Zover was ik net nog niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik denk alleen nog aanfluitlollies
.
HAD JE NIET BETER EEN STOEPTEGEL UIT DE GROND KUNNEN HALEN, DIE EIEREN KOSTEN VERDOMME GELD!!!!???quote:Op maandag 4 januari 2010 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt.
"HEB JE GODVERDOMME AL MN EIEREN KAPOT STAAN SMIJTEN OP ZONDAG KUTKIND, HOE KOM IK NU AAN NIEUWE EIEREN, DENK TOCH ES NAAAAAA".
Zoiets zei ze.
Maar dan plat Mestreechs.
Ik zweer het
nu nog de engemenerenmetmutsenspray eropquote:Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef F_PT het volgende:
nou hij vond het niet echt leuk maar het is gelukt hoor met de antivlooienspray
![]()
[ afbeelding ]
Hihihihiquote:Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef F_PT het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HAD JE NIET BETER EEN STOEPTEGEL UIT DE GROND KUNNEN HALEN, DIE EIEREN KOSTEN VERDOMME GELD!!!!???
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja idd!
Ik zag laatst op zondagochtend jochies van een jaar of 5 met zakken chips buiten rondlopen, om een uur of 10.
Liggen die ouders dan nog in hun nest of wat?
En ik heb es een ventje dat ik goed kende aan zn oor uit het gebouw hier bij zn moeder afgeleverd omdat ie eieren vanuit de 5e verdieping op mijn honden aan het gooien was ( gooide mis, maar hij had dr schade mee kunnen aanrichten van zo hoog, en hij was mss 6 jaar of zo ).
Werd zn moeder boos.
Over de eieren.
Ja nee zo slim is die mama niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HAD JE NIET BETER EEN STOEPTEGEL UIT DE GROND KUNNEN HALEN, DIE EIEREN KOSTEN VERDOMME GELD!!!!???
Het idee was dat je het gezichtje van de poes beschermde.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef F_PT het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ooooohquote:Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef F_PT het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ze waren wel lekker hequote:Op maandag 4 januari 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust Bekkie!
Fluitlollies bestaan niet meer geloof ik...
LOL!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu nog de engemenerenmetmutsenspray erop
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust Bekkie!
ik heb ooit ziets op tv gezien, een kind van 2 of 3 ofzo, dat 40 kilo was, dat was echt zo'n vetbalquote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar serieus he, de zoon van die stinkcollega van me, die heeft een vriendin, die een kind heeft ( ze was zwanger toen ze hem leerde kennen dus dat kind is niet van hem ).
En zij past daar wel es op.
En dan vertelt ze heel trots dat ie al danoontjes en appelmoes eet zo goed, en hij drinkt ook appelsap en zo.
Kind is 1,5 maand jonger dan die van mn zusje en dies nog geen 6 maanden.
Die van mn zusje hangt alleen nog maar aan de tiet, das mss t andere uiterste, maar dit is echt zo een kind dat straks als ie een jaar is al chips en lollies vreet hoor![]()
Hij had ook al een slagroomsoesje op!
En met kerst had ie ook alles geproefd.
Jaaaa maar je hebt kattenkwaad en je hebt kutstreken he.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef senesta het volgende:
[..]
oooh wat erg!
Ik zal ook niet beweren dat die van mij engeltjes zijn hoor, die halen ook gerust wel wat uit maar voor half 10/10 uur komen ze hier de deur niet uit, en we ontbijten samen en zeker geen chips![]()
Oh en met eieren gooien is elk jaar wel een goed voornemen van Joey maar hij verslaapt zich elk jaar voor luilakken hier![]()
Of dan van die ouders die alles van andere kinderen zien maar in de overtuiging leven dat die van hen nooit iets doen![]()
Joey stond volgens mij deze of vorige zomer hier aan de deur met een vlinder in zijn handen, hij had hem afgepakt van buurjongetjes die zijn vleugeltjes stuk gemaakt hadden, met tranen in zijn ogen vroeg hij of de vlinder misschien op een plant bij ons in de tuin mocht. Hij was zwaar verontwaardigd omdat de buurjongen het beestje zo toegetakeld had dus ik raadde hem aan om het jongetje en zijn vader (die op dat moment ook buiten was) te vertellen dat hij het zo erg vond.
Maar toen hij beiden aansprak werd hij door de vader weg gestuurd omdat zijn zoontje werd opgevoed met het verhaal van god en dergelijke dingen nooit zou doen. Die zelfde avond stond die buurman boos voor de deur omdat Joey tegen het jochie had gezegd: "Weet je wel dat het hartstikke zielig is om die vlinder zijn vleugels kapot te maken, hoe zou je het vinden als ik de poten van hond af zou pakken?"
Van de zomer stond die zelfde man hier voor de deur omdat Samara op zijn auto had geslagen, ik snapte er niets van maar riep Samara binnen voor mijn andere-mensen-spullen preek en ze moest binnen blijven. Na een half uurtje stond er een buurmeisje voor de deur want die had medelijden met Samara.
Wat was er nou gebeurd.....Ze hadden met z'n drieen bij de auto gestaan van de buurman en het zoontje had gezegd dat er iemand in de kofferbak zat, samara en buurmeisje geloofden het niet waarop het jochie zei: "Echt waar! Klop maar eens". Samara klopt en het buurjochie begint acuut om zijn vader te brullen.
Het buurmeisje wilde op mijn verzoek het verhaal ook wel aan de buurman vertellen waarop het jochie naar binnen verdween en er weken geen woorden maar alleen vuile blikken mijn kant op kwamen
Hou op...schei uitquote:Op maandag 4 januari 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Oh Senes, dan moet je toch ook af en toe even enorm tot tien tellen denk ik
er zijn vast nog wel lieve meneren in regenjassen / zwemleraren die kleine kinderen een fluitlollie geven hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust Bekkie!
Ik kan niet eens meer een plaatje vinden ervan op googlequote:Op maandag 4 januari 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust Bekkie!
Ik zei dus iets van jeetje, krijgt ie dat al allemaal, Bodi hangt alleen nog maar aan de tet.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ooit ziets op tv gezien, een kind van 2 of 3 ofzo, dat 40 kilo was, dat was echt zo'n vetbal
en die moeder " I'M NOT GONNA DENY MY KID A HAMBURGER, IF HE WANTS A HAMBURGER!!!!"
en het was ook nog zo;n stereotype dikke negerin, die met haar hoofd schudde en met haar vingers knipte
Omgquote:Op maandag 4 januari 2010 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ooit ziets op tv gezien, een kind van 2 of 3 ofzo, dat 40 kilo was, dat was echt zo'n vetbal
en die moeder " I'M NOT GONNA DENY MY KID A HAMBURGER, IF HE WANTS A HAMBURGER!!!!"
en het was ook nog zo;n stereotype dikke negerin, die met haar hoofd schudde en met haar vingers knipte
Oh jaaaaaaa, klopt, dr zat een liedje bijquote:Op maandag 4 januari 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan niet eens meer een plaatje vinden ervan op google
er zat ook altijd een liedje bij... en op het stokje stonden de noten
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zijn vast nog wel lieve meneren in regenjassen / zwemleraren die kleine kinderen een fluitlollie geven hoor
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Vorig topic was voor de verbittering, nu zijn we liefen nostalgisch.
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zei dus iets van jeetje, krijgt ie dat al allemaal, Bodi hangt alleen nog maar aan de tet.
Vonden ze mn zusje een geitenwollensok.
![]()
Maar ik vind het juist echt schattig dat ik de nichtjes blij kan maken met een stukje zelfgebakken cake of zo.
Of een rijstwafeltje of rozijntjes.
Die krijgen ook geen chips en chocolade en snoep en zo thuis.
Dat krijgen ze al genoeg op school en bij vriendjes
Wat fijn!!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:06 schreef Enfermera het volgende:
Trouwens, voor de geinteresseerden: sinds een paar dagen, week ongeveer, gaat het een stuk beter met mn schouderBlijkbaar helpt de shockwave (=doorbloeding stimuleren). Duh
Magoed, ben ik wel blij om. Hopen dat het zo blijft gaan!
Ik ben blij voor jequote:Op maandag 4 januari 2010 22:06 schreef Enfermera het volgende:
Trouwens, voor de geinteresseerden: sinds een paar dagen, week ongeveer, gaat het een stuk beter met mn schouderBlijkbaar helpt de shockwave (=doorbloeding stimuleren). Duh
Vandaar dat het overal spekglad was vanmorgenquote:
Me too Enfermera!quote:
Naja, t zijn geen eens geitenwollensokken kinderen.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]vind die geitewollensok kinderen veel leuker.
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:06 schreef Enfermera het volgende:
Nee!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Hou op...schei uit![]()
Maar die man denkt serieus dat ik een heks ben![]()
Hij heeft hier al eens een cdtje door de brievenbus geduwd over wat hekserij en wicca met kinderen zou doen![]()
quote:
Volgens mij hebben ze het in Bleiswijk nooit gehadquote:
Nou soms vind ik hem ook wel eng hoor, het is echt een rare man soms. Hij heeft mij wel eens buiten zien zitten met een astrologieboek op schoot en ik was natuurlijk altijd druk bezig met het zaaien van tropische plantjes dus hij heeft zijn conclusies getrokken.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!
En je doet er niets aan he, aan dat soort types
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ach fak, mn sushi, zal ik maar es gaan doen he
die relitypes zijn het ergste jaquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!
En je doet er niets aan he, aan dat soort types
valess is inderdaad goorquote:Op maandag 4 januari 2010 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil nog even melden dat Valess niet te eten is.Vivera
.
Dat is nix, hier denken ze dat ik de boze stiefmoeder uit assepoester benquote:Op maandag 4 januari 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Hou op...schei uit![]()
Maar die man denkt serieus dat ik een heks ben![]()
Hij heeft hier al eens een cdtje door de brievenbus geduwd over wat hekserij en wicca met kinderen zou doen
Oh gut, hij zag je bananenplant en is nog net niet aan zijn brandstapel begonnen?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou soms vind ik hem ook wel eng hoor, het is echt een rare man soms. Hij heeft mij wel eens buiten zien zitten met een astrologieboek op schoot en ik was natuurlijk altijd druk bezig met het zaaien van tropische plantjes dus hij heeft zijn conclusies getrokken.
Extreem gelovig, Ik ben verdoemd en mijn kinderen dus ook.
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat fijn!!!!!![]()
@ senesta; wat een loser-buren!!!! je arme kinders...
quote:
Thanks allemaal!!!quote:
mmmm ik ken kinderen van extreem gelovige ouders en die zijn niet echt goed terecht gekomen...quote:Op maandag 4 januari 2010 22:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou soms vind ik hem ook wel eng hoor, het is echt een rare man soms. Hij heeft mij wel eens buiten zien zitten met een astrologieboek op schoot en ik was natuurlijk altijd druk bezig met het zaaien van tropische plantjes dus hij heeft zijn conclusies getrokken.
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:14 schreef senesta het volgende:
[..]
tegels met eenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Die tegels van vroeger he, die maken ze tegenwoordig niet meer.![]()
*klein zuchtje*
Ammenooitnie dat ik mee ga naar DTH dus héquote:Op maandag 4 januari 2010 22:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is nix, hier denken ze dat ik de boze stiefmoeder uit assepoester ben(En dat is ook zo WHAHAHAHAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
die hebben wij hier in de buurt nog!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tegels met eenknikkerputje
tegenwoordig zie je nog net geen stoeptegels met een oplader voor je PSP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Heb jij een neppert?quote:
Ik zie zijn vrouw regelmatig met haar handen om haar hoofd de deur uit rennen om bij de buren te schuilen, want omdat hij van zijn gezin houd mag hij zijn vrouw tuchtigen.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]haat of medelijden krijg je dan van ze
![]()
Och ja net als onze ex-buuf heel vroompjes naar de kerk op zondag maar ondertussen wel 5 vriendjes per 2 jr verslijten en ze vanaf dag 1 laten slapen en op d'r kids passen (dat vond ik het ergste).
hoelang? valt toch best mee?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:18 schreef hecoson het volgende:
ging net even kijken voor een reisje spanje 2 personen in juli schrok me rot van de prijzen
soms durven ze 700 euro te vragen .
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ammenooitnie dat ik mee ga naar DTH dus héeng mens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ach, zolang ik voor een tientje op en neer vlieg naar Londen waar ik bij een vriendin logeer krijg je mij niet snel jaloers.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:23 schreef Enfermera het volgende:
SpanjeDe opa van mn man heeft daar een huisje, ongeveer 100 km onder Valencia. En omdat mijn vriend gratis in Europa rijdt met zijn lease auto kunnen we daar zowat gratis, of iig heel goedkoop, heen
![]()
![]()
Sorry als ik jullie jaloers maak![]()
Alles behalve het Playboy Channel.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:24 schreef tombolafan het volgende:
stel nou dat je konijn de kabel van de tv doorknaagt he...
dan zijn toch ALLE zenders weg?![]()
*jaloers*quote:
barcelonaquote:Op maandag 4 januari 2010 22:23 schreef Enfermera het volgende:
SpanjeDe opa van mn man heeft daar een huisje, ongeveer 100 km onder Valencia. En omdat mijn vriend gratis in Europa rijdt met zijn lease auto kunnen we daar zowat gratis, of iig heel goedkoop, heen
![]()
![]()
Sorry als ik jullie jaloers maak![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zie zijn vrouw regelmatig met haar handen om haar hoofd de deur uit rennen om bij de buren te schuilen, want omdat hij van zijn gezin houd mag hij zijn vrouw tuchtigen.
Maar ondertussen mag mijn zoontje niet met waterpistooltjes spelen omdat hij wil dat zijn kind in een geweldloze wereld opgroeit.
Parc Guell.quote:
Op de FP bedoel je?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:25 schreef senesta het volgende:
Ik denk zijn er nou alweer onderzoeken naar dat gedoe in Cullenborg, maar de artikelen worden niet meer vernieuwd als je op het nieuwslinkje in de header klikt.
Ik bracht vanavond mijn zusje naar het ziekenhuis en toen schrok ik ook toen ik me ineens realiseerde hoe glad het was. Ik was vlakbij julliequote:
Kiek ze dan toch!quote:
ik hou van de mensquote:Op maandag 4 januari 2010 22:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zie zijn vrouw regelmatig met haar handen om haar hoofd de deur uit rennen om bij de buren te schuilen, want omdat hij van zijn gezin houd mag hij zijn vrouw tuchtigen.
Maar ondertussen mag mijn zoontje niet met waterpistooltjes spelen omdat hij wil dat zijn kind in een geweldloze wereld opgroeit.
In de header hier op het forum staan die linkjes naar de Frontpage, games, sport en dergelijke, als je je muis daarover liet gaan kreeg je altijd de laatste artikelen te zien. Dat werkt niet meer zie ik sinds de nieuwe sitesquote:
quote:
Zelfs in mijn vruugah was de wereld nog mooi. Wat nou computers, chips en lolly's.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kiek ze dan toch!![]()
Wat een scheet!
En de kinderen zijn ook best lief.
Hier ook!!!!!quote:
Dat moet je dan vast ergens instellen, want ik heb er vaak zat op geklikt en ook overheen geschoven, maar ik heb die laatste artikelen nog nooit gezienquote:Op maandag 4 januari 2010 22:30 schreef senesta het volgende:
[..]
In de header hier op het forum staan die linkjes naar de Frontpage, games, sport en dergelijke, als je je muis daarover liet gaan kreeg je altijd de laatste artikelen te zien. Dat werkt niet meer zie ik sinds de nieuwe sites
Nou, dan wil je dus nou helemaal niet gaan rijden. Jezus. De stoep, de weg, ALLES is spiegelgladquote:Op maandag 4 januari 2010 22:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik bracht vanavond mijn zusje naar het ziekenhuis en toen schrok ik ook toen ik me ineens realiseerde hoe glad het was. Ik was vlakbij jullie![]()
Vooral op dat weggetje langs de begraafplaats richting huisduinen, echt eng!
bij ons lag het er nog wel eens aan of we een vriendinnetje mee hadden op woensdag...quote:Op maandag 4 januari 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zelfs in mijn vruugah was de wereld nog mooi. Wat nou computers, chips en lolly's.
En trouwens Greys, luxe hoor, chips op zaterdag én woensdag. Hier ook alleen een schaaltje in het weekend, en na school één snoepje.
heerlijk he, pedozooltjesquote:Op maandag 4 januari 2010 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Owja... Nog even dit...
(ik heb niet teruggelezen, want ik heb niet teruggelezen)
Heb ik dus al sinds augustus een pijnlijke voet. Varierend van 'he, ik voel iets' tot 'ik ga straks kotsen, want dit doet zo'n pijn'. Ik dus vandaag zooltjes gehaald bij de pedodame. Eentje gekregen met werkelijk een bult van heb ik jou daarDaarop lopen deed vandaag meer pijn dan de voet in maanden heeft gedaan
Trek ik dus zojuist mijn schoenen uit... Wat denk je? Een pijnloze voet
Dat heb ik dus in 5 maanden niet meer gevoeld.
Zo, nou jullie weer
Zooltjes kunnen heel erg veel doen hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Owja... Nog even dit...
Heb ik dus al sinds augustus een pijnlijke voet. Varierend van 'he, ik voel iets' tot 'ik ga straks kotsen, want dit doet zo'n pijn'. Ik dus vandaag zooltjes gehaald bij de pedodame. Eentje gekregen met werkelijk een bult van heb ik jou daarDaarop lopen deed vandaag meer pijn dan de voet in maanden heeft gedaan
Zo, nou jullie weer
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Owja... Nog even dit...
Zo, nou jullie weer
Ow, kut...quote:
Owja... Nog even dit...
Zo, nou jullie weer
Ja mijn zusje wel maar met haar babytje niet. Het meisje bleef spugen en blijkt nu een blokkade te hebben tussen haar maag en haar darmen. Ze gaat waarschijnlijk morgen naar het VU waar ze heel waarschijnlijk geopereerd moet gaan worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan wil je dus nou helemaal niet gaan rijden. Jezus. De stoep, de weg, ALLES is spiegelglad
Alles goed met je zusje?
ElisaB heet ik. ElisaBquote:Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
doorzetten Cat, dat lopen blijft even pijnlijk maar bij gewenning straks pijnloze voetjes.
En het is goed voor je rug enz.
Zegt degene die het niet volhield![]()
Jezusquote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja mijn zusje wel maar met haar babytje niet. Het meisje bleef spugen en blijkt nu een blokkade te hebben tussen haar maag en haar darmen. Ze gaat waarschijnlijk morgen naar het VU waar ze heel waarschijnlijk geopereerd moet gaan worden.
Owja... Nog even dit...
quote:Heb ik dus al sinds augustus een pijnlijke voet. Varierend van 'he, ik voel iets' tot 'ik ga straks kotsen, want dit doet zo'n pijn'. Ik dus vandaag zooltjes gehaald bij de pedodame. Eentje gekregen met werkelijk een bult van heb ik jou daarDaarop lopen deed vandaag meer pijn dan de voet in maanden heeft gedaan
Zo, nou jullie weer
nog een mooie fluitlollie meegekregen?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, kut...De pododame
Iik zweer je dat er ook pedodame in mijn agenda staat
Tutquote:
Bwahahahaquote:Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, kut...De pododame
is puur wennen, deed bij mij in het begin ook pijn, je voet heeft heel lang een verkeerde vorm gehad, en is niet gewend om "goed" te staanquote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
![]()
Dan ontspant die zenuw zodra De Bult weer onder je voet vandaan is dus waarschijnlijk.
Maar goed, als het lopen met De Bult dan zo pijnlijk is, is het weer kiezen tussen twee kwaden.
Of moet je voet er aan wennen denk je?
Er was geen plek....quote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
JezusMorgen pas? Heeft dat geen spoed dan?
Whoehoehoeeeeeeeeeeequote:Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, kut...De pododame
Jeetjequote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja mijn zusje wel maar met haar babytje niet. Het meisje bleef spugen en blijkt nu een blokkade te hebben tussen haar maag en haar darmen. Ze gaat waarschijnlijk morgen naar het VU waar ze heel waarschijnlijk geopereerd moet gaan worden.
heb je voor ons ook gemaakt?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah Senes, sterkte met je nichtje !
Sushi is klaar, ik word dr steeds beter in in dat sushi rollen![]()
Als ik nou nog es een rolmatje koop worden ze vast nog mooier
Kon van alles zijn volgens de pOdodame. Een bakfoutje, verkeerde houding, overbelasting, bla, blaquote:Op maandag 4 januari 2010 22:35 schreef senesta het volgende:
Zooltjes kunnen heel erg veel doen hoor
Mijn nichtje heeft er ook heel erg veel baat bij gehad.
Hoe kwam je aan de pijn denk je? Verkeerde schoenen of zo?
Mooie achtertuin heb je.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
![]()
heb hier zo'n miniatuurhageds![]()
jaja, het is een draak, maar ik vind het net een hagedis
[ afbeelding ]
Owja... Nog even dit...
Zo, nou jullie weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Er was geen plek....
Ik hoop dat ze haar snel kunnen helpen want het is zo enorm zielig.
Lik zweer je?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, kut...De pododame
Slaap lekker Nonneponquote:
Ja, wel oke. Was wel te doen hoor. NIet echt veel gedaan nog.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Qwea kuthoerrrr popje, hoe was je stage?
Doe es vertellen?
En hebben jullie al een hotel geboekt?
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooie achtertuin heb je.![]()
Ik vind zijn huizen ook zo mooi. Heerlijk organisch.
[..]
spuit 22!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ze - de pOdodame - zei dus dat dat zou wennen. De meeste mensen voelen het na twee tot 4 dagen niet meer. Officieel staat er een gewenningsperiode van 2 weken voor. En over een paar weken moet het over zijn en kan ik weer zonder zooltjesquote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Dan ontspant die zenuw zodra De Bult weer onder je voet vandaan is dus waarschijnlijk.
Maar goed, als het lopen met De Bult dan zo pijnlijk is, is het weer kiezen tussen twee kwaden.
Of moet je voet er aan wennen denk je?
Ja.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]Geen plek?
Als het spoed is zal het wel moeten toch? Ze zeggen toch ook niet tegen iemand met een acuut hartstilstand "geen plek"
Is ze nu nog in het gemini?
Ja of je gaat lekker zonder hem toch?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, wel oke. Was wel te doen hoor. NIet echt veel gedaan nog.
En nee, nog geen hotel, want meneer wil eigenlijk toch niet. Ik zweer het je, die lul wil nooit wat. Ik ga mooi door drammen
Ik probeer vol te houden Ml-etje.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
doorzetten Cat, dat lopen blijft even pijnlijk maar bij gewenning straks pijnloze voetjes.
En het is goed voor je rug enz.
Zegt degene die het niet volhield![]()
Wel goed te opereren vaak en ook afdoende maar het blijft zielig zo'n klein mensje. Ik hoop voor jullie dat er snel plek isquote:Op maandag 4 januari 2010 22:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Er was geen plek....
Ik hoop dat ze haar snel kunnen helpen want het is zo enorm zielig.
Jezus wat sneuquote:Op maandag 4 januari 2010 22:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja.
Ze krijgt geen voeding meer maar alles via een infuus, ze krijgt extra zout en glucose via een infuus omdat ze door het spugen zoveel is kwijt geraakt.
Maar ze is dus steeds ontroostbaar.
Hmm dat lijkt heel erg op wat Robin heeft gehad. Doet ze ook gal spugen?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou dat zei hij dus ook al. Met 2 vrienden die ook gaan.... maar ik weet niet of ik dat wel tof zou vindenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja of je gaat lekker zonder hem toch?
Acherrum... zo'n klein ding en dan zo ziek.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja.
Ze krijgt geen voeding meer maar alles via een infuus, ze krijgt extra zout en glucose via een infuus omdat ze door het spugen zoveel is kwijt geraakt.
Maar ze is dus steeds ontroostbaar.
Dus als jij zaterdag enigszins waggelend over dat DTH terrein hopt, komt dat door De Bult?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze - de pOdodame - zei dus dat dat zou wennen. De meeste mensen voelen het na twee tot 4 dagen niet meer. Officieel staat er een gewenningsperiode van 2 weken voor. En over een paar weken moet het over zijn en kan ik weer zonder zooltjes
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bwoeoehoeoeo
Het gaat zó ontzettend niet goed met me![]()
![]()
Heb je geen vriendin of zo die mee wil?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou dat zei hij dus ook al. Met 2 vrienden die ook gaan.... maar ik weet niet of ik dat wel tof zou vinden
OMFGquote:Op maandag 4 januari 2010 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik probeer vol te houden Ml-etje.
Maar dan zegt die pedodame dat ik voorover moet buigen en opeens doet het dan zo'n pijn.
Gezellig aan de borrel geweest, ElisaB?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bwoeoehoeoeo
![]()
Graagquote:Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
Dus als jij zaterdag enigszins waggelend over dat DTH terrein hopt, komt dat door De Bult?
Dan zullen we er rekening mee houden
En dat wordt nieuwe schoenen kopenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als jij zaterdag enigszins waggelend over dat DTH terrein hopt, komt dat door De Bult?
Nope. Maar een andere vriendin, die gaat wel... met een vriendin van haarquote:Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je geen vriendin of zo die mee wil?
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bwoeoehoeoeo
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
my hump, my hump my hump my hump, my lovely lady lumbs, check it outquote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG
Ik zweer jullie... Zaterdag moeten jullie mijn bult eens voelen
Beloofd?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG
OMGquote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG
Niet eensquote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef senesta het volgende:
Gezellig aan de borrel geweest, ElisaB?
Weet je zeker dat de pijn minder is door het zooltje?
Lekker.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef senesta het volgende:
En bedankt voor de sterktesHet komt vast goed met de kleine meid, het is nu gewoon even hartstikke zielig allemaal.
Ik heb er gisteren trouwens nog een nichtje bij gekregen
En weer een reden waarom je moet komen.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
my hump, my hump my hump my hump, my lovely lady lumbs, check it out
Je onbedaarlijke gelach is schattigquote:
Likeur 43. Of ook wel grand t teres ofzo genoemd?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Hoewel ik wel een hele grote fles 43 heb gekregen van Morrizzzz vandaag
ff serieus...
Wat sneu van je nichtje. Ik kan zó slecht tegen die kleine hummels waar iets mee is
Is het ook, je staat zo machteloos he?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Hoewel ik wel een hele grote fles 43 heb gekregen van Morrizzzz vandaag
ff serieus...
Wat sneu van je nichtje. Ik kan zó slecht tegen die kleine hummels waar iets mee is
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef senesta het volgende:
En bedankt voor de sterktesHet komt vast goed met de kleine meid, het is nu gewoon even hartstikke zielig allemaal.
Oohh, gefeliciteerd.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef senesta het volgende:
Nog eentje?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef senesta het volgende:
Het is inderdaad wel heel erg sneu als zo'n kleintje ontroostbaar isquote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef senesta het volgende:
Ik wil ook een nichtje erbijquote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef senesta het volgende:
quote:
Cuarenta y Tres / Quarante Tres mogen allebei geloof ikquote:Op maandag 4 januari 2010 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Likeur 43. Of ook wel grand t teres ofzo genoemd?
Die is lekker.... als je een heeeeeel klein bodempje er van neemt. En dan nippen. Meer dan dat moet je niet hebben er van IMHO
Yupsquote:Op maandag 4 januari 2010 22:48 schreef Qwea het volgende:
Likeur 43. Of ook wel grand t teres ofzo genoemd?
Die is lekker.... als je een heeeeeel klein bodempje er van neemt. En dan nippen. Meer dan dat moet je niet hebben er van IMHO
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/365293
Nee. En je denkt dat zij denken dat je ze niet wilt redden en dat ze daarom extra verdrietig zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 22:48 schreef senesta het volgende:
Is het ook, je staat zo machteloos he?
je kunt ze niet geruststellen of zo.
Te ergquote:Op maandag 4 januari 2010 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ja walgelijk he?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, dat meisje doet het prima heb ik begrepenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog eentje?En die doet het goed? Gefeliciteerd!
Met beiden trouwens.
![]()
Hoe oud is je zieke nichtje eigk?
Of ik nu wil of niet móet ik daar aan denken. Altijd.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja walgelijk he?![]()
Als ik denk aan wat dat beest heeft meegemaakt in zijn laatste half uur dan kan ik wel janken.
Hebben ze het ook over een malrotatie gehad? De klachten komen namelijk helemaal overeen met de klachten die Robin na z'n geboorte had. Het enige verschil is dat Robin maar een week thuis is geweest na z'n geboorte. Daarna heeft 'ie 6 weken in het ziekenhuis gelegenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat meisje doet het prima heb ik begrepen
Kirsten is 12 november geboren maar ze heeft steeds gespuugd en steeds dat ze geen ontlasting kreeg. Maar eerst dachten ze dat ze gewoon een slecht sluitend maagklepje had, dat hebben wel meer kinderen.
Ze heeft een poosje een laxeermiddel gehad maar dat werkte ook niet. Ze liep nachten op met een huilend kind. En van de week vond ze bloed in de luier van het kindje. Toen belde ze de kinderarts waar ze onder liep al vanaf de geboorte en de assistente zei dat ze eerst maar langs de huisarts moest om het te bewijzen![]()
Toen is mijn zusje hartstikke boos geworden, heeft een hele periode met de kinderarts aan de telefoon gezeten en hoewel de kinderarts haar onbeschoft vond hebben ze kirsten toch opgenomen toen. Maar nu kwam dit dus uit de onderzoeken.
hoe laat ga jij naar bed vnaaf?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of ik nu wil of niet móet ik daar aan denken. Altijd.![]()
![]()
![]()
Je bent echt niet normaal als je zoiets over je hart kunt verkrijgen. Dan spoor je echt niet.
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
knalvuurwerk, molensteen, ijsselmeer
Wtf, wat een idioot.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Kirsten is 12 november geboren maar ze heeft steeds gespuugd en steeds dat ze geen ontlasting kreeg. Maar eerst dachten ze dat ze gewoon een slecht sluitend maagklepje had, dat hebben wel meer kinderen.
Ze heeft een poosje een laxeermiddel gehad maar dat werkte ook niet. Ze liep nachten op met een huilend kind. En van de week vond ze bloed in de luier van het kindje. Toen belde ze de kinderarts waar ze onder liep al vanaf de geboorte en de assistente zei dat ze eerst maar langs de huisarts moest om het te bewijzen![]()
Toen is mijn zusje hartstikke boos geworden, heeft een hele periode met de kinderarts aan de telefoon gezeten en hoewel de kinderarts haar onbeschoft vond hebben ze kirsten toch opgenomen toen. Maar nu kwam dit dus uit de onderzoeken.
Ik moet zo nog even eten en dan vertrek ik.quote:
Omdat hij humorloze humor heeft, denk ik.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Zeg, staan er foto's in mijn fobo waar ik geen weet van heb of die onzichtbaar voor mezelf zijn?
WHY noemt Triggershot me in mijn fobo 'een volle negerin'?
Fijn dat je jongste nichtje het goed doet.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Goddome zeg, tegen een negenjarigequote:In de New Yorkse wijk Harlem is een ruzie over een computerspelletje zaterdag gruwelijk uit de hand gelopen. De negenjarige Anthony Maldonado uit de Amerikaanse staat New Jersey is daarbij doodgestoken door de 25-jarige Alejandro Morales. De man zit momenteel vast voor moord en illegaal wapenbezit.
Het jongetje was op bezoek in het appartement van zijn oom en speelden samen met Morales en zijn twee broers, die het appartement medehuren, een spelletje Tony Hawk op de playstation, die het jongetje voor Kerst had gekregen. Een half uur nadat de broers van Morales de deur uitgingen om wat te eten te halen liep het mis.
Het jongetje en de man kregen woorden over het spelletje. Het kwam tot een worsteling waarbij Morales een mes tevoorschijn trok en Anthony in zijn borst stak. De jongen strompelde naar de slaapkamer van zijn oom, die de hulpdiensten inschakelde. Anthony werd naar het ziekenhuis gebracht, maar bezweek binnen een uur na aankomst aan zijn verwondingen.
Ja echt he... dit is echt, en dat maakt het zooo erg, ik kan daar echt niet tegen...quote:Op maandag 4 januari 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Walgelijk volk.
Ik kan er zo slecht tegen dat weerloze dieren mishandeld worden. Ik kan alle films met droge ogen kijken, maar als er een dier mishandeld wordt of afscheid moet nemen van het baasje, dan worden mijn oogjes waterig.
En ik denk dat ik hier niet de enige ben.
wat goed dat je zusje boos is geworden zeg!!! Wat een kneuzen-dokter!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee daar hebben ze het niet over gehad. Ik hoorde iets over een vlies wat mogelijk de blokkade veroorzaakt maar het is allemaal speculatie. Ze konden op de slikfoto's heel duidelijk zien dat er een blokkade was maar niet precies wat. Ze zou in het VU nog aanvullende onderzoeken krijgen.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hebben ze het ook over een malrotatie gehad? De klachten komen namelijk helemaal overeen met de klachten die Robin na z'n geboorte had. Het enige verschil is dat Robin maar een week thuis is geweest na z'n geboorte. Daarna heeft 'ie 6 weken in het ziekenhuis gelegen
Wat vreselijk er had weer veel leed voorkomen kunnen worden, jeetjequote:Op maandag 4 januari 2010 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Triggershotquote:Op maandag 4 januari 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Zeg, staan er foto's in mijn fobo waar ik geen weet van heb of die onzichtbaar voor mezelf zijn?
OH MIJN FUCKING GOD WAT EEN DEBIELquote:Op maandag 4 januari 2010 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goddome zeg, tegen een negenjarigeEn dan nog een mes nodig hebben ook. Wat een friggin held.
wat!!!! ben jij blank!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Ja hij is vast schattig, maar ik snap de negerinnengrap niet ben ik bangquote:
dat mr T haar gaat jegewoon nog goed staan ookquote:Op maandag 4 januari 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goddome zeg, tegen een negenjarigeEn dan nog een mes nodig hebben ook. Wat een friggin held.
Om een spel ook nog, om het even af te makenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
OH MIJN FUCKING GOD WAT EEN DEBIEL![]()
ik blijf het maar zeggen, we zijn verdoemd als soort
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hij is vast schattig, maar ik snap de negerinnengrap niet ben ik bang
Of is het een kwestie van 'meisjes plagen, zoentjes vragen'?
Gewoon zeggen dat zijn blonde coup ook schattig isquote:Op maandag 4 januari 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hij is vast schattig, maar ik snap de negerinnengrap niet ben ik bang
Of is het een kwestie van 'meisjes plagen, zoentjes vragen'?
slaap lekker!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:02 schreef Maes het volgende:
Ik doe ongeveer 3 kwartier over 1 post. Ik krijg steeds foutmeldingen enz. Dus ik stop ermee voor vandaag.
Lekker slapen voor straks![]()
![]()
De dag krijgt vandaag een 6.5, te koud voor een hoger cijfer
Hopelijk zijn ze er snel achter zodat ze eraan geholpen kan worden. Sterkte ook voor haar ouders, ik weet helaas hoe erg het is om je kindje zo in pijn te zienquote:Op maandag 4 januari 2010 22:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee daar hebben ze het niet over gehad. Ik hoorde iets over een vlies wat mogelijk de blokkade veroorzaakt maar het is allemaal speculatie. Ze konden op de slikfoto's heel duidelijk zien dat er een blokkade was maar niet precies wat. Ze zou in het VU nog aanvullende onderzoeken krijgen.
inderdaad, een playstation, komop zegquote:Op maandag 4 januari 2010 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Om een spel ook nog, om het even af te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan allemaal maar klagen dat ze het zo zwaar hebben in the ghetto
ja vechten voor je eerste levensbehoefte, een playstation
🐙
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, een playstation, komop zegHeldenspoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan allemaal maar klagen dat ze het zo zwaar hebben in the ghetto
ja vechten voor je eerste levensbehoefte, een playstationI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Heel triest.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ik zal morgen maar eens mee gaan doen in dat topic, is toch eigenlijk mijn plicht als sega eigenaarquote:
Heee!!! alles goed?quote:
Done. Maar hij is mod en dus kan ie mijn edits zien toch?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:04 schreef senesta het volgende:
[..]
[..]
Gewoon zeggen dat zijn blonde coup ook schattig is
t Zou tijd worden, ja.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal morgen maar eens mee gaan doen in dat topic, is toch eigenlijk mijn plicht als sega eigenaar![]()
Edit in fobo kunnen wij niet zien.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Done. Maar hij is mod en dus kan ie mijn edits zien toch?
Dan ziet ie dat ik tot drie keer toe aan die post heb zitten rommelen
FAIL!
Ik kan de edits in het fotoboek ook niet zien hoor dus het lijkt me sterk dat hij het kanquote:Op maandag 4 januari 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Done. Maar hij is mod en dus kan ie mijn edits zien toch?
Dan ziet ie dat ik tot drie keer toe aan die post heb zitten rommelen
FAIL!
misschien is triggershot neoquote:Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kan de edits in het fotoboek ook niet zien hoor dus het lijkt me sterk dat hij het kan
Een piemel in je neus, dankzij Zwabber.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:25 schreef trovey het volgende:
Zo...honden eens even gewassen...liggen nu net als kleine kindertjes met natte haartjes op de bank (kamer is warmgestookt hoor dus ze hebben het niet koud), zelf haar gewassen en wat is het onderwerp hier?
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kan de edits in het fotoboek ook niet zien hoor dus het lijkt me sterk dat hij het kan
Ah gelukkig, dan komt het niet al te kneuzerig over!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Edit in fobo kunnen wij niet zien.
Kun je daar ook linkjes naar... zeg... een Slowchat plaatsen?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ah gelukkig, dan komt het niet al te kneuzerig over!
Uh....quote:Op maandag 4 januari 2010 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een piemel in je neus, dankzij Zwabber.
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je daar ook linkjes naar... zeg... een Slowchat plaatsen?
Ik heb meegelezen en snap het niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Uh.........heeft het zin om bij te lezen om dit te begrijpen
op het linkje klikken in deze post:quote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Uh.........heeft het zin om bij te lezen om dit te begrijpen
quote:
Bijdrage geleverd.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
medisch hulpmiddel verloren
hij wil maar niet zeggen wat hij kwijt is
dure knikkerquote:Op maandag 4 januari 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bijdrage geleverd.![]()
En geen woord van gelogen!
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op het linkje klikken in deze post:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
medisch hulpmiddel verloren
hij wil maar niet zeggen wat hij kwijt is
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:14 schreef Henk-B het volgende:
Hoe ziet het eruit, misschien dat we met zijn allen kunnen helpen zoeken!
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je daar ook linkjes naar... zeg... een Slowchat plaatsen?
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bijdrage geleverd.![]()
Wil jij mijn knikkertegel eens lenen?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bijdrage geleverd.![]()
Mijn knikker rolt niet. Het is maar een halve.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wil jij mijn knikkertegel eens lenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ga morgen met Satsu naar de DA. Ook als het glad is!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ga morgen naar loods5 als het niet glad is!!!
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn knikker rolt niet. Het is maar een halve.Oog moest er nog onder passen namelijk.
ehhh, ik dacht dat je em ergens anders bewaarde.... (zie topic)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
tzal eens tijd worden, ik heb er nog nooit een gehadquote:Op maandag 4 januari 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
zwabber, straks krijg je een note voor die foto!!!
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn knikker rolt niet. Het is maar een halve.Oog moest er nog onder passen namelijk.
na die foto van zwabber is dit niks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de winkel wel eens uitgezet omdat ik kwijlde...quote:Op maandag 4 januari 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga morgen met Satsu naar de DA. Ook als het glad is!![]()
Maar was liever met jou meegegaan. Kwijlen over meubeltjes.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga morgen met Satsu naar de DA. Ook als het glad is!![]()
Maar was liever met jou meegegaan. Kwijlen over meubeltjes.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
na die foto van zwabber is dit niks...![]()
[..]
Ik ben de winkel wel eens uitgezet omdat ik kwijlde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux!Van hutkoffers en booglampen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
ik ben van de gooooooogle generatiequote:Op maandag 4 januari 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
Zwabber! Dat plaatje in dat andere topic is zo heerlijk vies vulgair lekker fout!
Waar vind je die dingen toch?![]()
![]()
Ja, en jij bent een communicantje.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, hij staat netjes in een spoiler
he, voor alle teringzooi die ik heb uitgehaald, heb ik nog nooit een note gekregen, dus ik ben heel braafquote:
Ik ook niet!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tzal eens tijd worden, ik heb er nog nooit een gehad
Tijd voor je ontmaagding dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
he, voor alle teringzooi die ik heb uitgehaald, heb ik nog nooit een note gekregen, dus ik ben heel braaf
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, hij staat netjes in een spoiler
Volgens mij ben jij van de fetisjgeneratiequote:Op maandag 4 januari 2010 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben van de gooooooogle generatie
ja, aangestaard worden tijdens het beffen, geeiillllllquote:Op maandag 4 januari 2010 23:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij van de fetisjgeneratie
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, aangestaard worden tijdens het beffen, geeiillllll
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:56 schreef Cat22 het volgende:
Gisteren lagen de bedtijden ietwat uiteen he?
Zal dat vannacht beter gaan?
Sega doet het niet meer voor je?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
anders stap ik over naar nintendo
beflijsterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet welke vogel dit is?
inbouwflitsers zijn ook vrij nutteloosquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:02 schreef trovey het volgende:
Emily heeft een goede bui....Tickel mag tegen haar aan liggen
(foto is slecht weet ik...maar het is hier niet echt licht en met een flitser wordt het ook niet beter...rare oogjes)
[ afbeelding ]
De Beflijster, Ja, zo heet ie echt! Wij hebben hem ook in de tuin gehad.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb het gevoel dat hara het er om doet,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:03 schreef Strega het volgende:
[..]
De Beflijster, Ja, zo heet ie echt! Wij hebben hem ook in de tuin gehad.
merelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen om de naam.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:03 schreef Strega het volgende:
[..]
De Beflijster, Ja, zo heet ie echt! Wij hebben hem ook in de tuin gehad.
echt!!!!quote:
Bert Visserquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:05 schreef Strega het volgende:
Zie Petersons vogelgids van alle Europese vogels, plaat 78.
quote:
dat is niet in bed hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:07 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.vogelvisie.nl/ Ik zit hier.
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:12 schreef tombolafan het volgende:
ik ben moe!!!!
ik wacht tot het volgende topic en dan ga ik slapen
jaaaaaaaaaaaaaa! Die zag ik een jaar geleden vliegen hier boven een sloot!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben zelf een fan vanijsvogels
btw
[ afbeelding ]
oei, de stats...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.![]()
*kijkt met half oog naar de stats*
en dan zwabber even doen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |