rooie neuzertquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb echt altijd een dikke bos haar gehad. Toen ik ging puberen moest ik het alleen jammer genoeg verven, nu is het lang zo blond niet meer
[..]
'91 dan?
[ afbeelding ]
Whehehehhehehe,.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik was echt zo een kale baby, iedereen noemde me Kojak
Toen al aan de drankquote:
Ik moe tlachenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Klopt, je hart breekt soms als je die verhalen ziet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oooooooohh, wat hield je ons in spanning.
Er zijn nog genoeg bulldingen in de asiels, zag ik..
MB, kinderfoto's graagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:40 schreef MissBliss het volgende:
Wat fijn dat die bulldog iig een huisje krijgt
En die poes met vuurwerkBah, bah, bah
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb echt altijd een dikke bos haar gehad. Toen ik ging puberen moest ik het alleen jammer genoeg verven, nu is het lang zo blond niet meer
[..]
'91 dan?
[ afbeelding ]
Whehehehhehehe,.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]Die oogies, he. Je hebt mooie ogen.
91....darn! ik studeerde toen aan de TeHaTex en was 20
Die heb ik niet onlinequote:
Ja, al meerdere malen gezien, gelezen en gerild.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:42 schreef Qwea het volgende:
kolas schreef op maandag 04 januari 2010 om 22:29
dit staat op een andere site ..
<knip>
Kleindochter van man heeft een enorme donkerbruine kuif op haar hoofdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:41 schreef Cat22 het volgende:
![]()
oh-oh, jij was echt kaal!![]()
![]()
De kinderen van mijn broer hadden bij de geboorte allemaal zo'n bos haar dat ze al met 4 maanden naar de kapper moesten.Alleen jammer dat ze dan ook een kale plek op hun achterhoofd kregen/krijgen doordat ze met hun hoofdje draaien.
Ik weet nog dat mn oma die foto's maakte, voor het duivenhok van opa, met haar honden ( zelfgefokte fox en geadopteerde herder ) , en dat ik dat helemaal niet leuk vond.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat sta je er lekker bijMeisje meisje
het was nog een jonkie?!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:42 schreef Qwea het volgende:
kolas schreef op maandag 04 januari 2010 om 22:29
dit staat op een andere site ..
In Klazienaveen is op oudejaarsdag een poes mishandeld met vuurwerk.
Rond vijf uur 's middags hoorde FOK! user cyberbull een gillende poes nabij een filiaal van een doe-het-zelfwinkel. Nadat ze polshoogte ging nemen trof ze de zwaargewonde poes aan. Ze was opgeblazen met knalvuurwerk. Kort na de vondst overleed de poes aan haar verwondingen.
Het is nog onbekend wie het baasje van deze jonge poes is of wie de daders zijn. De vinder gaat nog deze week samen met de Dierenambulance aangifte doen bij de politie.
Hey wat ik miste aan haar compenseerden mn hippy oudersquote:
Ik snap het niet, je hebt verder geen foto waar je met je vader opstaat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:46 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
Op de kermis met mijn vader, de enige foto van mij en nou ja een deel van mijn vader
Nee, zonde he?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je hebt verder geen foto waar je met je vader opstaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |