peuken halen maar niet door de sneeuwstorm.
quote:Poes met vuurwerk gedood in Klazienaveen
KLAZIENAVEEN - Een poes is op oudejaarsdag in Klazienaveen door vuurwerk om het leven gekomen. Het dier werd die dag even na 17.00 uur aangetroffen bij de Praxis. Onverlaten hadden een vuurwerkprojectiel in het achterwerk van de poes gestopt en die is ontploft. De Dierenbescherming gaat proberen de daders te vinden.
Bah, moeten we het nog een keer lezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Stel smerige klootzakken. Dat jullie pijnlijke terminale langdurige ziekte krijgen
ik heb echt niks tegen roken hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wil je nu niet meer met mij slapen
Ik voorzie een Zwabberhaarmeet waar we ons massal met jouw haar gaan bemoeien om prachtig glanzende pijpekrullen te creeeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik heb daar dus echt geen verstand van he![]()
tips zijn altijd welkom, alleen ik ben geen wijf dus om nou iedere dag een uur bezig te zijn is ook weer zoiets
Oooooooooooohh, juuuuuuuuuuunk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb echt niks tegen roken hoor![]()
mag zelf soms voor het plezier soms wel eens een sigaartje of een jointje roken![]()
en heel soms een sigaretje, maar ik heb in geen jaren een pakje gekocht
Ja dat dus, en dan liep kleine senesta stampvoetend naar huis om zich bij mams te beklagenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Annie
![]()
Tomorrow! Tomorrow! I love ya, tomorrow!
You're only a daaaaaaaay..... aaaaaaawaaaaaaaayyyyyyyy!
dat is knapquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ook periodes met natuurlijk stijl haar gehad![]()
Of een beetje slag.
Maar meestal wel echt pijpekrullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |