Mja, maar er zijn erg veel namen die ik mijn kind nooit zou geven.... en die mogen toch echt nietquote:Op maandag 4 januari 2010 18:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou mijn kind never nooit niet Yoni noemen, dus bij ons mag het wel
Ik zeg toch dat ik een boodschapje ging doenquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo weer thuis van mijn 1e werkdag.
Rossi krijgt woensdag een buikecho. De DA had gebeld dat ze toch erg twijfelde aan FIP en bij Snowy heeft ze dat ook altijd gedacht. Ik blijf nog steeds hopen op iets kleins
btw ik vind Emma een leuke naam voor een meid.
Ik ben trots op jequote:Op maandag 4 januari 2010 17:59 schreef Nonneke het volgende:
tot op het bot bevroren maar iedereen buiten kan vannacht weer fris en warm slapen![]()
Steph maar extra stro gegeven
Ja, ja, ja. Maar moppie, luister nou eens... je gaat je kind toch niet geslachtsdeel noemenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:03 schreef tombolafan het volgende:
Mja, maar er zijn erg veel namen die ik mijn kind nooit zou geven.... en die mogen toch echt niet
Rossi krijgt woensdag een buikecho. De DA had gebeld dat ze toch erg twijfelde aan FIP en bij Snowy heeft ze dat ook altijd gedacht. Ik blijf nog steeds hopen op iets kleins
Ja ja was sich liebt dat neckt sichquote:Op maandag 4 januari 2010 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo zoutloos dat je vis er last van had
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben trots op je
[..]
Ja, ja, ja. Maar moppie, luister nou eens... je gaat je kind toch niet geslachtsdeel noemen
He getsie, hopen op iets kleins dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Nee... Maar ik zou mn dochter ook geen Kobe noemenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben trots op je
[..]
Ja, ja, ja. Maar moppie, luister nou eens... je gaat je kind toch niet geslachtsdeel noemen
en wat is dan yummikubben ?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:55 schreef ElisaB het volgende:
Yoni; gestileerde weergave van het vrouwelijk geslachtsdeel. Prachtig Scrabble-woord
huilend uitleggen wat er gebeurd is...quote:Op maandag 4 januari 2010 18:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en daar doek het allemaal voor
![]()
Nog geen succes met nieuwe vinden, al stemmen ze hier thuis voor een zelfde konijntje van dezelfde fokker, ik weet alleen nog niet echt hoe ik dat moet formuleren aan die vrouw"ja hoi mn konijntje is dood, heb je een nieuwe ?"
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij had geen echte naam, dus dit hebben z'n nieuwe baasjes bedacht.
Of eigenlijk...dat hoorde ik vanmiddag...had oh oh het bedacht.
Naar haar lelijke neefje
EERST DE PM's VAN MAES EN MIJ BEANTWOORDEN!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:24 schreef JJH het volgende:
Ik heb zojuist succesvol een "Ingetje" gedaan.![]()
![]()
Nu ff douchen en eten, de administratie van vorige week in elkaar draaien, wegbrengen en aan het werk.
Alles wat ik in mijn inbox had is beantwoord!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
EERST DE PM's VAN MAES EN MIJ BEANTWOORDEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
echt???quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles wat ik in mijn inbox had is beantwoord!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben we het nu over nagellak of eh.....quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben we het nu over nagellak of eh.....allemaal! Weer thuis, door de sneeuw
das feestquote:Op maandag 4 januari 2010 18:30 schreef Strega het volgende:
Had net een leuk mailtje, heb bij de december actie van de "Delicious" (kooktijdschrift) het kook boek "Feest" van Nigella Lawson gewonnen.
Ik had bijjjjjjjjjjna die PM weer opengekliktquote:
Nigella, gotta love her!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:30 schreef Strega het volgende:
Had net een leuk mailtje, heb bij de december actie van de "Delicious" (kooktijdschrift) het kook boek "Feest" van Nigella Lawson gewonnen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt???
Sorry dan, maar kijk nu nog eens?
Moet sowieso, want ik ben nog steeds benieuwd naar die spikkels.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had bijjjjjjjjjjna die PM weer opengeklikt![]()
Maar ik zeg paars!![]()
[..]
Nigella, gotta love her!
Ja, ik ook. De Goddelike Huisvrouw is ook zo leuk!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had bijjjjjjjjjjna die PM weer opengeklikt![]()
Maar ik zeg paars!![]()
[..]
Nigella, gotta love her!
Ach Swab....je weetz toch?quote:
Sneller sneller!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:39 schreef trovey het volgende:
Pffft....eindelijk mijn nieuwe avatar in elkaar gezet en gelukt om te uploaden
Goed of moet die nog wat langzamer?
quote:
Of maand zelfs! Of week, ik weet het niet meer. Hoorde Ingetje er van de week over!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Castratiekortingsweek?. Hoewatwaar?
Moet wel te volgen zijn hèquote:
Onze DA heeft ieder jaar in febr./maart een kortingsweek ism de Dierenbescherming.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Of maand zelfs! Of week, ik weet het niet meer. Hoorde Ingetje er van de week over!
Maar misschien dat iemand anders het hier ook nog weet en anders vragen we Ing wel even te reageren als ze er weer is straks!
das landelijkquote:Op maandag 4 januari 2010 18:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Onze DA heeft ieder jaar in febr./maart een kortingsweek ism de Dierenbescherming.
Om te motiveren dat mensen hun dieren laten helpen en oepsnestjes te voorkomen.
vooral als je al bijna aan het lapo'en bentquote:Op maandag 4 januari 2010 19:01 schreef Cat22 het volgende:
Met zo'n TT moet ik even tvp-en.
Niet dat het veel zin heeft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |