heerlijk he, pedozooltjesquote:Op maandag 4 januari 2010 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Owja... Nog even dit...
(ik heb niet teruggelezen, want ik heb niet teruggelezen)
Heb ik dus al sinds augustus een pijnlijke voet. Varierend van 'he, ik voel iets' tot 'ik ga straks kotsen, want dit doet zo'n pijn'. Ik dus vandaag zooltjes gehaald bij de pedodame. Eentje gekregen met werkelijk een bult van heb ik jou daarDaarop lopen deed vandaag meer pijn dan de voet in maanden heeft gedaan
Trek ik dus zojuist mijn schoenen uit... Wat denk je? Een pijnloze voet
Dat heb ik dus in 5 maanden niet meer gevoeld.
Zo, nou jullie weer
Zooltjes kunnen heel erg veel doen hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Owja... Nog even dit...
Heb ik dus al sinds augustus een pijnlijke voet. Varierend van 'he, ik voel iets' tot 'ik ga straks kotsen, want dit doet zo'n pijn'. Ik dus vandaag zooltjes gehaald bij de pedodame. Eentje gekregen met werkelijk een bult van heb ik jou daarDaarop lopen deed vandaag meer pijn dan de voet in maanden heeft gedaan
Zo, nou jullie weer
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Owja... Nog even dit...
Zo, nou jullie weer
Ow, kut...quote:
Owja... Nog even dit...
Zo, nou jullie weer
Ja mijn zusje wel maar met haar babytje niet. Het meisje bleef spugen en blijkt nu een blokkade te hebben tussen haar maag en haar darmen. Ze gaat waarschijnlijk morgen naar het VU waar ze heel waarschijnlijk geopereerd moet gaan worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan wil je dus nou helemaal niet gaan rijden. Jezus. De stoep, de weg, ALLES is spiegelglad
Alles goed met je zusje?
ElisaB heet ik. ElisaBquote:Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
doorzetten Cat, dat lopen blijft even pijnlijk maar bij gewenning straks pijnloze voetjes.
En het is goed voor je rug enz.
Zegt degene die het niet volhield![]()
Jezusquote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja mijn zusje wel maar met haar babytje niet. Het meisje bleef spugen en blijkt nu een blokkade te hebben tussen haar maag en haar darmen. Ze gaat waarschijnlijk morgen naar het VU waar ze heel waarschijnlijk geopereerd moet gaan worden.
Owja... Nog even dit...
quote:Heb ik dus al sinds augustus een pijnlijke voet. Varierend van 'he, ik voel iets' tot 'ik ga straks kotsen, want dit doet zo'n pijn'. Ik dus vandaag zooltjes gehaald bij de pedodame. Eentje gekregen met werkelijk een bult van heb ik jou daarDaarop lopen deed vandaag meer pijn dan de voet in maanden heeft gedaan
Zo, nou jullie weer
nog een mooie fluitlollie meegekregen?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, kut...De pododame
Iik zweer je dat er ook pedodame in mijn agenda staat
Tutquote:
Bwahahahaquote:Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, kut...De pododame
is puur wennen, deed bij mij in het begin ook pijn, je voet heeft heel lang een verkeerde vorm gehad, en is niet gewend om "goed" te staanquote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
![]()
Dan ontspant die zenuw zodra De Bult weer onder je voet vandaan is dus waarschijnlijk.
Maar goed, als het lopen met De Bult dan zo pijnlijk is, is het weer kiezen tussen twee kwaden.
Of moet je voet er aan wennen denk je?
Er was geen plek....quote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
JezusMorgen pas? Heeft dat geen spoed dan?
Whoehoehoeeeeeeeeeeequote:Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, kut...De pododame
Jeetjequote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja mijn zusje wel maar met haar babytje niet. Het meisje bleef spugen en blijkt nu een blokkade te hebben tussen haar maag en haar darmen. Ze gaat waarschijnlijk morgen naar het VU waar ze heel waarschijnlijk geopereerd moet gaan worden.
heb je voor ons ook gemaakt?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah Senes, sterkte met je nichtje !
Sushi is klaar, ik word dr steeds beter in in dat sushi rollen![]()
Als ik nou nog es een rolmatje koop worden ze vast nog mooier
Kon van alles zijn volgens de pOdodame. Een bakfoutje, verkeerde houding, overbelasting, bla, blaquote:Op maandag 4 januari 2010 22:35 schreef senesta het volgende:
Zooltjes kunnen heel erg veel doen hoor
Mijn nichtje heeft er ook heel erg veel baat bij gehad.
Hoe kwam je aan de pijn denk je? Verkeerde schoenen of zo?
Mooie achtertuin heb je.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
![]()
heb hier zo'n miniatuurhageds![]()
jaja, het is een draak, maar ik vind het net een hagedis
[ afbeelding ]
Owja... Nog even dit...
Zo, nou jullie weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Er was geen plek....
Ik hoop dat ze haar snel kunnen helpen want het is zo enorm zielig.
Lik zweer je?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, kut...De pododame
Slaap lekker Nonneponquote:
Ja, wel oke. Was wel te doen hoor. NIet echt veel gedaan nog.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Qwea kuthoerrrr popje, hoe was je stage?
Doe es vertellen?
En hebben jullie al een hotel geboekt?
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooie achtertuin heb je.![]()
Ik vind zijn huizen ook zo mooi. Heerlijk organisch.
[..]
spuit 22!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ze - de pOdodame - zei dus dat dat zou wennen. De meeste mensen voelen het na twee tot 4 dagen niet meer. Officieel staat er een gewenningsperiode van 2 weken voor. En over een paar weken moet het over zijn en kan ik weer zonder zooltjesquote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Dan ontspant die zenuw zodra De Bult weer onder je voet vandaan is dus waarschijnlijk.
Maar goed, als het lopen met De Bult dan zo pijnlijk is, is het weer kiezen tussen twee kwaden.
Of moet je voet er aan wennen denk je?
Ja.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]Geen plek?
Als het spoed is zal het wel moeten toch? Ze zeggen toch ook niet tegen iemand met een acuut hartstilstand "geen plek"
Is ze nu nog in het gemini?
Ja of je gaat lekker zonder hem toch?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, wel oke. Was wel te doen hoor. NIet echt veel gedaan nog.
En nee, nog geen hotel, want meneer wil eigenlijk toch niet. Ik zweer het je, die lul wil nooit wat. Ik ga mooi door drammen
Ik probeer vol te houden Ml-etje.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
doorzetten Cat, dat lopen blijft even pijnlijk maar bij gewenning straks pijnloze voetjes.
En het is goed voor je rug enz.
Zegt degene die het niet volhield![]()
Wel goed te opereren vaak en ook afdoende maar het blijft zielig zo'n klein mensje. Ik hoop voor jullie dat er snel plek isquote:Op maandag 4 januari 2010 22:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Er was geen plek....
Ik hoop dat ze haar snel kunnen helpen want het is zo enorm zielig.
Jezus wat sneuquote:Op maandag 4 januari 2010 22:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja.
Ze krijgt geen voeding meer maar alles via een infuus, ze krijgt extra zout en glucose via een infuus omdat ze door het spugen zoveel is kwijt geraakt.
Maar ze is dus steeds ontroostbaar.
Hmm dat lijkt heel erg op wat Robin heeft gehad. Doet ze ook gal spugen?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou dat zei hij dus ook al. Met 2 vrienden die ook gaan.... maar ik weet niet of ik dat wel tof zou vindenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja of je gaat lekker zonder hem toch?
Acherrum... zo'n klein ding en dan zo ziek.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja.
Ze krijgt geen voeding meer maar alles via een infuus, ze krijgt extra zout en glucose via een infuus omdat ze door het spugen zoveel is kwijt geraakt.
Maar ze is dus steeds ontroostbaar.
Dus als jij zaterdag enigszins waggelend over dat DTH terrein hopt, komt dat door De Bult?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze - de pOdodame - zei dus dat dat zou wennen. De meeste mensen voelen het na twee tot 4 dagen niet meer. Officieel staat er een gewenningsperiode van 2 weken voor. En over een paar weken moet het over zijn en kan ik weer zonder zooltjes
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bwoeoehoeoeo
Het gaat zó ontzettend niet goed met me![]()
![]()
Heb je geen vriendin of zo die mee wil?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou dat zei hij dus ook al. Met 2 vrienden die ook gaan.... maar ik weet niet of ik dat wel tof zou vinden
OMFGquote:Op maandag 4 januari 2010 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik probeer vol te houden Ml-etje.
Maar dan zegt die pedodame dat ik voorover moet buigen en opeens doet het dan zo'n pijn.
Gezellig aan de borrel geweest, ElisaB?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bwoeoehoeoeo
Het gaat zó ontzettend niet goed met me![]()
![]()
Graagquote:Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
Dus als jij zaterdag enigszins waggelend over dat DTH terrein hopt, komt dat door De Bult?
Dan zullen we er rekening mee houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |