heerlijk he, pedozooltjesquote:Op maandag 4 januari 2010 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Owja... Nog even dit...
(ik heb niet teruggelezen, want ik heb niet teruggelezen)
Heb ik dus al sinds augustus een pijnlijke voet. Varierend van 'he, ik voel iets' tot 'ik ga straks kotsen, want dit doet zo'n pijn'. Ik dus vandaag zooltjes gehaald bij de pedodame. Eentje gekregen met werkelijk een bult van heb ik jou daarDaarop lopen deed vandaag meer pijn dan de voet in maanden heeft gedaan
Trek ik dus zojuist mijn schoenen uit... Wat denk je? Een pijnloze voet
Dat heb ik dus in 5 maanden niet meer gevoeld.
Zo, nou jullie weer
Zooltjes kunnen heel erg veel doen hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Owja... Nog even dit...
Heb ik dus al sinds augustus een pijnlijke voet. Varierend van 'he, ik voel iets' tot 'ik ga straks kotsen, want dit doet zo'n pijn'. Ik dus vandaag zooltjes gehaald bij de pedodame. Eentje gekregen met werkelijk een bult van heb ik jou daarDaarop lopen deed vandaag meer pijn dan de voet in maanden heeft gedaan
Zo, nou jullie weer
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Owja... Nog even dit...
Zo, nou jullie weer
Ow, kut...quote:
Owja... Nog even dit...
Zo, nou jullie weer
Ja mijn zusje wel maar met haar babytje niet. Het meisje bleef spugen en blijkt nu een blokkade te hebben tussen haar maag en haar darmen. Ze gaat waarschijnlijk morgen naar het VU waar ze heel waarschijnlijk geopereerd moet gaan worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan wil je dus nou helemaal niet gaan rijden. Jezus. De stoep, de weg, ALLES is spiegelglad
Alles goed met je zusje?
ElisaB heet ik. ElisaBquote:Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
doorzetten Cat, dat lopen blijft even pijnlijk maar bij gewenning straks pijnloze voetjes.
En het is goed voor je rug enz.
Zegt degene die het niet volhield![]()
Jezusquote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja mijn zusje wel maar met haar babytje niet. Het meisje bleef spugen en blijkt nu een blokkade te hebben tussen haar maag en haar darmen. Ze gaat waarschijnlijk morgen naar het VU waar ze heel waarschijnlijk geopereerd moet gaan worden.
Owja... Nog even dit...
quote:Heb ik dus al sinds augustus een pijnlijke voet. Varierend van 'he, ik voel iets' tot 'ik ga straks kotsen, want dit doet zo'n pijn'. Ik dus vandaag zooltjes gehaald bij de pedodame. Eentje gekregen met werkelijk een bult van heb ik jou daarDaarop lopen deed vandaag meer pijn dan de voet in maanden heeft gedaan
Zo, nou jullie weer
nog een mooie fluitlollie meegekregen?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, kut...De pododame
Iik zweer je dat er ook pedodame in mijn agenda staat
Tutquote:
Bwahahahaquote:Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, kut...De pododame
is puur wennen, deed bij mij in het begin ook pijn, je voet heeft heel lang een verkeerde vorm gehad, en is niet gewend om "goed" te staanquote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
![]()
Dan ontspant die zenuw zodra De Bult weer onder je voet vandaan is dus waarschijnlijk.
Maar goed, als het lopen met De Bult dan zo pijnlijk is, is het weer kiezen tussen twee kwaden.
Of moet je voet er aan wennen denk je?
Er was geen plek....quote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
JezusMorgen pas? Heeft dat geen spoed dan?
Whoehoehoeeeeeeeeeeequote:Op maandag 4 januari 2010 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, kut...De pododame
Jeetjequote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja mijn zusje wel maar met haar babytje niet. Het meisje bleef spugen en blijkt nu een blokkade te hebben tussen haar maag en haar darmen. Ze gaat waarschijnlijk morgen naar het VU waar ze heel waarschijnlijk geopereerd moet gaan worden.
heb je voor ons ook gemaakt?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah Senes, sterkte met je nichtje !
Sushi is klaar, ik word dr steeds beter in in dat sushi rollen![]()
Als ik nou nog es een rolmatje koop worden ze vast nog mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |