Gefikstquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
en nog even m'n epilepsiebom spammen:
[ afbeelding ]
Ja, die was voor jou.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:01 schreef Cat22 het volgende:
Met zo'n TT moet ik even tvp-en.
Niet dat het veel zin heeft.![]()
ja, maar dan ziet je oog geen afzonderlijke plaatjes meerquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar dan ziet je oog geen afzonderlijke plaatjes meer
4 frames / seconde minder dan een bisocoopfillm
Ja, hé! Goed van mij niet?quote:
Wat vreselijk triest voor je! Ik heb medelijden!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:13 schreef oh-oh het volgende:
Yay, wat een heerlijk onverwacht avondje thuis heb ik![]()
Kwas alleen mn avondeten vergeten want dat had ik mee naar kantoor genomen, bummer, nu moest ik friet speciaal en een goulashkroket halen
quote:
The dwama.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:13 schreef oh-oh het volgende:
Yay, wat een heerlijk onverwacht avondje thuis heb ik![]()
Kwas alleen mn avondeten vergeten want dat had ik mee naar kantoor genomen, bummer, nu moest ik friet speciaal en een goulashkroket halen
Echt welquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
The dwama.![]()
Ik moet nog gaan koken. Heel saai varkenslapje met gegrillde courgette en aardappelpuree.
In plakjessssssssss.....quote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe jij ook es wat!
Wat nou courgette, huilie![]()
Leuk trouwens je boek, feliquote:Op maandag 4 januari 2010 19:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat vreselijk triest voor je! Ik heb medelijden!
Ik zal er morgen eens naar vragen als ik mijn mannetje wegbreng. Hij heeft net zijn laatste avondmaal gehad (als in: ontbijt mag niet). Ik heb hem maar wat extra gegeven.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
Trovey, leuke nieuwe ava!
Non, ik dacht idd ook dat het een landelijke kortingsactie was met dat castreren/steriliseren, maar ik kon er via Google alleen data in 2009 van vinden.
Is het niet goed met Rossi?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:20 schreef Strega het volgende:
Oh ja, F_R, we duimen hier nog steeds hoor. Hopelijk valt het mee.
Hij/zij heeft geen klotsbuik?
Werk zat aan gehadquote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
Trovey, leuke nieuwe ava!
Non, ik dacht idd ook dat het een landelijke kortingsactie was met dat castreren/steriliseren, maar ik kon er via Google alleen data in 2009 van vinden.
Ahhhh, laatste avondmaal, dat klinkt wel heel sneuquote:Op maandag 4 januari 2010 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal er morgen eens naar vragen als ik mijn mannetje wegbreng. Hij heeft net zijn laatste avondmaal gehad (als in: ontbijt mag niet). Ik heb hem maar wat extra gegeven.
quote:
Ja maar dr belde niemand en ik kon goed doorwerken, alles wat ik binnen heb gekregen is weggewerktquote:Op maandag 4 januari 2010 19:31 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh, ging jij trouwens niet een heeeeele lange dag hebben vandaag?![]()
Wat ben je lekker vroeg thuis.
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Ow ow in Culemborg gaat het echt mis he![]()
Mn vader en mn broertje hadden van t weekend ook al een grote mond dat ze dr heen zouden gaan, schijnbaar gaan de Molukkers uit heel NL dr heen
De komende twee weken is er een noodverordening. Dus al die Molukkers kunnen er wel heen gaan, maar er geldt een samenscholingsverbod en de ME kan iedereen de toegang tot Culemborg ontzeggen die er niets te zoeken heeft.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Ow ow in Culemborg gaat het echt mis he![]()
Mn vader en mn broertje hadden van t weekend ook al een grote mond dat ze dr heen zouden gaan, schijnbaar gaan de Molukkers uit heel NL dr heen
Mijn vader mocht niet gaan van mn moeder.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moest jij ook weer werken vandaag?
Ja dat hete weer heeft Frits ook echt genekt hoor, als t niet constant zo heet geweest was had ie echt niet zo lopen hijgen en naar adem moeten snakken.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
De komende twee weken is er een noodverordening. Dus al die Molukkers kunnen er wel heen gaan, maar er geldt een samenscholingsverbod en de ME kan iedereen de toegang tot Culemborg ontzeggen die er niets te zoeken heeft.
Bink gaat heel goed, maar ik weet dus niet of dat door de pilletjes komt of door het feit dat het nu lekker koud is en van de zomer, toen het zo slecht ging, knalwarm (28+ graden)
Ja hier ook, en ik had alleen vrijdag vrijquote:Op maandag 4 januari 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Was weer even wennen, dat vroege opstaan
Is de Smart goed door de sneeuw gekomen?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Was weer even wennen, dat vroege opstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |