abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 januari 2010 @ 20:03:28 #101
163650 Greys
pi_76411457
Jeetje, het is echt een oorlogsgebied daar bijna in Culemborg
Een meneer (niet Moluks, niet Marokkaans) vertelt net dat zijn dochter aangereden is in de ongeregeldheden met Oud & Nieuw en diezelfde dochter kreeg gister een steen tegen haar hoofd en ligt nu in het ziekenhuis.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Designer maandag 4 januari 2010 @ 20:03:55 #102
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_76411467
eten, doeii
🐙
  maandag 4 januari 2010 @ 20:04:15 #103
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76411486
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
Een meneer (niet Moluks, niet Marokkaans) vertelt net dat zijn dochter aangereden is in de ongeregeldheden met Oud & Nieuw en diezelfde dochter kreeg gister een steen tegen haar hoofd en ligt nu in het ziekenhuis.

Die man is getrouwd met een Molukse vrouw, die dochter is dus ook Moluks
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 4 januari 2010 @ 20:04:21 #104
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76411492
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:02 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

c1000 is

volgens mij draaien ze hier extra vet door het gehakt om het zwaarder te maken, wat een troep is dat zeg
en ook steeds meer huismerk ipv echte dingen, c1000 huismerk b&j

lidle is aan de andere kant van maassluis

jumbo is 40 km verderop
Echt he! Idd dat gehakt is fucking ranzig.
Ja, jumbo zit ook niet bij mij in de buurt Maar ze hebben er lekkere mayo die mijn man af en toe haalt, er zit er 1 in de buurt van zijn werk.
Bij ons zit de Lidl op loopafstand, echt 5 min En de rest halen we bij de AH of super
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:04:38 #105
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_76411510
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
eten, doeii
Eetze!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 januari 2010 @ 20:04:59 #106
163650 Greys
pi_76411527
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:02 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

c1000 is

volgens mij draaien ze hier extra vet door het gehakt om het zwaarder te maken, wat een troep is dat zeg
en ook steeds meer huismerk ipv echte dingen, c1000 huismerk b&j

lidle is aan de andere kant van maassluis

jumbo is 40 km verderop
Grappig dat jullie de C1000 allemaal zo vinden, ik vind het juist de fijnste winkel van allemaal denk ik
De rosbief (de grote stukken dus, die je moet braden) is er nog lekkerder dan van de keurslager.
Het zal wel gewoon per supermarkt schelen, wie de manager is enzo. Want hier wordt het ook enorm keurig aangevuld en is het altijd prima winkelen en ze hebben echt alles
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 januari 2010 @ 20:05:46 #107
163650 Greys
pi_76411550
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Die man is getrouwd met een Molukse vrouw, die dochter is dus ook Moluks
Oh verkeerd begrepen dan.
Maar dan nog. Doet niets af aan de walgelijkheid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 4 januari 2010 @ 20:07:38 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76411621
Oh, wat zal Ing zich lullig voelen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_76411630
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
En waar gaat het nu eigenlijk over? Twee jochies van 16 die ruzie kregen op oudjaarsavond geloof ik?

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 4 januari 2010 @ 20:09:11 #110
176471 oh-oh
pi_76411695
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh verkeerd begrepen dan.
Maar dan nog. Doet niets af aan de walgelijkheid.
Nee hoor, die man is nog steeds niet Moluks of Marrokaans natuurlijk
Alhoewel, ik heb mn moeder wel es horen zeggen "ik ben Moluks "en toen gingen mn zusje vader en ik dr heel hard uitlachen en toen zei ze"ooh neeeee, ik ben alleen getrouwd met een Molukker "

Die Marrokanen zijn altijd gewoon heel laf, die rijden met auto's op mensen in of smijten van alles door je raam, Molukkers die geven je gewoon bam een vuist in je gezicht, die vechten niet laf ieg.
Maar ik had liever dat ze helemaal niet zouden knokken
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 4 januari 2010 @ 20:09:36 #111
176471 oh-oh
pi_76411714
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En waar gaat het nu eigenlijk over? Twee jochies van 16 die ruzie kregen op oudjaarsavond geloof ik?

Nee joh dat broeit al maanden daar
( Groucho Marx )
pi_76411736
Mijn favo supermakrtlijstje:
- Jumbo (keurig met me meeverhuisd vanuit Maastricht )
- Aldi
- en de rest. Geen vlees bij de Appie want dat is echt . De Jan Linders ligt op de hoek maar daar kom ik zelden. Ik houd teveel van mijn Jumbo .

C1000 zit een durrup verderop. Daar rijd ik naartoe voor 112 flessen bleek maar niet voor mijn dagelijkse boodschappen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 januari 2010 @ 20:10:13 #113
163650 Greys
pi_76411744
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mwah... ik begreep dat dat de druppel was. Dat men zich al heel lang ergert aan de Marokkanen die denken de boel te kunnen terroriseren. En de meesten durven er niet tegenin te gaan, maar als je een Molukker slaat, komen er 30 Molukkers om jou terug te slaan. Schijnt...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 4 januari 2010 @ 20:10:49 #114
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76411774
Wij hebben een Molukse wijk hier, en dat is echt de enige wijk die nooit problemen heeft
  maandag 4 januari 2010 @ 20:11:52 #115
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76411823
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Mijn favo supermakrtlijstje:
- Jumbo (keurig met me meeverhuisd vanuit Maastricht )
- Aldi
- en de rest. Geen vlees bij de Appie want dat is echt . De Jan Linders ligt op de hoek maar daar kom ik zelden. Ik houd teveel van mijn Jumbo .

C1000 zit een durrup verderop. Daar rijd ik naartoe voor 112 flessen bleek maar niet voor mijn dagelijkse boodschappen.
Jumbo
C1000

En sommige dingen die ik blief hebben ze niet bij de C1000 dus dan Coop. Maar Jumbo is verder weg dus zit ik meestal bij de C1000 en Coop
  maandag 4 januari 2010 @ 20:12:13 #116
176471 oh-oh
pi_76411841
Molukkers zoeken ook niet echt ruzie doorgaans hoor.
Maar je moet daar niet gaan lopen treiteren, ze laten zich niet kleineren of pesten
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 januari 2010 @ 20:13:46 #117
163650 Greys
pi_76411907
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee hoor, die man is nog steeds niet Moluks of Marrokaans natuurlijk
Alhoewel, ik heb mn moeder wel es horen zeggen "ik ben Moluks "en toen gingen mn zusje vader en ik dr heel hard uitlachen en toen zei ze"ooh neeeee, ik ben alleen getrouwd met een Molukker "

Die Marrokanen zijn altijd gewoon heel laf, die rijden met auto's op mensen in of smijten van alles door je raam, Molukkers die geven je gewoon bam een vuist in je gezicht, die vechten niet laf ieg.
Maar ik had liever dat ze helemaal niet zouden knokken
Nou, liever helemaal niet inderdaad. Maar als ik héél eerlijk ben (en dan zal ik best mensen tegen de schenen schoppen) is het ook niet zo gek dat er mensen ontploffen inmiddels om de problemen met Marokkanen. Die pleurisjochies (eentje die net ook weer in de camera stond te schreeuwen, iets over 'feestuhhhh':') ) die het voor de goeden verpesten. Echt, en maar weer 'praten om tot een oplossing te komen'.
Praten en thee drinken helpt niet meer. Straffen moeten gewoon een berg omhoog. En uiteraard (disclaimer, disclaimer) gelden die straffen niet alleen voor Marokkanen, maar ook voor het kaaskopjestuig, want die zijn er ook zat. Gewoon voor al die onopgevoede schreeuwerige kloteventjes, van welke komaf dan ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 januari 2010 @ 20:14:46 #118
163650 Greys
pi_76411946
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Molukkers zoeken ook niet echt ruzie doorgaans hoor.
Maar je moet daar niet gaan lopen treiteren, ze laten zich niet kleineren of pesten
En terecht. Die laten zich niet terroriseren.
Het is jammer dat het zo met geweld moet, maar ze laten tenminste niet zo over zich lopen
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
Wij hebben een Molukse wijk hier, en dat is echt de enige wijk die nooit problemen heeft
Daar hoor je idd bijna nooit iets van, dat daar problemen mee zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76411949
Ik vind de AH hier wel prima. Ik eet niet zo heel veel vlees wat je echt kunt verpesten als supermarkt (kip en vis eet ik meestal). Af en toe haal ik rundergehakt voor bij spaghetti ofzo bij de slager!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:17:16 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76412051
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou, liever helemaal niet inderdaad. Maar als ik héél eerlijk ben (en dan zal ik best mensen tegen de schenen schoppen) is het ook niet zo gek dat er mensen ontploffen inmiddels om de problemen met Marokkanen. Die pleurisjochies (eentje die net ook weer in de camera stond te schreeuwen, iets over 'feestuhhhh':') ) die het voor de goeden verpesten. Echt, en maar weer 'praten om tot een oplossing te komen'.
Praten en thee drinken helpt niet meer. Straffen moeten gewoon een berg omhoog. En uiteraard (disclaimer, disclaimer) gelden die straffen niet alleen voor Marokkanen, maar ook voor het kaaskopjestuig, want die zijn er ook zat. Gewoon voor al die onopgevoede schreeuwerige kloteventjes, van welke komaf dan ook.
Ben ik het mee eens hoor. Ze mogen veel te veel.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:18:25 #121
176471 oh-oh
pi_76412089
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Naja, het is ook zo.
En niet omdat ik de kant van de Molukkers kies in deze.
Maar ergens vind ik t niet gek ook hoor, dat die los gaan als ze zo getegd worden.
Want mensen zeggen wel vaak dat Molukkers vechtersbazen zijn, ze lopen niet te provoceren, maar je moet hun ook niet provoceren want dan zul je het weten.
En ergens vind ik dat stiekem wel vet toffer dan altijd maar laf weg lopen en dan jankzakken
Want wat als de Molukkers nu niet terug zouden meppen?
Dan bleven ze evengoed etteren hoor..
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 januari 2010 @ 20:18:33 #122
163650 Greys
pi_76412095
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind de AH hier wel prima. Ik eet niet zo heel veel vlees wat je echt kunt verpesten als supermarkt (kip en vis eet ik meestal). Af en toe haal ik rundergehakt voor bij spaghetti ofzo bij de slager!
quote:
(Novum) - Eén op de drie verse kipfilets in de supermarkt bevat materiaal dat er niet in thuishoort. Dat meldt de Consumentenbond maandag op basis van onderzoek. Het is niet bekend om wat voor materiaal het gaat, maar het lijken volgens de belangenorganisatie watervasthoudende stoffen.
De onderzochte kipfilets bestaan soms voor meer dan tien procent uit het 'vreemde' materiaal. Er is niet onderzocht hoe de stoffen in de kipfilets terechtkomen. De bond vraagt de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) vaker onaangekondigd te controleren.

Aan vlees mag iets worden toegevoegd wanneer dat duidelijk op de verpakking wordt vermeld. Het vlees heet dan een 'bereid product'. Aan verse producten mag niets worden toegevoegd. Als dat wel gebeurt, wordt de Warenwet overtreden.
Door de toevoeging van watervasthoudende stoffen kunnen mensen met een voedselallergie een reactie krijgen. Ook wordt het product duurder door een toename in gewicht zonder dat het meer kip bevat. Bovendien bevatten waterbinders soms eiwitten van andere dieren.

Het merk dat volgens de bond op alle punten redelijk tot zeer goed scoort en waarin geen onbekend materiaal is aangetroffen, is de biologische kip van Albert Heijn van 25 euro per kilo. De kipfilet van Volwaard van 9,50 euro per kilo scoort bijna net zo goed, maar in deze kip zit wel onbekend materiaal.

De bond testte 220 kipfilets van elf merken. De filets werden onderzocht op versheid, ziekmakende bacteriën en resten van antibiotica. Bij de merken Vleeschmeesters, Dynamic Meat, Volwaard, de gewone kipfilets van Albert Heijn, Bio+ en Jumbo werd onbekend materiaal gevonden. De leveranciers ontkennen volgens de Consumentenbond dat er iets aan de kip is toegevoegd. Bij de kipfilet van AH Biologisch, Aldi, C1000, Plus en Super is geen ander materiaal aangetroffen.

Een deel van de onderzochte kip blijkt besmet met ziekmakers. Het gaat om de bacterie campylobacter en salmonellabacteriën, die in kleine hoeveelheden in de kip zijn aangetroffen. De kipfilet van Aldi en de biologische kip van de natuurvoedingswinkel Dynamic scoren hierbij volgens de bond onder de maat. Bovendien waren een aantal filets van Dynamic Meat bedorven.

bron (http://binnenland.nieuws.nl/497462/Eenderde_supermarkt-kipfilet_bevat_vreemde_stoffen)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76412121
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:17 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens hoor. Ze mogen veel te veel.
Me too, heb er genoeg gezien tijdens mijn studie die het verpesten voor klasgenoten die wel waren.
Generalisatie is snel toegepast tenlotte
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_76412122
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:18 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

GA WEG MET JE ARTIKEL Ik ga het niet eens lezen Waar moet ik anders mijn kip halen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:19:19 #125
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76412125
Maar dat ligt ook niet alleen bij de overheid en de wet, trouwens. Vroeger hadden ze nog respect voor hun ouders. Als je iets flikte kreeg je een pets onder het achterwerk en mooi dat je het niet weer deed.

Maar daar zie je nu ook nog weinig van terug.

Pietje, niet doen!
Wtf denk jij mij nu te kunnen maken, moeder? Ga koken.
Okay.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')