Joehoe!quote:
Ik ken dat aso volk hier alleen van uit de verte en ik heb dr persoonlijk zelfs geen last van hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb er heel goede vrienden wonen.
Wat dat betreft lijkt het wel op Nederland. Ook hier wonen klootzakken maar gelukkig ook nog fijne mensen.
quote:
quote:
http://www.mycom.nl/Manuals/25.aspxquote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar hoezo komen ze daar nu achter.. )m´n leestekens doen het weer eens niet)
Ah, das lastig ja. Had je toen ook nog geen uitzendinggemist?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Geen video en altijd op een avond dat ik weg was.
Ow sorryquote:Op maandag 4 januari 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
Mletje, ik lees AB kuur en zalf... maar ik geef Bink altijd zo'n tubetje in de nek dat én tegen vlooien én tegen oormijt is! Ook ter behandeling als ze al oormijt hebben. Misschien dat even vragen als je dat nog niet geprobeerd hebt? Ik kreeg dat als eerste, kreeg helemaal geen AB kuur of zalf. En het hielp!
Altijd!quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was weer ff acclimatiseren na wat daagjes met veel vreten en drank.
En weten jullie nog die collega die toen 'zoek' was? Die was donderdag ook al vrij, dus die is vanaf woensdagavond t/m gisteravond iedere avond van 23 - 07 wezen stappen en van 08 - 16 dan slapen![]()
Dus die kwam vanochtend op het werk en die had vannacht helemaal niet geslapen omdat zn ritme omgekeerd was![]()
Ik heb echte goeie chocolaaaa.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
Oeh, ik heb nog een zak amandelbonen!
Nu even oppassen dat ik de tandjes niet kapot bijt.
quote:
OMG nu gaat iedereen afzeggenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb echte goeie chocolaaaa.En een kopje thee.
Zal ik zaterdag maoams meenemen? Ik heb er nog steeds.
Dat kijkt niet fijn en zo belangrijk vond ik het ook weer niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah, das lastig ja. Had je toen ook nog geen uitzendinggemist?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja prima.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Maar hoorde ze tot voor kort wel goed?
Kan het niet gewoon ouderdom zijn?
Beetje schudden met de kop doen ze altijd wel, toen Chico laatst zo een last had van zn oor was ie echt aan het krabben en gek aan het schudden ( hij wilde wel schudden maar dat deed zeer, dus dan begon ie te schudden en stopte hij halverwege zeg maar ) en vaak gaan ze ook schuin lopen met de kop als ze mijt of zo hebben. Dus een beetje schudden en minder gehoor, dan kan ook gewoon de leeftijd zijn.
En dan ziet de da idd niks aan dat oor
*steekt hand op*quote:Op maandag 4 januari 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG nu gaat iedereen afzeggen![]()
Pfffffft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |