Bootcampquote:Op maandag 4 januari 2010 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
en weer uitgegeten
over vervelende jongeren: inderdaad, ze komen overal mee weg, ze leren niks van die zachte aanpak
hop, het leger in(en dat meen ik serieus)
en voor allehooligans
, mijns insziens het meest lage soort mensen dat er bestaat
het ijsselmeer is daar groot en diep genoeg voor(iets minder serieus maar you catch my drift)
fysieke marteling is me nog niet te erg, en ik schaam me als mens dat ze tot delfde soort behoren
Agossie. Goed dat je snel weer naar de DA gaat danquote:Op maandag 4 januari 2010 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja prima.
De DA dacht een lichte ontsteking vandaar de meds.
En vind dit echt zielig ze is echt de weg kwijt
eeeeeeehquote:Op maandag 4 januari 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb echte goeie chocolaaaa.En een kopje thee.
Zal ik zaterdag maoams meenemen? Ik heb er nog steeds.
Oh ja mijn haar doet dat ook, nooit werk aan en dan van de ene op de andere dag poef en niks meer mee te beginnenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet nódig naar de kapper.Mijn haar gaat altijd van de ene op de andere dag ineens kut zitten als dat moet
Wordt zaterdag dan maar, want doordeweeks heb ik geen tijd.
Jaquote:Op maandag 4 januari 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Agossie. Goed dat je snel weer naar de DA gaat dan
Misschien dat ze daarom de laatste dagen ook zo stout was dat je haar in de gang moest zetten.
Precies, dat bedoel ik ja! Het is te lang, dus nu zit het vet mafquote:Op maandag 4 januari 2010 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja mijn haar doet dat ook, nooit werk aan en dan van de ene op de andere dag poef en niks meer mee te beginnen![]()
Gelukkig is mijn beste vriendin kapster en staat die altijd te trappelen om de schaar dr in te zetten dan
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 4 januari 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet nódig naar de kapper.Mijn haar gaat altijd van de ene op de andere dag ineens kut zitten als dat moet
Wordt zaterdag dan maar, want doordeweeks heb ik geen tijd.
Ja, maar dat gaat sowieso al niet meer lukken toch.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zaterdag is DTH...
*pakt schaar in voor zaterdag*quote:Op maandag 4 januari 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet ook naar de kapper. Iedereen die me ziet zegt dat m'n haar lang is.
Maar ik heb geen tijd. En geen zin.
Dat is echt zo handigquote:Op maandag 4 januari 2010 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik ja! Het is te lang, dus nu zit het vet mafIk wil ook een bestevriendinkappert!
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaheb ik eff spijt
![]()
Nou ja snel..die AB kuur is al weer een week afgerond en het leek beter te gaan (ws de pijnstillers).
Als je braaf blijft zitten krijg je een maoam.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat sowieso al niet meer lukken toch.
*pakt handycam en fotocamera in voor zaterdag*quote:
Hand opsteekt voor ook een kapster om de hoekquote:Op maandag 4 januari 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt zo handig![]()
Bij mij gaat dan ineens de krul en het volume er uit, weg mooie bos krullen![]()
Lekker kort, pittig, pluizig en blauwquote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Mijn haar zit ook echt zó*pieppppppp*
tegenwoordig. Maar dat komt door het weer. Het is nu statisch van de kou en pluizig en raar en plat en arghhhhhhhh.
Ja, bij mij is het dus bovenop plat en statisch en onderaan zit nog een soort van slag. Ziet er werkelijk niet uitquote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
tegenwoordig. Maar dat komt door het weer. Het is nu statisch van de kou en pluizig en raar en plat en arghhhhhhhh.
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je braaf blijft zitten krijg je een maoam.
Nope, no foods for usquote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik had nog hoop...
![]()
Ze gaan toch niet eten?
en als je niet braaf blijft zitten neemt cat de maoam...quote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je braaf blijft zitten krijg je een maoam.
Nee, ter compensatie hijgt ze nu in mijn gezichtquote:
Ze maken bij jou ook wat mee héquote:Op maandag 4 januari 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja idd Greys, ik heb vandaag nog soft touch in mn haar zitten te smeren op kantoor, zo droog was het
Nou nee, het wordt echt tijd dat Lush een leave in conditioner gaat maken voor dit soort weersomstandigheden, tot die tijd smeer ik mn handcreme of massagebars wel in mn haar als ik niks beters bij de hand hebquote:
Ja!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
Cat, zag je dat?![]()
In de reclame zag je al een vooruitblik van volgende week, dus weet je al wie er uit gaat!
En het programma is nog niet eens af. FAIL
Dat was ook met popstars ofzo, als dat op zondag herhaald werd kreeg je in de reclame al te zien wie er door was...quote:Op maandag 4 januari 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
Cat, zag je dat?![]()
In de reclame zag je al een vooruitblik van volgende week, dus weet je al wie er uit gaat!
En het programma is nog niet eens af. FAIL
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
LOVELESS!kon je je mond weer neit houden
Maar dit is niet eens de herhaling.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was ook met popstars ofzo, als dat op zondag herhaald werd kreeg je in de reclame al te zien wie er door was...
Wat stom!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dit is niet eens de herhaling.Over een minuut of vijf ist officieel wie er afvalt.
*bijt nagels*
Ik ken het. Is goed te eten imo, maar daar is mijn wederhelft het niet mee eens, hoewel hij vandaag perfectly happy was met deze maaltijd of als ik eens gevulde champignons maak of zo. Dus we proberen zo de vleesconsumptie matig te houden.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vegetarische producten van Vivera zijn lekker. Ik heb altijd de cordon bleu.
Nee, hij zeurt.quote:
Do like mequote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Ik vind die Valess troep wel lekker. Wij zijn geen vega's, maar eten dat gewoon soms omdat het prima te schranzen isquote:Op maandag 4 januari 2010 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ken het. Is goed te eten imo, maar daar is mijn wederhelft het niet mee eens, hoewel hij vandaag perfectly happy was met deze maaltijd of als ik eens gevulde champignons maak of zo. Dus we proberen zo de vleesconsumptie matig te houden.
Over die rellen. Ik sluit me helemaal bij jullie aan waar jullie beweren dat het voor een heel groot deel een opvoedingsprobleem is. Mijn kind heeft echt wel tikken gehad, waar nodig, en ik geef toe dat ik zelf van mening ben dat ik dat ook weleens uit machteloosheid of te snel heb gedaan. Maar hell... hij zou dat soort onzin nieteens bedenken. Het moet niet doorslaan met het meppen, maar nu slaat het door in het halfzachte en dat werkt absoluut niet. Teveel kinderen hebben een macht over hun dagelijkse omgeving die ze op basis van ervaring niet zouden moeten hebben.
Nee, want dan moet ik dat ook weer gaan volgenquote:
een keer per ongeluk te snel een tik geven kan gebeuren, zolang je em maar neit beurs slaat is alles oke toch?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ken het. Is goed te eten imo, maar daar is mijn wederhelft het niet mee eens, hoewel hij vandaag perfectly happy was met deze maaltijd of als ik eens gevulde champignons maak of zo. Dus we proberen zo de vleesconsumptie matig te houden.
Over die rellen. Ik sluit me helemaal bij jullie aan waar jullie beweren dat het voor een heel groot deel een opvoedingsprobleem is. Mijn kind heeft echt wel tikken gehad, waar nodig, en ik geef toe dat ik zelf van mening ben dat ik dat ook weleens uit machteloosheid of te snel heb gedaan. Maar hell... hij zou dat soort onzin nieteens bedenken. Het moet niet doorslaan met het meppen, maar nu slaat het door in het halfzachte en dat werkt absoluut niet. Teveel kinderen hebben een macht over hun dagelijkse omgeving die ze op basis van ervaring niet zouden moeten hebben.
Ik wel!quote:
Ja maar Bailey kwam langsquote:Op maandag 4 januari 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik dat ook weer gaan volgen
Ik wil niet teveel dingen volgen op tv dus ik wacht weer tot Greys Anatomy begint
neem een mr T kapselquote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Ben je vast al een paar seizoenen verderquote:
Use the Mohawk GRENADE!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neem een mr T kapsel![]()
[ afbeelding ]
has been proven by science, fool
Werkte dat hier maar zoquote:Op maandag 4 januari 2010 21:35 schreef Cat22 het volgende:
Damn.... ik heb de poef weer eens de kamer ingesleept. FOUT!![]()
Geen kat die nog bij me komt liggen.2 stuks op de poef, eentje (Satsu) op De Paal.
En ik helemaal allenig op de bank.
Zit die in het Mosa Forum? En doet hij het een beetje leuk daar?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Boh, nu heb ik trek in tahoe.
Ik moet echt snel es naar die megagrote nieuwe Aziatische supermarkt hier
Oh ja shit!quote:
toen mijn zusje nog vega was (nu ander vriendje, vlees is ineens weer lekkerquote:Op maandag 4 januari 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
Mijn moeder heeft wel eens vegetarisch gekookt voor mn vader die "absoluut niet zonder vlees kon", en die proefde er niks van...
Nah, Nederland loopt tegenwoordig best goed bij! Waar ben jij ongeveer?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben je vast al een paar seizoenen verder
Ik heb zelf 2,5 jaar of zo geen vlees gegeten.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
Mijn moeder heeft wel eens vegetarisch gekookt voor mn vader die "absoluut niet zonder vlees kon", en die proefde er niks van...
Vooral worst dan zeker?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
toen mijn zusje nog vega was (nu ander vriendje, vlees is ineens weer lekker)
Ik ga het niet kort knippen hoor!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:36 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb mijn haar allemaal laten afknippen omdat het als een pannenkoek op mn kop lag
En soms zijn kinderen gewoon niet op te voeden. Slaan helpt er weinig aan
Ja daar zit ie en ik ben dr nog niet geweestquote:Op maandag 4 januari 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zit die in het Mosa Forum? En doet hij het een beetje leuk daar?
Dat laatste is zeker waar.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:36 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb mijn haar allemaal laten afknippen omdat het als een pannenkoek op mn kop lag
Soms wil ik wel een kat zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 21:40 schreef Ole het volgende:
mijne ligt er de hele dag al zo bij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg dames en heren, kan dit niet in OUD?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:36 schreef ElisaB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Agree!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Dat laatste is zeker waar.
Maar er zijn er ook flink wat waar een strengere opvoeding toch echt wel had geholpen
Het verbaast me (ook hier in de straat dus he, met allemaal doorsnee-doorzongezinnetjes) dat sommige ouders tegenwoordig ook echt geen flauw benul of interesse hebben betreffende hetgeen hun kroost op straat loopt te doen. Er liepen hier echt ukkies zelf rotjes af te steken, gewoon op klaarlichte dag, zonder ouder er bij. Hoe kómen die mensen er bij om dat grut alleen te laten met vuurwerk
Wat? Bij de mooiste en veiligste parkeergarage van Nederland?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja daar zit ie en ik ben dr nog niet geweest
Ik ben dr uberhaupt nog nooit geweest want dr is nooit iemand daar beneden dus das een beetje eng
Die lurrrrft de verwarming.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:40 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar er zijn er ook flink wat waar een strengere opvoeding toch echt wel had geholpen
Het verbaast me (ook hier in de straat dus he, met allemaal doorsnee-doorzongezinnetjes) dat sommige ouders tegenwoordig ook echt geen flauw benul of interesse hebben betreffende hetgeen hun kroost op straat loopt te doen. Er liepen hier echt ukkies zelf rotjes af te steken, gewoon op klaarlichte dag, zonder ouder er bij. Hoe kómen die mensen er bij om dat grut alleen te laten met vuurwerk
Trek die arme dikke kat es los man, beest zit keiklemquote:Op maandag 4 januari 2010 21:40 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF moet ik in een parkeergarage???????quote:Op maandag 4 januari 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat? Bij de mooiste en veiligste parkeergarage van Nederland?![]()
![]()
Ga eens gauw daarheen vrouw!![]()
[..]
Die lurrrrft de verwarming.
Het vreemde is ook dat daar zelden iets mee gebeurdquote:Op maandag 4 januari 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Inderdaad. En tuurlijk kan je met die kleine rotjes je hand er niet afblazen als het gewoon legaal vuurwerk is, maar dan nog. Een oog is zo beschadigd.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Het vreemde is ook dat daar zelden iets mee gebeurd
ja inderdaad.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Ja, hoe komen kindjes van die leeftijd aan hele zakken chips om mee de straat op te gaan???
Een bakkie chips op tafel kan je krijgen. 's Middags! In het weekend en op woensdagmiddag!
/memories![]()
Oooooh wij kregen dat op zaterdagavond, als we met het hele gezin een quizzzzz of zo op tv gingen kijken.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Ja, hoe komen kindjes van die leeftijd aan hele zakken chips om mee de straat op te gaan???
Een bakkie chips op tafel kan je krijgen. 's Middags! In het weekend en op woensdagmiddag!
/memories![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
/memories![]()
ohja,de eieren, dat is het probleemquote:Op maandag 4 januari 2010 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja idd!
Ik zag laatst op zondagochtend jochies van een jaar of 5 met zakken chips buiten rondlopen, om een uur of 10.
Liggen die ouders dan nog in hun nest of wat?
En ik heb es een ventje dat ik goed kende aan zn oor uit het gebouw hier bij zn moeder afgeleverd omdat ie eieren vanuit de 5e verdieping op mijn honden aan het gooien was ( gooide mis, maar hij had dr schade mee kunnen aanrichten van zo hoog, en hij was mss 6 jaar of zo ).
Werd zn moeder boos.
Over de eieren.
Ja echt.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja,de eieren, dat is het probleem
Hihi dat heb ik vast al eens verteld;quote:Op maandag 4 januari 2010 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja idd!
Ik zag laatst op zondagochtend jochies van een jaar of 5 met zakken chips buiten rondlopen, om een uur of 10.
Liggen die ouders dan nog in hun nest of wat?
En ik heb es een ventje dat ik goed kende aan zn oor uit het gebouw hier bij zn moeder afgeleverd omdat ie eieren vanuit de 5e verdieping op mijn honden aan het gooien was ( gooide mis, maar hij had dr schade mee kunnen aanrichten van zo hoog, en hij was mss 6 jaar of zo ).
Werd zn moeder boos.
Over de eieren.
ik ben ook zo opgevoed geloof ikquote:Op maandag 4 januari 2010 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja inderdaad.
chips was speciaal
cola en "andere prik" ook...
ja inderdaad, een klein bakje chips met cola op zaterdag!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooh wij kregen dat op zaterdagavond, als we met het hele gezin een quizzzzz of zo op tv gingen kijken.
Dan ging er 1 fles cola open ( want normaal dronken we water of appelsap of thee ).
Het ene weekend mocht ik in de winkels iets lekkers kiezen ( chips ) en het andere weekend mn zusje ( die koos AAAAAALTIJD bokkepootjes ).
En dan chips in kleine bakjes en smullen maar![]()
Nu staan ze op terwijl de ouders nog liggen te slapen, kleden zich aan, rukken een zak chips uit de snoepla en weg zijn ze
Wij dronken roosviceequote:Op maandag 4 januari 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooh wij kregen dat op zaterdagavond, als we met het hele gezin een quizzzzz of zo op tv gingen kijken.
Dan ging er 1 fles cola open ( want normaal dronken we water of appelsap of thee ).
Het ene weekend mocht ik in de winkels iets lekkers kiezen ( chips ) en het andere weekend mn zusje ( die koos AAAAAALTIJD bokkepootjes ).
En dan chips in kleine bakjes en smullen maar![]()
Nu staan ze op terwijl de ouders nog liggen te slapen, kleden zich aan, rukken een zak chips uit de snoepla en weg zijn ze
Nee niet elke dag!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
elke dag chips !
elke dag o 16:00 één snoepje uit de trommel kiezen ja, één, en dan bij godsgratie op zaterdag zo'n zakje croky chips
Oh nou, vroegah, toen ik klein was, ging ik dus wel voor mn papa shag vloei en aanstekers kopen hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik liep woensdag in een deka in haarlem. Stond bij de kassa, en de jongen achter mijn kassa belde naar de servicebalie:
"bij kassa 3 staat een jongetje met aanstekerbenzine. zou je dat wel meegeven? lijkt mij logisch te bedenken wat hij daar mee gaat doen"
wat zegt die muts bij de servicebalie:
"het staat niet op de lijst waar je 16 jaar voor moet zijn dus laat maar gaan"
wat! En als er fik gestookt wordt of een bom gemaakt wordt met vuurwerk!!!! Ik was zo trots op die (best jonge) jongen dat ie initiatief nam, en dan zo'n regelvolgende muts die het teniet doet...
Er zijn gelukkig nog meer ouders en kinderen die wél weten hoe het hoort dan niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
kinderen van nu krijgen geen enkel gevoel van waarde of moreel besef mee,
gewetenloze klootzakjes zijn het
ligt eraan waar je woont, voor maassluis is de hoop long gone...quote:Op maandag 4 januari 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig nog meer ouders en kinderen die wél weten hoe het hoort dan niet.
Hoop ik. Denk ik
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa fluitlollies!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij dronken roosvicee![]()
[..]
Nee niet elke dag!
In het weekend een bakje én op woensdagmiddag als we vrij waren van school soms een klein bakje chips!
En later een fluitlollieKennen jullie die nog?
Idd dat is het gekkequote:Op maandag 4 januari 2010 21:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Het vreemde is ook dat daar zelden iets mee gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |