Dan had ie toch voor niets gegaan ook, want hij komt er nu echt niet in.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee maar wij weten wel wat kan en wat niet kan, rara hoe kan dat?
![]()
Maar toch ben ik blij dat mn ma dr vetorecht gebruikt heeft in deze en dat pappie niet mag gaan
Tuurlijk was mijn vader in zn uppie wel gewoon dat gat binnen gekomen.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had ie toch voor niets gegaan ook, want hij komt er nu echt niet in.
Dus je ma was verstandig
Oh bij zulke dingen komt de ware Molukker in hem en mn broertje naar boven, en natuurlijk kent ie dr veel mensenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb even gemist waarom hij daar überhaupt heen wil?
Dat je je mond houdt he!?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
Ik weet al wie er wint bij Tap Maddel![]()
Maar ik zeg niets hoor Catje!
Hoi Nok!
Oh god, Engelandquote:Op maandag 4 januari 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:
In de UK schijnt het helemaal erg te zijn. Als je daar je kind al wat hard aanraakt kunnen ze je aangeven. Een ouder die uit reflex en pets geeft als zoon- of dochterlief zich misdraagt moet dat vooral niet doen waar publiek bij is. De ouders schijnen echt gehersenspoeld te zijn wat dat betreft, wist een engelse vriendin me te vertellen.
En er komen nu al zulke schátjes vandaan.
Whahahaha ja, das waar, als je denkt dat wij hier schorrie morrie hebben, dat zijn echt doetjes vergeleken met de echte Engelse hooligans, dat is hier echt ongekend hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:
In de UK schijnt het helemaal erg te zijn. Als je daar je kind al wat hard aanraakt kunnen ze je aangeven. Een ouder die uit reflex en pets geeft als zoon- of dochterlief zich misdraagt moet dat vooral niet doen waar publiek bij is. De ouders schijnen echt gehersenspoeld te zijn wat dat betreft, wist een engelse vriendin me te vertellen.
En er komen nu al zulke schátjes vandaan.
En hij ziet er Moluks uit?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk was mijn vader in zn uppie wel gewoon dat gat binnen gekomen.
Tis een oude man van 65, die er heel onschuldig uit kan zien
quote:
Het gaat anders rap dezelfde kant op hier.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahaha ja, das waar, als je denkt dat wij hier schorrie morrie hebben, dat zijn echt doetjes vergeleken met de echte Engelse hooligans, dat is hier echt ongekend hoor
Dan kan ik hem voor het eerst kijken!quote:
Ja, dat geloof ik ook wel.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Het gaat anders rap dezelfde kant op hier.
Moet je kijken hoe het in relatief korte tijd al verklootzakt is hier.
Nee, hij kan dr heel erg niet Moluks uitzien als ie wil.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En hij ziet er Moluks uit?
Vergeet het maar dan denk ik
Maar van mij mag ie het gaan proberen hoor. Het is er alleen niet voor niets een noodverordening
Er wonen ook hele lieve en aardige mensen. Die helemaal niks snappen van die miereneukerige regelingen.quote:
Ja, uiteraard.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er wonen ook hele lieve en aardige mensen. Die helemaal niks snappen van die miereneukerige regelingen.
Nee echt, zo erg als ik t daar 10 jaar geleden meemaakte is het hier volgens mij goddank nog nietquote:Op maandag 4 januari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Het gaat anders rap dezelfde kant op hier.
Moet je kijken hoe het in relatief korte tijd al verklootzakt is hier.
Echt? Nooit eerder gezien?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan kan ik hem voor het eerst kijken!Schijnt wel leuk te zijn.
Waaromquote:
Omdat ik me gewoonweg niet voor kan stellen dat jij niet snapt dat ik snap dat niet iedereen zo is.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb er heel goede vrienden wonen.
Wat dat betreft lijkt het wel op Nederland. Ook hier wonen klootzakken maar gelukkig ook nog fijne mensen.
Nope. Geen video en altijd op een avond dat ik weg was.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt? Nooit eerder gezien?![]()
Nou, de eerste paar serieus waren zonder BN'ers, en persoonlijk vond ik die wel leukerMaar nu met is ook geinig
Alleen gaat iedereen dan lopen mollen (molacties uithalen dus om zichzelf verdacht te maken) en daardoor heb je als kijker echt geen idee meer wie nou de echte mol is
![]()
*draait de ironieknop wat hoger*quote:Op maandag 4 januari 2010 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik me gewoonweg niet voor kan stellen dat jij niet snapt dat ik snap dat niet iedereen zo is.
Joehoe!quote:
Ik ken dat aso volk hier alleen van uit de verte en ik heb dr persoonlijk zelfs geen last van hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb er heel goede vrienden wonen.
Wat dat betreft lijkt het wel op Nederland. Ook hier wonen klootzakken maar gelukkig ook nog fijne mensen.
quote:
quote:
http://www.mycom.nl/Manuals/25.aspxquote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar hoezo komen ze daar nu achter.. )m´n leestekens doen het weer eens niet)
Ah, das lastig ja. Had je toen ook nog geen uitzendinggemist?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Geen video en altijd op een avond dat ik weg was.
Ow sorryquote:Op maandag 4 januari 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
Mletje, ik lees AB kuur en zalf... maar ik geef Bink altijd zo'n tubetje in de nek dat én tegen vlooien én tegen oormijt is! Ook ter behandeling als ze al oormijt hebben. Misschien dat even vragen als je dat nog niet geprobeerd hebt? Ik kreeg dat als eerste, kreeg helemaal geen AB kuur of zalf. En het hielp!
Altijd!quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was weer ff acclimatiseren na wat daagjes met veel vreten en drank.
En weten jullie nog die collega die toen 'zoek' was? Die was donderdag ook al vrij, dus die is vanaf woensdagavond t/m gisteravond iedere avond van 23 - 07 wezen stappen en van 08 - 16 dan slapen![]()
Dus die kwam vanochtend op het werk en die had vannacht helemaal niet geslapen omdat zn ritme omgekeerd was![]()
Ik heb echte goeie chocolaaaa.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
Oeh, ik heb nog een zak amandelbonen!
Nu even oppassen dat ik de tandjes niet kapot bijt.
quote:
OMG nu gaat iedereen afzeggenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb echte goeie chocolaaaa.En een kopje thee.
Zal ik zaterdag maoams meenemen? Ik heb er nog steeds.
Dat kijkt niet fijn en zo belangrijk vond ik het ook weer niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah, das lastig ja. Had je toen ook nog geen uitzendinggemist?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja prima.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Maar hoorde ze tot voor kort wel goed?
Kan het niet gewoon ouderdom zijn?
Beetje schudden met de kop doen ze altijd wel, toen Chico laatst zo een last had van zn oor was ie echt aan het krabben en gek aan het schudden ( hij wilde wel schudden maar dat deed zeer, dus dan begon ie te schudden en stopte hij halverwege zeg maar ) en vaak gaan ze ook schuin lopen met de kop als ze mijt of zo hebben. Dus een beetje schudden en minder gehoor, dan kan ook gewoon de leeftijd zijn.
En dan ziet de da idd niks aan dat oor
*steekt hand op*quote:Op maandag 4 januari 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG nu gaat iedereen afzeggen![]()
Pfffffft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |