Ik zou zeggen: pak je polis erbij en bel je verzekering eens op.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:55 schreef Dastan het volgende:
Ik heb in augustus vorig jaar een medisch hulpmiddel van rond de achthonderd euro gekocht. Het werd daarvoor vergoed, maar later niet meer en heb het dus zelf moeten kopen. Nu ben ik het verloren. Ik heb er alles aan gedaan om hem terug te vinden, maar het is niet gelukt. Ik weet niet precies hoe het zit, maar kan ik hierbij gebruik maken van een verzekering? En zo ja, vergoedt die het allemaal? En zo nee, heb ik nog andere poten om op te staan?
Bvd,
Dastan.
Ja, dat is inderdaad handiger dan een topic op Fok openen. Ik zal er morgen eens naar kijken, maar ik dacht dat er misschien een Fokker zou zijn die kon vertellen dat dit bij de meeste verzekeringen wel gedekt wordt.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: pak je polis erbij en bel je verzekering eens op.
Nee, helaas niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:10 schreef Adfundum het volgende:
Werk je bij een groot bedrijf? Die hebben vaak een extra potje voor dat soort zaken.
Ik ga het nakijken, ik denk het inderdaad niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Verlies wordt vaak alleen gedekt binnen de reisverzekering of een buiten de deur risicodekking.
gezien je hier de vraag al moet stellen denk ik dat je die verzekering niet bezit.
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Een Medisch hulpmiddel; dat zegt ie toch!!
Je zegt eerder zelf dat het niet gedekt werd en wordt?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad handiger dan een topic op Fok openen. Ik zal er morgen eens naar kijken, maar ik dacht dat er misschien een Fokker zou zijn die kon vertellen dat dit bij de meeste verzekeringen wel gedekt wordt.
Buiten de deur.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:55 schreef karr-1 het volgende:
Zonder te weten wat het is word het ook lastig bepalen of het vergoed word. Heb je het in huis verloren of buiten de deur?
Dat vrees ik ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:16 schreef _Flash_ het volgende:
Ik denk dat er in deze situatie weinig verschil is tussen dit hulpmiddel en bijvoorbeeld een mobiele telefoon (noem maar wat). Je hebt het zelf gekocht, het wordt niet vergoed door je zorgverzekeraar en je raakt hem kwijt... Tja.. Lullig.
Het werd niet vergoed door de zorgverzekeraar zijnde medicijnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:16 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Je zegt eerder zelf dat het niet gedekt werd en wordt?
Een penispomp?quote:
*zucht* Als dat al zo zou zijn, is dat dan werkelijk relevant hier? Of was de strekking ook voldoende?quote:
Sorry hoor, ik wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:57 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
*zucht* Als dat al zo zou zijn, is dat dan werkelijk relevant hier? Of was de strekking ook voldoende?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |