En dat wordt nieuwe schoenen kopenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als jij zaterdag enigszins waggelend over dat DTH terrein hopt, komt dat door De Bult?
Dan zullen we er rekening mee houden
Nope. Maar een andere vriendin, die gaat wel... met een vriendin van haarquote:Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je geen vriendin of zo die mee wil?
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bwoeoehoeoeo
Het gaat zó ontzettend niet goed met me![]()
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als jij zaterdag enigszins waggelend over dat DTH terrein hopt, komt dat door De Bult?
Dan zullen we er rekening mee houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
my hump, my hump my hump my hump, my lovely lady lumbs, check it outquote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG
Ik zweer jullie... Zaterdag moeten jullie mijn bult eens voelen
Beloofd?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG
OMGquote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG
Niet eensquote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef senesta het volgende:
Gezellig aan de borrel geweest, ElisaB?
Weet je zeker dat de pijn minder is door het zooltje?
Lekker.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFG
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef senesta het volgende:
En bedankt voor de sterktesHet komt vast goed met de kleine meid, het is nu gewoon even hartstikke zielig allemaal.
Ik heb er gisteren trouwens nog een nichtje bij gekregen
En weer een reden waarom je moet komen.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
my hump, my hump my hump my hump, my lovely lady lumbs, check it out
Je onbedaarlijke gelach is schattigquote:
Likeur 43. Of ook wel grand t teres ofzo genoemd?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Hoewel ik wel een hele grote fles 43 heb gekregen van Morrizzzz vandaag
ff serieus...
Wat sneu van je nichtje. Ik kan zó slecht tegen die kleine hummels waar iets mee is
Is het ook, je staat zo machteloos he?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Hoewel ik wel een hele grote fles 43 heb gekregen van Morrizzzz vandaag
ff serieus...
Wat sneu van je nichtje. Ik kan zó slecht tegen die kleine hummels waar iets mee is
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef senesta het volgende:
En bedankt voor de sterktesHet komt vast goed met de kleine meid, het is nu gewoon even hartstikke zielig allemaal.
Oohh, gefeliciteerd.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef senesta het volgende:
Nog eentje?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef senesta het volgende:
Het is inderdaad wel heel erg sneu als zo'n kleintje ontroostbaar isquote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef senesta het volgende:
Ik wil ook een nichtje erbijquote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef senesta het volgende:
quote:
Cuarenta y Tres / Quarante Tres mogen allebei geloof ikquote:Op maandag 4 januari 2010 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Likeur 43. Of ook wel grand t teres ofzo genoemd?
Die is lekker.... als je een heeeeeel klein bodempje er van neemt. En dan nippen. Meer dan dat moet je niet hebben er van IMHO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |