Nee nog nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Heee BB, had ik jou al Gelukkig Nieuwjaar gewenst?
Ik vind steil wel mooi hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn haar is ook zo recht. En met krullen lijk ik altijd 20 jaar ouder
ik wilde vroeger heel graag steil haar, maar toen zijn mijn krullen ineens steeds mooier gaan wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind steil wel mooi hoor.! Alleen bij mensen met heel weinig haar vind ik het geen gezicht. JIj hebt toch ook wel een beste bos?
Ik heb gewoon teveel haarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind steil wel mooi hoor.! Alleen bij mensen met heel weinig haar vind ik het geen gezicht. JIj hebt toch ook wel een beste bos?
Ik zeg toch piepen , niet pijpenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*laat deze opmerking maar even liggen![]()
Mijn haren zijn ook qua krullen op hun best als ik ze tot net over mn schouders heb, veel langer moet t niet worden, dan worden ze stijlquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, oh-oh, moet mijn haar wel degelijk geknip worden hoor, als ik het al te ver over mijn schouders laat gaan, dan worden de krullen steeds flauwer![]()
maar schouderlengte is ok toch?
Ook met krullen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
misschien moet ik me maar weer eens scheren, ik herken me nauwelijks op die foto![]()
heb echt een flinke baard inmiddels
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
Na 15 minuten eindelijk mijn telefoon gevonden
Ff wat anders ben je al bij de dierenwinkel geweest??quote:
Teveel haar is mooiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:48 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb gewoon teveel haarMaar ik ben er blij mee. Jij hebt prachtig haar
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:24 schreef Strega het volgende:
Zo, mooi gelijk boven aan! ATTENTIE:
Hai allemaal, in het vorige topic melde ik over dat sneue Franse Bulletje in asiel.
Gedumpt daar na 11 jaar trouwe dienst, want hij heeft het af en toe last met z'n plas ophouden.
Hij ziet ook niet meer helemaal goed, en moet dus aangelijnd uit.
Mijn hart breekt dus hé. Heb het ventje op foto's gezien.
Goed, onze oude Jack is bijna 16. Kundun, onze blinde Shar-Pei word in april 11 jaar (Stond hij niet fantastisch op de kerstkaart?),
Tashi, onze franse Bulldog is 23 december net 1 jaar geworden.
We wilden eigenlijk dus geen oudere hond, maar zowel Pagan als ik vielen als een blok voor de foto's en de beschrijving van het mannetje op de site van het asiel.
Morgenochtend gaan we dus het asiel bellen om te melden dat het ventje wat ons betreft hier z'n Golden years mag doorbrengen.
Maare....het kan er bij mij dus niet in, hoe kan iemand dat doen na 11 jaar?
Nou duimen jullie maar ff met z'n allen, morgenochtend, dan hoop ik dat wij morgen of overmorgen een oude Franse Bull die Bullie heet kunnen ophalen.
quote:
ik kan al een hoofd voorzien van haar, met alle losse haren die ik er per dag uithaalquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Teveel haar is mooiIk kan ook drie hoofden van haar voorzien, en ik ben er ook blij mee
denk het wel, ze zou om 10 uur bellen, en als het asiel nee had gezegd hadden we dat al wel gehoord denk ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
Zou Strega de hond gelijk al aan het ophalen zijn of zo?
Wees daar maar blij mee inderdaad!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Teveel haar is mooiIk kan ook drie hoofden van haar voorzien, en ik ben er ook blij mee
Ik denk het ook, Ik hoop wel dat ze een eigen Bull topic opent voor de oude meneerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
denk het wel, ze zou om 10 uur bellen, en als het asiel nee had gezegd hadden we dat al wel gehoord denk ik
Zwabber en ik sturen wel wat die kant opquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Wees daar maar blij mee inderdaad!
* Ole is jaloers
heb je niet wat voor mij over?
oh dat word een combo, bruine krullen en stijle blonde slierten door elkaar op een hoofdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zwabber en ik sturen wel wat die kant op
Ik zie hier maar één franse http://www.dierenasiels.com/ en die staat gereserveerdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk het ook, Ik hoop wel dat ze een eigen Bull topic opent voor de oude meneer
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zwabber en ik sturen wel wat die kant op
Hier ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn haren zijn ook qua krullen op hun best als ik ze tot net over mn schouders heb, veel langer moet t niet worden, dan worden ze stijl
Ik heb ook periodes met natuurlijk stijl haar gehadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Vroeger had ik zoveel krullen dat ze me Annie noemden, man wat werd ik dan boos. Ik wist niet wie Annie was maar het klonk niet echt stoer vond ik.
Hoe laat ga je m brengen dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:17 schreef Cat22 het volgende:
Wat is het toch met hongerige katten en baldadig gedrag?![]()
Als Naartjie meent dat het etenstijd is kliert hij de zaak bij elkaar.
En Satsu ligt nu al de hele tijd met Yoko te vechten. Yoko gromt en grauwt maar hij trekt zich er niks van aan. Een echte pubert.Met hongerrrrr.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Vroeger had ik zoveel krullen dat ze me Annie noemden, man wat werd ik dan boos. Ik wist niet wie Annie was maar het klonk niet echt stoer vond ik.
Half 2. En om 4 uur weer ophalen.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wist het!!!Ik wist het!!!Ik wist het!!!
Maar dan had ie gisteravond toch nog makkelijk mogen eten???quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Half 2. En om 4 uur weer ophalen.
En met zijn castratie-avontuur kan ik mijn Redcat reeks van Yoko's nestje mooi afsluiten.
heeftie ook gedaan toch? alleen niet ontbeten dacht ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dan had ie gisteravond toch nog makkelijk mogen eten???
Oooooooh ok.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heeftie ook gedaan toch? alleen niet ontbeten dacht ik
Zeker! En dat heeft hij ook gedaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dan had ie gisteravond toch nog makkelijk mogen eten???
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeker! En dat heeft hij ook gedaan.Extra grote portie zelfs.
Maar als je ontbijt gewend bent dan valt dit wat tegen.
Heeft hij vast van oompje afgekeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh ok.
Dat ie daar dan al zo baldadig van wordt, lekkere puber
aggggghhhhhquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil peuken halen maar niet door de sneeuwstorm.
Goede reden om te stoppen met roken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil peuken halen maar niet door de sneeuwstorm.
quote:Poes met vuurwerk gedood in Klazienaveen
KLAZIENAVEEN - Een poes is op oudejaarsdag in Klazienaveen door vuurwerk om het leven gekomen. Het dier werd die dag even na 17.00 uur aangetroffen bij de Praxis. Onverlaten hadden een vuurwerkprojectiel in het achterwerk van de poes gestopt en die is ontploft. De Dierenbescherming gaat proberen de daders te vinden.
Bah, moeten we het nog een keer lezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Stel smerige klootzakken. Dat jullie pijnlijke terminale langdurige ziekte krijgen
ik heb echt niks tegen roken hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wil je nu niet meer met mij slapen
Ik voorzie een Zwabberhaarmeet waar we ons massal met jouw haar gaan bemoeien om prachtig glanzende pijpekrullen te creeeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik heb daar dus echt geen verstand van he![]()
tips zijn altijd welkom, alleen ik ben geen wijf dus om nou iedere dag een uur bezig te zijn is ook weer zoiets
Oooooooooooohh, juuuuuuuuuuunk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb echt niks tegen roken hoor![]()
mag zelf soms voor het plezier soms wel eens een sigaartje of een jointje roken![]()
en heel soms een sigaretje, maar ik heb in geen jaren een pakje gekocht
Ja dat dus, en dan liep kleine senesta stampvoetend naar huis om zich bij mams te beklagenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Annie
![]()
Tomorrow! Tomorrow! I love ya, tomorrow!
You're only a daaaaaaaay..... aaaaaaawaaaaaaaayyyyyyyy!
dat is knapquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ook periodes met natuurlijk stijl haar gehad![]()
Of een beetje slag.
Maar meestal wel echt pijpekrullen
En zelfs daarna geen rust vinden en in het hiernamaals achtervolgd worden door de engste demonen die hetzelfde bij hen doen. Over and over and over, zonder einde.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Stel smerige klootzakken. Dat jullie pijnlijke terminale langdurige ziekte krijgen
sinds een paar maanden kan ik officieel zeggen dat het voor de adhd isquote:
oftewel, dat ze de politiek maar ingaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En zelfs daarna geen rust vinden en in het hiernamaals achtervolgd worden door de engste demonen die hetzelfde bij hen doen. Over and over and over, zonder einde.
Wij hadden hier gisteravond ook al een paar passende straffen bedacht. En dan niet via HALT.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En zelfs daarna geen rust vinden en in het hiernamaals achtervolgd worden door de engste demonen die hetzelfde bij hen doen. Over and over and over, zonder einde.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja dat dus, en dan liep kleine senesta stampvoetend naar huis om zich bij mams te beklagen![]()
[..]
dat is knap![]()
Ik heb altijd krullen gehad
[ afbeelding ]
Samara heeft wel wat slag in haar haar maar niet mijn krullen
Ik wilde altijd lang haarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk contrast
Oh, en om in F&F te blijven
[ afbeelding ]
Oooooooohh, wat hield je ons in spanning.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:34 schreef Pagan het volgende:
Nog niet bijgelezen, maar snel even een reactie. Gistermiddag hadden zich al twee mensen/stellen gemeld om Bullie een goed huis te bieden, wij staan nu derde op de "wachtlijst". Het lijkt er dus in ieder geval op dat Bullie een goed thuis krijgt.
[ afbeelding ]
Die van mij strekken ver voorbij dit levenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij hadden hier gisteravond ook al een paar passende straffen bedacht. En dan niet via HALT.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk contrast
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk contrast
[ afbeelding ]
oh mooi, hij mag in iedergeval met iemand meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:34 schreef Pagan het volgende:
Nog niet bijgelezen, maar snel even een reactie. Gistermiddag hadden zich al twee mensen/stellen gemeld om Bullie een goed huis te bieden, wij staan nu derde op de "wachtlijst". Het lijkt er dus in ieder geval op dat Bullie een goed thuis krijgt.
[ afbeelding ]
Ik had tot twee jaar bijna geen haar zei mijn moederquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik had überhaupt tot mn vierde of zo amper haar![]()
Maar tis goedgekomen hoor![]()
Ow ik zit me toch een partij te ergeren hier.
Omdat ik nog op uren van 3 mensen wacht van de hele maand december heb ik nu geen reet te doen maar moet ik vanavond wss wel overwerken
Fijn dat bullie al drie kansen heeft op een goed huis.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:34 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Nou niet als kindquote:
Ik heb echt altijd een dikke bos haar gehad. Toen ik ging puberen moest ik het alleen jammer genoeg verven, nu is het lang zo blond niet meerquote:
'91 dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]Da's allemaal heul nog nie lang geleden
Foto danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou niet als kind
Nu is het denk ik langer dan het ooit geweest is
Ik was echt zo een kale baby, iedereen noemde me Kojakquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had tot twee jaar bijna geen haar zei mijn moeder
Wat sta je er lekker bijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is die foto van een paar maanden na het communiefiasco
rooie neuzertquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb echt altijd een dikke bos haar gehad. Toen ik ging puberen moest ik het alleen jammer genoeg verven, nu is het lang zo blond niet meer
[..]
'91 dan?
[ afbeelding ]
Whehehehhehehe,.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik was echt zo een kale baby, iedereen noemde me Kojak
Toen al aan de drankquote:
Ik moe tlachenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Klopt, je hart breekt soms als je die verhalen ziet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oooooooohh, wat hield je ons in spanning.
Er zijn nog genoeg bulldingen in de asiels, zag ik..
MB, kinderfoto's graagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:40 schreef MissBliss het volgende:
Wat fijn dat die bulldog iig een huisje krijgt
En die poes met vuurwerkBah, bah, bah
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb echt altijd een dikke bos haar gehad. Toen ik ging puberen moest ik het alleen jammer genoeg verven, nu is het lang zo blond niet meer
[..]
'91 dan?
[ afbeelding ]
Whehehehhehehe,.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]Die oogies, he. Je hebt mooie ogen.
91....darn! ik studeerde toen aan de TeHaTex en was 20
Die heb ik niet onlinequote:
Ja, al meerdere malen gezien, gelezen en gerild.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:42 schreef Qwea het volgende:
kolas schreef op maandag 04 januari 2010 om 22:29
dit staat op een andere site ..
<knip>
Kleindochter van man heeft een enorme donkerbruine kuif op haar hoofdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:41 schreef Cat22 het volgende:
![]()
oh-oh, jij was echt kaal!![]()
![]()
De kinderen van mijn broer hadden bij de geboorte allemaal zo'n bos haar dat ze al met 4 maanden naar de kapper moesten.Alleen jammer dat ze dan ook een kale plek op hun achterhoofd kregen/krijgen doordat ze met hun hoofdje draaien.
Ik weet nog dat mn oma die foto's maakte, voor het duivenhok van opa, met haar honden ( zelfgefokte fox en geadopteerde herder ) , en dat ik dat helemaal niet leuk vond.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat sta je er lekker bijMeisje meisje
het was nog een jonkie?!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:42 schreef Qwea het volgende:
kolas schreef op maandag 04 januari 2010 om 22:29
dit staat op een andere site ..
In Klazienaveen is op oudejaarsdag een poes mishandeld met vuurwerk.
Rond vijf uur 's middags hoorde FOK! user cyberbull een gillende poes nabij een filiaal van een doe-het-zelfwinkel. Nadat ze polshoogte ging nemen trof ze de zwaargewonde poes aan. Ze was opgeblazen met knalvuurwerk. Kort na de vondst overleed de poes aan haar verwondingen.
Het is nog onbekend wie het baasje van deze jonge poes is of wie de daders zijn. De vinder gaat nog deze week samen met de Dierenambulance aangifte doen bij de politie.
Hey wat ik miste aan haar compenseerden mn hippy oudersquote:
Ik snap het niet, je hebt verder geen foto waar je met je vader opstaat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:46 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
Op de kermis met mijn vader, de enige foto van mij en nou ja een deel van mijn vader
Nee, zonde he?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je hebt verder geen foto waar je met je vader opstaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |