Die man is getrouwd met een Molukse vrouw, die dochter is dus ook Moluksquote:Op maandag 4 januari 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
Jeetje, het is echt een oorlogsgebied daar bijna in Culemborg
Een meneer (niet Moluks, niet Marokkaans) vertelt net dat zijn dochter aangereden is in de ongeregeldheden met Oud & Nieuw en diezelfde dochter kreeg gister een steen tegen haar hoofd en ligt nu in het ziekenhuis.
Echt he! Idd dat gehakt is fucking ranzig.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
c1000 is![]()
volgens mij draaien ze hier extra vet door het gehakt om het zwaarder te maken, wat een troep is dat zeg
en ook steeds meer huismerk ipv echte dingen, c1000 huismerk b&j![]()
![]()
lidle is aan de andere kant van maassluis![]()
jumbo is 40 km verderop
Grappig dat jullie de C1000 allemaal zoquote:Op maandag 4 januari 2010 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
c1000 is![]()
volgens mij draaien ze hier extra vet door het gehakt om het zwaarder te maken, wat een troep is dat zeg
en ook steeds meer huismerk ipv echte dingen, c1000 huismerk b&j![]()
![]()
lidle is aan de andere kant van maassluis![]()
jumbo is 40 km verderop
Oh verkeerd begrepen dan.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die man is getrouwd met een Molukse vrouw, die dochter is dus ook Moluks
En waar gaat het nu eigenlijk over? Twee jochies van 16 die ruzie kregen op oudjaarsavond geloof ik?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
Jeetje, het is echt een oorlogsgebied daar bijna in Culemborg
Een meneer (niet Moluks, niet Marokkaans) vertelt net dat zijn dochter aangereden is in de ongeregeldheden met Oud & Nieuw en diezelfde dochter kreeg gister een steen tegen haar hoofd en ligt nu in het ziekenhuis.
Nee hoor, die man is nog steeds niet Moluks of Marrokaans natuurlijkquote:Op maandag 4 januari 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh verkeerd begrepen dan.
Maar dan nog. Doet niets af aan de walgelijkheid.
Nee joh dat broeit al maanden daarquote:Op maandag 4 januari 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En waar gaat het nu eigenlijk over? Twee jochies van 16 die ruzie kregen op oudjaarsavond geloof ik?
Mwah... ik begreep dat dat de druppel was. Dat men zich al heel lang ergert aan de Marokkanen die denken de boel te kunnen terroriseren. En de meesten durven er niet tegenin te gaan, maar als je een Molukker slaat, komen er 30 Molukkers om jou terug te slaan. Schijnt...quote:Op maandag 4 januari 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En waar gaat het nu eigenlijk over? Twee jochies van 16 die ruzie kregen op oudjaarsavond geloof ik?
Jumboquote:Op maandag 4 januari 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Mijn favo supermakrtlijstje:
- Jumbo(keurig met me meeverhuisd vanuit Maastricht
)
- Aldi
- en de rest. Geen vlees bij de Appie want dat is echt. De Jan Linders ligt op de hoek maar daar kom ik zelden. Ik houd teveel van mijn
Jumbo
.
C1000 zit een durrup verderop. Daar rijd ik naartoe voor 112 flessen bleekmaar niet voor mijn dagelijkse boodschappen.
Nou, liever helemaal niet inderdaad. Maar als ik héél eerlijk ben (en dan zal ik best mensen tegen de schenen schoppen) is het ook niet zo gek dat er mensen ontploffen inmiddels om de problemen met Marokkanen. Die pleurisjochies (eentje die net ook weer in de camera stond te schreeuwen, iets over 'feestuhhhh':') ) die het voor de goeden verpesten. Echt, en maar weer 'praten om tot een oplossing te komen'.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, die man is nog steeds niet Moluks of Marrokaans natuurlijk![]()
Alhoewel, ik heb mn moeder wel es horen zeggen "ik ben Moluks "en toen gingen mn zusje vader en ik dr heel hard uitlachen en toen zei ze"ooh neeeee, ik ben alleen getrouwd met een Molukker "
![]()
Die Marrokanen zijn altijd gewoon heel laf, die rijden met auto's op mensen in of smijten van alles door je raam, Molukkers die geven je gewoon bam een vuist in je gezicht, die vechten niet laf ieg.
Maar ik had liever dat ze helemaal niet zouden knokken
En terecht. Die laten zich niet terroriseren.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Molukkers zoeken ook niet echt ruzie doorgaans hoor.
Maar je moet daar niet gaan lopen treiteren, ze laten zich niet kleineren of pesten
Daar hoor je idd bijna nooit iets van, dat daar problemen mee zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
Wij hebben een Molukse wijk hier, en dat is echt de enige wijk die nooit problemen heeft
Ben ik het mee eens hoor. Ze mogen veel te veel.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, liever helemaal niet inderdaad. Maar als ik héél eerlijk ben (en dan zal ik best mensen tegen de schenen schoppen) is het ook niet zo gek dat er mensen ontploffen inmiddels om de problemen met Marokkanen. Die pleurisjochies (eentje die net ook weer in de camera stond te schreeuwen, iets over 'feestuhhhh':') ) die het voor de goeden verpesten. Echt, en maar weer 'praten om tot een oplossing te komen'.
Praten en thee drinken helpt niet meer. Straffen moeten gewoon een berg omhoog. En uiteraard (disclaimer, disclaimer) gelden die straffen niet alleen voor Marokkanen, maar ook voor het kaaskopjestuig, want die zijn er ook zat. Gewoon voor al die onopgevoede schreeuwerige kloteventjes, van welke komaf dan ook.
Naja, het is ook zo.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, liever helemaal niet inderdaad. Maar als ik héél eerlijk ben (en dan zal ik best mensen tegen de schenen schoppen) is het ook niet zo gek dat er mensen ontploffen inmiddels om de problemen met Marokkanen. Die pleurisjochies (eentje die net ook weer in de camera stond te schreeuwen, iets over 'feestuhhhh':') ) die het voor de goeden verpesten. Echt, en maar weer 'praten om tot een oplossing te komen'.
Praten en thee drinken helpt niet meer. Straffen moeten gewoon een berg omhoog. En uiteraard (disclaimer, disclaimer) gelden die straffen niet alleen voor Marokkanen, maar ook voor het kaaskopjestuig, want die zijn er ook zat. Gewoon voor al die onopgevoede schreeuwerige kloteventjes, van welke komaf dan ook.
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind de AH hier wel prima. Ik eet niet zo heel veel vlees wat je echt kunt verpesten als supermarkt (kip en vis eet ik meestal). Af en toe haal ik rundergehakt voor bij spaghetti ofzo bij de slager!
quote:(Novum) - Eén op de drie verse kipfilets in de supermarkt bevat materiaal dat er niet in thuishoort. Dat meldt de Consumentenbond maandag op basis van onderzoek. Het is niet bekend om wat voor materiaal het gaat, maar het lijken volgens de belangenorganisatie watervasthoudende stoffen.
De onderzochte kipfilets bestaan soms voor meer dan tien procent uit het 'vreemde' materiaal. Er is niet onderzocht hoe de stoffen in de kipfilets terechtkomen. De bond vraagt de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) vaker onaangekondigd te controleren.
Aan vlees mag iets worden toegevoegd wanneer dat duidelijk op de verpakking wordt vermeld. Het vlees heet dan een 'bereid product'. Aan verse producten mag niets worden toegevoegd. Als dat wel gebeurt, wordt de Warenwet overtreden.
Door de toevoeging van watervasthoudende stoffen kunnen mensen met een voedselallergie een reactie krijgen. Ook wordt het product duurder door een toename in gewicht zonder dat het meer kip bevat. Bovendien bevatten waterbinders soms eiwitten van andere dieren.
Het merk dat volgens de bond op alle punten redelijk tot zeer goed scoort en waarin geen onbekend materiaal is aangetroffen, is de biologische kip van Albert Heijn van 25 euro per kilo. De kipfilet van Volwaard van 9,50 euro per kilo scoort bijna net zo goed, maar in deze kip zit wel onbekend materiaal.
De bond testte 220 kipfilets van elf merken. De filets werden onderzocht op versheid, ziekmakende bacteriën en resten van antibiotica. Bij de merken Vleeschmeesters, Dynamic Meat, Volwaard, de gewone kipfilets van Albert Heijn, Bio+ en Jumbo werd onbekend materiaal gevonden. De leveranciers ontkennen volgens de Consumentenbond dat er iets aan de kip is toegevoegd. Bij de kipfilet van AH Biologisch, Aldi, C1000, Plus en Super is geen ander materiaal aangetroffen.
Een deel van de onderzochte kip blijkt besmet met ziekmakers. Het gaat om de bacterie campylobacter en salmonellabacteriën, die in kleine hoeveelheden in de kip zijn aangetroffen. De kipfilet van Aldi en de biologische kip van de natuurvoedingswinkel Dynamic scoren hierbij volgens de bond onder de maat. Bovendien waren een aantal filets van Dynamic Meat bedorven.
bron (http://binnenland.nieuws.nl/497462/Eenderde_supermarkt-kipfilet_bevat_vreemde_stoffen)
Me too, heb er genoeg gezien tijdens mijn studie die het verpesten voor klasgenoten die welquote:Op maandag 4 januari 2010 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens hoor. Ze mogen veel te veel.
GA WEG MET JE ARTIKELquote:
Ik heb dat nog nooit over Molukkers gehoord.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, het is ook zo.
En niet omdat ik de kant van de Molukkers kies in deze.
Maar ergens vind ik t niet gek ook hoor, dat die los gaan als ze zo getegd worden.
Want mensen zeggen wel vaak dat Molukkers vechtersbazen zijn, ze lopen niet te provoceren, maar je moet hun ook niet provoceren want dan zul je het weten.
En ergens vind ik dat stiekem wel vet toffer dan altijd maar laf weg lopen en dan jankzakken![]()
Want wat als de Molukkers nu niet terug zouden meppen?
Dan bleven ze evengoed etteren hoor..
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel in mijn ogen, dat het ergens goed is dat ze voor zichzelf opkomen en wat terug doen ipv alleen maar klagen over de Marokkanen. Maar het is natuurlijk wel diep triest dat onschuldigen er ook allemaal het slachtoffer van zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, het is ook zo.
En niet omdat ik de kant van de Molukkers kies in deze.
Maar ergens vind ik t niet gek ook hoor, dat die los gaan als ze zo getegd worden.
Want mensen zeggen wel vaak dat Molukkers vechtersbazen zijn, ze lopen niet te provoceren, maar je moet hun ook niet provoceren want dan zul je het weten.
En ergens vind ik dat stiekem wel vet toffer dan altijd maar laf weg lopen en dan jankzakken![]()
Want wat als de Molukkers nu niet terug zouden meppen?
Dan bleven ze evengoed etteren hoor..
Ja tuurlijk, het begint bij de opvoedingquote:Op maandag 4 januari 2010 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
Maar dat ligt ook niet alleen bij de overheid en de wet, trouwens. Vroeger hadden ze nog respect voor hun ouders. Als je iets flikte kreeg je een pets onder het achterwerk en mooi dat je het niet weer deed.
Maar daar zie je nu ook nog weinig van terug.
Pietje, niet doen!
Wtf denk jij mij nu te kunnen maken, moeder? Ga koken.
Okay.
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
GA WEG MET JE ARTIKELIk ga het niet eens lezen
Waar moet ik anders mijn kip halen
Opgelost. Slotjequote:Het merk dat volgens de bond op alle punten redelijk tot zeer goed scoort en waarin geen onbekend materiaal is aangetroffen, is de biologische kip van Albert Heijn van 25 euro per kilo. De kipfilet van Volwaard van 9,50 euro per kilo scoort bijna net zo goed, maar in deze kip zit wel onbekend materiaal.
Maar volgens mij is dat het ook echt hè,quote:Op maandag 4 januari 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel in mijn ogen, dat het ergens goed is dat ze voor zichzelf opkomen en wat terug doen ipv alleen maar klagen over de Marokkanen. Maar het is natuurlijk wel diep triest dat onschuldigen er ook allemaal het slachtoffer van zijn.
Ik ben benieuwd wat ze hier tegen gaan doen (véééél thee schenken denk ik...) want ik zie dit niet echt over zijn over twee weken als de noodverordening afloopt eerlijk gezegd.
Je merkt aan alle kanten dat de politiek echt iets moet gaan doen (en nogmaals, tegen AL het tuig, van welke afkomst dan ook) en niet meer zo allemachtig suf en schijterig moet zijn. Anders hebben we binnen niet al te lange tijd een burgeroorlog
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, tis trouwens een beetje misgegaan met Nakie, die had een chip en wordt schijnbaar door zn echte baas weer opgehaald bij Ilse, dies goed boos
Ik heb het niet over Molukkers of Marokkanen, gewoon in het algemeen.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, het begint bij de opvoeding
Ik weet dat Molukkers heel streng worden opgevoed hoor.
En die geven hun ouders geen grote mond ook, trust me![]()
Maar de Marokkaanse cultuur is heel anders.
Stiekem drinken en hoofddoekjes af en respect voor vrouwen en zo is ook minder eigen in die cultuur.
En dat uit zich dan ook op alle andere fronten helaas.
Want als de basis al zo anders is...
quote:
Ja dat is ook zo, zat kaaskoppen met grote bekken maar die zullen doorgaans ook niet de meest degelijke opvoeding genoten hebben thuisquote:Op maandag 4 januari 2010 20:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Molukkers of Marokkanen, gewoon in het algemeen.
Weet je hoe dat komt? Omdat er allerlei instanties tegenwoordig denken te kunnen bepalen dat je een kind niet meer een draai om de oren mag geven. Omdat dat mishandeling is. Of een pets op de luierkont. Afblijven van je kind!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
Maar dat ligt ook niet alleen bij de overheid en de wet, trouwens. Vroeger hadden ze nog respect voor hun ouders. Als je iets flikte kreeg je een pets onder het achterwerk en mooi dat je het niet weer deed.
Maar daar zie je nu ook nog weinig van terug.
Pietje, niet doen!
Wtf denk jij mij nu te kunnen maken, moeder? Ga koken.
Okay.
Maar dat vind ik ook een gebrek. Als je niet eens voor jezelf kunt denken moet je ook geen kind nemen. Want no way dat ik mijn kind liefkozend ga toespreken wanneer het écht stout is. Als dat kind echt niet wil luisteren krijgt het gewoon een draai om de oren hoor. Heel simpel.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt? Omdat er allerlei instanties tegenwoordig denken te kunnen bepalen dat je een kind niet meer een draai om de oren mag geven. Omdat dat mishandeling is. Of een pets op de luierkont. Afblijven van je kind!
Nou, ik ben vroeger regelmatig aan mijn oor de trap op getrokken als ik stout was of met kleren en al onder de koude douche gezet als ik hysterisch was () maar ik heb er echt niets aan overgehouden hoor! (Nee, écht niet
).
Je ziet het echt aan alles. Politie wordt uitgescholden en durft niets meer terug te doen, op school schelden ze tegen de meester en juf (en noemen we de juf gewoon Jannie ipv mevrouw en u) en... brrr. Het gaat alleen nog maar erger worden... Moet je in Frankrijk eens proberen, de politie een klootzak te noemen. Mooi dat je dan even een knuppeltje in je knieholtes hebt!
Iemand?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pfff dan zou ik hem alsnog weg brengen..
Whoopie wappert alweer met haar oren, hoe vaak schudt een gemiddelde hond met zijn hoofd (ik let er nu wel erg op).
Ze zijn niet overdreven warm en echt jeukerig als in krabbel eraan is ze niet.
Ze lijkt wel dovigen de DA weet het volgens mij ook niet meer na een AB kuur en zalf.
Liever dat dan zo'n kind.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Tap Maddel is al begonnen!
@Haar, het punt is dat als een ander ziet dat je je kind een corrigerend petsje geeft dat anderen dan over je kunnen gaan klagen. En dan kom je soms in de problemen. Seriously
Ik ken dat alleen van oormijt, maar dat zou je wel gezien hebben.quote:
Ik zou het daglicht ook niet meer te zien krijgen. :'').quote:Op maandag 4 januari 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vroeger een paar keer een klap gehad van mn pa en als ik hem was had ik mij vaker een pets verkocht denk ik![]()
Ik ben het er echt helemaal mee eens Greys, er mag niks meer, ook dat hele gedoe in de Hoek van Holland bijvoorbeeld.
Mijn maag draait zich om als ik die hooligans daar over joden hoor schreeuwen ( alsof die domme klootzakken ook maar enig besef hebben van wat ze uberhaupt als hersenloze copycats lopen te scanderen) en wie krijgt dr op zn flikker?
De politie heeft het gedaan, en de burgemeester en weet ik veel wie.
Niet die arme weerloze feestende kindertjes![]()
Mèn, als ik thuis zo komen en mn pa zou me op zo een filmpje zulke dingen horen roepen en zien doen, dan zou hij me echt half vermoorden denk ik
Hóóp ik zelfs
Nee maar wij weten wel wat kan en wat niet kan, rara hoe kan dat?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou het daglicht ook niet meer te zien krijgen. :'').
Hier vandaag eens vegetarisch. Mijn mannen mogen imo wel wat minder vlees eten. Ik had zelf gister tempeh en zij kip. Vandaag was het gebakken aardappelen met een groentenomelet. Zo'n dikke met champignons, lenteuitjes stukjes wortel en erwtjes erin.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
The dwama.![]()
Ik moet nog gaan koken. Heel saai varkenslapje met gegrillde courgette en aardappelpuree.
quote:
Vegetarische producten van Vivera zijn lekker. Ik heb altijd de cordon bleu.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier vandaag eens vegetarisch. Mijn mannen mogen imo wel wat minder vlees eten. Ik had zelf gister tempeh en zij kip. Vandaag was het gebakken aardappelen met een groentenomelet. Zo'n dikke met champignons, lenteuitjes stukjes wortel en erwtjes erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |