Edit in fobo kunnen wij niet zien.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Done. Maar hij is mod en dus kan ie mijn edits zien toch?
Dan ziet ie dat ik tot drie keer toe aan die post heb zitten rommelen
FAIL!
Ik kan de edits in het fotoboek ook niet zien hoor dus het lijkt me sterk dat hij het kanquote:Op maandag 4 januari 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Done. Maar hij is mod en dus kan ie mijn edits zien toch?
Dan ziet ie dat ik tot drie keer toe aan die post heb zitten rommelen
FAIL!
misschien is triggershot neoquote:Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kan de edits in het fotoboek ook niet zien hoor dus het lijkt me sterk dat hij het kan
Een piemel in je neus, dankzij Zwabber.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:25 schreef trovey het volgende:
Zo...honden eens even gewassen...liggen nu net als kleine kindertjes met natte haartjes op de bank (kamer is warmgestookt hoor dus ze hebben het niet koud), zelf haar gewassen en wat is het onderwerp hier?
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kan de edits in het fotoboek ook niet zien hoor dus het lijkt me sterk dat hij het kan
Ah gelukkig, dan komt het niet al te kneuzerig over!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Edit in fobo kunnen wij niet zien.
Kun je daar ook linkjes naar... zeg... een Slowchat plaatsen?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ah gelukkig, dan komt het niet al te kneuzerig over!
Uh....quote:Op maandag 4 januari 2010 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een piemel in je neus, dankzij Zwabber.
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je daar ook linkjes naar... zeg... een Slowchat plaatsen?
Ik heb meegelezen en snap het niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Uh.........heeft het zin om bij te lezen om dit te begrijpen
op het linkje klikken in deze post:quote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Uh.........heeft het zin om bij te lezen om dit te begrijpen
quote:
Bijdrage geleverd.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
medisch hulpmiddel verloren
hij wil maar niet zeggen wat hij kwijt is
dure knikkerquote:Op maandag 4 januari 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bijdrage geleverd.![]()
En geen woord van gelogen!
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op het linkje klikken in deze post:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
medisch hulpmiddel verloren
hij wil maar niet zeggen wat hij kwijt is
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:14 schreef Henk-B het volgende:
Hoe ziet het eruit, misschien dat we met zijn allen kunnen helpen zoeken!
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je daar ook linkjes naar... zeg... een Slowchat plaatsen?
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bijdrage geleverd.![]()
Wil jij mijn knikkertegel eens lenen?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bijdrage geleverd.![]()
Mijn knikker rolt niet. Het is maar een halve.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wil jij mijn knikkertegel eens lenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ga morgen met Satsu naar de DA. Ook als het glad is!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ga morgen naar loods5 als het niet glad is!!!
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn knikker rolt niet. Het is maar een halve.Oog moest er nog onder passen namelijk.
ehhh, ik dacht dat je em ergens anders bewaarde.... (zie topic)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |