En zelfs daarna geen rust vinden en in het hiernamaals achtervolgd worden door de engste demonen die hetzelfde bij hen doen. Over and over and over, zonder einde.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Stel smerige klootzakken. Dat jullie pijnlijke terminale langdurige ziekte krijgen
sinds een paar maanden kan ik officieel zeggen dat het voor de adhd isquote:
oftewel, dat ze de politiek maar ingaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En zelfs daarna geen rust vinden en in het hiernamaals achtervolgd worden door de engste demonen die hetzelfde bij hen doen. Over and over and over, zonder einde.
Wij hadden hier gisteravond ook al een paar passende straffen bedacht. En dan niet via HALT.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En zelfs daarna geen rust vinden en in het hiernamaals achtervolgd worden door de engste demonen die hetzelfde bij hen doen. Over and over and over, zonder einde.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja dat dus, en dan liep kleine senesta stampvoetend naar huis om zich bij mams te beklagen![]()
[..]
dat is knap![]()
Ik heb altijd krullen gehad
[ afbeelding ]
Samara heeft wel wat slag in haar haar maar niet mijn krullen
Ik wilde altijd lang haarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk contrast
Oh, en om in F&F te blijven
[ afbeelding ]
Oooooooohh, wat hield je ons in spanning.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:34 schreef Pagan het volgende:
Nog niet bijgelezen, maar snel even een reactie. Gistermiddag hadden zich al twee mensen/stellen gemeld om Bullie een goed huis te bieden, wij staan nu derde op de "wachtlijst". Het lijkt er dus in ieder geval op dat Bullie een goed thuis krijgt.
[ afbeelding ]
Die van mij strekken ver voorbij dit levenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij hadden hier gisteravond ook al een paar passende straffen bedacht. En dan niet via HALT.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk contrast
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk contrast
[ afbeelding ]
oh mooi, hij mag in iedergeval met iemand meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:34 schreef Pagan het volgende:
Nog niet bijgelezen, maar snel even een reactie. Gistermiddag hadden zich al twee mensen/stellen gemeld om Bullie een goed huis te bieden, wij staan nu derde op de "wachtlijst". Het lijkt er dus in ieder geval op dat Bullie een goed thuis krijgt.
[ afbeelding ]
Ik had tot twee jaar bijna geen haar zei mijn moederquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik had überhaupt tot mn vierde of zo amper haar![]()
Maar tis goedgekomen hoor![]()
Ow ik zit me toch een partij te ergeren hier.
Omdat ik nog op uren van 3 mensen wacht van de hele maand december heb ik nu geen reet te doen maar moet ik vanavond wss wel overwerken
Fijn dat bullie al drie kansen heeft op een goed huis.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:34 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Nou niet als kindquote:
Ik heb echt altijd een dikke bos haar gehad. Toen ik ging puberen moest ik het alleen jammer genoeg verven, nu is het lang zo blond niet meerquote:
'91 dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]Da's allemaal heul nog nie lang geleden
Foto danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou niet als kind
Nu is het denk ik langer dan het ooit geweest is
Ik was echt zo een kale baby, iedereen noemde me Kojakquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had tot twee jaar bijna geen haar zei mijn moeder
Wat sta je er lekker bijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is die foto van een paar maanden na het communiefiasco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |